freek,

murriperkele

kyll kai jokaisen näille palstoille, ihan tosissaan ajan vietteeksi ja illan riemuksi, kirjoittavan täytyis tunnustaa olevansa pikkuisen friikki..
heinäkuinen ilta, melko lämmintä, aika selkeääkin (ainakin täällä..),
luultavasti useimmat vieläpä kesälomalla.. siis sitä vois tehä vaikka ja mitä muuta.. mut saatana sitä huomaa nakottavansa vaaleansinisävyinen keskustelupalstan sivu nokkansa edessä aikeinaan kirjottaa sinne jotain hiton nokkelaa ja linkittävänsä kohta paskaa musiikkia,
ensimmäiseksi joku rölli hyökkää sanomaan kuinka perseestä sää oot ja sää vastaat sille sarkastiseen sävyyn, mutta ku sarkasmia on hiton vaikia tajuta luetusta tekstistä joten ihan hukkaan meni sekin vaikka luulit olevas niin hiton hauska.. seuraavat kommentit taas ei enää liity itse aiheeseen ja huomaat kohta keskustelevasi sateenvarjojen ominaisuuksista tai muusta jännästä,
taikka vastauksiin linkitetään vaan lisää paskaa musiikkia mitä sää et oikeastaan jaksa kuunnella mut yrität kuitenki kommentoida jotain muuta ku "olipa saatanan huono,".. tai sit voidaan tietysti alkaa pohtimaan aloittajan parisuhdetta, tai muuta yksityiselämää et onk sil ylipäänsä sellaista vai keksiikö se vaan näitä.. tai sit kysellään vaan jorgoksesta, enkä mää ny aina jaksa senkään turriaisen oivalluksia niin tarkkaan seurata.. saatikka sitten raportoida tänne, ku ei niissäkään ny enimmäkseen ole mitään nii kovin kiinnostavaa..
vähän ajan kuluttua taas seuraa ne "lavvvvvvvvvantaikyyläkalllllluppppppiiiiii"-aloitukset.. mitkä nyt hei ihan oikeasti on ihan vitun huonoja, jopa minä pystyn parempaan,
mut niin, eipä täälläkään mikään pakko olis olla.. mut ku minä haluan ,:}
(mahdollisesti poistan tämän huomenna, tai joskus, mut siihen asti nauttikaa pikkuisesta purkauksestani.. :)
ja anteeks kiroilu,

ai niin, se paska linkitysbiisi,
http://www.youtube.com/watch?v=8Uee_mcxvrw

(älkääkä pliis unohtako sitä sarkasmia tähän asti päästyänne,)

ykshitonperkeleenmurritaasniinkuavautuutässäniinku,

22

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi, kissin häntä

      Täytyy myöntää että sulla on nerokas mieli ja loistava nimimerkki. ;))

    • en koe itseäni friikiksi(paitsi joskus nuorena joskus kokenut) mutta minusta on todella hieno nuhteluviesti.

      • "ex-ystäväni" on ihan kummallinen.
        valehtelee sielunsa puolesta ja sitten kokee kun painotin maksamisesta tänään ja eilen kun lupasi kumpanakin päivänä maksaa.
        että olen kärsimätön, velan oikea maksu päivä oli 10 päivä ,sitten se muuttui 18.päivä ja sitten kyselin milloin maksaa kun lähtenyt mökille 16.päivä. kun itsellä on tiukkaa jolloin puhui että lähettää postissa.

        noh luulin jo postin olevan matkalla kun hän kävi tässä sunnuntaina ja puhui siitä tulossa on kaksikin pakettia ja sitten ei toista pakettia enää ollut tulossa(joka oli synttäri lahja tyttärelleni)???
        mutta lupasi että raha tulee tällä viikolla postissa ja kysyin eilen. noh taas luvataan että huomenna ja pommitetaan viestiä sydämmensä kyllyydestä kun ei minulla ollut aikaa kirjoittaa.. ja kun tänään 25 päivä, kysyin hän vauhkoitui kun laitoin viestin.
        hän maksoi velkansa ja sitten alkoi haukkuminen kun kirjoitin-kiitos että varmaan ymmärrät etten lainaa enää.
        eli pilasin hänen mökkireissun, olen häiritsijä, olen kärsimätön ja en ole luotettava. 8) en enää ystävä.


        noh jaa omapa on valheellinen elämä ja pala historiaa jäi hänestäkin puhelimeen
        ja minä menin ahdistuneeksi hänen vainostaan kysellä rahaa jatkuvasti kun itselläkin on tiukkaa, muutenkin kun hänen rahan saaminen takaisin ei ollut luotettavaa.

        huomasin hänen tuhlaavan turhiin asioihin.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        "ex-ystäväni" on ihan kummallinen.
        valehtelee sielunsa puolesta ja sitten kokee kun painotin maksamisesta tänään ja eilen kun lupasi kumpanakin päivänä maksaa.
        että olen kärsimätön, velan oikea maksu päivä oli 10 päivä ,sitten se muuttui 18.päivä ja sitten kyselin milloin maksaa kun lähtenyt mökille 16.päivä. kun itsellä on tiukkaa jolloin puhui että lähettää postissa.

        noh luulin jo postin olevan matkalla kun hän kävi tässä sunnuntaina ja puhui siitä tulossa on kaksikin pakettia ja sitten ei toista pakettia enää ollut tulossa(joka oli synttäri lahja tyttärelleni)???
        mutta lupasi että raha tulee tällä viikolla postissa ja kysyin eilen. noh taas luvataan että huomenna ja pommitetaan viestiä sydämmensä kyllyydestä kun ei minulla ollut aikaa kirjoittaa.. ja kun tänään 25 päivä, kysyin hän vauhkoitui kun laitoin viestin.
        hän maksoi velkansa ja sitten alkoi haukkuminen kun kirjoitin-kiitos että varmaan ymmärrät etten lainaa enää.
        eli pilasin hänen mökkireissun, olen häiritsijä, olen kärsimätön ja en ole luotettava. 8) en enää ystävä.


        noh jaa omapa on valheellinen elämä ja pala historiaa jäi hänestäkin puhelimeen
        ja minä menin ahdistuneeksi hänen vainostaan kysellä rahaa jatkuvasti kun itselläkin on tiukkaa, muutenkin kun hänen rahan saaminen takaisin ei ollut luotettavaa.

        huomasin hänen tuhlaavan turhiin asioihin.

        tietkö mikä tappaa taas mielenkiinnon urheilla kun mies tokaisee että minun perä näyttää kohta paremmalta jennifer lopezin.
        nainen ei tykkää kun häntä verrataan johonkin toiseen naiseen 8)
        saan laittaa tuon peräni todellakin perhekuvaan.


    • murriperkeIe

      voittaa kuitenki tontun kans nyhjäämisen.

      mur

    • henkisesti köyhät ry
    • voi kissin häntä,
    • henkisesti köyhät ry
    • öhö, täytyy myöntää et sen kerran kun sit saan ihan asiallisia ja asiassa pysyviä vastauksia, en osaakkaan kommentoida niihin mitään järkevää..
      ainakaan tähän aikaan yöstä, haluaisin palata asiaan huomenna (tai siis myöhemmin tänään) mut silloin alkaa taas jokakesäinen matka kotiseuduille
      (missä aina päädytään vain siihen et kaikilla on pinna kireellä ja muutenkin verenpaineet koholla ihan vain siksi et "pitäähän siellä käydä" ja "voisitte käydä useemminkin")

      niinkumur

      • palstan turhake

        http://www.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI
        No, ei kannata enää näin myöhään enää stressaantua
        palstan problematiikasta, vaan juodaan viinaa neuvoa antavaksi
        ja saamme aamukrapilassa uusia näkökulmia asioihin.


      • älä välitä minunkin ongelmat on minulle vaikeita, enhän tiedä miten oikein menettelen.
        menen vähän niin kuin ansaan kuin edellinen minun kanssani" -tämä on liian täydellistä että tässä on jotain mätään."
        etsin vikoja virheitä.

        ihmisten hylkiönä minunkin paranemisprosenssi kestää kun saat väittäviä ihmisiä ympärillesi.

        ikävä asia on että totuus itsestäsi on aina vääristynyt, epävarmoina ihmisillä ja itsekin olen epävarma ulkonäöstäni ja taidoistani. en pysty olemaan tarpeeksi vakuuttava.
        hoitokeinoa en ole osannut kehittää mutta toivon ajan parantavan minun suojelijani tekee hyvää työtä täällä, nostaaksensa minun itsetuntoa ja tukemalla kielellistä vaikeutta tekstitetyillä lauluilla. ihan kuin hän tuntisi minut, mikä auttaa minua.
        kiitokset hänelle siitä.8)


      • moraalinvartija kirjoitti:

        älä välitä minunkin ongelmat on minulle vaikeita, enhän tiedä miten oikein menettelen.
        menen vähän niin kuin ansaan kuin edellinen minun kanssani" -tämä on liian täydellistä että tässä on jotain mätään."
        etsin vikoja virheitä.

        ihmisten hylkiönä minunkin paranemisprosenssi kestää kun saat väittäviä ihmisiä ympärillesi.

        ikävä asia on että totuus itsestäsi on aina vääristynyt, epävarmoina ihmisillä ja itsekin olen epävarma ulkonäöstäni ja taidoistani. en pysty olemaan tarpeeksi vakuuttava.
        hoitokeinoa en ole osannut kehittää mutta toivon ajan parantavan minun suojelijani tekee hyvää työtä täällä, nostaaksensa minun itsetuntoa ja tukemalla kielellistä vaikeutta tekstitetyillä lauluilla. ihan kuin hän tuntisi minut, mikä auttaa minua.
        kiitokset hänelle siitä.8)

        harmikseni suojelijani vaihtaa nimimerkkiään niin usein, etten osaa häneen suhtautua niin kuin hän ansaitsisi.


      • ukkometso
        moraalinvartija kirjoitti:

        harmikseni suojelijani vaihtaa nimimerkkiään niin usein, etten osaa häneen suhtautua niin kuin hän ansaitsisi.

        http://www.youtube.com/watch?v=ts_Lw3qrTfM

        Morkkixen on opittava tunnistamaan trollaavien feikkien

        joukosta suojelusenkelinsä, joka pystyy vaihtamaan hahmonsa

        vaikka omaksi lemmikkilinnuksensa tai vaikkapa Ukoksi ja ui

        Morkkixen liiveihin ja jopa nusasee oikean Ukon puolesta ja

        kiusoitelee tekeytymällä lahnaksi kesken hurjankin laukan eli

        hack:erin = ratsatuslenkki på engelska;)

        uskoen, että Morkkis harjaantuu kirjoitustaidossansa paremmin

        muistamaan sanojen merkityksen oikein


      • ukkometso
        ukkometso kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=ts_Lw3qrTfM

        Morkkixen on opittava tunnistamaan trollaavien feikkien

        joukosta suojelusenkelinsä, joka pystyy vaihtamaan hahmonsa

        vaikka omaksi lemmikkilinnuksensa tai vaikkapa Ukoksi ja ui

        Morkkixen liiveihin ja jopa nusasee oikean Ukon puolesta ja

        kiusoitelee tekeytymällä lahnaksi kesken hurjankin laukan eli

        hack:erin = ratsatuslenkki på engelska;)

        uskoen, että Morkkis harjaantuu kirjoitustaidossansa paremmin

        muistamaan sanojen merkityksen oikein

        Eli anssi korkein kumiankka alveeseen esimerkiksi ei voi luottaa yhtään


      • korppi-ukko
        ukkometso kirjoitti:

        Eli anssi korkein kumiankka alveeseen esimerkiksi ei voi luottaa yhtään

        Sinä olet vain alemmuuskompleksinen trollaaja mitättömyys ja luot itsellesi harhakuvan, jossa kuvittelet olevasi normaalin ihmisen veroinen ja pidempi muita, kun yrität leikata muilta
        pään poikki asettuen korkeaksi pylväspyhimykseksi jalustalle muiden yläpuolelle.
        Se korkein pylvääsi on näinollen vain pelkkä napoleonkompleksi
        joka muiden silmissä vajoaa lietelantaan, jossa jo oletkin
        kaulaasi asti vajonneena.

        Opettavainen tarina kertoo. kuinka vähäpätöinen lintu, peukaloinen oli vajoamassa lehmän sontaläjään ja hädissänsä
        huusi apua. Sen huudon kuuli vain korppi ja nappasi peukaloisen ateriaksi poikasillensa.

        Tarinan opetus: Turhaa huutaa enää apua, kun on jo vajonnut
        korvia myöten omaan paskaansa
        http://www.youtube.com/watch?v=wDqjGxM0BRc


      • Rek-2006
        korppi-ukko kirjoitti:

        Sinä olet vain alemmuuskompleksinen trollaaja mitättömyys ja luot itsellesi harhakuvan, jossa kuvittelet olevasi normaalin ihmisen veroinen ja pidempi muita, kun yrität leikata muilta
        pään poikki asettuen korkeaksi pylväspyhimykseksi jalustalle muiden yläpuolelle.
        Se korkein pylvääsi on näinollen vain pelkkä napoleonkompleksi
        joka muiden silmissä vajoaa lietelantaan, jossa jo oletkin
        kaulaasi asti vajonneena.

        Opettavainen tarina kertoo. kuinka vähäpätöinen lintu, peukaloinen oli vajoamassa lehmän sontaläjään ja hädissänsä
        huusi apua. Sen huudon kuuli vain korppi ja nappasi peukaloisen ateriaksi poikasillensa.

        Tarinan opetus: Turhaa huutaa enää apua, kun on jo vajonnut
        korvia myöten omaan paskaansa
        http://www.youtube.com/watch?v=wDqjGxM0BRc

        Trollaa anselmi pikkasen vähemmän niin voit saada himoitsemaasi arvostustakin,edes vähän.


      • hömötianen
        korppi-ukko kirjoitti:

        Sinä olet vain alemmuuskompleksinen trollaaja mitättömyys ja luot itsellesi harhakuvan, jossa kuvittelet olevasi normaalin ihmisen veroinen ja pidempi muita, kun yrität leikata muilta
        pään poikki asettuen korkeaksi pylväspyhimykseksi jalustalle muiden yläpuolelle.
        Se korkein pylvääsi on näinollen vain pelkkä napoleonkompleksi
        joka muiden silmissä vajoaa lietelantaan, jossa jo oletkin
        kaulaasi asti vajonneena.

        Opettavainen tarina kertoo. kuinka vähäpätöinen lintu, peukaloinen oli vajoamassa lehmän sontaläjään ja hädissänsä
        huusi apua. Sen huudon kuuli vain korppi ja nappasi peukaloisen ateriaksi poikasillensa.

        Tarinan opetus: Turhaa huutaa enää apua, kun on jo vajonnut
        korvia myöten omaan paskaansa
        http://www.youtube.com/watch?v=wDqjGxM0BRc

        http://www.youtube.com/watch?v=0eta5GqR__4

        Palstan pikkulinnut toisinaan nousta siivillensä kuin uljas kotka
        ja liitää albatrossin lailla
        Vaan on niiden kohtalona kuolla pois


      • ainoa järkeväkö?

      • hmm..
        Rek-2006 kirjoitti:

        Trollaa anselmi pikkasen vähemmän niin voit saada himoitsemaasi arvostustakin,edes vähän.

        Ainoan plussan sait itseltäsi kunniamerkiksi


      • moraalinvartija
        ukkometso kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=ts_Lw3qrTfM

        Morkkixen on opittava tunnistamaan trollaavien feikkien

        joukosta suojelusenkelinsä, joka pystyy vaihtamaan hahmonsa

        vaikka omaksi lemmikkilinnuksensa tai vaikkapa Ukoksi ja ui

        Morkkixen liiveihin ja jopa nusasee oikean Ukon puolesta ja

        kiusoitelee tekeytymällä lahnaksi kesken hurjankin laukan eli

        hack:erin = ratsatuslenkki på engelska;)

        uskoen, että Morkkis harjaantuu kirjoitustaidossansa paremmin

        muistamaan sanojen merkityksen oikein

        kukaan ei ui liiveihini.
        olen ukolleni uskollinen ja rehellinen, jos pitää vielä naapurin sanoja lukea tarkemmin, hän ei luota meihin( siis minuun ja ukkooni).


      • edelliseen kommenttiini viitaten..:
        http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/380/373/03a.jpg

        tällä matkalla tuli koettua hirvittävän kauhistuttavan mahtavat ukkoset (en tiennytkään että salamanisku voi pamahtaa _niin_ kovasti, enkä tiennyt miltä otsoni haisee), lisäksi tuli nähtyä meidän oma juoksuhiekkaranta ja minulle aina rakas entinen asuinkaupunkini ja Torsti-koira on taas yltiöonnellinen seuraavat pari kuukautta ainakin, sisarusten lapset ehkä pari viikkoa..
        huomenna alkaa taas paluumatka, mut eiköhän siinä taas samat vitsit ronsunpohjasta, muikunlahdesta ja jari-pekasta vähintäänkin kuulla.. (sinällään harmi ettei matkamme kulje terskanperän kautta..)

        mör


    • Nojooniinkai:.!11#%?

      .

      "Ite en kyl ole täällä kuin ajoittain kun tekeminen loppuu mökil"

      har!11

      .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe