Undin oy?

bart1

Kokemuksia firmasta?

89

8637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjpoiijio

      minuakin kiinnostaisi

    • 8+8

      Eikö kukaan tiedä?

    • työtön

      Nyt undinin nettisivut jo suljettu. Mikäköhän tämä juttu oikein oli? En kyllä hae.

    • mielenkiinto 10

      Ei kauheen vakuuttavaa kuvaa anna ku on joo nettisivut sulki ja sähköpostiosoite on @outlook :) mielenkiinnosta kokeilla

    • P.P

      Mikä tämä Undin Oy oikein on? Mitkä on yrittäjien taustat ja muutenkin kiinnostaisi tietää firmasta enemmän!
      Tosiaan nettisivut ei toimi ja tuo sähköposti...

      • Mie vain ihmettelen

        Kävin katsomassa YTJ-sivuilla (ilmainen palvelu) ja löysin ihan nimihaulla tämän putiikin. On aika mielenkiintoinen sekoitus erimaalaista omistusta, tai sitten pääfirma on jossain Saksassa ja sitten on näitä eri maissa toimivia tytäryhtiöitä. Joka tapauksessa yhtiö on rekisteröity kaupparekisteriin vuonna 1992. Mutta tämähän ei kerro mitään siitä, millainen yhtiö on työnantajana ja maksetaanko esim. palkat kuten pitää, vai pitääkö työntekijöiden riidellä niistä.


    • tämä kertoo jotain

      Ennakkoperintärekisteri:
      Rekisterissä 01.03.1995 28.02.1997 YTJ
      Rekisterissä 10.04.2014 YTJ
      Ennakkoperintärekisterin tarkistuspäivä 28.02.2015 YTJ

    • undin kundin

      hahah, onneksi en hakenut tuonne töihin. onneksi googletin :D

    • suurennusklasi

      Minäkin ihmettelin outlook-osoitetta yhteystietona. Vaikutti epäilyttävältä. Dissaan.

    • Kusetettu123

      Huijareita ovat. Menin sinne koska olivat ilmoittaneet palkan olevan pohja & provikka. Haastattelija vaan sanoi et nyt on just sopimus muuttunut ja palkka onkin pelkkä provikkapalkka. Ja jouduin kuuntelemaan paskan kolmen tunnin esittelyn. Myyvät Suomen sähköä ja huijaus perustuu kaupoissa siihen että vaan puhelun loppuosa äänitetään, olettaisin.

    • miiiitwit...

      Ja että olettamalla haukut firman myyntitavan huijaukseksi vaikket ole varma? Kukahan se kusettaja on. Ettet vain sinä?

    • huhhuijausta

      Ihan jo siitä päätellisin etta ovat huijareita koska huijasivat työhaastteluun pohja & provikkapalkalla ja sitten kun sopimusta kirjoitettiin se olikin ihan "just nyt" muuttunut täysin provikkapalkkaiseksi.
      Ja Suomen sähkö ei muuten tiennyt ko. firman myyvän sähköään kun kyselin sähköpostitse.

    • HUIPULTATOTUUS

      Höpö höpö sinä olet se huijari kun sait potkut. Valitettavasti Undin on alan PARAS toimija! Firmalla on alan parhaat vetäjät ja toimisto sijaitsee parhaalla paikalla, Stadin ytimessä! Fatka on se, että jos olet paska myyjä niinkuin olit, naurettava luuseri vielä... Niin älä edes hakeudu myyntialalle, mene kukkakauppiaaksi niin et haise kun mätänet. Totuus on se että Undin haluu vain parhaat tai tekee parhaiksi! Itse myyjänä otin kyllä kirjoituksesi loukaavana ja naurettava urputus sinulta, mätäsi haisee tietoverkkoja pitkin jopa tänne! UNDIN IS THE BEST PLACE!

    • dartsu 93

      Totuus on se että kusetusta koko Firma. Voihan porukka ilman muuta mennä kyseiseen lafkaan töihin

    • POHJOISESTTERVEISET

      UNDIN ON PARAS PAIKKA! TSEMPPIÄ STADIN MYYJILLE!

    • normisetti

      Tää firma on ihan tavallinen myyntitoimisto, palkat ok, sijainti ok, johto ok. Ei valittamista.

    • HUIJARIPASKAFIRMA
    • dfsfsfsdfsdfsd

      Mitä se kertoo yrityksestä, että hakevat lähes joka päivä uusilla työpaikkailmoituksilla myyjiä? :D

      Esim.. "tekninen myyjä" "myyntiharjoittelija" "myyntineuvottelija" "myyntipäällikkö" "myyntiryhmän esimies" jnejnejne :D

      Nämä on just näitä säätäjiä.... Ja aina korostaa sitä, että stadin keskustassa.. Noh, onhan se hurja saavutus kyllä tämän tason firmalle :;D

    • Myyntitykit

      tää sama akka jaksaa kiusata... oli räjähtänyt kesken työpäivää niin jouduttiin heittämään ulos. Olemme paras toimija alalla, tervetuloa mukaan!

    • Ninaa1

      Käväisin haastattelussa. Hyvin käyttäytyvä herrasmies haastatteli. Oli mukavan ja rennon oloinen ilmapiiri. Siellä oli iäkkäämpiäkin henkilöitä töissä. Puhelinhomma ei vaan oikein minulle sovi. :)

    • RESPECT22

      Tämä herrasmies on ihan huippu jätkä! Jeesaa hyvin myynnissä ja avustaa muutenkin henk. koht. elämässä

    • huhhuh1

      Huomasin mol.fi;ssä ilmoituksen, jossa haettiin "Tutkimushaastattelijaa" Undin Oy;lle. Laitoin hakemuksen, ja tänään kävin haastattelussa...

      paikan päällä odotti tyhjä toimisto, ja kun koitin soittaa, niin puhelu katkaistiin heti. Parin minuutin päästä soittaa toisesta numerosta joku, että on tulossa paikalle kohta. Pomo oli kuulemma soittanut tuntia aikasemmin, että pitäis vapaapäivänä mennä haastattelemaan uusia työntekijöitä. Ok. Ei siinä mitään.

      Heppu tuli paikalle ja koitti avata konetta ja mun hakemusta -ei onnistu. Ok, ei haittaa. Kyseenalaistin vähän sitä, että hakemuksessa sanottiin että tunteja olin about 40/vko, mutta tiistaina toimisto ihan tyhjillään. Tää "haastattelija" vastas siihen, että firmalla on ehkäkai virkistyspäivä taijotainsinnepäin. Ok.

      No kysyin sitten, että mites tää duuni sit käytännössä hoidetaan? Puhelimitse haastatellaan? Joo. Heppu hakee mulle "materiaalia" jossa pari kysymystä, jonka jälkeen alkaa myyntipuhe.. Eli se duuni on tasan puhelinmyyntiä, eikä mitään tutkimusta nähnykkään.
      Koko niiden ilmotus oli ihan täyttä pas*aa, eikä mikään ollu sitä mitä piti olla. Hakemuksessa oli tosiaan niitä tunteja 40/vko ja palkka 14€/tunti. Todellisuudessa tunteja saa siinä 15-20/vko ja palkka tulee siitä, mitä myy.
      Eli älä hae tonne, ihan kusetusfirma. Ne alkaa kuulemma kohta "myymään sijotuksia jenkkilään" eli "kusettamaan rikkaita ja ottamaan niiden rahat" (suora lainaus.) Toivottelin hyvät päivänjatkot ja pyysin olemaan soittamatta.

    • Iltasatu

      Mukavaa lukea näitä huikeita tarinoita taas pitkästä aikaa. Vielä huikeampi tarina oli, että jotkut jantterit olivat perämoottoreita myynyt puhelimitse. Kovaa hommaa.

    • Kusetusfirma
      • hahahahahaha

        hahahahahahaha :DDDDDDDDDDDD Mitä helv... Onko tuommonen firma oikeasit?


      • Ammattilainen2016

        Itse siellä myyntisihteerinä ja voin sanoa, että tuo 'video' ei ole yhtiön ja hyvin paska trolli.
        Rehellisiä mukavia ihmisiä. Ketään ei kuseteta ja mitä palkkoihin tulee, oma vika jos et hyvää sopimusta pysty solmimaan


    • NouHätä

      Undin on tosi hyvä paikka! Ja nou hätä toi edellisen kirjoittama viesti oli täysin asiaton. Olen ollut osa-aikaisena jo 5kk talossa, eikä oo mitään moitittavaa paikasta

    • meinkinkipäällä

      Naurettavaa mustamaalaamista kilpailijoilta. Meillä on hyvä porukka talossa ja haluammekin vain täysijärkistä porukaa mukaan. Katkerat voivat hakea vaikka Buusteriin!

    • Mimmi881

      Komppaan edellistä kirjoittajaa...oli itse n. 2 viikkoa joulun tienoilla ja oli ihan mukavaa eikä mitään valittamista

    • dankeschön

      Oli pakko tulla kirjoittamaan tänne kun näitä dissaajia löytyy kyllä se on niin että jokainen itse päättää missä työskentelee ja minä työskentelen Undinilla ihan naurettavaa kun jaksetaan kiusata kun ei edes päiväkään ollut talossa. Undin on ainoa paikka missä olen jäänyt työpäivän päätteeksi virkitystilaan. Kyllä kuulit oikein meillä on oma virkistystila missä voidaan viettää aikaa tai tehdä läksyjä. Yrityksen esimies on todella reilu ja mukava pomo aivan toista luokkaa kuin muissa yhteyskeskuksissa eli KOKO SYDÄMMELLÄ LÄMPIMÄSTI TOIVOTAN KAIKKI TERVETULLEIKSI STADIN MUKAVIMPAAN TOIMISTOON!

    • Kesähessu

      Katselin itse juuri noita työhakemuksia, ja täytyy kyllä sanoa, että tämän keskustelun jälkeen en ko. paikkaan hae.

      Muutama pointti tässä.

      Täällä kaikki kirjoittavat ovat joko sanoneet paikkaa "huijarifirmaksi" tai puolustaneet sitä "stadin parhaaksi paikaksi" jne. Koko tämmöinen jakautuma on todella erikoista eikä herätä suurempaa luottamusta. Ylipäänsä kukaan työntekijä harvoin oikeasti puolustaa työpaikkaa tämmöisillä sanoilla mitä tässä ryhmässä, joten herättää fiiliksen siitä, että kyseisen paikan pomo kirjoittaa eri nimimerkeillä puolustuspuheita (voin varmasti olla väärässä).

      Toisekseen asialliseen kritiikkiin vastataan jotakuinkin "mätäne ja kuole". En ymmärrä miten kukaan haluaa olla semmoisessa ilmapiirissä töissä, ei kuulosta kovin ammattimaiselta.

      Jos olen väärässä niin Undinin puolelta kannattaa ehkä hieman korjata tuota omaa markkinointiviestiä. Palkkaus "keskimäärin 14e/tunti" jne on vaan niin hämärää, että blääh.

      Faktat tiskiin puhtaasti, kyllä varmaan joku tulee ihan puhtaalla provikallakin tekemään, mutta ei siinä kannata yrittää ketään hämätä.

      Tsemppiä vaan kaikille.

    • ProUndin

      Itse katselin myös näitä hakemuksia ja täytyy myöntää, että ihan hyviä ovat. Kyllä se on niin, että työtä tehdään kun sitä on tarjolla! Tämä edellisen ressukat "faktat" eivät ole faktaa vaan ennakkoluuloja ja asenteita.. tommoisella asenteella ei kannata tehdä mitään työtä voi meinaa tulla paha mieli (((:

    • Jeees12

      eika ole.. myyntiratsu kauppaa mitä vain ja hyvällä asenteella!

    • Kovaduunari

      Itse kyllä pidän. Työntekijät erittäin mukavia ja työyhteisö pelaa ! I like. Älkää kuunnelko tuommoisia puheita vaan menkää kokeilemaan :)

      • Helena1948

        Tampereella moni kokeili. Jätkät häipyivät ja palkka jäi maksamatta.


    • StadinKingit000

      Samat sanat! Hyvä paikka hyvällä sijainnilla.. naurattaa tämmöiset kilpailijoiden kiusaamiset tällä palstalla. Undinissa on ehkä paras puoli on paikan johto todella mukavat jannut, urheilijaporukkaa!

    • ujollepuhmyyntieisovi

      Kävin eilen työhaastattelussa ja tajusin että puhelinmyynti ei minulle sovikkaan. Positiivisena puolena oli kuitenkin todella kuuma haastattelija jonka kanssa tekisin melkeinmitä vaan, vaikka työpaikkaa ei taskuun jäänytkään.

      • asfafafhaha

        Miten itse haastattelija viitsii kirjoittaa itsestään tämmöisiä? :DDD


    • afafafafafa

      Jaa, että tämmöinen firma.. piti oikeen googlettaa kun joka helv päivä on mollin sivuilla ties mitä päällikköä kyseisessä firmassa auki :D Mitäköhän ne säätää? Joka päivä päälliköitä tuhat kappaletta, ilmeisesti haastattelussa porukka tuumaa, et ei helv ja lähtee kytkee =D

    • HyvätIlmoitukset

      Rekrytointi on sallittua ja kannattavaa!

    • asdasdaasda

      Eikös tää undin ollut iltalehdessä? Oliko joku toimittaja mennyt ns normi työntekijänä :D oli ollut ihan fiasko..

    • Eiollut555

      Ei ollut

    • NAGETTISPAGETTI

      Toimitusjohtaja

    • eihyvä

      Pilaa alan maineen ikävä kyllä. Puhelinmyyntiä voi tehdä myös laadukkaasti ja reilusti. Nämä haluaa kusettaa. Ja ovat olleet lehdessä joo.

    • Hohhoo

      ei yhtään läpinäkyviä nää puolustajat :D

    • plusmiinusnoll

      Kaverit firmassa vaikuttivat ihan mukavilta joo ja ilmapiiri on rento, vapaat työajat jne, mutta kauppaavat kuraa ja palkka/työsoppari on varsin huono. Ei todellakaan mitään järkevää tuntipalkkaa vaan tosi klassista puhelinmyynti/provikka pelleilyä... Eli lienee varsin mukava työpaikka jos on loisto myyjä, jos ei, hakeutuisin muualle.

    • skrrtskrrrt

      mitä myydään nykyään? sähköä? vitamiineja? lehtiä? kouluturvaa/rauhaa? alusvaatteita? höyliä? kertokaa joku!

    • kulllittaja

      En suosittele.

    • salkkarikalle

      Myytiin sähkö, vitamiineja jne... Mitä noita nyt on

    • Huijattujoilmoituksessa

      Luottamus kyseiseen firmaan meni jo siinä, kun ilmoituksessa luvattiin "takuupalkka", ja myöhemmin sanotaan että kuseessä on TÄYSIN provisiopalkkaus... Eli voi olla, että joinakin päivinä et tienaa senttiäkään. Kannattaa jättää vuokranmaksu tämän varaan...

    • yksihuijatuista

      Ilmoituksessa ja jopa haastattelussa luvattiin takuupalkka, tosiasiassa kyse täysin provisiopalkasta. Opettavainen kokemus kaikkiaan: Jos se kuulostaa liian hyvältä, se ei luultavasti ole totta. Todella huono fiilis jäi kyseisestä firmasta, en suosittele.

    • FaktaOnFakta

      Mollissa on ainakin palkkaus: Sopimuksen mukaan.
      Taitaa nykypäivänä jokainen kantaa itsensä ja omat tienestinsä tavalla tai toisella. Ainoat suojatyöpaikat löytynee kaupungilta.
      Hohhoijjaa.
      Ei muuta kuin puistotiimiin kuokkimaan koiranp#skaa.

      • vetäkääkätee

        jees :D laittakaa ensinnäki tienaamanne rahat siihen mihin sanottekin. ootte vitun väärällä alalla.


    • Yksihuijatuista

      Olin kesätöissä kuukaudrn kyseisessä firmassa ja minulle luvattiin 600€ takupalkkaa .... Vikana työpäivänä minulle ilmoitettiin että en saakaan yhtään mitää koska ei tullut 150h täyteen 30 9päivän menneessä... Olis kiva ilmoittaa heti haastattelussa. Hujaus firma!!

      • Yksihuijatuista

        päivän*


    • OnceAgainFaktaONFAKTA

      Teille tulee töihin jengiä jotka näkee viimesenä vaihtoehtona mennä työelämään helvettiin sieltä sohvan pohjalta... Pitäkää deekunne ja paskaset sopimuksenne, vitun rotat. Jos ja kun joku saa puhelun joka koskee kouluturvaa/rauhaa, niin älkää langetko tähän ylenpalttiseen kusetukseen. Saatte 4 numeroa paskaa lehteä hintaan 79€ ja 2 numeroa hintaan 49€. Uskottelevat että osa rahoista menee vertaistukiryhmiin, psykologeille yms koulukiusauksen vastaseen toimintaan. EI MENE. Kysykää prosenttuaaliset luvut siitä paljonko menee ja mihin. Vastausta ette siihen saa. Maksatte siis yhdestä vuosikerrasta 80e jonka kirjottaa V***n puhelinmyyjät (http://keskustelu.suomi24.fi/t/13528183/viun-puhelinmyyjat) ohjelmasta tuttu Miksu (pomo?) (http://ficmedia.fichub.com/Fox_fi_fi/article/246189.281x308.jpg).

      Eli lehteä voisi kuka vaan kirjottaa sekä ottaa yhteyttä "julkisuuden" henkilöihin jotka tietenkin kertovat mielipiteensä perustelujen kera. Keneltäkään tämmönen utelu ei ole vaikeata joten älkää tuhlakko rahojanne tähän kusetukseen. Pystytte tuolla rahalla auttamaan kiusattuja 10x enemmän mitä tämä paska pulju. Jos mietit tekeväsi töitä kyseisessä firmassa Helsingissä tai Tampereella, älä mieti. Sopimuksissa kierrellään ja kaarrellaan (niinkuin puhelinmyynti firmojen tapana on ollut) palkkauksesta, tilityksestä, pohjapalkasta (jota ei siis ole(jos et myy, et tienaa vaikka kuinka luvataan takuupalkkoja)). Kiinnittäkää ele kieleen huomionne. Eivät nämä kaksi henkilöä osaa kusettaa enään sen jälkeen kun asiasta sanotaan kovaa. Jos tämä vääntely jatkuu kyselyn edetessä, niin tiedät että olet joutunut kusetuksen uhriksi. Heitä ei kiinnosta mikään muu kuin se että teet niille rahaa päivästä toiseen. Itse tulet kitumaan palkkapäivinä soitellessasi paikanpäälle ja miettien että mikä on niin vitun vaikeeta vastata puhelimeen. En ole ainoa kusetuksen uhri.

    • unduulaatit

      Joo sama lafka hakee Turkuun toimistotyön nimikkeellä duunareita mutta kun tarkemmin luki eteenpäin niin puhdasta puhelinmyyntiä koska siinä mainittiin automaattinen soittojärjestelmä eli taas vedätetään !1

    • huijarimyyjä

      Boikotoi Undin Oy/ kouluturvaa.fi yritystä. Olin tasan pari tunti siell ja kyllä homma on täyttä kusetusta.

      Tässä faktat...

      Hakevat kymmeniä työntekijöitä jos jonkinlaisia päällikköä mutta fakta on se, että kaikki joutuvat kylmiltään lähteä soittamaan myyntiä, sen jälkeen kait aukeaa "päällikön" toimi konsernissa...?!

      Haastattelut ja alkukeskustelut tekee joku tituleerasi itseään rekrytoijaksi.

      MOL.FI sivustolla yritys puhuu takuupalkoista mutta niitä ei ole olemassa tosiasiassa koska "projektit" on sidottu päivämyyntiin, minuutteihin sekä kontakteihin.

      Työnantaja ei tee työsopimusta, ei kirjoita työsopimukseen noudatettavaa työehtosopimusta, palkkaus vain %%% netto myynnistä. En saanut työsopimusra laisinkaan mutta en jatkanut tämän kouluturvaa.fi huijausta toimestani eteenpäin.
      HUIJAUSTA.

      Myyntiyhtiö
      1# Undin Oy tekee vain puhelinmyyntiä eli myy asiakkaille kouluturvaa.fi lehteä vuositilauksena (79€) ja puolen vuoden hintaan 49€
      Yritys on "bulvaani" joka hyvässä uskossa tuottaa tilauksiin ja ilmoitustilan myyntiin perustuen myyntiä ja saa niistä kustantajalta korvauksen.

      Ymmärsin heti, että kustantaja pyöritti myyntiyhtiötä vaikka yritys on toisen tahon operoima.

      2# KT KUSTANNUS OY

      Suosittelen katsomaan yhtiön päättäjiä ja hiemaan g.... jolloin selviää yhtäläisyyttä...

      Eira Oy kuuluu saman omistajan omistamiin yrityksiin. Mitä siellä muuta tehdään kuin takuupalkalla ja oaskat - huijaa!!!



      UNDIN

      Ei ole ensimmäistä tilinpäätöstietoa jätettty phr:ään, miksi?,
      Työnantajan lakisääteiset toimenpiteet on laiminlyöty, ei työterveyshuoltoa järjestetty, ei noudatettavaa työehtosopimusta, työskentely olosuhteet...

      • Petetyt

        Olin ystäväni kanssa muutamia päiviä töissä Undin Oy:n Helsingin toimipisteessä Mannerheimintie 42:ssa. Yhtiö käytti ulkopuolista rekrytoijaa. Ilmeisesti siksi, että toimitusjohtajan laaja velka-arsenaali ei kiinnittäisi huomiota ja toiminta saisi luotettavan kuvan. Tutustuin myös tiloissa häärineen Suomen KT Kustannuksen keulahahmon taustoihin ja sitähän löytyi: Varastetun voin kauppaa, petollista autokauppaa USA:sta ja asiakas varojen varastelua sekä sekava Lustimo Oy tapaus josta tälle Undin Oy:n tosiasialliselle toimijalle annettiin muiden tuomioiden lisäksi pitkä vankeustuomio. Kyseinen rikollinen pölähteli aamuisin toimistolle ja vaati tekemään 300 asiakaskontaktia puhelimella. Tämä tosiasiallinen toimija on perustanut useita telemarkkinointi yhtiöitä erilaisten pulvaani järjestelyiden kautta. Rahankeräys lakia rikotaan räikeästi, välineenä käytetään humpuuki lehteä jonka rosvot ovat nimenneet KOULUTURVAA lehdeksi. Lehden myyntituotot menevät rosvojen taskuihin ei lasten tukemiseen, kuten rosvoporukka väittää. Tyypillinen myyntipuhe on: " pyytäisimme teitä lähtemään tukemaan koulukiusattuja uhreja," taitavimmat tirauttavat vielä itkun puhelun aikana. On varmaa ettei lapsille, nuorille tai koulukiusatuille mene euroakaan. Poliisin olisi helppo tutkia rahankeräys rikos, pelkästään myynninvahvistukseen lehtitilauksen yhteydessä liittyvän nauhoitteen perusteella ! Minulle luvattiin pohjapalkaksi 5 euroa tunti ja myyntiprovisioksi 9.5 % netto myynnistä. Kun sitten monen pyyntöni jälkeen sain työsopimuksen niin se sisälsi vain erilaisilla kommervenkeillä laaditun provisio palkkamallin. HUOM ! OBS ! Ihan vakavasti varokaa Undin Oy:n ja Suomen KT Kustannus Oy:n kanssa asiointia ! Päärikollinen laatii useisiin kanaviin erilaisin metodein työpaikka ilmoituksia, töihin haetaan myös henkilöitä Eira Oy:lle jne. Tämä rikoksista tuomittu henkilö suoltaa sitten näitä saapuneita ansioluetteloita ja työpaikkahakemuksia pulvaaniyhtiöilleen. Älkää hyvät ihmiset hakeutuko tähän Undin Oy:n lähipiirin rakentamaan isoon kuplaan, älkää myöskään erehtykö tilaamaan KOULUTURVA lehteä !!! Ennustan, että alta puolen vuoden poliisi aloittaa laajan kokonaisuuden tutkinnan näihin asioihin liittyen.


      • Petetyt

        Kuinka ollakaan ? Itse olin kolme päivää töissä, enkä ole palkkaani saanut. Toimitusjohtaja Jarkko Vaitio ei saanut toimitettua edes lupaamaansa työsopimusta. Tosiaan tuo omistajan elkein käyttäytynyt taustaltaan huippurikollinen Antti Alastalo kävi minullekkin sanomassa Mannerheimintie 42 Undin Oy:n pulvaanitoimistossa, että minun tulee tehdä satoja soittoja niin rikastuisin. Hän korosti myös apean ja säälittävän äänen käyttöä, niin asiakkaat tilaavat helpommin. Huh, huh !!! En ole koskaan ollut tällaisessa rosvojen pesässä. Kysyin työterveyshuollosta, niin toimitusjohtaja Vaitio ei edes tiennyt mitä työterveyshuolto tarkoittaa.


      • Luuserititkee

        Hyvänen aika, siis menitte ihan myyntitoimistoon töihin ja teidän olisi pitänyt tehdä oikeita töitä ja myydä jotakin? Vau, kyllä on kauheaa?
        Kyllä jokaisessa toimistossa pitäisi päästä heti suoraan johtajaksi....


    • Bimboo

      Hehah ! Piti käydä piruutaan kattoon toi upea konttori mutta paikalla ei ollut ketään. Voi, kun toiminta olisi päättynyt !

      • Alastalot

        Suomi24:n toimitusjohtaja Pasi Ilola jättää tehtävänsä ja johtoon nousee Jarno Alastalo. Alastalo on toiminut kahdeksan vuotta Allerin online-yksikössä ja vastaa edelleen myös muiden Allerin tuotteiden online-liiketoiminnan kehityksestä. Kesäkuussa Ilolan kerrottiin jatkavan toimitusjohtajan tehtävässä.


    • roistojenkunkku

      Joopa, joo ! Mä tein yrityskauppaa sen kanssa ja nyt asiaa on setvitty poliisien kanssa. Älkää jumalauta asioiko ton puliveivarin kanssa !!!

    • Kieltolaki

      OLI SE BONNIERIERIN EX-"PALVELIJA" MUKANA. KESKINEN. NÄHTY KESKUSTASSA JA OLI PÖYTÄ TÄYNNÄ PULVAANEJA. LEHTIPISNES RULLAA JA PIENET ON PIIRIT. EIPÄ HUVITTAISI TUOHON PÖYTÄN TARJOILLA, KUN TIPPIKIN ON VÄÄRENNETYILLÄ KOLIKOILLA.

      • IHMETTELENVAAN

        NE OLI YHTEISTYÖTÄ HIEROMASSA A-LEHTIEN KANSSA. TAITAA LEHTIPISNES OLLA VAIKEUKSISSA???!!


      • Oikolukija

        Niinpä, nyt niillä on oma "kustanne" Kouluturvaa lehti. Lehti on täynnä kirjoitus- ja kielioppivirheitä ja sisältö heppoista. Lehteä käytetään rahankeräys lakiin liittyvien säädösten kiertämiseen. Rahaa kerätään häikäilemättä lasten auttamiseen vedoten !!!


      • Kiinnostunutporukka

        Pystyisikö kukaan luettelemaan tuon Undin Oy:n lisäksi kaikki muut hämäräyritykset jotka myyvät Kouluturvaa lehteä ?


    • Osaaja

      Laittakaa noiden soitteluille stoppi ! Tutustu: telemarkkinointikielto.fi

    • Palkkaturva

      Mä en oo saanut palkkaani, laitoin asiani palkkaturvan hoidettavaksi. Siellä on kuulemma vuoden jono asioiden hoitamisessa. Saavat siis pitkään vielä koijata muita työntekijöitä.

    • Tabloid

      Nyt nää Undin Oy:n herrat alkaa myydä Kouluturvaa lehteensä mainoksia. Levikiksi kertovat 30000, tuskin levikki pitää paikkaansa. Älkää vaan ostako !

      • Perusvarma1

        Ei osteta.


    • Pilkkopimeetä

      Undin Oy ja Kouluturvaa kustanne, voiko näiden taustoihin ja menetelmiin enää isompaa hämärävyyhtiä kätkeytyä ?

    • ottaakoville

      Aika kovaa tekstiä kirjoittelee? Miten onnistui duunin teko kirjoittajalta?
      Pieni kateus ja katkeruus paistaa voimakkaasti läpi... ottaako noin koville epäonnistuminen duunissa ja elämässä?

    • Rötväilijät

      Tästä konklaavista eivät ketkään muut kirjoita mitään hyvää kuin omistajaporras itse.

    • Defagto

      Inge hämming, meitä on hyvä ryhmä jotka olemme lähteneet taistelemaan tätä kriminaaliryhmää vastaan...

      • JuopotMielisairaat

        Työttömien ja juoppojen/sekakäyttäjien ryhmä? Teitähän onkin iso ryhmä. Kannattaa ensin ryömiä sieltä katuojasta pois. Onneksi pääsee kirjoittelemaan tänne kirjaston koneen avulla.


    • STTinfoa

      STT Info
      Tiedotteet
      STT > Info
      [email protected]
      (09) 6958 1286

      Kouluturvaa-lehti on julkaissut kymmenen videota, joissa psykologit vastaavat koulukiusaamiseen liittyviin kysymyksiin

      11.5.2016 8:18 | Suomen KT Kustannus Oy
      Suomen KT Kustannus Oy:n julkaiseman Kouluturvaa-lehden verkkosivuilla on nyt nähtävissä kymmenen Youtube-videota, joissa käsitellään koulukiusaamista. Toimittajamme Erkki Sutela on koonnut videoille psykologiemme vastauksia, jotka liittyvät erilaisiin koulukiusaamiseen liittyviin aiheisiin. Psykologimme vastaavat muun muassa kysymyksiin, miten vanhemmat voivat tunnistaa, jos heidän lastaan kiusataan tai miten vanhempien pitäisi keskustella koulukiusatun lapsensa kanssa. Videolinkki löytyy osoitteesta: www.kouluturvaa.fi.

      Koulukiusaaminen on Suomessa vakava ja valitettavasti edelleen ajankohtainen aihe. Kiusaamista on monenlaista. Se voi olla nimittelyä, haukkumista, syrjintää, nettikiusaamista tai pahimmassa tapauksessa jopa väkivaltaa. Yhtä kaikki, minkäänlaisen kiusaamisen ei pitäisi olla hyväksyttävää.

      Koulukiusatun pahaa oloa ei voi millään mitata. Mikään ei ole niin raskasta, kuin koulukiusatun sisäinen tuska. Ihminen, joka välittää, ei hyväksy koulukiusaamista.

      Me täällä Suomen KT Kustannus Oy:ssä haluamme herättää keskustelua ja huomiota kouluissa tapahtuvaan koulukiusaamiseen ja siihen liittyviin sivuilmiöihin. Tavoitteenamme on tuoda esiin koulukiusaamisen ongelmat ja saada koulukiusaaminen kuriin suomalaisissa kouluissa.

      Tätä tarkoitusta varten kustannamme Kouluturvaa-lehteä. Lisäksi ylläpidämme maksutonta turvapuhelinta numerossa 0800-92003, joka päivystää tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 12-18.00.

      Kouluturvaa-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Otamme mielellämme vastaan palautetta, kehitysehdotuksia ja juttujen aiheita!

      Kati Wikström
      Vieraileva päätoimittaja
      [email protected]

      http://www.kouluturvaa.fi

      Kontaktit
      Antti Alastalo,
      Suomen KT Kustannus Oy,
      puh. 0400 170 409
      HELSINKI
      Kuvaus
      Eroturvaa
      Suomen KT Kustannus Oy:n tarkoituksena on tarjota tukea, vertaiskokemuksia ja apua eroamista harkitseville, eroaville ja eron kokeneille sekä eroperheen lapsille. Suomen KT Kustannus Oy kustantaa tätä tarkoitusta varten Eroturvaa -lehteä.

      www.eroturvaa.fi

      Kouluturvaa
      Suomen KT Kustannus Oy:n tarkoituksena on herättää keskustelua ja huomiota kouluissa tapahtuvaan koulukiusaamiseen ja siihen liittyviin sivuilmiöihin. Tavoitteenamme on tuoda esiin koulukiusaamisen ongelmat ja saada koulukiusaaminen kuriin suomalaisissa kouluissa.
      Suomen KT Kustannus Oy kustantaa tätä tarkoitusta varten Kouluturvaa-lehteä.

      www.kouluturvaa.fi

      Maksuton turvapuhelin 0800-92003 (tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 12-18.00).

    • Mikkomallikas1116

      Nokia aikoo ostaa undin oyn liiketoiminnan miljoonalla eurolla.

    • Lottovoittajaduunis
    • auttakaamuaa

      Hei olisin menossa huomenna kesätyö haastatteluun, mutta nyt mua alkaa kyllä epäilyttään tämä toiminta.Osaisko joku kertoo mitä pitäis tehä kun mulle ei edes mainittu koko puhelinmyynnistä puhelimessa kun soitti?!

      • EtpäHäviäMitään

        Kannattaa varmaan käydä siellä haastattelussa ja tehdä itse johtopäätökset. Aika hurjilta nämä kirjoitukset vaikuttavat ja kuka vaan voi tänne piilosta kirjoitella mitä tahansa. Aika moni kirjoitus vaikuttaa todella erikoisilta. Ihmettelen miksi joku terve ihminen edes kirjoittelee noin hurjia tarinoita. :D


      • EtpäHäviäMitäään

        Tsemppiä työnhakuun! :)


    • Anonyymi

      Heh!

      Antti Alastalolle napsahti neljä vuotta kaappihoitoa, ennustin tämän tapahtuvaksi jo vuosi sitten...

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe