Minua ei rakasta kukaan

i don t care

Haluan kuolla.

10

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillalta veteen kats

      Mäkin joutaisin jo pois, kukaan ei piittaisi vaikka lähtisinkin. Mietin yks kerta sillalla ollessani ett miltä tuntuisi hypätä sinne jokeen virran vietäväksi, ei mua kukaan olisi kaivannut vaikka olisinkin hypännyt. Onpahan vaihtoehto olemassa, jos elämä ja ihmiset potkii vielä lisää päähän. Mun kohdalle rakkautta oltu ikinä tarkoitettu tulevaksi, sen olen jo hyväksynyt.

    • hööööh.

      Kyllä teitä kumpaakin rakastetaan, joku päivä kohdalle osuu joku rakas ihminen josta tulee rakas. Ei väkisin, vaan yllättäen tai silleen jotenkin, kyllä te sen huomaatte sitten aikanaan.

      Kivempaa odotuksen aikaa toivon teille, keksikää jotain kivaa välitekemistä. :)

      • ...........

        Ei mua kukaan rakasta. Ainoa ihminen, joka minusta välitti, ei pysty muistamaan enää kuka olen. Mä olen jo liian vanha, jos rakkautta olisi mun kohdalle tarkoitettu, niin olisi se tähän ikään mennessä jo kohdalle tullut. Parempi on uskoa totuus kuin elää kuvitelmissa.
        Keksiä kivaa välitekemistä....hyvä kun jaksan päivittäin nousta sängystä ylös, tekis mieli vetää peitto korvilleen ja nukkua jo pois tästä helvetin kovasta ja tunteettomasta maailmasta.


      • hööööh.
        ........... kirjoitti:

        Ei mua kukaan rakasta. Ainoa ihminen, joka minusta välitti, ei pysty muistamaan enää kuka olen. Mä olen jo liian vanha, jos rakkautta olisi mun kohdalle tarkoitettu, niin olisi se tähän ikään mennessä jo kohdalle tullut. Parempi on uskoa totuus kuin elää kuvitelmissa.
        Keksiä kivaa välitekemistä....hyvä kun jaksan päivittäin nousta sängystä ylös, tekis mieli vetää peitto korvilleen ja nukkua jo pois tästä helvetin kovasta ja tunteettomasta maailmasta.

        Pidä taukoa, lepää ja koita samalla miettiä mikä voisi olla kivaa. Varmasti löytyy jotain kivaa. Onko jotain asiaa mitä olet vaikka lapsena haaveillut muttet ole toteuttanut vielä?

        Kaikella on aikansa, joskus on hyvä ehkä levätäkin peiton alla ja kerätä voimia. Ikä ei katso rakastumista tai toisinpäin.


        Etsi positiivisia puolia ja asioita. Vaikuta itse omaan elämääsi positiivisesti.


      • Et ome toivoton
        ........... kirjoitti:

        Ei mua kukaan rakasta. Ainoa ihminen, joka minusta välitti, ei pysty muistamaan enää kuka olen. Mä olen jo liian vanha, jos rakkautta olisi mun kohdalle tarkoitettu, niin olisi se tähän ikään mennessä jo kohdalle tullut. Parempi on uskoa totuus kuin elää kuvitelmissa.
        Keksiä kivaa välitekemistä....hyvä kun jaksan päivittäin nousta sängystä ylös, tekis mieli vetää peitto korvilleen ja nukkua jo pois tästä helvetin kovasta ja tunteettomasta maailmasta.

        Mene vanhojen tansseihin, ikäistesi seuraan. Kyllä siellä rakkautta piisaa.


      • .........
        hööööh. kirjoitti:

        Pidä taukoa, lepää ja koita samalla miettiä mikä voisi olla kivaa. Varmasti löytyy jotain kivaa. Onko jotain asiaa mitä olet vaikka lapsena haaveillut muttet ole toteuttanut vielä?

        Kaikella on aikansa, joskus on hyvä ehkä levätäkin peiton alla ja kerätä voimia. Ikä ei katso rakastumista tai toisinpäin.


        Etsi positiivisia puolia ja asioita. Vaikuta itse omaan elämääsi positiivisesti.

        Millään ei enää mitään väliä ja mikään ei kiinnosta. Ihan sama olenko elossa vai kuollut, silläkään ei ole mitään väliä. Liian paljon tullut muilta ihmisiltä takkiin, ei kiinnosta kerjätä lisää paskaa niskaan. Se on helppo neuvoa, kun ei tiedä mitä toisen elämässä on sattunut ja mitä just tällä hetkellä tapahtuu. Kun maailma on musta ja olo on kuin yksinäisellä pirulla helvetissä, niin on vaikea löytää mistään positiivista puolta. Kaikkeen et voi vaikuttaa vaikka kuinka yrittäisit ajatella positiivisesti. Mä uskoin ennen ett kyllä se päivä joskus paistaa minullekin, nyt voin todeta ettei se päivä paistanut mulle missään vaiheessa. Pelottaa jo valmiiksi mitä koettelemuksia tulee nurkan takaa lisää, huvittaa oma hölmö usko joskus vuosia sitten ett kyllä mäkin löydän jonkun joka välittää minusta, ei löytynyt. Kaikille ei sitä rakasta ikinä löydy, sen olen hyväksynyt jo aikoja sitten. Olen hyväksynyt senkin ettei mun näköiselle kummajaiselle edes ystäviä löytynyt. Nyt tässä elämäntilanteessa olis ollut ystävä tarpeen, eipä ole ensimmäistäkään. Mun pitää pärjätä yksin vaikka en pärjäisikään, kannettava surut ja murheet ominani. No, enpä ole ainut yksinäinen tässä ihmisiä täynnä olevassa maailmassa. Eipä sairaalloisen ujo ja arka kovin helposti pysty ihmisiin tutustumaan ja kun tulee loukatuksi, ei enää edes halua tutustua uusiin ihmisiin, eikä halua käydä missään. Ja nyt pitäis muka kaiken koetun paskan jälkeen vielä kerjätä lisää turpaan, olla positiivinen. Just joo, ainoa positiivinen ajatus on ett onneks tää maallinen helvetti sentään joku päivä loppuu, kun maallinen vaellus päättyy, ennemmin tai myöhemmin.


      • Fuck you _!_
        Et ome toivoton kirjoitti:

        Mene vanhojen tansseihin, ikäistesi seuraan. Kyllä siellä rakkautta piisaa.

        Sulle sanon ett vedä kätees ja kuse pulloon!


    • huohh...

      Nohnoh.älähän ny.


      Itse aioin keskittyä elämään palstan ulkopuolella kokonaan. Toivon saavsni rakkautta, hellyyttä, ystäviä joiden kanssa viettää aikaa. Ja toivon rakkaani kanssa yhteistä vierekkäin kulkemista kunnioittaen ja tukien.


      Jospa vielä onni potkis eiku hellästi silittelis :)

    • iihygtf

      Totuus kuitenkin on että maailma ei ole kaikille tasapuolinen vaikka samassa maailmassa ollaan. Joku hullu vielä selittelee että kaikki on itsestä kiinni kuitenkin rakkaudessakin on kaksi osapuolta jos toista ei kiinnosta minkäs teet valitsetko sellaisen josta et ole kiinnostunut?

      • Sivusta.

        Hyvä pointti. Tangoon tarvitaan aina kaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe