Porukka siirtyy pakkotoistolta musklelle!

En ihmettele

Sensuurin ja sananvapauden rajoittamiseen on kyllästytty?

http://www.muskleforum.com/showthread.php?10265-pakkis

46

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ojasta

      Minä ainakin olen vain täällä, noi on niin tylsiä palstoja jossa teinti vaan hilluu. Ja rekisteröitymispakko, mitä hittoa, ei kiinnosta.

    • Ojasta pois

      Moni on pakkikselta kipinän saatuaan alkanut vetämään aineita ja päätynyt ojaan sen takia.

    • Kike S.

      Sit ********* pysytte asiassa. Kaikki jotka alkaa jauhamaan sivutolkulla jostain Milosista, saa kenkää heti.

    • Bemymän

      Porukkaa virtaa ihan sikana musklelle. Serverit huutaa punaisena ja operaattoteiden piuhat ylikuumenee tuon järkyttävän datavirran kääntyessä musklelle.

    • dfvdfvfdvfdvfd

      Varsinaista sensuuria kun lukotettu ketju avataan. Mutta onneksi teillä on oma forunmi jossa purkaa pahaa oloa. Ja mitä enemmän puhetta, sen parempi. Itkekää vain vitun häviäjät.

      • hävittäJä

        Kai se on sitten helompi asioita käsitellä, kun ajattelee kaikkien muiden olevan häviäjiä. Tai jos vähän lipsahtaa vanhoihin tapoihin niin sitäkin pitää agressiivisesti puolustella ja kaikki muut on taas häviäjiä


    • pippeliheeros

      Sensorit ovat aina nysäkullisia "miehiä" tai munasta haaveilevia vanhojapiikoja.

    • että niin

      "Sit jumalauta pysytte asiassa. Kaikki jotka alkaa jauhamaan sivutolkulla jostain Milosista, saa kenkää heti. Ja ne joiden on ihan pakko vittuilla sieltä nimimerkin takaa ja heitellä mukahauskaa paskaa, niin teille on ihan omat forumit, jonne voitte mennä purkamaan pahaa oloa, täällä ei ketjuja sotketa millään vitun retardien meemeillä."

      Katsokaapa totakin miken kommenttia. Hänen pitäis antaa itse itsellensä bannit. Ei tuollaista tekstiä musklesta löydy.

      Joukkopako muskleen.

    • Caspar Ankarström

      VITTU MITÄ URPOJA....

    • Bemymän

      Mahtaako musklen serverit kestää tuota multinikki-tehtailun aiheuttamaa datavirtaa. Näen silmissäni kuinka serverit pahasti ylirasittuu kaikkien avoimien kuntien multinikkien bittivirran alla. Kohta pakkis nyrin Ön.

    • Kike S.

      booooooriiiiiing......zzzzzzzzz

    • xxBlasterxx

      Minä sitten olen musklen tietoguru! Kukaan ei tiedä asioista yhtä paljon kuin minä! Jos joku koittaa olla parempi kuin minä annan heti bannit!

    • Bemymän

      Olen molemmissa inessä ja trollaan niin witusti......

    • daga22
    • Wanha sonni

      Vai on stallariduga vallannut palstan. Menkööt minuutiksi auringon alle!

    • kaakeli paavo

      Muskleforum.com taitaa olla se tämän hetken paras ja melkein puolueeton foorumi, vai löytyykö muita parempia?

    • kääni paini kuninkas

      http://www.youtube.com/watch?feature&v=h5_QZol43DA

      • Hävittäjämies

        Miks ketju hävitettiin musklelta?


    • poijankussi
    • DingHingHui

      Miksi pojankossin ketju hävitettiin musklelta? Missä on sananvapaus? Onko musklekin nykyään Pohjois-Korea?

      • TomppeliToni

        Duga korea siellä vallitsee. Tyhmät teinit pääsi paskasta irti ja sotkeutu heti toisenmerkkiseen paskaan.


    • ..........

      Siinä vaiheessa kun bodari lähtee juomaan kapakkaan jäävettä, niin naiset on vain tiellä.

    • Muskle parempi

      Yhdestä ketjusta kauhea valitus. Ei kai vaan teinitoiston pojat mustamaalaa?

      • teiniaukko

        Tottakai teinitoiston pojat jakaa kakka-aukkoa Dugalle koska ovat tottuneet pohjois-korea meininkiin.


    • muskle rulaa

      Kyllä muskle on parempi. Rentoa läpänderiä enemmän sekä eriävät mielipiteet saa kukkia. Arvostan.

    • Poijankusipää

      Vetelen kaikkia turpaan! Miulle ei vittuilla!

      • LefthandJohn

        Ootko vanhan liiton mies?


      • minulleeivittuilla
        LefthandJohn kirjoitti:

        Ootko vanhan liiton mies?

        Mie oon vanhan liiton mies. Pitää lähtä mettähommiin, siellä koulutetaan akkoja.


    • pakkotoisto II ?

      Näkyy olevan Musklellakin omat sponsorituotemerkit, saako näitä arvostella?

      • thsghbngdnjsrfhnb

        Saa ja pitää.


    • Parempi foorumi

      Saa arvostella, ja ei tule bannia jos Fastin huonoa laatua arvostelee.

    • Saasta

      Mites mun kanssa pitäis tehdä kun oon molemmissa mukana?

    • eevert

      eevert hallitsee foorumia. Ostanut foorumin osuuksia kossupullolla.

    • TitaaniThor

      Eevert on kynis!

    • Plasteri

      Heraa pahvi!

      Muskle paras paikka, kaikki huimimmat sonnit siellä.

    • Muskle jyrää

      Paras paikka käänipainiin on Muskle.

    • .....

      Ketju hävinnyt.

      Onko Mike Sireeni mennyt itkemään tuonkin paikan omistajille että tuo sivu loukkaa häntä ja ketju on poistettava?

      • dfvfdvfdfdv

        Avaa uusi, niin pääset purkamaan pahaa oloasi :D Avaat joka forumille uuden ketjun Mikestä, josko sitten helpottaisi. Pitäähän sullakin reppanalla olla jotain sisältöä muuten epäonnistuneeseen elämääsi. Ei me kaikki olla voittajia, sun kaltaisille häviäjille on paikkansa, itkeä netissä muiden menestystä. Hajoo elämääsi mitätön paskakasa.


      • .....
        dfvfdvfdfdv kirjoitti:

        Avaa uusi, niin pääset purkamaan pahaa oloasi :D Avaat joka forumille uuden ketjun Mikestä, josko sitten helpottaisi. Pitäähän sullakin reppanalla olla jotain sisältöä muuten epäonnistuneeseen elämääsi. Ei me kaikki olla voittajia, sun kaltaisille häviäjille on paikkansa, itkeä netissä muiden menestystä. Hajoo elämääsi mitätön paskakasa.

        Taas prinsessa Mike uskalautuu kirjoittamaan lauseen.

        "Avaa uusi, niin pääset purkamaan pahaa oloasi :D "

        Vaikea avata kun ketjun aloituksesta mennyt 5 minuuttia ja se jo poistetaan kun pieni prinsessa menee itkemään miten häntä kiusataan.

        "Avaat joka forumille uuden ketjun Mikestä, josko sitten helpottaisi. Pitäähän sullakin reppanalla olla jotain sisältöä muuten epäonnistuneeseen elämääsi."

        Ei ole vaikutusta. Sinulla menee vain sinun narsistinen kuvasi aina murskaksi ja peppu kipeäksi kun sinusta kertoo asioita jotka osuu arkaan paikkaan. Ja on se hyvä että päättelet yhden ketjun perustamisen tarkoittavan että ei ole muuta sisältöä elämässä. Hienoa Mike.

        "Ei me kaikki olla voittajia, sun kaltaisille häviäjille on paikkansa, itkeä netissä muiden menestystä."

        Kerrotko vielä narsisti mistä tiedät miten menestynyt minä olen? Ja miten sinä olet menestynyt? Siten että sinulla on mennyt rojut hukkaan etkä niitäkään ole osannut käyttää? Siten että olet kuin 12 vuotias tyttö peilikuviesi kanssa? Siten että omistat Teinitoiston jossa pikkupojat nuoleskelevat sinun ryppyreikääsi?

        "Hajoo elämääsi mitätön paskakasa. "

        Prinsessa servaa.

        Ja kun sanot vielä netistä huuteluista niin korvillesihan sinä saisit kunhan et menisi henkilökunnalle pillittämään miten sinä sait tauluusi ja miten minulle pitää antaa porttikielto. Sinähän olisit heti supisemassa ja itkemässä henkilökunnalle.

        Rupea käyttämään huulipunaa.


    • ????????????????????

      Mitä on menestys?

      • vfdvfdvfdvfd

        Turpo-golf ja uusi muija parin vuoden välein. Ei lapsia, koska se tuhoaa menestykset.

        Suomen verotuksella pitää tienata ihan vitusti, että on ns. menestyjä. Menestys ei onneksi ole aina pelkästä tilipussista kiinni. Menestystä on myös esim. jos osaa nauttia "ilmaisista" asioista tai ei kyttää koko ajan mitä itsestään netissä kirjoitetaan.


    • Tyhmä lääkäri

      Onko korvaushoito merkki menestyksestä?

      • dfvfdvdvdfvd

        Ei, vaan jos sulla olis yhtään aivoja, niin tajuaisit sen olevan merkki testosteronitasojen tippumisesta. Mut kun sulla ei ole aivoja, niin ei voi mitään. Onnea ja menestystä sulle :D Ei kamalasti lupaa kyllä.


      • huorrrra88
        dfvfdvdvdfvd kirjoitti:

        Ei, vaan jos sulla olis yhtään aivoja, niin tajuaisit sen olevan merkki testosteronitasojen tippumisesta. Mut kun sulla ei ole aivoja, niin ei voi mitään. Onnea ja menestystä sulle :D Ei kamalasti lupaa kyllä.

        kui ne arvot silleen tippuu, johtuuko sairaudesta vai jostain muusta?


    • tyttöpoika

      Auttaako korvaushoito kestämään jatkuvaa anuksen rassausta? Onko pelkästään pyllyyn ottavalla edes tarvetta korvaushoitoon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe