Plussat ja miinukset

Plusjamiinussus

yamaha Dt:tä
rieju MRT:stä
derbi DRD/X-TREME/Sendra
generic Trigger
beta rr
pösö xps
Aprilia rx

30

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exmopojonne

      Unoha generic. Muut ovat kaikki semi hyviä. Jos pidät vakiona niin rabasa moottori on parempi esim derbi ja aprilia. Jos virität niin ei mitään väliä.

      • Ostamassamopoa

        Mitä vikaa genericissä? Kaveri suosittelee,siksi tuossa


    • Exmopojonne

      Koska se on kiinankopio minarellikoneellisista. Ja ne "se on valmistettu itävallassa" paskapuheet voit unohtaa. Täyttä kiinanpaskaa. Koska kopio, ei siihen käy kun oem osat, esim. männätapit ovat erimittaisia jne. Älä osta genericciä, osta laatua.

      • mopoakd

        No ajattelin valita riejun ja Derbin välillä, kumman itse ottaisisit?


      • Exmopojonne
        mopoakd kirjoitti:

        No ajattelin valita riejun ja Derbin välillä, kumman itse ottaisisit?

        :D itellä oli derbi, noist kahest ottaisin ehk derbin, riejuis ollu tapan et se mittaristo sammuilee iha omia aikojaa eikä toimi enää. Se o iha susta kii itelle ei oo jotenki jääny kovi hyvä kuva noist riejuist, mut iha kelpo pelei neki vrmaa. Jos pidät vakion ni derbi, koska puolet tehokkaampi vakiona. Menee kaikki mäet kutosel iha helposti ylös, vakio minarellit ei mee minnekkää. Mut osta kumman saat halvemmalla suhteessa kilsoihin ja vuosimalliin.


      • TulevaMopoJonne
        Exmopojonne kirjoitti:

        :D itellä oli derbi, noist kahest ottaisin ehk derbin, riejuis ollu tapan et se mittaristo sammuilee iha omia aikojaa eikä toimi enää. Se o iha susta kii itelle ei oo jotenki jääny kovi hyvä kuva noist riejuist, mut iha kelpo pelei neki vrmaa. Jos pidät vakion ni derbi, koska puolet tehokkaampi vakiona. Menee kaikki mäet kutosel iha helposti ylös, vakio minarellit ei mee minnekkää. Mut osta kumman saat halvemmalla suhteessa kilsoihin ja vuosimalliin.

        Isän työkaverin poika, myis hyväkuntoista riejua 1000e vuodelta 2010 ja ajettu n 6000. Olisiko hyvä kauppa vai etsinkö vielä?:)


      • Exmopojonne
        TulevaMopoJonne kirjoitti:

        Isän työkaverin poika, myis hyväkuntoista riejua 1000e vuodelta 2010 ja ajettu n 6000. Olisiko hyvä kauppa vai etsinkö vielä?:)

        Mikä rieju? Voishan tuo ihan hyvä diili olla. Kato paljonko netissä maksaa samanlaiset ni tiiät suurinpiirtei et missä ne hinnat liikkuu.


      • Mopoooo235
        Exmopojonne kirjoitti:

        Mikä rieju? Voishan tuo ihan hyvä diili olla. Kato paljonko netissä maksaa samanlaiset ni tiiät suurinpiirtei et missä ne hinnat liikkuu.

        Valkoinen Mrt


      • Exmopojonne
        Mopoooo235 kirjoitti:

        Valkoinen Mrt

        Onks se europe malli vai se tavalline


      • Mopoaaaa1
        Exmopojonne kirjoitti:

        Onks se europe malli vai se tavalline

        Ei hajuakaan, mitä mahtaa näillä olla eroa?


      • riejunonmistan
        Mopoaaaa1 kirjoitti:

        Ei hajuakaan, mitä mahtaa näillä olla eroa?

        Europassa ei oo rajorinta ja sillä pääsee alamäkee vaikka 80 kmh jos vaa tarpeeks jyrkkä tai pitkä
        Power upissa taas on rajotetut kierokset eli mäkiä ei pääse välttämättä ylös pienillä vaihteilla nii nopeesti ja ei rajotin huuta alamäessä


    • Exmopojonne

      Europessa on rajoittamaton boksi joten kurin poistolla menee jo aika haipakkaa. Eli riippuu vähän siitä aiotko virittää. Jos sen 60 laitat menemään niin ihan riittävä vehje sulle varmasti. Osta ihmeessä pois.

      • Mopoaaaa1

        Isä kysyi niin sanoivat että Rieju mrt1. Ja kuuskymppiä on sopiva


      • Exmopojonne
        Mopoaaaa1 kirjoitti:

        Isä kysyi niin sanoivat että Rieju mrt1. Ja kuuskymppiä on sopiva

        Nonii osta pois vaa. Koita tingata se viel 900e ;)


      • Mopoaaaa1
        Exmopojonne kirjoitti:

        Nonii osta pois vaa. Koita tingata se viel 900e ;)

        Juu :) mutta miksi lapuissa lukee mrt1, onko se jotekin erilainen, vai ihan normaali karvalakkimalli rieju?


      • Exmopojonne
        Mopoaaaa1 kirjoitti:

        Juu :) mutta miksi lapuissa lukee mrt1, onko se jotekin erilainen, vai ihan normaali karvalakkimalli rieju?

        Ei mitään käsitystä kun en noita riejuja tunne :D


      • mopoaaaa1
        Exmopojonne kirjoitti:

        Ei mitään käsitystä kun en noita riejuja tunne :D

        En minäkään, mutta kohta tiedän. Ostettiin se mopo :)


      • Exmopojonne
        mopoaaaa1 kirjoitti:

        En minäkään, mutta kohta tiedän. Ostettiin se mopo :)

        Elämäsi yksi suurimmista virheistä XD trollasin sua ihan kybällä ja jannu meni ostaa sen paskan :DDDDDD


      • Olin Exmopojonne...
        Exmopojonne kirjoitti:

        Elämäsi yksi suurimmista virheistä XD trollasin sua ihan kybällä ja jannu meni ostaa sen paskan :DDDDDD

        Älä usko tuota vitun pelleä. Varasti mun nimen sitte näköjää... Teit hyvät kaupat. Ja sinä helvetin idiootti mikä vittu sua vaivaa? Joku vitun 01 jonne tulee tänne ja pöllii toisen käyttäjänimen. Onks tää susta kivaa? Siellä sä hykertelet mun reaktioille ja lutkutat sitä 1cm tynkääs. Jos saan joskus selville kuka saatanan persläpi sä oot ni voin luvata et sulla tulee vanhempia ikävä.


      • exmopojonne
        Olin Exmopojonne... kirjoitti:

        Älä usko tuota vitun pelleä. Varasti mun nimen sitte näköjää... Teit hyvät kaupat. Ja sinä helvetin idiootti mikä vittu sua vaivaa? Joku vitun 01 jonne tulee tänne ja pöllii toisen käyttäjänimen. Onks tää susta kivaa? Siellä sä hykertelet mun reaktioille ja lutkutat sitä 1cm tynkääs. Jos saan joskus selville kuka saatanan persläpi sä oot ni voin luvata et sulla tulee vanhempia ikävä.

        No hui saatana kun pelottaa :DDddddd

        Varmaan kannattaa rekisteröidä ens kerralla se nimimerkki :D:D:D
        Sain vitun makeet naurut ku luin näitä sun "uhkauksia" XDXD


      • Olin Exmopojonne
        exmopojonne kirjoitti:

        No hui saatana kun pelottaa :DDddddd

        Varmaan kannattaa rekisteröidä ens kerralla se nimimerkki :D:D:D
        Sain vitun makeet naurut ku luin näitä sun "uhkauksia" XDXD

        Anteeksi, ei ollut tarkoitus sanoa pahasti. Jumalan siunausta


      • OIKEA Exmopojonne
        Olin Exmopojonne kirjoitti:

        Anteeksi, ei ollut tarkoitus sanoa pahasti. Jumalan siunausta

        Nytkö meit on kolme?! Juu hyvää päivänjatkoa suomi24. Luulin et voisin olla avuks näille tuleville mopoilijoille mut ei se näköjään onnistunut. Kyllä se on täysin totta että vaikka eletään vuotta 2014 niin silti tämä maailma on vielä todella korruptoitunut. Toivotan sinulle hyvää loppuelämää identiteettivaras. Onnistuit kyllä nyt häätämään mut täältä pysyvästi! Voit olla varma et mua ei enää täällä näy. Mut eihän kaikki voi olla mukavia, kyllå maailmassa tarvitaan sun laisia kyrpiä älä huoli, sä voit sitte ku pääset koulusta 10v päästä alkaa korjaamaan mun autoa. Sellaiseen teistä urpoista on, palvelemaan meitä viisaampia. Hyvästi!


      • exmopojonne
        OIKEA Exmopojonne kirjoitti:

        Nytkö meit on kolme?! Juu hyvää päivänjatkoa suomi24. Luulin et voisin olla avuks näille tuleville mopoilijoille mut ei se näköjään onnistunut. Kyllä se on täysin totta että vaikka eletään vuotta 2014 niin silti tämä maailma on vielä todella korruptoitunut. Toivotan sinulle hyvää loppuelämää identiteettivaras. Onnistuit kyllä nyt häätämään mut täältä pysyvästi! Voit olla varma et mua ei enää täällä näy. Mut eihän kaikki voi olla mukavia, kyllå maailmassa tarvitaan sun laisia kyrpiä älä huoli, sä voit sitte ku pääset koulusta 10v päästä alkaa korjaamaan mun autoa. Sellaiseen teistä urpoista on, palvelemaan meitä viisaampia. Hyvästi!

        Mahdatkohan tyhmä amis edes tietää mitä korruptio tarkoittaa XD
        En ymmärrä miks käytät sanaa korruptio tän asian yhteydes :D

        Ja mikään ei tee musta mitään "identiteettivarasta" kun et ollut tota nimimerkkiä rekisteröinyt.


      • Entarvitseenäänmopoaaa
        OIKEA Exmopojonne kirjoitti:

        Nytkö meit on kolme?! Juu hyvää päivänjatkoa suomi24. Luulin et voisin olla avuks näille tuleville mopoilijoille mut ei se näköjään onnistunut. Kyllä se on täysin totta että vaikka eletään vuotta 2014 niin silti tämä maailma on vielä todella korruptoitunut. Toivotan sinulle hyvää loppuelämää identiteettivaras. Onnistuit kyllä nyt häätämään mut täältä pysyvästi! Voit olla varma et mua ei enää täällä näy. Mut eihän kaikki voi olla mukavia, kyllå maailmassa tarvitaan sun laisia kyrpiä älä huoli, sä voit sitte ku pääset koulusta 10v päästä alkaa korjaamaan mun autoa. Sellaiseen teistä urpoista on, palvelemaan meitä viisaampia. Hyvästi!

        Kiitos Exmopojonne, hyvistä neuvoistasi. Toivottavasti noi pikku vahinkolapset oppivat sen, että ne eivät oikeasti edes hauskoja.


      • OIKEA Exmopojonne
        Entarvitseenäänmopoaaa kirjoitti:

        Kiitos Exmopojonne, hyvistä neuvoistasi. Toivottavasti noi pikku vahinkolapset oppivat sen, että ne eivät oikeasti edes hauskoja.

        Kiitos lämmittävistä sanoista. Kiihotuin


      • Ihanaatrolleja
        OIKEA Exmopojonne kirjoitti:

        Kiitos lämmittävistä sanoista. Kiihotuin

        Kyllä nämä trollit ovat hauskoja ! :)


      • Ihanaatrolleja
        Ihanaatrolleja kirjoitti:

        Kyllä nämä trollit ovat hauskoja ! :)

        Niin ja unohtui sanoa että haistakaa kaikki paska ! :)


      • aitoexmopojonne
        Ihanaatrolleja kirjoitti:

        Niin ja unohtui sanoa että haistakaa kaikki paska ! :)

        Mitä lffkfkfkfkdididi


      • 3xmopojonne
        aitoexmopojonne kirjoitti:

        Mitä lffkfkfkfkdididi

        Vois itekki :D


    • 110Parmakitti

      laita derbii 110cc parmakitti nii kyllä keulii ja sutii vaikka ei haluiskaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe