pisamat pois!! >:(

Pisamien vihaaja

Mulla on hirveästi pisamia ja mä olen kokeillut sitä jääpala ja suola juttuu. Kuinka nopeasti se auttaa? Ja onko teillä muita ideoita poistaa pisamat? Olisi kiva kuulla ne. Ja minä todella haluan ne pois!!

78

4919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pisamat on ihania

      Pisamat on kivoja!! :D

      • poikapoikapoika

        Ooh, pisamat on suloisinta mitä voi olla!


      • dippa daa.dippa duu
        poikapoikapoika kirjoitti:

        Ooh, pisamat on suloisinta mitä voi olla!

        Poppakonstit on tehottomia, pisamat on varsin yleisiä etenkin henkilöillä joilla on punertavat hiukset.

        Kerronpa tarinani.
        Olin 14 - 15 vuotias ja kadehdin suunnattomasti luokkatoveriani, jolla oli jo viikset vaikka olimme samanikäisiä.

        Kerran hän "luottamuksella" paljasti salaisuuden varhaiseen
        huuliparran kasvuun.
        "Sipaise illalla ennen nukkumaanmenoa pikeä suuhusi ylähuulen sisäpuolelle ja jotta vaikutus olisi maksimaalinen, niin lisäksi kananpaskaa ylähuulen päälle ulkopuolelle"

        Epäilin hänen neuvoaan ja hän selitti varsin vakuuttavasti:
        "Katsos, piki huulen sisäpuolella työntää viiksikarvoja ulospäin ja kananpaska huulen ulkopuolella vetää niitä ulospäin, joten homma on 100 varma"

        Olin melkein jo kokeilemaisillani sitä, kun vielä varmuudeksi kysyin vanhemman veljeni mielipidettä asiaan.

        Tämä kuulemasi jääpäla-suola yhdistelmä kuuluu varmasti samaan kategoriaan tuon piki-kananpaska keissin kaa.
        Sitäpaitsi...pisamat on söpöjä naisimmeisellä.


      • lateksia pintaan
        dippa daa.dippa duu kirjoitti:

        Poppakonstit on tehottomia, pisamat on varsin yleisiä etenkin henkilöillä joilla on punertavat hiukset.

        Kerronpa tarinani.
        Olin 14 - 15 vuotias ja kadehdin suunnattomasti luokkatoveriani, jolla oli jo viikset vaikka olimme samanikäisiä.

        Kerran hän "luottamuksella" paljasti salaisuuden varhaiseen
        huuliparran kasvuun.
        "Sipaise illalla ennen nukkumaanmenoa pikeä suuhusi ylähuulen sisäpuolelle ja jotta vaikutus olisi maksimaalinen, niin lisäksi kananpaskaa ylähuulen päälle ulkopuolelle"

        Epäilin hänen neuvoaan ja hän selitti varsin vakuuttavasti:
        "Katsos, piki huulen sisäpuolella työntää viiksikarvoja ulospäin ja kananpaska huulen ulkopuolella vetää niitä ulospäin, joten homma on 100 varma"

        Olin melkein jo kokeilemaisillani sitä, kun vielä varmuudeksi kysyin vanhemman veljeni mielipidettä asiaan.

        Tämä kuulemasi jääpäla-suola yhdistelmä kuuluu varmasti samaan kategoriaan tuon piki-kananpaska keissin kaa.
        Sitäpaitsi...pisamat on söpöjä naisimmeisellä.

        Miksei ihosairauksille voi koskaan tehdä mitään!!!!Yleensä arvellaan että ollaan kaunistumaan aikeissa ja tämä estetään jos ei ole sieltä oikealta laidalta.Esim nuorelle mätäpaiseet pidetään normaalina jotka sitten sopivan miehen löydyttyä karkaavat pois.


      • Fysiikkaa
        lateksia pintaan kirjoitti:

        Miksei ihosairauksille voi koskaan tehdä mitään!!!!Yleensä arvellaan että ollaan kaunistumaan aikeissa ja tämä estetään jos ei ole sieltä oikealta laidalta.Esim nuorelle mätäpaiseet pidetään normaalina jotka sitten sopivan miehen löydyttyä karkaavat pois.

        Suola alentaa veden jäätymispistettä (vrt. katujen suolaus talvella). Eli se vesi, joka niistä suola-jäänpaloista syntyy sulaessa on vielä miinusasteista eli pakkasen puolella. Iho paleltuu ja myöhemmin kuoriutuu pois. ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KOKEILE KASVOILLE! Seurauksena voi olla elinikiäiset arvet!


      • Max Renn

        Tunnen erään naisen, joka on muutenkin persoonallisen ja kulmikkaan kaunis ja erittäin naisellinen, lisäksi hyvin pisamainen, joka tuo olemukseen omanlaistaan viehätystä.
        Ihmisenä todella sydämellinen, hänestä kyllä huokuu lämpöä ja ihanaa, aitoa naisellisuutta.
        Valitettavasti vain ei ole vapaa...:(


      • Kyl o humphuukia
        Fysiikkaa kirjoitti:

        Suola alentaa veden jäätymispistettä (vrt. katujen suolaus talvella). Eli se vesi, joka niistä suola-jäänpaloista syntyy sulaessa on vielä miinusasteista eli pakkasen puolella. Iho paleltuu ja myöhemmin kuoriutuu pois. ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KOKEILE KASVOILLE! Seurauksena voi olla elinikiäiset arvet!

        Kylhä määt sannopi et täs maalimasa kaiki olo maharoollist ku annaaliik voip valakuostella jonkhinlaishel käsithelyl.


      • lääkärit hoi
        lateksia pintaan kirjoitti:

        Miksei ihosairauksille voi koskaan tehdä mitään!!!!Yleensä arvellaan että ollaan kaunistumaan aikeissa ja tämä estetään jos ei ole sieltä oikealta laidalta.Esim nuorelle mätäpaiseet pidetään normaalina jotka sitten sopivan miehen löydyttyä karkaavat pois.

        miten mätäpaiseet pääsevät ihon alle ilman manipulaatiota


      • ihanatpisamaiset

        Aivan!!!! MIKSI kukaan haluisi eroon niistä?

        Aivan valloittavia, jos on täynnä pisamia... mua itteä harmittaa lähinnä se, että tulee muutamia pisamia kesällä, mutta talvella ne katoaa rusketuksen kadotessa.

        Mulla tulee pisamia jos olen paljon auringossa, eli varmaan voisi kuvitella, että jos haluaa eroon pisamista pitää olla poissa auringosta... eli vissiin jos viettää pimeässä kauan aikaa, niin pisamat hälvenee...

        mutta miksi?


      • hyi vit
        poikapoikapoika kirjoitti:

        Ooh, pisamat on suloisinta mitä voi olla!

        mikä niissä pisamissa muka on suloista? itellänikin niitä kamalasti ja haluaisin eroon niin nopeasti kuin mahdollista. melkein sama kun ois finnejä. tai mustapäitä, kamalaa


      • näinon
        ihanatpisamaiset kirjoitti:

        Aivan!!!! MIKSI kukaan haluisi eroon niistä?

        Aivan valloittavia, jos on täynnä pisamia... mua itteä harmittaa lähinnä se, että tulee muutamia pisamia kesällä, mutta talvella ne katoaa rusketuksen kadotessa.

        Mulla tulee pisamia jos olen paljon auringossa, eli varmaan voisi kuvitella, että jos haluaa eroon pisamista pitää olla poissa auringosta... eli vissiin jos viettää pimeässä kauan aikaa, niin pisamat hälvenee...

        mutta miksi?

        Ainoa vaara on että punahiuksisen iho palaa helpommin ja se on
        terveydelle vaarallista. Sinänsä pisamat ovat kauniita


    • Eri mieltä

      Ei niistä pääse kotikonsteilla eroon. Eivätkä nuo lääkärienkään keinot kuulosta kovin mukavilta: http://www.medicinenet.com/freckles/page6.htm#how_can_freckles_be_treated

      Niin harvoilla on pisamia, että niistä pitäisi melkein olla ylpeä. Minusta ne ovat hurjan kivan näköisiä!

    • Keira

      Ei pisamista valitettavasti pääse eroon pysyvästi millään. Väliaikaisesti niitä voi vaalentaa, talveksi, mutta heti kun aurinko vähänkin pääsee isolle, ne tulevat takaisin. No, jos voisi asua ja elää ikkunattomissa sisätiloissa elämänsä, niin ehkä niillä vaalennuskonsteilla jotain saisi aikaan.
      En tiedä paljonko sinulla niitä on, mutta minulla naama, kädet ja käsivarret, ja jalat ovat niitä täynnä. Nuorena jouduin siitä kuulemaan huutelua, aikuisenakin jotkut vähäjärkiset aikuiset tuttavat ovat niitä ihmetelleet.
      Yhden vinkin voin kertoa avuksi: päivetä ihoasi mahdollisuuksien mukaan, eli ole auringossa. Pisamat erottuvat huonommin kun muu ihokin on rusehtava.
      Asenne ratkaisee, koska itse et asialle mitään voi, olet syntynyt pisamaiseksi, hyväksy se. Mikäli vähäjärkiset asiasta huomauttelevat, se on heidän ongelmansa. Kysy mikä heilla on ongelmana; onko heilla ehkä joku vika omassa kropassa, jota yrittävät piilotella, ja yrittävät tyhmiä kommentoimalla saada huomion pois itsestään.
      Muista myös, että meitä pisamaisia on maailmalla paljonkin, ja jotkut ovat päässeet huippumalleiksikin. Kuvia kyllä löydät netistä pilvin pimein.

    • kahvi22

      Eikö se muurahaisen pissa auta? Ainekin minä olen niin kuullut. Ja kyllä valokynällä ne saa pois näkyvistä. Kannattaa kokeilla! :)

      • Muurahaisen pissa auttaa varmaa tietoa vuoltuu pajukeppiin ja muurahaisen pesään siitä suoraan naamaan auttaa


    • sgsdgsd

      En tiedä tota jääpala ja suola juttua mut yks brittikaveri youtubessa haastettiin pistämään käsivarrelle suolaa ja suolan päälle jääpaloja. Piti siinä 30 sekkaa. Itekkin kokeilin kun en uskonut niin alkaa heti kirvelee arassa kohtaa pirusti. Ite pidin ihan hetken mutta sille toiselle tuli punaiset turvonneet jäljet ja pari viikkoa myöhemmin näytti kuinka nahka lähtee.

      • Paleltumisvamma

        Iho paleltui ja sen takia nahka lähti. Suola alentaa jääpalan sulamispistettä, jolloin pakastimesta (-18) otettu jääpala menee sulamispinnaltaan jopa -5 asteiseksi. Tämä palelluttaa ihon. Ilman suolaa jääpalan pinta on max ( -0). Samalla konstilla saa limupullon / oluen jäähdytettyä nopeasti. Jääpaloja ja suolaa sekaisin ja tölkki / pullo siihen sekaan. jäähtyy PALJON nopeammin kuin pelkissä jääpaloissa.


    • keskinkertasuuksien

      Ei ole, eikä toivottavasti kenelläkään muullakaan. Aina ihmiset yrittää poistaa juuri ne piirteet mitkä heistä tekevät persoonallisia, oman näköisiä ja ovat "se juttu". Sen jälkeen säkin olisit siis massamuottia enemmän, siloiteltu, hajuton, mauton ja väritön.

      Yrittäkää nyt edes joskus pyrkiä johonkin muuhun kuin keskinkertaisuuteen.
      Edes jossain.
      Tässä se olisi vielä helppoa.
      Mutta mikäs siinä, tee itsestäsi massaa ja ole arvostamatta kaikkea mitä olet saanut. Mene plastiikkakirurgin kanssa neuvottelemaan, eiköhän ne osaa silpoa ja laseroida sustakin silikonibimbon ja massaan uppoavan ääliön.
      Poista samalla loppupersoonallisuus, niin voit vaikka menestyä suomessa.

    • Olet kaunis

      Älä nyt hyvä ihminen yritäkään poistaa niitä. Pisamat ovat kauneinta ja herkintä, mitä ihmisessä voi ulkoisesti olla.

      Itse kiinnitin huomion nykyiseen vaimooni juuri siksi, että hänen kasvonsa olivat ihanan pisamaiset. Jotkut laittavat "tekopisamia", kun ei ole aitoja.

      Unohda jääpalat ja suola ja nauti siitä, että sinussa on jotain, mitä harvoille on suotu ja muut salaa kadehtivat.

    • ei näin

      voi tollot. jääpala ja suola aiheuttaa vaan sen että palellutatte ihon siitä kohtaa mihin laitatte sitä.

      • pisamat kivoja

        Sehän se taitaa olla tarkoituskin. Jos lukee tuota ketjun alkupäässä olevaa pätkää lääkäreiden keinoista, niin polttaminen ja jäädyttäminen kuuluvat niihin hapoilla läträämisen, laserien ym. lisäksi.


    • rupsis

      Haistele liimaa niin pisamat unohtuu, äläkä pese itseäsi vuosikausiiin niin kukaan ei tule niin lähelle että näkisi pisamasi.
      Voi helevetti ! Mistä teitä idiootteja riittää? Olet varmaan jotain 10v?

    • VANHATKEINOTKOITETTU

      Ennen ainakin auttoi kun laittoi kasvot lähelle muurahaispesää noin 25 sm ja tuoreella kuoritulla pajun varvulla härnäsi niin että alkoivat suihkuttamaan happoa kasvoille , silmät on ehdottomasti pidettävä kiinni koko ajan sitten vielä nuoltiin varpu puhtaaksi tämän voi toistaa kuinka monesti haluaa happo on kaikenlisäksi hyvän makuista.

    • Turhaan!

      Höh! Pisamat on tosi kauniita! itekkin lapsena inhosin niitä, mut nyt aikuisena niitä sois olevan jopa enemmän. :)
      Musta pisamat on kyl kasvojen korut!

    • mies44

      Pisamat on mun mielestä seksikkäitä!

    • aikahoitaa

      Jos olet vielö hyvin nuori niin sinulla on iän myötä toivoa päästä niistä ainakin osittain eroon. Näin kävi minulle ja nyt kolmekymppisenä niitä ilmenee muutama vain kesällä auringolle altistuttua. Jos olet punatukkainen, niin sitten voi olla eri asia.

    • Freckels

      Pisamat tytöllä on ultrasöpöt. Oih!

    • Pisamien rakastaja
    • sipe2

      Älä vaan mee kokeilee suola jää yhdistelmää, se on sama kuin polttaisit ihosi. Mukuloilla oli joku koe tuosta ja tyttäreni kokeili käteensä sitä, itku tuli.

    • anne651

      Pisamat häipyvät iän myötä ainakin kasvoista.Sääli.Ottaisin ne takaisin ,jos mahdollista

    • mfsJVJ

      Ainoa tapa estää niiden tuleminen NÄKYVIIN on välttää aurinkoa. Eli korkea suojakerroin päivävoiteeseen niin ei tule pisamia (kasvoilla), muualla peittävä vaatetus/auringon välttäminen. Silloin et myöskään päivety. Pisamien tulo johtuu ihotyypistä eikä niitä saa pois. Joku aine ehkä vaalentaa niitä kuten maksaläiskiä.

      • fghjk

        Ihminen, jolla on paljon pisamia, on pisamia talvellakin, aina. Siksi auringon välttäminenkään ei poista kaikkia pisamia.

        Maksaläiskien syntymiseen voi vaikuttaa välttämällä aurinkoa.


      • endmeandmyfreckles

        mulla on talvellaki ihan super paljon pisamia D:


    • Pisamien rakastaja

      Miksi pisamat pitäisi poistaa???

    • saketeus

      Mun mielestä pisamat on seksikkäitä naisella ja yleensä ne myös kertovat naisen seksuaalisuudesta.

    • arvelia

      Suola-jää. Muksut on koulussa kuulemma tehneet suola/jää-haasteen ja jälki on iso kolo niin kuin reidestä ylewnsä löytyy se rokotejälki. Jos haluaa pisamien tilalle kraatereita niin miläpä siinä... näkyy nekin.

    • 3kymppinen

      Minäkin halusin aikoinaan (nuorena) päästä pisamista todenteolla eroon. Keräsin rahaa ja ostin apteekista jotain tuotteita että saisin pisamat pois. No, eihän ne auttaneet. Nyt kolmikymppisenä rakastan niitä, saisi olla lisääkin. Ne tekee ihmisestä todella kauniin, en ikinä antaisi niitä pois.

    • Usein niistä ei itse tykkää, mutta muita ne eivät haittaa. Mulla oli nuorena tyttöystävä, jolla oli pisamia. Ne pisamat olivat osa ko. tytön kauneutta, ei ollenkaan mikään vika. Usko nyt, että ovat kauniita. Joskus joitakin on lapsena kiusattu pisamista, siksi haluavat ne pois. Kulje rohkeasti pisamiesi kanssa, ne ovat osa sinua ja kauneuttasi...! :-)

      -Pena

    • ei pisamainen

      Pisamat iholla ovat kuin kermaan ripoteltua kanelia, kaunista.

    • ankanpää

      Mikään ei ole seksikkäänpää, kuin vaalea hiuksinen tyttö, ruskettuneet pisamaiset kasvot, huh!

      • Asteikko expertti

        Jos se on maksimi, niin mikä on minimi?


      • Epäeroottista!
        Asteikko expertti kirjoitti:

        Jos se on maksimi, niin mikä on minimi?

        Viikon mittaisen suihkuttoman ryyppyputken päätteeksi kakat housuissa oksennuksessaan makaava lihava transvestiitti.


    • 100varma

      Hiero permisainetta niihin. lähtee.

    • Sami Pii

      piiisamit suolataan ja syödään

    • Äläootyhmä

      Herrajumala jos sä laitat suolaa ja jääpalaa naamalle, se iho PALAA, eli suomeksi siihen jää arvet. Tokihan ne pisamat lähtee, koska eihän ne ison arpikudoksen päälle ilmesty.Mut haluutko et naamas näyttää tulessa palaneelta vai että on pari pientä söpöä pisamaa, jotka saa btw peittoon myös meikillä. Ja jos et usko, testaa vaikka jalkaan tätä konstia, sattuu ihan perkeleesti!!

    • Oma olemus paras

      Pisamat on seksikkäitä, hölmö jos lähdet poistamaan.
      Ei kaikkien tarvitse näyttää samanlaisilta ja samanlaisia vaatteita käyttää.
      Ole oma persoonasi!

    • Fiona11

      Niillä, joilla on pisamia, on yleensä tavallista parempi iho eli ei esim. finnejä. Ja kuten ylempänä on moneen kertaan todettu, pisamat ovat kauniita ja persoonallisia. Kun sinulla on pisamia, et koskaan näytä kalpealta pullanaamalta niin kuin me monet mutt. Ole siis onnellinen luonnon antamasta kaunistuksesta.

      Eikä missään nimessä kannata lähteä peittelemään niitä, vaan pikemminkin korostamaan. Vähän sama kuin mitä sisustuksessa sanotaan jostain erikoisista tai häiritsevistä asioista, älä yritäkään peitellä vaan korosta, niin siitä tuleekin makean näköinen!

      • sorrettu

        EI YLEENSÄ PIDÄ PAIKKANSA, MOLEMPIA VOI OLLA. mutta ei yleensä "mene ja tiedä" tuskin siitä mitään tilastoa on


    • pisamaposki

      Jos olet tyttö, niin ainahan voi meikillä peittää kasvoista niitä pisamia ja kohtahan sää viilenee, niin käsivarsien ja dekolteen pisamat peittyy vaatteilla. Jos taas olet poika, niin meikkiä ei ehkä viitsi alkaa käyttämään pisamien takia, mutta tosi moni tyttö tykkää pisamaposkisista pojista, koska he ovat niin suloisia.

      Itsellänikin on pisamia vaikka muille jakaa. Nuorempana inhosin niitä, mutta kun aika moni poikaystävistäni on ihastellut niitä, niin on sitten itsekin muuttanut ajattelutapaansa niitä kohtaan. Sitä paitsi minulla on itselläni suloinen punertavatukkainen pikkupoika, jonka kasvot ovat täynnä pisamia ja minusta tietysti poikani on suloisin lapsi maailmassa.

      Pisamat on persoonallisia ja ne katoavat talvella pois. Ihan kuten jonkun tukka haalistuu auringossa ja jonkun iho ruskettuu, niin pisamat on vain yksi tapa, miten ihana auringon valo reagoi ihmiseen. Minä ajattelen nykyään niin, että pisamat on kesän ja valon merkki. Jos joku inhoaa pisamia, niin se on hänen ongelmansa, ei minun.

    • fyysikon perkele

      Kuten jo moni jotain fysiikasta ymmärtävä on kertonutkin:

      ÄLÄ TEE SITÄ KOETTA!

      Suola alentaa veden lämpöä ja saat sillä ainoastaan palovamman(kylmäpalovamman) naamaasi.

      Uskokaa tietoa älkääkä kuvitelmia.

    • peer kyntti

      oon aina halunnu pisamaisen naisen mutta en koskaan saanut,pisamaiset naiset on extraseksikkäitä...älä nyt yritä hyvä ihminen sitä seksikkyyttä poistaa!

      • hula hula

        Sinä se et ole nyrkki-kyllikkiä kummenpaa saanu ja epälen ettet ilmaiseksi tule saamaankaan!


    • ....

      Tulee vielä aika, jolloin tajuat asiasi vähäisyyden.

    • Pisamien poistoon ei ole mitään syytä, mutta voithan kokeilla mustalla tussilla pilkuttaa pisamien kohdat ja sitten ottaa aurinkoa.

      • Nasse..

        Tuossa naamassa arpikin on kaunistus - toisaalta, jos on jänne poikki, niin mitä väliä?

        Ainahan voit vappuna päiväsaikaan ja muulloin öiseen aikaan lasten nukkuessa liikkua korson kaduilla ilman suurempaa hämminkiä.


    • Söpöjä ovat

      Miksi ihmeessä haluat niistä eroon?:(
      Pisamat on todella söpöt ja ihanat.
      En tosin tiedä, että onko niistä omistajalleen jotain käytännön haittaa...?
      Kannattaa varmaan käydä lääkäriltä kysymässä, jos välttämättä nyt kuitenkin haluat pisamistasi eroon.

    • osaanauttaa

      tein seoksen hunajasta, karpalomehusta ja hammastahnasta, mutta se ei vielä ttoiminut luin tietolähteistä lisää ja niissä neuvottiin lisäämään aamuvirtsaa seokseen. Kokeilin ja toimi, lähes kaikki pisamat poissa! Levitetää aluelle jossa on pisamia ja annetaan kuivua kolme minuuttia. Huuhtele huolella ja pisamat alkavat haalenemaan kun käytät aamuin illoin :)
      Toivottavasti pääset pisamistasi eroon!

    • maksaisin

      mitä vain, että saisin nassuni täyteen auringon suukkoja, mielellään rintamukseen,ja käsivarsiinkin, mutta erityisesti kasvot täyteen pisamia. NE ON KAUNIITA, JA PISAMANAAMAT ON KAUNIITA!!! Ole ylpeä auringon suukoista kasvoillasi!

    • tyttönen

      Olipas kiva lukea tätä ketjua. :)
      T: yksi pisamainen tyttö jolla ne ainakin vaan lisääntyy vuosi vuodelta

    • --------------------

      Miksi? Joiden mielestä pisamat tekevät suloiseksi!

    • ......

      Ei oo, ei tuu.

      Ne on ja pysyy, eikä ainakaan minua ole haitanneet omat, saati muiden pisamat.

      Aivan sama, kuin voisi vaihtaa silmiensä väriä, muillakin kuin piilareilla.

    • ei kotikikoille

      Ei niitä pois kotikikoilla saa, jos et tykkää nii laita meikkiä päälle. Mitä ikinä teetkään nii älä ihmeessä laita jäätä ja suolaa!

    • hopsis

      Täälläkin vaaleahiuksinen nainen, jolla on pisamia (ja muutamia punaisia hiuksiakin). Paljon. Eivät ehkä niin selkeästi näkyviä, mutta lähelle tullessa ne kyllä erottuvat. En itsekään aina lämpeä näille, mutta enpä jaksa nähdä vaivaa päästäkseni näistä eroonkaan. Pisamia löytyy kasvoista (huulet ja nenän sisusta mukaan lukien), käsivarsista, sormista, rintakehästä, kankuista (kyllä, vaikka aurinko hyvin harvoin sinne paistaakaan), jaloista lähes koko pituudeltaan sekä jopa jalkapöydistä.
      Joten anna olla, säilytä pisamasi. Välttele uv-säteilyä, ei pisamatkaan pölähdä niin herkästi esille.

    • Tekopisamat

      Hei, mä tein itse nuorena pisamia kun ovat niin ihania! Itseruskettavaa ainetta laitoin pieniksi pisteiksi nuppineulalla nenänselkään ja olivat aiva aidon näköisiä.:
      Huvittavinta tässä on että tyttärelläni on ihan aidosti pisamia!:))
      Ei taida kuitenkaan periytyä nuo tekopisamat...:)

      Tästä nyt ei ollut sulle apua mutta niin kuin monen muunkin mielestä kuin minun, pisamat ovat tosi viehättäviä!

      Tässä jotain aineita pisamien häivyttämiseen jos oikeasti et pidä niistä.

      http://www.menaiset.fi/artikkeli/muoti_ja_kauneus/kauneus/hoida_ehkaise_ja_peita_pigmenttilaikut_12_vinkkia


      http://www.detria.fi/tuotteet/arbutin/

    • pisamien ystävä

      Jättäkää pisamat rauhaan! Antakaa niiden olla, herran tähden!

    • mies26v

      Pisamat ovat tosi söpöjä naisilla! Itse ainakin tykkään kun kesän jälkeen näkee monella naisella paljon pisamia :) Toivoisin että omalla tyttökaverilla ne näkyisi hyvin vuoden ympäri!

    • asiantuntija.

      Todennäköisesti et voi epäonnistua, jos menet ostamaan 35%:n vetyperoksidia, ja harjaat sitä iholle hammasharjalla. Varo silmiä! Tällä menetelmällä ei voi oikein epäonnistua, koska vetyperoksidi räjäyttää vanhankin ihon pois. Taattu menetelmä myös finnien, akneihon poistoon, ja maksaläiskien poistoon. Hoitokertojen välillä taukoa, ja uusi kierros käyntiin, kunnes pisamat ovat poissa. Mikäli iho on täydellinen, se ei reagoi vetyperoksidiin, mutta usein se ei ole, joten se ärsyyntyy jonkin verran.

      Pisamat johtuvat todennäköisesti jostakin geneettisestä poikkeavuudesta elimistössä, mutta se on myös infektioperäinen ongelma ihossa, tietysti.

    • goldenbeaver

      Pisamat on seksikkäitä!

    • Pilkkupilkku

      No nyt uskon entistä mieskaveriani, joka väitti pisamia todella kivoiksi naisilla. Luulin, että mielikseni sanoo, mutta tätä viestiketjua lukiessa vakuuttuu, että todella ne voivat olla kaunistus joidenkin mielestä. No, erottiuupahan massasta :)

    • Ole ylpeä pisamistasi !!!!!

      Myönnän kyllä, että lapsena inhosin pisamiani. Varsinkin kesällä olin yhtä pisamaa ja siihen päälle todella punaiset hiukset....

      Nyt iän myötä en enää niin täynnä pisamia. Mikä nyt vähän harmittaakin. Niitä tupsahtelee lisää aina kun menen aurinkoon :) :).

    • ristinsä kullakin

      Plastiikka kirurgin juttusille ja ihon siirtoon. Jos vaikka joku pisamaton suostuisi luovuttajaksi, ääliö.

    • KAttu

      Ihanat pisamat

    • ikä tuo viisautta

      Minullakin on pisamia ja nuorempana halusin niistä eroon. Ihan niinkuin luin näistä muistakin kirjotuksista monet ystäväni ja kaikki poikaystäväni ja nykyinen miehenikin ihailee pisamiani. Ne tekevät minusta persoonallisen. Nykyään kun ikää on 30 v olen erittäin ylpeä pisamistani ja valitettavasti ovat haalistuneet eli ne eivät näy niin hyvin kuin nuorena. Ne myös peittää hyvin ryppyjä ja finnejäkään ei huomaa niin hyvin pisamien keskeltä ;)

    • meitsivuan

      Mä laitoin pienenä pihkaa pisamiin, mummon neuvosta :) Toimi, ei ole enää pisamia.

    • Kauniit pisamat

      Tuossa Nivean mainoksessa tuo nainen näyttäisi ilman pisamia aivan tavalliselta tallukalta. Pisamat tekevät hänestä jännän, hieman arvoituksellisen näköisen. Pisamat ovat kauniita. Itse ainakin fanitan aivan täysillä.


      https://www.youtube.com/watch?v=dbt1V63SMAw

    • sitrusmuffin

      Pisamat ovat pigmenttihäiriö, joten veikkaisin että laserhoito on niihin tehokkain:

      http://www.lasertilkka.fi/laser-tilkka/ihon_laserhoidot/pigmenttihairiot

      Sitä paitsi, vaikka jonkun mielestä pisamat ovat kauniita ja persoonallisia niin kaikki eivät ole samaa mieltä. Jos on pitkä hiuksinen ja leikkaa ne kaljuksi, koska haluaa ja ei pidä hiuksistaan, niin miksei sitten saisi yrittää päästä eroon pisamistaan, jos niistä ei pidä?

      Tosin laserhoitoihin suhtautuisin hieman varauksella, nekään eivät ole riskittömiä, vaikkei mahdollisia haittavaikutuksia mainitakaan laserhoitoja kaupittelevien sivustoilla..

    • Anonyymi

      Samoin mulla! Mulla on näitä ihan v*****i ja koitan koko ajan saada pois. kuulin jostain että ne voi poistaa laserilla onko kellään tietoo sattuuko paljon meinaa haluun nää oikeesti pois

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe