kattoremontti

remppaaja

Onko kenelläkään tietoa firmasta nimeltä QEFLA FINNLAND OY? Tarjoavat kattoremontteja. Haluaisin tietää onko työ asianmukaista ja pitääkö aikataulut ja hinnat?

17

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon luvattu

      Kainuussa tehty päin pers...

    • Qefla

      Älkää missään nimessä langetko tuohon firmaan.

    • sivustaseurannut

      Ei ainakan pohjoskarjalan alueella ole tainneet mennä työt ihan putkeen tuolla firmalla.nyt näkyy niitten entinen myyntimies perustaneen oman rakennusfirman. vai liekkö koko qefla finlandia firmaa enää olemassakaan, eri nimi ja huijaukset jatkuu.

      • sivustakatsojana

        On se pystyssä - on vaan verovelkaa (kts. verovelkarekisteri kesäkuu 2015) ylitte 10 000euroo, että ehkä kannattaa miettiä niitä toisia tarjouksia.


      • Huopakatto

        Ei ainakan pohjoskarjalan alueella ole tainneet mennä työt ihan putkeen tuolla firmalla.nyt näkyy niitten entinen myyntimies perustaneen oman rakennusfirman. vai liekkö koko qefla finlandia firmaa enää olemassakaan, eri nimi ja huijaukset jatkuu.

        Voisitko paljastaa, miten pohjoikarjalassa 'tyrittiin' oletettavasti kattohommat?
        Oletko itse ko. 'huijauksen' näkijä vai kokija?

        Kiinnostais, koska ite kans haksahdin tekemään tilauksen mökkini kattamisesta.
        Kustannusarvio on aika kova; ainakin kun ottaa huomioon mökkini pienuuden.


    • Tiina_598

      Tollaset remontit kannattaa aina kilpailuttaa eikä uskoa vain yhteen tarjoukseen. Itse olen käyttänyt urakkamaailmaa ja se on toiminut. Joku nelisen tai viisi tarjousta kannattaa aina pyytää...

      • puusetä

        Urakkamaailam on nettinörttien perustama sivusto,joka ei kuuluisi edes olla välittämässä urakoita


    • eityhmävanhus

      Oli sitten kyseessä katot, ikkunat, ovet tai mitkä tahansa remontit niin niitä tuputtavia ressukoita tuntuu nurkissa ramppaavan riesaksi asti. Kaikilla sama kaava, eli ei harkinta-aikaa, tuotteista ja alasta yleensä ei tiedetä mitään, kohteena vanhemmat ihmiset joita on ilmeisen helppo kusettaa?? Hinnat söhrätään ruutupaperille ja nimi heti alle mieluiten rahoitusyhtiön kautta jotta peruminen mahdollisimman hankalaa. Hinta aina järjetön verrattuna siihen että menet itse kysymään esim, alan yrityksestä. Varokaa näitä stanan huijareita ja varoittakaa muita. Ketkut kiertävät aktiivisesti maaseudulla varsinkin ja etsivät rekistereistä uhreiksi mieluiten yli 70 vuotiaita ihmisiä.

      • aarnetenkaen

        Juuri näin. Olen sanonut mammalle että yhtäkään myyntimiestä et päästä sisälle ja ensimmäistäkään paperia et allekirjoita ellen itse ole käynyt sitä läpi ensin.
        Kaiken viisainta kun sanoo myyjille suoraan että poika hoitaa nämä asiat ja soittakaa sinne.

        Ihmisten pitäisi huolehtia vanhemistaan ja vanhuksista juuri näiden varalta.

        Niitä on firmoja jotka perustuu ihan täysin just vanhusten kusettamiseen. kuuluisimmat lienee ecolator ja lämpölux.


      • hahhahhhaaa

        "eityhmävanhus" Sä jaksat joka keskusteluun tulla samaan saarnasi kanssa :) Vähän kyllä sinä tyhmä olet, hanki elämä vähän sitä on kuitenkin enää jäljellä


      • niinpäs
        hahhahhhaaa kirjoitti:

        "eityhmävanhus" Sä jaksat joka keskusteluun tulla samaan saarnasi kanssa :) Vähän kyllä sinä tyhmä olet, hanki elämä vähän sitä on kuitenkin enää jäljellä

        .Osuiko omaan nilkkaan?
        Oikein hyvä ja aiheellinen "saarna."


    • Huopakatto

      Arvoisa nimimerkki'remontoija'
      Päädyitkö tähän firmaan? Jos, niin..
      Kuinka työ onnistui?

      Minulla olis tarkoitus teettää huopakatto mökkiini elokuussa.
      Tilausvahvistus tehtiin lomakkeelle, työt yksilöiden. Aluksi tuntui hyvältä, mutta..
      Olen alkanut epäillä, meneeköhän kaikki ihan nappiin.

    • Jonesjuopi

      Ulkoverhouksen teetin kyseisellä firmalla ja olen erittäin tyytyväinen työhön. Ja tapahtui nopeasti. Suosittelen

    • huolestuttavaltanäyttää

      Tarkista tiedot itse. Näyttää olevan verovelkarekisterissä. www.ytj.fi

      VEROVELKAREKISTERI
      Verovelkatiedot ja ilmoitusten laiminlyönnit
      Tiedot päivitetty: 17.8.2015
      Asiakas
      Y-tunnus 2514712-1
      Toiminimi Qefla Finnland Oy
      Aputoiminimi
      Verovelkatieto Maksamatonta verovelkaa on vähintään 10 000 euroa.
      Ilmoitusten laiminlyönnit Ei rekisteriin merkittyjä puutteita kausiveroilmoituksen antamisessa.

    • Kyseinen firma teki torppaan katto ja ulkovuorirempan. Erittäin nopea ja asiantunteva yritys.
      Kainuun alue.

      • Rakennuttaja1

        Vedä kuule motherfucker vittu päähäsi kun et asioista mitään tiedä.


    • Tyytyväinen.asiakas

      Meillä erittäin hyviä kokemuksia. Talon ulkomaalaus ja lopulta päädyimme maalauttamaan vielä sisätiloja. Hinta piti kutinsa, nopeaa työtä ja siisti jälki. Yrityksen verovelalla ja työn jäljellä ei ole kyllä mitään tekemistä keskenään, tuntuu että halutaan vaan mustamaalata ko. firmaa. Asiakas maksaa työstä ja yritys vastaa veloistaan. T. Itsekin yrittäjä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe