Tietokoneen ensimmäinen sivu muuttaa jatkuvasti ilmettään !

kummastunu ! ?

MISSÄ VIKA ??

tietääkö joku missä vika ?

22

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen tyytyväinen

      Niin , mullakin. Upeita maisemia siinä kuvakiekossa.

    • kummastelija ?

      äähh, ku mulla noi reunat muuttuu aina millepuolelle sattuu ,
      nyt tympii tosissaan

    • ----------------

      suomi 24 on tainnu kaapata koneen omaan käyttöönsä, pitää ottaa yhteyttä operaattoriin !!

    • Eikö siellä ole muutoksia meneillään parat'aikaa, saattaa olla osa järjestelmästä muussa käytössä.
      Eipä tuo niin suuresti ole haitannut, omasta koneesta riippuen.

    • kummallista ,,,

      ei kuvaruutun pitäisi itsestään muuttaa ulkonäköä,

      jokin on varmaan vialla,

      kävin suomi 24 jollaki valitus-sivulla niin heti kohta ruutu alko muttamaan ulkonäköä, tulin siihen tulokseen että suomi 24 sieppasi tilisuuden tullen koneen omaan tarkotuksiin,
      huomenna otan operaattotiin yhteyttä se saa muttaa ja neuvoa kuinka suojataan kone vieraan tekemiltä muutoksilta ,,

    • ::::

      Enpä nyt oikein edes ymmärrä aloittajan ongelmaa. Koko ajan sivut muuttuvat, mitä ihmeellistä siinä?
      Mikä siinä hänellä muuttuu, ei ilmene aloituksesta.

    • vanha herra huuhaa

      mieti ------------
      kun koneen avaat, yleensä sivu on aina samanlainen,
      mutta nyt
      kun avaan koneen, niin näky onkin aivan erilainen kuin aikasemmin,
      kai sinäki aukaset konen ensin ku alat kirjoiteleen juttujasi ja menet omille mielenkiintoisille sivustoille,
      siis jos ymmärrä se aivan ensimmäin näky kun kone avautuu , se muuttaa omia aikojaan yleisnäkymää,
      en tämän tarkemmin osaa selittää,

    • s-s

      Mene järjestelmäasetuksiin ja muuta työpöydän taustakuva vakaaksi. Se on automatisoitu muuttumaan 30 sek, välein. Joskus minullakin jotakin muuttuu, tai kotisivun osoite on poissa,...kuuluu tietokoneen epätäydellisyyksiin.

    • ??? ymmälläni

      s-s

      siinä tulee näkyviin ruutu, jossa lukee,

      " Windous ratvitsee luvan jos jatkat ,

      mulla pitäs olla joku firefox

      mutta tämä pyytääki lupaa windous vistaa jos jatkan

      • ?????

        siis onko mun kone kaapattu ???


    • sini-sirkku ek

      Ei kai sinulla ole Windovs 7, sehän juuri ilmoitti lopettavansa. Tuohon en pysty neuvomaan minulla kun ei Windovsia ole. Tuo windov vista on käyttöjärjestelmä, en tiedä yleensä teen niinkuin ohjelma pyytää,...ei sitä rikkoa voi:D
      Nyt menen kyllä nukkumaan, on ollut toimelias päivä tänään.
      Hyvää yötä!

    • *Kukkahame*

      Minulla reistasi eilen illalla TV, tuli pari senttiä leveää vaakasuoraa väreissä vaihtuvaa raitaa ja ääni oli epäselvä, pelkäsin että räjähtää koko laite.
      Aikani odottelin muutosta ja kun ei lakannut niin käsittelin kaikki liitännät ja hupsista niissä oli varmaan jotain 'löysää' koska kuva ja ääni selveni ja tuli entistä tarkempi kuva.
      Olin ilmoittanut pojalleni tuosta ongelmasta mutta sainkin ilmoittaa ettei siksi tarvi tulla, tule muuten vaan, no se soitti ovikelloa jo siinä sitten ihailtiin miten taitava muori onkaan!

      Varoituksen sain sähköjohtojen kanssa pitää kuulemma olla hyvin varovainen, sen olen kuullut joskus aikaisemminkin, silti TVssäkin on varausta että jos on tömähtävä niin se tömähtää.

    • Ei koneesi ole kaapattu eikä suomi24 ole syypää. Koneesi asetuksista johtuu "vika", niinkuin s-s sanoi.
      Lienee asia sinulle liian vaikea, ellet ole tutkinut asetuksia ja opetellut käyttämään erilaisia mahdollisuuksia. Ei neuvonta täällä palstalla ihan helppoa ole. S-s oikeilla jäljillä.
      Pistä paperille asiat jotka askarruttavat ja seuraavan kerran kun viet koneesi huoltoon ota ne esille.
      Joihinkin muutoksiin aina kone pyytääkin käyttäjän luvan normaalisti.

    • väliseinämä

      Nii et tyhjän saa pyytämättä.

    • muka viaton gatt

      Yks reissukatti meillä pelailee omia ohjelmiaan heti kun nukahdan. Sillä on kai oma avain. Tiedän, että tämä persialaisrotuisen kaima on kysymyksessä.
      Itse avaan vain suomenkielisenä kotimaan sivustoja, mut katti käyttää v a i n ulkomaisia ohjelmia.

    • LutmilaX

      Hirveä Hospodar-niminen haittaohjelma hallitsee konettasi?

    • +++

      Eikö 60 palstalla ollut jo tarpeeksi neuvoja?

    • tympiiii,

      taidan paiskata harakkaa koko koneellani,

      ei jaksai aina hakia ammatilaisen apua ku kone oikuilee,

      • simply

        Sulje se rakkine jos noin tympii. Anna levätä ja lepää itsekin!


      • kivat sinulle,
        simply kirjoitti:

        Sulje se rakkine jos noin tympii. Anna levätä ja lepää itsekin!

        simply


        juu olin noin parituntia poissa jo koneelta, söin jotain ja katselin uutisia sun muuta,
        samalla lepäsin, on kuuma huh huh
        aina pitää palata ja kurkkia näkyykö täällä mitään uutta,


    • info na

      Entä Oma Guru, löytyy netistä. Puhdistavat etätyönä koneesi,asentavat, tekevät kotikäyntejä. mutta kotikäynnit on tietty hintavia ja joutuu odottamaan Päivystys 24 h vuorokaudessa.
      Se vaatii yhteistyötä kanssasi jonkun verran, mutta helppoa. Lasku liitetään puhelinmaksuun.

      • surkeeta ,,,

        info na ,,

        ai jaa,
        olen niin höppänä etten oikein uskalla tuntemattomien kanssa alkaa millekkää koneen kanssa,
        mulla on noita tietotekniikkaan perehtyneitä sukulaisia, mutta nyt ovat lomalla, joten ole nyt avuton


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe