mieli haluaa lappiin

nainen8

Suunnitelmana on talven aikana mahdollisesti muuttaa jonnekin päin lappia ja kittilä olisi nyt varmaankin se ensimmäinen vaihtoehto. Minkälaiset asunto tilanteet tällä paikkakunnalla on,siis vapaat vuokrattavat asunnot ja missä kunnossa yleensä on sitten kaupungin omat vuokra asunnot? netin kautta ei oikein ole tarjolla vapaita vuokra asuntoja eli mistä niitä nyt sitten kannattaisi alkaa etsimään? :)

31

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletteko huomanneet,

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • Oletteko helv huom

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • nainen8

      saavat haista kuinka haluavat. lie tämä ei minun kysymykseen ollut vastaus ollenkaan :)

    • että vuokralle

      Että vuokrata pitäisi, mikset osta omaa, ei me tänne sossun elättejä haluta, vaikka oliski munaton kyseessä.

    • ajoäpoika

      Kyllä täälläki on aina naisista pulaa, jos on antavaa sorttia, niin sopii tulla kunnan elätiksikin. Onhan noita päästy ajamaan etelän rouvia, tiijetään kuinka homma menee.

    • nainen8

      ei sentään tarvitse sossun pummiksi alkaa,ihan töihin olen tulossa. Ja ehkä en halua omaa asuntoa sikaa säkissä ostaa. Vua eehä sitä koskaa tiijä,taitaa tämä nimimerkillä että vuokralle olla itse melkoinen pummi. ;) Tiälläpä ee mikkää rouva kirjoittelekkaan että soosoo sentään.

    • hele

      Hei mie kun tulin kittilään ,niin kunnantalolta kysyin ja siellä on edullisemmat asunnot. ja kittilän pakatissa on myös asuntoja .kittilän ilmoitus lehti on hyvä ilmoittamaan tyhjiä asuntoja. minulla on kunnan yksiö vuokra 375 sähkö. onnea etsinnöissä ter Helena

    • nainen8

      Kiitos helena asiallisesta vastauksesta! tästäpä on hyvä lähtee purkaa tilannetta. :) sitten tietysti kiinnostaisi itse kittilä,millaista siellä on asua..itsekkin pienehköstä n.15 000 asukkaan kaupungista niin pienen kylän ongelmat ja plussat kyllä tiedosa mutta minkälaisia ihmisiä noin niinkun yleensä siellä asuu ja miten palvelut toimii

    • fakta 1

      Ei täällä ole kuin homoja mainareita sekä homopieruporomiehiä.

      Älä tule tänne

    • 7 vuotta kittilässä

      Hei nainen8, Kittilässä on ihan hyvä asua. Tämä palsta ei onneksi edusta suurinta osaa ihmisistä, jotka on ihan normaalimukavia ja asiallisia. En ymmärrä ketkä tänne eksyy ja kirjoittelee aina samoja asiattomuuksia. Mutta siis, kunnalla tosiaan on yleensä vuokra-asuntoja, ja Kittilälehdessä on joka viikko ilmoituksia vuokrattavista tai vuokra-asuntoa etisivistä joten se on hyvä kanava. Niin täällä on ainakin paljon harrastuksia ja hyvät palvelut, kunnalliset ja kaupalliset sellaiset. Tervetuloa Kittilään ja toivottavasti viihdyt!

    • nainen8

      Ikävä kyllä olen huomannut saman että nämä samat negatiiviset ihmiset tuntuu löytävän tiensä aina näille palstoille ja sitä asiallista infoa vaikea tätä kautta saada! Joten kiitos 7 vuotta kittilässä nimimerkillä kirjoittaneelle! :) täytyy rueta seuraamaan tuota kittilä lehteä,jospa tärppäis! Ja kiitos,lappi onkin uusi kokemus että kaikki otetaan vastaan mitä tulee..toivottavasti positiivista sellaista! :)

      • urakalla ihmettelijä

        Jos on vaikea saada asiallista infoa, niin miksi sitten jaksat sellaista aina vaan kysyä ?
        Oletko kuullut sanonnasta, kuinka tietyt ihmiset oppivat vain kantapään kautta ?
        Sinä et siis omien sanojesi mukaan opi lainkaan ?
        Vai miten olisi kirjoituksesi ymmärrettävä ?


    • 7 vuotta kittilässä

      Joku kirjoottikin aikasemmin fiksusti, että on paljon omasta asenteesta kiinni, jos tulee avoimella ja ystävällisellä asenteella niin äkkiä sopeutuu ja saa tuttuja. Täällä on ollu kyllä helppo tutustua ihmisiin. Ja varmaan työpaikkojen ja matkailun ja kaivoksen takia täälä tuntuu olevan paljon nuorta ja nuorekasta ja kaikkialta suomesta ja muualtakin tullutta porukkaa, että on sopivasti paikallisia ja muualta tulleita sekaisin ja hyvin tuntuu kaikki mahtuvan porukkaan. Hyvää kesää ja jos päädyt Kittilään niin kaikkea hyvää kotiutumiseen :)

    • Oletteko huomanneet,

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • nainen8

      urakalla ihmettelijä kiitos vain kysymyksistäsi mutta olen saanut jo vastaukseni kysymyksiini :) suap unohtaa turhanpäiväset kommentoijat...

    • ihan ilimanen

      Nainen Numero 8. Jos olet nätti, hauska, nuorekas ja muutenkin menevä, sekä pidät kämpän siistinä voit muuttaa meille! asun tilavassa yksiössä levillänsä.

    • sonni69

      Ihan ilimanen taitaa olla joku trolli.. nainen numero8, minulla on iso kartano levillä joten tervetuloa. Rahaa on nii ettei paskalle taivu joten sen suhteen voit olla huoleton. 12 vaimoa löytyy jo ennestään niin mahdut hyvin remmiin. Tosin pihtareita en oikeen jaksa kattella ku oon enemmänki panomiehiä. :) joten jos kiinostaa niin soita mulle pikavalinta numeroon 69.

    • nainen8

      Vai ihan ilimane,kriteerit täyttävä toki olen,kiitos mutta ei kiitos. :) Ja hakusessa ei yksiö edes ole... ja toisella on iso kartano ja 12 vaimoketta ee paha ee! :D pitäkeehä poijat tunkkinne :)

    • näkee, et viihy

      No lähe ämmän retku muualle, turha tänne tulla mäkättämään.

    • ei tasa-arvoo täällä

      Ei tarvita turhan seisottajia, jos tänne muuttaa niin pitää osata olla meille mieliksi myös.

    • nainen8

      Ka enhän minä mitää valita. Rehti ja jämpti pärjää missä vain kera höystetty huumorilla ja positiivisella asenteella! :) Ja kyllä varmasti osaan mieliksiksin olla,oikein käyttäytyville ihmisille. Kiitos ja kuitti täältä sitä tullaan halusitte tahi ette. :)

    • Mies kaivokselta
    • no johan nyt !

      Että kaivoksella työskenteleviä haukutaan ?
      Kaivokselle menee töihin ne joilla on koulunkäynti jäänyt minimiinsä. Ei niitä raukkoja kukaan kehtaa haukkua, ovat sitä duunarikastia vain.

      • fakta 1

        Mutta kovin persoja peräaukkoseksiin, ja 99% mainareista on homoja. Tämä vain fakta tietoa.


    • letkuttaja

      nainen8 jos et kittiläläisistä mainareista niin välitä niin sodankyläänki mahtuu, täällä on letkuttajia isolla letkulla.. tervetuloa :)

      • fakta 2

        Sodankylässä ei ole kuin homopieruporomiehiä.


    • nainen8

      Mies kaivokselta,nuo akanrovan asunnot muuten todella hyviä,mutta mielellään muutan rivitaloon/omk koska omistan kaksi koiraa,joten luhtitalo/kerrostalo elämä on sitten hankalaa jos sattuu koira parit haukut antamaan niin ei sitten halua olla se vihattu naapuri sessujen takia. :) No johan nyt;työ kun työ! ehkä kaikki ei viihdy siellä neljän seinän sisällä insinööri hommissakaan! Ja te jotka olette niin kovasti homoja vastaan ja koko ajan täytyy päteä homoporopierumiehet ja kaikkee muuta siltä väliltä ni vilaskaa peiliin,jottei sieltä löytys sellainen.

    • arvaa kuka

      Tortut housuissa!

    • Anonyymi

      Mikäli mieli halajaa edelleen Lappiin. Lähde Pohjoisen tämän kauden talvisesonkiin tekemään töitä kevytyrittäjänä. Nyt olisi oiva tilaisuus päästä vaikuttamaan itse omaan työnkuvaan, palkkaan ja työaikaan. Paikkoja on auki edelleen ja tekijöitä etsitään monenlaisiin eri tehtäviin. Täältä pääset lukemaan aiheesta lisää: https://free.fi/revontulot-tulloo/.

      • Anonyymi

        Hilluhangille revan tulloon


      • Anonyymi

        Ketään ei palkata lapissa tällä hetkellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe