Mikkelin lihavat, pystytte siihen!

hyväkunto88

Ihan oikeasti, laihduttakaa. Tehän olette säälittäviä paskoja jos ette laihduta.Elämä on paljon mielekkäämpää hoikkana.

Tämä teksti ei ole osoitettu niille,joilla on sairaus eivätkä tämän takia voi painolleen mitään.Tämä on tarkoitettu niille itsekurittomille luusereille, jotka makaavat sohvalla mättämässä suklaata,sipsejä,pullaa,pitsaa.

Nyt joku lihava pitsanmättäjä tulee vinkumaan että "mitäs tämä sun persettä kutittaa ja itsehän läskini kannan".

Se kutittaa koko suomen persettä siinä vaiheessa kun sairastutte, ette jaksakkaan enään itse niitä läskejänne kantaa. Silloin maksavat veronmaksajat(eli me) teidän hoidoistanne ...

Vaihtakaa siis pitsat ja suklaat salaattiin! Hyvää kuntoilukesää teille!

10

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskit pois

      itselläni ei ole mitään ylipainoisia vastaan, mutta en älyä miksi kukaan haluaisi olla ylipainoinen. nyt joku ylipainoinen rupee puolustelee ettei tahdo olla mutta:

      1. ei kukaan synny läskiksi
      2. kukaan ei laita ruokaa sun suuhun
      3. jos et liiku, se on oma ongelmasi.

      eli periaatteesa ylipainoisuus on haluamis-asia. en kyllä älyä miksi joku haluaisi olla ylipainoinen..... ja sekin hatuttaa kun joku tulee sanoo: hyii oon läski!!! MIKSI OLET LÄSKI JOS ET HALUA OLLA -.-

    • påksu

      Olen selkärangaton läski ja kärsin siitä. Aikuisten elämässä saattaa kohdata vaikeita asioita ja usein. Syöminen lohduttaa kun tarpeeksi vituttaa.

    • Mary vaan

      Älähän puhu joutavia,en ole onneksi mikään luuranko mutta en lihavakaan.Olen muodokas ja rintava.Ihailevat katseet ovat seuranani,vaikka en olekkaan mikään 20 kymppinen.Taidat olla vaan kade.

    • muuan pohtija

      Ei pysty, koska niiltä puuttuu itsekuri. Kun itse omaa itsekurin, on vaikea tajuta, että tällaisella ihmisellä, joka ei pysty liikkumaan tai välttämään peen syöntiä, ei itsekuria oikeasti ole!

      Mulla on sellainen yli-lihava kaveri, joka itkee päivästä toiseen, kuinka ilkeitä ihmiset on sen ulkonäöstä ja että kuinka vaikeaa on laihduttaminen. Fakta on se, ettei se ole edes aloittanut laihduusta vaan sille on olemassa aina joku tekosyy.

      Itse luulen, että noilla lihavilla on tietynlainen itsesääli, joka suojelee niitä. Ne haluaakin olla surkeita ja läski on suojakuori.

      On järkkyä ajatella, että joku voi oikeasti syödä itsensä hengiltä! Tai ainakin hankkia itselleen vakavan sairauden lihavuuden vuoksi.

      Yhteiskunta joutuu maksamaan kalliin laskun näiden saamattomien sispi-sallojen ja pulla-pekkojen hoidosta. Siksi pitäisikin olla jonkinlainen vero tai vakuutuskäytäntö lihavien ihmisten hoidon suhteen.

      Itseäni oikeasti äklöö lihavat ihmiset, jotka narisevat piirakka kädessä, että enpä millään laihdu.Ja sen sijaan, että hyötyliikkuisivat, hyppäävät autoon. Kuvottavinta on kuitenkin se, että lihotetaan lapsetkin kauheiksi rasvapalloiksi ja keksitään sitten tekosyitä lihavuudelle, kuten geeniperimät (geenit voivat lisätä lihavuustaipumusta, mutta eivät lisää suoranaisesti tee lihavaksi).

      • ?????????

        No oottepa viisaita,muka hoikkia?


    • Sukuvika on se kun..

      Suvaitsevaisuus on päivän sana.Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet niin pystyt hyväksymään muutkin ihmiset.
      Jos ei itseään rakasta,ei pysty rakastamaan muitakaan.
      Antakaa kaikkien kukkien kukkia.
      Ja myönnän.Olen elopainoltani ylipainon rajoilla minäkin.
      Vaan kuntoilen ja yritän kohtuudella nauttia herkkuja.

    • Eikä pystytyäö

      En tiedä miksi sun elämänhalu katoaa mutta tiedän miksi mun elämänhalu on jo kadonnut. Olen ja viisikyppinen, en ole ikinä valmistunut miksikään lahjoja ois ollu vaan ei pitkäjännitteisyyttä ja alkoholi oli usein kuvioissa ja sotki kaiken, enään en juo enkä polta ei kyllä oo mitään sosiaalista elämääkään kaikki ystävät on kadonnut raitistumisen myötä. Olen fyysisesti monisairas ja ihan ***** lihava läski, naama on kuin jostain hirviöleffasta kauheet silmäpussit ja buldoggileuka. Olen myös ihan helvetin köyhä ei oo varaa ostaa ikinä vaatteita, kuljen tosi kulahtaneissa ryysyissä, ei oo kun yhet rintsikat jotka on hiestä värjäytyny. Lisäksi kärsin virtsanpidätysongelmista ja joudun käyttään tenasiteitä. Seksi ei oo kiinnostanu enään vuosiin, koska oon niin läski ja ruma *****, että oksetan itteeni. Mut mun vaan on pakko olla tässä paskassa kehossa en pääse karkuun, kun oon niin luuseri että en uskalla itteeni tappaakaan. Jep, täs näitä syitä noin alkajaisiksi siihen miksi mä oon menettäny elämänhaluni. Koita nyt miettii miksi sä oot sen menettäny.

    • Mökinasukas

      Mää otin tän koko sopelluksen taas huumorilla. Mulla on nuita kiloja ihan vitun paljo liikaa,mutta okei,mä jaksan liikkuu jalakasin joka paikkaan.EI ole 9km matka keskustaan mitään. Autoo en omista en ees polokupyörää.
      En ahmi herkkuja.Ruokavalijo on kyllä epäterve.Halpaa makkaraa ja sen semmosta.
      Kaljoo ajoittain.
      Mutta ei mulla oo tojettu tiapeetesta eikä muutakaan.Verenpainekkii on allainen.
      Ulukonäköpainetta ei oo ku en oo ennen parinhakuikkänen.Oon elänä ne ajat ja lapsettii on isoja.

    • 1,2,3,10

      elämä on ihmisen paskin juttu

    • Ilman masislääkkeitä

      Just söin punasta maitoo ja lenkkii.
      Nami nam.
      Ja menen torille ostamaan jotain? Herneitä,mansikkaa?
      Ja jaksan liikkua,vaikka olen läski.
      Mielialani on korkealla.Vaikka Olen läski:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe