Uusi alku

aikaa on

Milloin tuittupäälle sopis uusi alku, että saisin etees polvistua ja anteeks pyytää?

39

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti pian

      Ihan koska vaan sopii ja haluaisin myöskin omalta osaltani pyytää anteeksi tiettyjä juttuja. En se täysin syytön ole minäkään.

    • ap.

      Naiselle, kokolailla mahdottomalle, meni tää aloitus.

      • on hän

        Miksi mahdoton?


      • Minä se olen!
        on hän kirjoitti:

        Miksi mahdoton?

        tiedän! Puolin ja toisin sovitaan ja annetaan anteeksi. Tässä ja nyt. AP:lle sillä varauksella, että olet Eräs.


    • Ei sitä tiedä kenell

      Mutta uudet alut ja uudet tavat ovat niin toivottuja joskus....

    • yks tuittuilija

      Sorry tuittupäisyyteni joskus, mutta kyllä mulle uskaltaa jutella ja jopa anteeksin pyytää jos tarvettta on. Olen loppujen lopeuksi aika kiltti ja lepyn helposti jos aidosti joku on pahoillaan :)

    • ap.

      Paljon paljon väärinkäsityksiä taustalla, paljon myös typerää käytöstä, ainakin omalta osaltani (hieman häneltäkin), mutta kaikki on selvitettävissä. Puhumalla.

      • sinne siis

        irl.com


      • mut nyt iski väsy

        Ei saa nyt antaa kaiken kaatua joihinkin tyhmiin väärinkästyksiin. Olen samaa mieltä siitä että kaikki on selvitettävissä ainakin omalta puoleltani. Nyt ei anneta periksi. Tämä on kaiken tämän arvoista :)


      • eivielänukuta
        mut nyt iski väsy kirjoitti:

        Ei saa nyt antaa kaiken kaatua joihinkin tyhmiin väärinkästyksiin. Olen samaa mieltä siitä että kaikki on selvitettävissä ainakin omalta puoleltani. Nyt ei anneta periksi. Tämä on kaiken tämän arvoista :)

        kerros nyt vähän lisää...ennenkun meet nukkumaan...


      • Ei ny pysty
        eivielänukuta kirjoitti:

        kerros nyt vähän lisää...ennenkun meet nukkumaan...

        kun silmät luppasee väksiin kiinni mut oikeen hyvää yötä ja kauniita unosia. Olet rakas mulle, jos olisit hän


      • oman kullan kuvia...
        Ei ny pysty kirjoitti:

        kun silmät luppasee väksiin kiinni mut oikeen hyvää yötä ja kauniita unosia. Olet rakas mulle, jos olisit hän

        Kiitos -no totta kai olen ;) Hyvää yötä! ...ja niitä parhaita unia ;)


    • naiselle tää

      ei minulta tämä !!!

      • ai siis keneltä?

        Ja nytkö jonkun naisen pitäisi tuosta tietää ettei tämä ole hänelle.


      • naiselle tää
        ai siis keneltä? kirjoitti:

        Ja nytkö jonkun naisen pitäisi tuosta tietää ettei tämä ole hänelle.

        Hän tietää...aina kaiken.


      • Huhuhh

        Et halua ilmeisesti selvittää asioita naisesi kanssa? Ap:han ihana, et halua samaistua häneen?


      • Niin tiedänkin.
        naiselle tää kirjoitti:

        Hän tietää...aina kaiken.

        En mä sinulta mitään odota, joten pidä vaan jatkossakin tunkkisi,niin teen minäkin!!


      • koittakaa pärjätä
        Niin tiedänkin. kirjoitti:

        En mä sinulta mitään odota, joten pidä vaan jatkossakin tunkkisi,niin teen minäkin!!

        Jännä tää tunkki-juttu. Tuo ahdistavat muistot mieleen, myös mulle ja ehkä monelle muullekin, jotka pääsivät seuraamaan erään oksentelua palstoilla.


    • tsemppaaja?

      paa viesti -jos vastaa...välittää =) Sitten on asioiden selvittäminenkin helppoa

    • ap.

      Ei vaan ain oo niin helppoa puhua.

    • hmm..

      Puhu siellä oikeassa elämässä sitten, ei hyödytä täällä...

      et tunnisteita laita niin et halua että hän tietää sinun ajattelevan noin.

    • Tsemppaaja?

      No ei ole ei. Mut viestikin jo auttaisi alkuun. Varovasti tunnustellen eteenpäin ja kerro, että haluaisit puhua, mutta sinua jännittää...tekee heti puhumisesta helpompaa, kun myöntää sen toiselle et on vaikeeta puhua...

    • menkää jo

      Nukkumaan. Provoileva eläkeläinen suoltaa ja koukuttaa juttuihinsa täällä aamutunneille vaikka koko muu maailma kuorsaa ympärillä.

    • -_,
    • woman.....

      Olen vähän oikukas välillä, dont worry. Mulle käy millon vaan.

    • tuitui2

      Mikäpäs siinä,olisihan se kieltämättä mielenkiintoista nähdä sinut polvillasi.

    • Mahoton kepakko

      No ei sun polvilles tartte mennä (paitsi jos ihan välttämättä haluat), ihan riittää kun puhut mulle. Laita vaikka viesti ensin, että voidaan sopia näkemisestä... Olen töissä näin kesällä, joten työpäivän jälkeen sopii vaikka nähdä jos haluat.

    • näin on

      Uusi alku tehdään vain kerran. Seuraavaksi uuden kanssa.

      • ap.

        Uuden kanssa, ok. Ja vain kerran, sekin totta. Ei oo juttua hänen kanssaan koskaan ollut mutta se alku oli...


      • yks nainen....
        ap. kirjoitti:

        Uuden kanssa, ok. Ja vain kerran, sekin totta. Ei oo juttua hänen kanssaan koskaan ollut mutta se alku oli...

        alku oli meillä kyllä...se on totta...olispa tää mulle :).....kyllä mulle sopii milloin vain että sovitaan.....


      • ap.
        yks nainen.... kirjoitti:

        alku oli meillä kyllä...se on totta...olispa tää mulle :).....kyllä mulle sopii milloin vain että sovitaan.....

        Kukkia ja halauksia sulle :D


    • Tuittu...

      Joo, en mä purematta niele.. Saatkin kuule pyytää kunnolla anteeks...

      • anteeks

        Oikeen kunnolla haluaisinkin...


      • Tuittu...
        anteeks kirjoitti:

        Oikeen kunnolla haluaisinkin...

        Jospa laitat mulle sitten viestiä, koska saat tulla. Vielä ei kannata viestitellä, koska mulla on vielä mahdollisuus potea ärtymystäni melko itsekseni, niin teen sen mielelläni..


    • mustalammas

      Nää on taas näitä jotka sopii kaikkiin ja ei kehenkään. Kuinkahan monta naista tässäkin ketjussa tämän on ottanut omakseen.

      Mä oon aina ollut vähän outo sillä kun muut tekee asiat jotenkin niin se provosoi mua tekeen asiat täysin päinvastoin. En tiedä miksi mutta tää ketju sai taas aikaan sen fiiliksen. Pakko siis vaan tulla sanoon että: Mä mikään tuittupää ainakaan oo. Ei mulle tää ainakaan.

    • tsot tsot

      Pitäis aina pyrkiä toimissaan siihen, ettei joutuis tuohon tilanteeseen, kuin sä ; ) mitäs oot mennyt tekemään, dissannu naista suhun ihastunutta tietenkin- saatkin madella maata myöten ja kiikuttaa kaineinta kukkakimppua hampaissasi naiselle. : )

    • eräs jäärä

      Mahdankohan kuitenkaan tuittupää olla, mahdoton kyllä olen. Ja lisäks vielä mahdottoman rakastunut ja mokannut pahasti. Koska vaan saa pyytää anteeksi...ja kyllähän se munkin täytyy anteeksi pyytää. Ehdottomasti olen sitä mieltä, ettei ole mitään asiaa mitä ei voisi keskustelemalla selvittää. Ja sit hei...ei tarvi polvistua. Mut voit halata, sit rutistan takas niin kovin, etten päästä irti...

    • huono yritys

      Alku oli vuosi sitten. Ehkä yritin lähestyä en osaa paremmin, minua nolottaa... Sinun vuorosi, odotan..

      • Entiselle ystävälle,

        pidä huoli ittestäs,niin teen minäkin,tänään suru, mutta jo huomenna voi tulla ilo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe