Näin Suomessa

Hypergamic Beach

Kävin tänään rannalla, ja mitä näin?

Normaalin (myös koon suhteen) miehen, ja valtavan kokoisen lihavan naisen.

Vieressäni oli luultavasti venäläinen pariskunta, joka taas oli huomattavasti sopusuhtaisempi ja nainen tietysti naisellinen. Huomattavaa oli miten nainen välillä muhinoi miehen kanssa, ja miehellä oli jatkuvasti hymy naamalla.

Jos muita suomalaisia pareja oli, oli tietysti siinä yleensä hoikan ja vetävän näköisen naisen kanssa mies joka oli todennäköisesti nähnyt paljon enemmän vaivaa ulkonäköönsä kuin nainen; nainen vain hoikka, mutta mies treenattu - tietty myös joskus molemminpäin. (Luultavasti myös näillä jätkillä oli naurettavan isot tulot).

Naiset, koska te aiotte tehdä asialle jotain?

Tämä hypergamiahan menee jo ihan naurettavaksi pelleilyksi tässä maassa!

92

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+15

      Siis mille meidän pitäisi tehdä jotain? Ehdotan ettet enää mene rannalle.

      • Beach boy

        Sille että pariutuminen on jakaantunut noin epätasa-arvoisesti.

        Samoin minulla on oikeus mennä rannalle, joten menen sinne jatkossakin, mutta teidän naisten on syytä pitää huolta että minulla ja muilla miehillä on siellä seuraa, joten ehdotan että lakkaat olemasta sinkku.


      • 7+16
        Beach boy kirjoitti:

        Sille että pariutuminen on jakaantunut noin epätasa-arvoisesti.

        Samoin minulla on oikeus mennä rannalle, joten menen sinne jatkossakin, mutta teidän naisten on syytä pitää huolta että minulla ja muilla miehillä on siellä seuraa, joten ehdotan että lakkaat olemasta sinkku.

        Sinulla on toki oikeus mennä rannalle, mutta mikäli kokemus on noin ahdistava, en ymmärrä miksi niin tekisit. Pidä huoli nesteiden saannista, aloituksesi saattaa viitata myös nestehukkaan.


      • BeachBoy
        7+16 kirjoitti:

        Sinulla on toki oikeus mennä rannalle, mutta mikäli kokemus on noin ahdistava, en ymmärrä miksi niin tekisit. Pidä huoli nesteiden saannista, aloituksesi saattaa viitata myös nestehukkaan.

        Ei vaan naisten hypergamiaan, koska naisena aiot korjata sen omalta osaltasi?


      • asdf7654
        BeachBoy kirjoitti:

        Ei vaan naisten hypergamiaan, koska naisena aiot korjata sen omalta osaltasi?

        Miksi kenenkään, tässä tapauksessa naisen, pitäisi ottaa vähemmän kuin mitä saa? Miksi kyseinen mies oli tehnyt kaupat joissa jää mielestään häviölle? Vai oliko? Tai mistä sinä tiedä mitä muuta epätasaista suhteeseen liittyi kuin ulkonäkö? Ehkä nainen oli rikas tai mies tyhmä.


      • Beach Boy
        asdf7654 kirjoitti:

        Miksi kenenkään, tässä tapauksessa naisen, pitäisi ottaa vähemmän kuin mitä saa? Miksi kyseinen mies oli tehnyt kaupat joissa jää mielestään häviölle? Vai oliko? Tai mistä sinä tiedä mitä muuta epätasaista suhteeseen liittyi kuin ulkonäkö? Ehkä nainen oli rikas tai mies tyhmä.

        "Miksi kenenkään, tässä tapauksessa naisen, pitäisi ottaa vähemmän kuin mitä saa?"

        Ja tässä, kuin pisteenä i:n päälle, tiivistys avauksesta, joka osoittaa naisten hypergamian ja järjettömyyksiin paisuneen itsekkyydeen.

        Naisten pitäisi ottaa edes tasoisiaan miehiä.

        Ja kompensoidakseen muiden naisten hypergamiaa, naisten pitäisi ottaa pelkästään ätmejä seuraavan 5-10 vuoden ajan.


      • 3+19
        Beach Boy kirjoitti:

        "Miksi kenenkään, tässä tapauksessa naisen, pitäisi ottaa vähemmän kuin mitä saa?"

        Ja tässä, kuin pisteenä i:n päälle, tiivistys avauksesta, joka osoittaa naisten hypergamian ja järjettömyyksiin paisuneen itsekkyydeen.

        Naisten pitäisi ottaa edes tasoisiaan miehiä.

        Ja kompensoidakseen muiden naisten hypergamiaa, naisten pitäisi ottaa pelkästään ätmejä seuraavan 5-10 vuoden ajan.

        Poika on oppinut uuden sanan. Niin sitä pitää, kertaus on oppimisen äiti.

        Olette te niin lutusia :)


      • Beach boy
        3+19 kirjoitti:

        Poika on oppinut uuden sanan. Niin sitä pitää, kertaus on oppimisen äiti.

        Olette te niin lutusia :)

        Ja väittelyn voitto on minun! :D

        Sen todistaa se, ettei sinulta tullut sanaakaan enää itse aiheesta, vaan tuo ennalta arvattava, jokaisen tyhmän/lapsellisen ämmän vakiotapa vastata (alentuvainen ja passiivisaggressiivinen), kun ollaan liian tyhmiä argumentointiin. ja sinun kohdalla myös sivistyssanoihin.

        Siinä muuten vasta oikein sellaisen kypsän naisen merkki, joka osaa itsenäisen ja vahvan naisen tavoin myöntää olleensa väärässä.


    • Jotain rajaa

      Miksi naisten pitäisi tehdä jotain? Heidän kannaltaan tilanne on hyvä.

      Miesten pitäisi olla ottamatta selvästi huonompitasoista naista.

      • asdf7654

        Näin voisi kyllä sanoa.

        Totuus on että jos pariskunta muodostuu, vastaavat he hyvin toistensa tasoa ja makua. Lähes aina.


      • Tavallinen mies

        No nimenomaan. Jos beach boylle olisi tarjolla pullukka ruma nainen tai hoikka kaunotar, niin kumman hän mahtaisi ottaa mielummin? Naisellahan on asiat hyvin, jos saa itseään tasolkkaamman miehen. Miksi juuri naisen siis pitäisi jotain tehdä? Enkä nyt tarkoita, että pelkkä ulkonäkö määrittäisi tason.


    • Näin on marjat

      Jos tulee sota, ja suuri osa nuorista miehistä menehtyy rintamalla, tulee miesten markkinat.

      Sodan jälkeen uimarannat ovat täynnä rumia, raajarikkoisia ja sairaita miehiä, joilla jokaisella on kainalossaan kaunotar. Parhaimmilla kaksi kaunotarta.

      • Suunnittelija

        Miesten määrän pienentämistä järkevämpi keino olisi lisätä naisten määrää eli tuoda suomeen ulkomaalaisia naisia. Näin saataisiin impivaaralaista geenipoolia monipuolistettua ja siten terveempiä kansalaisia. Suomen maantieteelliseen kokoon nähden aivan liian pieni väkimäärä saataisiin kasvuun.


      • Totta!
        Suunnittelija kirjoitti:

        Miesten määrän pienentämistä järkevämpi keino olisi lisätä naisten määrää eli tuoda suomeen ulkomaalaisia naisia. Näin saataisiin impivaaralaista geenipoolia monipuolistettua ja siten terveempiä kansalaisia. Suomen maantieteelliseen kokoon nähden aivan liian pieni väkimäärä saataisiin kasvuun.

        Etenkin idässä päin naiset ovat vielä naisellisia, ja heidän avullaan tämä koko yhteiskunta voidaan pelastaa.

        Mielenterveysongelmia itselleen kehittävät suomalaiset sinkkuelämää-lutkat rupeavat olemaan lähinnä ulkomaalaisten miesten käyttötavaraa, ei suinkaan lapsiemme äiti-materiaalia.

        Tämä tilanne ei ole miesten vika, vaan ainoastaan naisten!


      • tgyhujiopoiu
        Suunnittelija kirjoitti:

        Miesten määrän pienentämistä järkevämpi keino olisi lisätä naisten määrää eli tuoda suomeen ulkomaalaisia naisia. Näin saataisiin impivaaralaista geenipoolia monipuolistettua ja siten terveempiä kansalaisia. Suomen maantieteelliseen kokoon nähden aivan liian pieni väkimäärä saataisiin kasvuun.

        Miksi niitä naisia pitää TUODA, eikö ulkomaalaista vaimoa haluavat miehet voi itse niitä sieltä hakea? Ätmien pahin vika on se että he ovat syntyneet hopealusikkaa per.seessä eivätkä viitsisi tehdä yhtään mitään itse. Naisetkin pitäisi tuoda kotiovelle saakka yhteiskunnan toimesta.


      • mirrri
        Suunnittelija kirjoitti:

        Miesten määrän pienentämistä järkevämpi keino olisi lisätä naisten määrää eli tuoda suomeen ulkomaalaisia naisia. Näin saataisiin impivaaralaista geenipoolia monipuolistettua ja siten terveempiä kansalaisia. Suomen maantieteelliseen kokoon nähden aivan liian pieni väkimäärä saataisiin kasvuun.

        Ehdottaisin ennemmin maahanmuuttoa. Lisää afrikkalaisia ;)


    • 6 + 20

      Niin, näkömme on valikoiva.

    • 20+17

      Mulla on ollut noin 2/5 naisesta mun tasoista, tai korkeampaa ja ne säädöt loppui tosi lyhyeen, sitten nuo missä itse olen ollut "korkeampaa tasoa" on kyllä kestäneet pitkään.

      • asdf7654

        Miten mittasit tason?


      • 8+16
        asdf7654 kirjoitti:

        Miten mittasit tason?

        Mittanauhalla


      • 20+17
        asdf7654 kirjoitti:

        Miten mittasit tason?

        ulkonäön ja muiden avujen pohjalta "mittasin" eli arvioin asiaa.


      • asdf7654
        20+17 kirjoitti:

        ulkonäön ja muiden avujen pohjalta "mittasin" eli arvioin asiaa.

        Miksi lähdit suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka oli mielestäsi merkittävästi ulkonäöltään tasoasi alempana? Vai oliko naisella muita vahvuuksia?

        On tietysti olemassa mahdollisuus että arvioit oman tasosi väärin.


      • 10+1
        asdf7654 kirjoitti:

        Miksi lähdit suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka oli mielestäsi merkittävästi ulkonäöltään tasoasi alempana? Vai oliko naisella muita vahvuuksia?

        On tietysti olemassa mahdollisuus että arvioit oman tasosi väärin.

        Koska en ole niin pinnallinen että katsoisin pelkkää ulkonäköä ja naiset vaikuttivat ihan mukavilta.


      • asdf7654
        10+1 kirjoitti:

        Koska en ole niin pinnallinen että katsoisin pelkkää ulkonäköä ja naiset vaikuttivat ihan mukavilta.

        Oliko naiset sitten jotenkin huonoja? Vaikutat tyytyväiseltä siihen mitä sait joten eikö tasonne olleet ihan toisiaan vastaavat?

        Vai onko sinulla joku juttu miksi puhut täällä vain ulkonäön perusteella määriteltävästä tasosta vaikka väität ettet ole itse pinnallinen?


      • Häpeä!
        10+1 kirjoitti:

        Koska en ole niin pinnallinen että katsoisin pelkkää ulkonäköä ja naiset vaikuttivat ihan mukavilta.

        Miestenkin pitää olla pinnallisia! Muuten kaikki suomalaiset naiset ovat kohta läskejä.


      • 7+3
        asdf7654 kirjoitti:

        Oliko naiset sitten jotenkin huonoja? Vaikutat tyytyväiseltä siihen mitä sait joten eikö tasonne olleet ihan toisiaan vastaavat?

        Vai onko sinulla joku juttu miksi puhut täällä vain ulkonäön perusteella määriteltävästä tasosta vaikka väität ettet ole itse pinnallinen?

        Jos itselläni olisi ollut joku 7-8 ulkonäkö ja tyydyin 5-6, koska kuitenkin tyttö oli ihan mukavan oloinen.

        Ei se nyt ihan huono ollut, olihan minulla siitä huolimatta ihan hauskaa.

        Viestin alkuperäinen tarkoitus oli vain tuoda esille miten nuo pari tapausta, kun kerrankin sain "itseni tasoista", tai ehkä jopa parempaa seuraa, niin sitten nainen lähtikin lähes samantien karkuun siitä tilanteesta.

        Ehkä parisuhteet onkin monesti sellaista kilpajuoksua ettei tasot kohtaa ja toinen sitten ikäänkuin juoksee karkuun ja toinen perässä.


      • asdf7654
        7+3 kirjoitti:

        Jos itselläni olisi ollut joku 7-8 ulkonäkö ja tyydyin 5-6, koska kuitenkin tyttö oli ihan mukavan oloinen.

        Ei se nyt ihan huono ollut, olihan minulla siitä huolimatta ihan hauskaa.

        Viestin alkuperäinen tarkoitus oli vain tuoda esille miten nuo pari tapausta, kun kerrankin sain "itseni tasoista", tai ehkä jopa parempaa seuraa, niin sitten nainen lähtikin lähes samantien karkuun siitä tilanteesta.

        Ehkä parisuhteet onkin monesti sellaista kilpajuoksua ettei tasot kohtaa ja toinen sitten ikäänkuin juoksee karkuun ja toinen perässä.

        Millä perusteella ulkonäkösi on 7-8 ja tytön 5-6? Mikä osoittaa sinun olevan 7-8 jos et onnistunut saamaan 7-8 näköisiä tyttöjä? Pariutumiseen toki vaikuttaa paljon muutakin kuin ulkonäkö mutta sun arvosana omalle naamallesi on vain oma käsityksesi.


      • 9+20
        asdf7654 kirjoitti:

        Millä perusteella ulkonäkösi on 7-8 ja tytön 5-6? Mikä osoittaa sinun olevan 7-8 jos et onnistunut saamaan 7-8 näköisiä tyttöjä? Pariutumiseen toki vaikuttaa paljon muutakin kuin ulkonäkö mutta sun arvosana omalle naamallesi on vain oma käsityksesi.

        No tuolloin nuorempana tytötkin paljon kehui ulkonäköäni, joten sillä perusteella arvioin että saattasin olla ollut jotain 7-8, että en mä sitä mihinkään omaan käsitykseeni perustanut vaan ihan mitä muilta olin kuullut.

        En kyllä tajua mikä siinä on että pitää kokoajan tulla inttämään vastaan, kai nyt itse tiedän paremmin minkä näköinen olen kuin joku random anonyymi palstalla x joka tulee tänne minua "oikaisemaan" että oonkin ruma :D


      • 5+16
        9+20 kirjoitti:

        No tuolloin nuorempana tytötkin paljon kehui ulkonäköäni, joten sillä perusteella arvioin että saattasin olla ollut jotain 7-8, että en mä sitä mihinkään omaan käsitykseeni perustanut vaan ihan mitä muilta olin kuullut.

        En kyllä tajua mikä siinä on että pitää kokoajan tulla inttämään vastaan, kai nyt itse tiedän paremmin minkä näköinen olen kuin joku random anonyymi palstalla x joka tulee tänne minua "oikaisemaan" että oonkin ruma :D

        Niin ja minähän sanoinkin tuossa että SAINKIN niitä oman tasoisia naisia myös, mutta se juttu loppui aina turhan lyhyeen.


    • Mutta mis on Stubb?

      VAROKAA!

      Ihravalaat ja läskimursut ovat taas rantautuneet rannoille!

      • Kielletään lihavuus

        Lihavuus pitäisi kieltää lailla.


      • Mutta mis on Stubb?
        Kielletään lihavuus kirjoitti:

        Lihavuus pitäisi kieltää lailla.

        Pk-seudulla on eräs ranta jonka ohi kulkiessani sinne vilkaistessa siellä on keskimääräistä enemmän pyöreää ja muhkeaa "naiskauneutta".

        Nimitänkin sitä itselleni aina "laardirannaksi".

        En voi yleensä katsoa sinne päin tai vilkaisen ja virnuilen.

        Osa ei vain tajua miten ellottavaa se on ja osa naisista odottaa että XL-mallisia mallinukkejakin pitäisi olla mm. kaupoissa että ihmiset tottuisivat naisten "muotoihin" ja "isoon kokoon".

        Xl-mallit ovat laardimalleja.


      • hyi yök
        Mutta mis on Stubb? kirjoitti:

        Pk-seudulla on eräs ranta jonka ohi kulkiessani sinne vilkaistessa siellä on keskimääräistä enemmän pyöreää ja muhkeaa "naiskauneutta".

        Nimitänkin sitä itselleni aina "laardirannaksi".

        En voi yleensä katsoa sinne päin tai vilkaisen ja virnuilen.

        Osa ei vain tajua miten ellottavaa se on ja osa naisista odottaa että XL-mallisia mallinukkejakin pitäisi olla mm. kaupoissa että ihmiset tottuisivat naisten "muotoihin" ja "isoon kokoon".

        Xl-mallit ovat laardimalleja.

        Mikä ranta?


    • Kaikennäköistä

      Aloittaja liitoittelee ja kärjistää asiaa yhden esimerkin perusteella, minäpä näin tänään rannalla iäkkäämmän pariskunnan, joista molemmat oliva pulleita ja näin myös sellaisen pariskunnan joista molemmat olivat hoikkia. Ei voi tätä asiaa yleistää mitenkään, pariskuntia on erikokoisia ja näköisiä, näkee hoikkaa ja pulleampaa kumassakin sukupuolessa, ei vain naisissa.

      • Beach boy

        Tämä oli paras esimerkki yhteiskunnan tilasta, sillä tuo ranta ei ole ainoa jossa asiat on noin.

        Esim. alemman yhteiskuntaluokan miehistä lähes puolet on sinkkuja, kun taas ylemmistä vain 2%.

        Se ei ole sattumaa, vaan se on osoitus epätasa-arvosta, jonka naiset voivat korjata lopettamalla hypergamian.

        5-10 vain ätmejä KTN ja YT-naisille, niin tilanne on korjattu. Todennäköisesti.


      • eiku eiku
        Beach boy kirjoitti:

        Tämä oli paras esimerkki yhteiskunnan tilasta, sillä tuo ranta ei ole ainoa jossa asiat on noin.

        Esim. alemman yhteiskuntaluokan miehistä lähes puolet on sinkkuja, kun taas ylemmistä vain 2%.

        Se ei ole sattumaa, vaan se on osoitus epätasa-arvosta, jonka naiset voivat korjata lopettamalla hypergamian.

        5-10 vain ätmejä KTN ja YT-naisille, niin tilanne on korjattu. Todennäköisesti.

        miehet sen voi korjata siten että eivät kelpuuta niitä rumia ja lihavia naisia. mutta niin kauan kuin kelpuuttavat niin mikäs naisilla on ollessa :D


      • Beach boy
        eiku eiku kirjoitti:

        miehet sen voi korjata siten että eivät kelpuuta niitä rumia ja lihavia naisia. mutta niin kauan kuin kelpuuttavat niin mikäs naisilla on ollessa :D

        Tuo on syrjivä lausunto, sillä syytät miehiä heidän tilastaan.

        Naistenkaan ei ole pakko elää selibaatissa, joten miehiäkään ei voida siihen pakottaa.

        Jos kyse ei ole chubby chaser-miehestä, tällä on silloin oikeus ainakin tasoiseensa naiseen.


      • 6+9
        Beach boy kirjoitti:

        Tuo on syrjivä lausunto, sillä syytät miehiä heidän tilastaan.

        Naistenkaan ei ole pakko elää selibaatissa, joten miehiäkään ei voida siihen pakottaa.

        Jos kyse ei ole chubby chaser-miehestä, tällä on silloin oikeus ainakin tasoiseensa naiseen.

        Kenelläkään ei ole oikeutta kehenkään.


      • hahahahaha
        Beach boy kirjoitti:

        Tuo on syrjivä lausunto, sillä syytät miehiä heidän tilastaan.

        Naistenkaan ei ole pakko elää selibaatissa, joten miehiäkään ei voida siihen pakottaa.

        Jos kyse ei ole chubby chaser-miehestä, tällä on silloin oikeus ainakin tasoiseensa naiseen.

        oikeus on olla sen kanssa johon rahkeet riittää :D paska mäihä jos miehillä ei riitä rantavalasta kummempaan vaikka oma kroppa ois kunnossa, turha siitä on valasta syyttää, totta kai valas ottaa parhaan mitä tarjolla on! miksi ihmeessä tyytyisi vähempään?


    • iikjjxjjxjjffuffuufu

      Kumma juttu miten Afrikassa kanssa näkee samaa, mutta erona että miehet ovat paljon treenatumpia kuin meillä ja ylpeitä isoista naisistaan.

      • Mutta mis on Stubb?

        Muuta Afrikkaan läski ämmä sitten.


      • iikjjxjjxjjffuffuufu
        Mutta mis on Stubb? kirjoitti:

        Muuta Afrikkaan läski ämmä sitten.

        Ensinnäkin olen mies, mutta nähnyt muutakin kuin kauppatorin ja Tallinnan laivan.


      • Mutta mis on Stubb?
        iikjjxjjxjjffuffuufu kirjoitti:

        Ensinnäkin olen mies, mutta nähnyt muutakin kuin kauppatorin ja Tallinnan laivan.

        Ota ylpeänä sitten läski ämmä.

        Ei se meidän muiden miesten vika ole että sinä ja afrikkalaiset olette päästä pehmeitä.


      • urpooooo
        Mutta mis on Stubb? kirjoitti:

        Muuta Afrikkaan läski ämmä sitten.

        Muuta sinne venäjälle sitten kun siel niin ihanat naiselliset naiset.


      • f3f3f3d2d3d3r3ff3fef
        Mutta mis on Stubb? kirjoitti:

        Ota ylpeänä sitten läski ämmä.

        Ei se meidän muiden miesten vika ole että sinä ja afrikkalaiset olette päästä pehmeitä.

        Kukaan ei ole päästään pehmeämpi kuin ylinirso atm.


    • erkki-täti

      Eikö aloittajalla käynyt mielessä, että kaikki tuo näkemänsä oli elävän elämän todiste siitä, etteivät Laasasen tasoteoriat ole totta?

      Kaikennäköisiä ihmisiä on parisuhteessa keskenään. Ja aika monilla on rakkauttakin toisiaan kohtaan, huolimatta puolisoiden vajavaisuuksista...hmmm....onpa taas maailmassa virhe.

      • Mutta mis on Stubb?

        Eikös tuo todista että tasoteoria on totta?

        Naisilla on parempi markkina-arvo automaattisesti joten miehet joutuvat tekemään työtä ja naiset ovat omia itsejään ja voivat tulla rakastetuksi läskeinä?


      • siis täh?

        Onko tuo taas naisen logiikkaa, vai oletko vain tyhmä?

        Tuohon juuri todistaa Laasasen teorian olevan totta, etenkin mitä tulee suomalaisiin naisiin (ja miehiin).

        Siinähän juuri oli mitä parhain osoitus hypergamiasta, jossa suomalaiset naiset naivat yli tasonsa, mutta miehet tasonsa alle. Kun taas ulkomaalaiset, naivat oikeudenmukaisesti.


      • erkki-täti
        siis täh? kirjoitti:

        Onko tuo taas naisen logiikkaa, vai oletko vain tyhmä?

        Tuohon juuri todistaa Laasasen teorian olevan totta, etenkin mitä tulee suomalaisiin naisiin (ja miehiin).

        Siinähän juuri oli mitä parhain osoitus hypergamiasta, jossa suomalaiset naiset naivat yli tasonsa, mutta miehet tasonsa alle. Kun taas ulkomaalaiset, naivat oikeudenmukaisesti.

        Minun mielestäni rannoilla on kaikennäköisiä pariskuntia. Ei pelkästään lihavia suomalaisia hoikkien miesten kanssa, tai seksikkäitä ulkomaalaisia pariskuntia.

        Olen maailmallakin liikkunut sen verran paljon, että olen havainnut ns. komeiden miesten ja kauniiden naisten olevan hyvin pieni vähemmistö missä tahansa maassa.

        Kaikenlaisia pariskuntia oli varmaan aloittajankin käymällä rannalla, kunhan nyt vain otti taas tämän palstan ikuisuusjankutuksen esille.

        Ihmetyttää kyllä suuresti, että tuntemattomien pariskuntien ulkonäkö saa joissakin ihmisissä niin valtavasti mielenmylleryksiä aikaan. Minun pimppiini ei ainakaan mene yhtään hiekkaa toisten pariutumisen takia. Siinähän pariutuvat ja parittelevat, kukin tavallaan. Tuskin ketään on pakotettu suhteeseen ihmisen kanssa josta ei pidä?


      • Mutta mis on Stubb?
        erkki-täti kirjoitti:

        Minun mielestäni rannoilla on kaikennäköisiä pariskuntia. Ei pelkästään lihavia suomalaisia hoikkien miesten kanssa, tai seksikkäitä ulkomaalaisia pariskuntia.

        Olen maailmallakin liikkunut sen verran paljon, että olen havainnut ns. komeiden miesten ja kauniiden naisten olevan hyvin pieni vähemmistö missä tahansa maassa.

        Kaikenlaisia pariskuntia oli varmaan aloittajankin käymällä rannalla, kunhan nyt vain otti taas tämän palstan ikuisuusjankutuksen esille.

        Ihmetyttää kyllä suuresti, että tuntemattomien pariskuntien ulkonäkö saa joissakin ihmisissä niin valtavasti mielenmylleryksiä aikaan. Minun pimppiini ei ainakaan mene yhtään hiekkaa toisten pariutumisen takia. Siinähän pariutuvat ja parittelevat, kukin tavallaan. Tuskin ketään on pakotettu suhteeseen ihmisen kanssa josta ei pidä?

        Ja kun teoria on liian vahva niin nainen vetoaa siihen että "mää oon nähnyt vaikka mitä" ja "naapurin elvi myös" tai vielä hauskemmin "en ymmärrä mikse suo häiritsee miten muut pariutuu, ei mua häiritse".

        Nainen on narsistinen olento joka ei kykene teoreettiseen ajatteluun ja jos joku siihen kykenee niin tällainen mies on sitten "omituinen".


      • erkki-täti
        Mutta mis on Stubb? kirjoitti:

        Ja kun teoria on liian vahva niin nainen vetoaa siihen että "mää oon nähnyt vaikka mitä" ja "naapurin elvi myös" tai vielä hauskemmin "en ymmärrä mikse suo häiritsee miten muut pariutuu, ei mua häiritse".

        Nainen on narsistinen olento joka ei kykene teoreettiseen ajatteluun ja jos joku siihen kykenee niin tällainen mies on sitten "omituinen".

        En kutsunut sinua omituiseksi. Sinä sen sijaan kyseenalaistit loogisen ajattelukykyni ja älykkyyteni.

        Voi voi, kyllä nyt meni tyhmän ja epäloogisen palstakurpan ilta ihan pilalle, nyyh.


      • Mutta mis on Stubb?
        erkki-täti kirjoitti:

        En kutsunut sinua omituiseksi. Sinä sen sijaan kyseenalaistit loogisen ajattelukykyni ja älykkyyteni.

        Voi voi, kyllä nyt meni tyhmän ja epäloogisen palstakurpan ilta ihan pilalle, nyyh.

        Sinä kyseenalaistit Laasasen teorian.
        Kun väitteesi todettiin olevan epätosi niin sinä aloit toteamaan että sellaista ei pitäisi edes tarkkailla eikä sinulla ole sellaiseen mielenkiintoa joten alkuperäinen väitteesi oli siis täyttä (tavataan yhdessä) p-a-s-k-a-a.

        "Voi voi, kyllä nyt meni tyhmän ja epäloogisen palstakurpan ilta ihan pilalle, nyyh. "

        Hyvä että meni.


    • Rantaelämää...

      Miten korkeintaan shortseissa ja pienessä paidassa olevista naisista voi päätellä, että toinen on hirveän paljon naisellisempi kuin toinen? Siitäkö, että se naisellisempi kävi välillä kopeloimassa miestään?

      Rannat ovat junttien oleskelupaikkoja, roskaista hiekkaa ja hiki- ja silsavettä. Ja erityisesti kyttääjiä.

    • Sinkku.

      Tulin juuri rannalta jossa olin 5 tuntia. Viereeni tuli joku 30 v nainen ja siinä se alkoi juttelee minulle ja juteltiin sitten kaikenlaista. Aika flirttaileva se minusta oli kun nauroi ja hymyili ja kyselikin välillä jotain. Itse en kyllä mitään flirttaillut kun en tiedä onko nainen koskaan tosissaan joten tyydyin vaan olemana naama peruslukemilla. Se nainen oli nätti ja minä aika rumannäköinen ja noin parin tunnin päästä se sanoi lähtevänsä kotiin joten toivottelin hyvät jatkot.

      • Beach boy

        Olet luultavasti miesmalli, tai sen näköinen ja ranteessasi oli rolex, muuten naiset eivät "alennu" tuohon.


    • Beach boy

      Menen taas tänään rannalle.

      Arvaisin, että tämä sama näytös toistuu jälleen.

      Mutta mitä tekee naiset?

      - Jatkavat miesten syyllistämistä omasta käytöksestään.

      • 7+8

        Mitäs jos vaikka kokeilisit uimista - ihan noin vaihteeksi?


      • 17+9

        Mikä näytös? Että rannalla on pariskuntia?


      • Beach Boy
        7+8 kirjoitti:

        Mitäs jos vaikka kokeilisit uimista - ihan noin vaihteeksi?

        Joo sori, unohdin lisätä että naiset eivät vain jatka miesten syyllistämistä, vaan he yrittävät myös vaihtaa puheenaihetta ja vastailla asian ohitse.

        Ja uidessahan voi törmätä iilimatoon, mikä ei kyllä eroa mitenkään suomalaisesta naisesta, joten se kyllä sopisi hyvin yksiin ympäristön kanssa.


      • 9+11
        Beach Boy kirjoitti:

        Joo sori, unohdin lisätä että naiset eivät vain jatka miesten syyllistämistä, vaan he yrittävät myös vaihtaa puheenaihetta ja vastailla asian ohitse.

        Ja uidessahan voi törmätä iilimatoon, mikä ei kyllä eroa mitenkään suomalaisesta naisesta, joten se kyllä sopisi hyvin yksiin ympäristön kanssa.

        Unohdit hypergamian!


      • Beach boy
        9+11 kirjoitti:

        Unohdit hypergamian!

        Oho onpas siellä on taas tämä yksi loukkaantunut kun käytin sanaa jota se ei tunne, mutta joka tuo esille tämän arvoimaailman ja toimintatavan pariutumisessa.

        Onko vaikeaa myöntää että olen oikeassa, myös sinun suhteen?


    • sinkku.

      En kyllä ole mikään malli enkä omista kelloa. Olen malliksi aivan liian lyhytkin vielä.

    • Sinkkumies.

      Näin yksinäisen lihavan naisen rannalla tänään. Mietin että sekin saa vielä rakkautta joltain mutta minä en saa koskaan rakkautta.

    • anonyymi kurppa

      "Normaalin (myös koon suhteen) miehen, ja valtavan kokoisen lihavan naisen"

      Tuota, mistä tiedät, että mies oli "normaali", ja mikä sinun mielestäsi on normaalin (en tarkoita kokoa) määritelmä?

      • 3+1

        Aloittaja tietty suoritti pikaisen palikkatestin ohimennen...


      • anonyymi kurppa
        3+1 kirjoitti:

        Aloittaja tietty suoritti pikaisen palikkatestin ohimennen...

        Luultavasti :)


      • Beach Boy

        Puhuttiin ulkoisista eroista mitä tulee markkina-arvoon.

        Voi tietysti vielä olla, että mies oli rikas.


      • 19+5
        Beach Boy kirjoitti:

        Puhuttiin ulkoisista eroista mitä tulee markkina-arvoon.

        Voi tietysti vielä olla, että mies oli rikas.

        Kai sentään tilitiedot kävit selvittämässä?


      • Beach boy
        19+5 kirjoitti:

        Kai sentään tilitiedot kävit selvittämässä?

        En, helposti ennustettavia asioita ei yleensä tarvitse käydä joka kerta erikseen todentamassa.


      • anonyymi kurppa
        Beach Boy kirjoitti:

        Puhuttiin ulkoisista eroista mitä tulee markkina-arvoon.

        Voi tietysti vielä olla, että mies oli rikas.

        Niin mutta avauksessa kirjoitit, että mies oli normaali (myös koon suhteen) eli väitit ensin tietäväsi miehen "normaaliuden" muutenkin kuin ulkonäön (tai muodon) suhteen.

        Eli mikä on se "normaali"?


      • 14+12
        Beach boy kirjoitti:

        En, helposti ennustettavia asioita ei yleensä tarvitse käydä joka kerta erikseen todentamassa.

        Siis normaali rikas mies oli valtavan naisen kanssa. Miten se istuu teidän mattinne kanssa? Eikös rikkaan miehen pitäisi saada hoikka ja kaunis nainen?


      • Beach boy
        14+12 kirjoitti:

        Siis normaali rikas mies oli valtavan naisen kanssa. Miten se istuu teidän mattinne kanssa? Eikös rikkaan miehen pitäisi saada hoikka ja kaunis nainen?

        Hypergamian taso on niin suuri, että rikkaatkin miehet joutuvat jo tyytymään muihin kuin niihin kaunottariin joita sillä rahalla saattoi ostaa aiemmin.

        Tosin ei ole varmaa oliko tämä mies rikas, saattoi hyvinkin olla, mistä sen tietää?


      • Beach boy
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        Niin mutta avauksessa kirjoitit, että mies oli normaali (myös koon suhteen) eli väitit ensin tietäväsi miehen "normaaliuden" muutenkin kuin ulkonäön (tai muodon) suhteen.

        Eli mikä on se "normaali"?

        Tämä merkitsee siis sitä että se oli kaikin puolin kuten kuka tahansa keskiverto mies.

        Ei siis esim. jännämies jolla on tatuointeja, kalju ja tietenkin tatuntointeja.

        Naisena tietenkin tiedä, että heti jos miehellä on tatuntointi, pillusi kastuu ja ajattelet että se saattaa olla jännä, ja se voi jopa huumepäissään vetää sinua turpaan. Seksikästä koska se on jännää!


      • anonyymi kurppa
        Beach boy kirjoitti:

        Tämä merkitsee siis sitä että se oli kaikin puolin kuten kuka tahansa keskiverto mies.

        Ei siis esim. jännämies jolla on tatuointeja, kalju ja tietenkin tatuntointeja.

        Naisena tietenkin tiedä, että heti jos miehellä on tatuntointi, pillusi kastuu ja ajattelet että se saattaa olla jännä, ja se voi jopa huumepäissään vetää sinua turpaan. Seksikästä koska se on jännää!

        "Naisena tietenkin tiedä, että heti jos miehellä on tatuntointi, pillusi kastuu ja ajattelet että se saattaa olla jännä, ja se voi jopa huumepäissään vetää sinua turpaan. Seksikästä koska se on jännää!"

        Arvauksesi ei osunut kohdallani oikeaan...Mua ei tatuoinnit haittaa tosin, enkä jaottele miehiä/naisia niiden mukaan "wt-kastiin" mutta ei tatskat silti ketään myöskään "jännäksi" tee. Huumeet on täysin nou-nou.


      • Beach boy
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        "Naisena tietenkin tiedä, että heti jos miehellä on tatuntointi, pillusi kastuu ja ajattelet että se saattaa olla jännä, ja se voi jopa huumepäissään vetää sinua turpaan. Seksikästä koska se on jännää!"

        Arvauksesi ei osunut kohdallani oikeaan...Mua ei tatuoinnit haittaa tosin, enkä jaottele miehiä/naisia niiden mukaan "wt-kastiin" mutta ei tatskat silti ketään myöskään "jännäksi" tee. Huumeet on täysin nou-nou.

        Kyllä jaottelet, ja jos sinua ne eivät "haittaa" tarkoittaa se sitä että niitä olisi parempi olla.

        Naiset ja niiden valheet.


      • anonyymi kurppa
        Beach boy kirjoitti:

        Kyllä jaottelet, ja jos sinua ne eivät "haittaa" tarkoittaa se sitä että niitä olisi parempi olla.

        Naiset ja niiden valheet.

        Sorgen nyt vaan mutta en pysy kyllä yhtään ajatuksenjuoksusi mukana..Menen nukkumaan.


      • Beach boy
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        Sorgen nyt vaan mutta en pysy kyllä yhtään ajatuksenjuoksusi mukana..Menen nukkumaan.

        Arvattava vastaus. ;)


      • 20+7
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        Sorgen nyt vaan mutta en pysy kyllä yhtään ajatuksenjuoksusi mukana..Menen nukkumaan.

        Ei sen ajatuksenjuoksun mukana pysy kukaan muukaan, niin omaa kivaa sillä on, mutta olipas hauska ketju!


    • Beach Boy

      Tänään siis taas rannalla, ja uudet pohjat naisten ja miehen pariutumisen vakavissa tasoeroissa.

      - Keski-ikäinen pariskunta, Mies oli minuun päin, nainen taas niin lihava että tästä näkyi selvästi osa miehen yli. Pientä kaljuuntumista. Jo tässä vaiheessa silti täysin epätasainen pari.

      Mies käy uimassa, ja kun se tulee takaisin huomasin että se oli aika treenattu kropaltaan, joten tässä mentiin vielä ylitse eilisestä.

      Sitten jo lähes pelästyin, että nytkö tuli poikkeus.

      - Mies jolla oli kunnon kaljamaha, ja myös kunnolla erottuvat miestissit, istui hyvätissisen blondin vieressä. Blondilla oli tämän lisäksi puolipitkät hiukset (pitkät ovat tietysti parempi). Nytkö nainen joka on valinnut miehen jolla ei ole fitness-mallin kroppaa kuten toisella miehellä, joka myös oli erittäin ruskettunut (tämä mies oli varmaan ensimmäistä kertaa koko kesänä rannalla).

      Sitten huomasin että miehellä oli kuitenkin aurinkolasit, ja mikä tärkeintä lippis jossa oli liekkikuviota - jännämies!

      Myös naisen tasoluokitus hieman putosi kun näin tarkemmin että sillä oli pyöreyttä, mutta se ei silti kuulunut näiden lihavien ja lyhyt-tukkaisten "palstakurppien"-klaaniin joita nämä muut lihaisat naiset edustivat.

      Kuitenkin tällä kertaa ratkaisevana oli että mies oli jännämies, eikä nainenkaan nyt ihan niin hottis.

      - Vielä sieltä tullessa minua vastaan tuli pariskunta jolla oli lapsi, mies nornaalia kokoa, jopa hoikka, kun taas nainen lihava ja lyhyt-tukkainen.

      Muuten taas ei ollut kovinkaan epätavallista nähdä joko perushoikkia nuoria naisia treenattujen (urheiliaj?)nuorukaisten kanssa.

      Summa summarrum: Naiset naivat kaikilla asteilla ja tasoilla ylöspäin, ja jopa lihavat tankit kulkevat miesten kanssa, samalla kun normaalit miehet eivät saa omaa tasoaan vastaavia naisia.

      Ätmit ovat siis käytännössä täysin normaaleja, kunnollisia ja kilttejä miehiä jotka ovat vain ahneiden, hypergamisten naisten vuoksi jamassa jossa heidän pitää elää ja kuolla yksin.

      Väite että parit ovat tasavertaisia NORMAALISTI on valhe. NORMAALISTI ne ovat aina epätasa-arvoisia pareja naisten eduksi, sillä naiset käyttävät seksuaalista valtaan väärin ja epätasa-arvoa edistävillä tavoilla.

      • erkki-täti

        "Ätmit ovat siis käytännössä täysin normaaleja, kunnollisia ja kilttejä miehiä jotka ovat vain ahneiden, hypergamisten naisten vuoksi jamassa jossa heidän pitää elää ja kuolla yksin."

        Miten se on ätmiltä pois, vaikka kaikki lihavat muut jotka eivät silmääsi miellytä, pariutuvat miesten kanssa?

        Et kai sinä niitten miehiä havittele kumminkaan?

        Luulisi tuolla logiikalla riittävän niitä kaunottaria ätmillekin, jos kerran kaikki rumilukset ovat jo parisuhteessa.

        Vai ratkeaisiko ätmin naisen puute sillä, että kaikki ätmin mielestä rumat naiset heittäytyisivät sinkuiksi? Sitenhän olisi markkinoilla entistä enemmän miehiä kisaamassa niistä ei-rumista, joilla on ätmin mukaan lupa pariutua.


      • 20/80 sääntö
        erkki-täti kirjoitti:

        "Ätmit ovat siis käytännössä täysin normaaleja, kunnollisia ja kilttejä miehiä jotka ovat vain ahneiden, hypergamisten naisten vuoksi jamassa jossa heidän pitää elää ja kuolla yksin."

        Miten se on ätmiltä pois, vaikka kaikki lihavat muut jotka eivät silmääsi miellytä, pariutuvat miesten kanssa?

        Et kai sinä niitten miehiä havittele kumminkaan?

        Luulisi tuolla logiikalla riittävän niitä kaunottaria ätmillekin, jos kerran kaikki rumilukset ovat jo parisuhteessa.

        Vai ratkeaisiko ätmin naisen puute sillä, että kaikki ätmin mielestä rumat naiset heittäytyisivät sinkuiksi? Sitenhän olisi markkinoilla entistä enemmän miehiä kisaamassa niistä ei-rumista, joilla on ätmin mukaan lupa pariutua.

        Ei koska pelimiehet kierrättävät naisia. Ilmeisesti naisilla on sopimus, että ovat suhteessa kukin 3kk vuodessa aina kerrallaan saman miehen kanssa. Näin ollen 25% miehistä riittää varaamaan kaikki naiset itselleen.


      • 8+12

        Jaa, no kiltit ja kunnolliset naiset kelpaavat miehille ennemmin kuin kaunis pinnallinen bimbo joita sinä himoitset. Ätmeillä on jo kaikki maailman logiikat sekaisin. Miksi itkitte ettei kilti ja kunnollinen kelpa, kun samalla mollaatte jos mies valitsee sen kiltin ja kunnollisen.


    • anonyymi kurppa

      "lyhyt-tukkaisten "palstakurppien"-klaaniin "

      Lyhyt tukkainen, ei lyhyt-tukkainen. Ja sulla on kyllä todellisia selvänäkijän kykyjä (eli luuloja) kun tiedät meidän kurppien hiusmallinkin..

      Mulla on kyllä pitkähköt hiukset ainakin.

      • 7+2

        Ennen kaikkea, mitä tekemistä hiusten pituudella on minkään kanssa?

        Minkä ikäinen tämä rantapoika on? Jos olet aikuinen, mene ihmeessä juttelemaan jonkun kanssa, jos olet 14v. riittää, että vain hiukan kasvat.


      • Beach boy
        7+2 kirjoitti:

        Ennen kaikkea, mitä tekemistä hiusten pituudella on minkään kanssa?

        Minkä ikäinen tämä rantapoika on? Jos olet aikuinen, mene ihmeessä juttelemaan jonkun kanssa, jos olet 14v. riittää, että vain hiukan kasvat.

        Minkä ikäinen sinä olet?

        Entä miten monelle kaljulle jännämiehelle olet jo antanut?


      • Beach boy

        Lyhyet hiukset naisella = rumat = matala seksuaalinen markkina-arvo.

        Muuten taas mainitsin sen tässä koska jos nyt yhdellä miehistä oli hieman pälviä, oli naiset myös hiusten osalta eri paria kuin nämä miehensä.


      • anonyymi kurppa
        Beach boy kirjoitti:

        Lyhyet hiukset naisella = rumat = matala seksuaalinen markkina-arvo.

        Muuten taas mainitsin sen tässä koska jos nyt yhdellä miehistä oli hieman pälviä, oli naiset myös hiusten osalta eri paria kuin nämä miehensä.

        "oli naiset myös hiusten osalta eri paria kuin nämä miehensä"

        Voi tziisös sentään...kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää. Hiukset on uusiutuvat luonnonvara...paitsi ei miehillä jotka (pälvi)kaljuuntuvat ennen aikojaan.


      • Beach boy
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        "oli naiset myös hiusten osalta eri paria kuin nämä miehensä"

        Voi tziisös sentään...kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää. Hiukset on uusiutuvat luonnonvara...paitsi ei miehillä jotka (pälvi)kaljuuntuvat ennen aikojaan.

        Mitä helvetin merkistystä sillä on jos niillä on silti samanlainen kampaus kuin pälvikaljuilla miehillään? :D


      • 5+16

        Minulla on pitkät ja paksut hiukset joista olen ylpeä, mutta hyvänen aika, pitäisikö laittaa letti poikki kun kaikenlaiset mt-tapaukset kulkevat kyttäämässä naisten karvoja julkisilla paikoilla, huh!

        (lyhyttukkainen)


      • anonyymi kurppa
        Beach boy kirjoitti:

        Mitä helvetin merkistystä sillä on jos niillä on silti samanlainen kampaus kuin pälvikaljuilla miehillään? :D

        En mä nyt malttanutkaa mennä vielä nukkumaan kun jäi askarruttamaan, että minkälaiset sitten ovat "samanpariset" hiukset. Voisitko kenties laittaa jotain kuvallisia esimerkkejä?


    • 1+20

      Oletko briteissä rannalla käynyt tai missään muualla?? jos olisit niin ei sul olis mitään sanottava suomen tilanteesta

      • Beach boy

        Olen käynyt briteissä, mutta en rannalla.

        Onko siellä vielä järkyttävämpi hypergamia vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe