Miehellä toinen nainen?

Mitä tehdä?

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä melkein 3 vuotta ja kihloissa hieman yli vuoden. Yhdessä ei vielä asuta, pitäisi loppu vuodesta muuttaa yhteen. Viime syksynä mies alkoi tekstailemaan ja näkemään hänen vanhaa tuttua joka on nais puoleinen. Siitä asti miekkonen on tekstaillu ja nähny tätä naista enemmän ja vähemmän altiivisesti. Ei mun paikalla ollessa viestittele naisen kanssaan, mutta muulloin kyllä. Nainen lähettelee miehelle flirttailevia viestejä, joissa mm. sanoo ettei miehen kannata haaskata aikaa minuun ja kuinka hän iskisi mieheni mikäli mies olisi vapaa. Mies kyselee naisen seksielämästä ja on hyvin kiinnostunut naisen mies asioista sekä kehuu naisen ulkonäköä ym. Mies näkee sitä naista aika paljon, menee naisen luo myöhään arki iltana vaikka seuraavana päivänä olisikin aikainen herätys töihin. Ei puhettakaan siitä, että mies tulisi minun luokseni myöhään illalla ilman minkäänlaisa hätää.

Olen sanonut miehelle, että tiedän hänen lähettelevän viestejä naiselle, mutta mies väittää ettei hänellä ole minkäänlaista juttua naisen kanssa. Väittää myös, että nainen tekstailee sille ja vastailee niihin pakon edestä. Todellisuudessa mies lähettelee naiselle viestejä useasti myös oma alotteisesti.

Mä en tiedä mitä teen tai ajattelen koko asiasta. En voi miehelle kertoa tietäväni rivoista viesteistä koska jään siinä itse kiinni miehen tekstiviestien lukemisesta. Viestejä luen siksi, että tietäisin mitä mies puuhaa selkäni takana. Mitä mieltä olette, onko miehen käytös ihan normaalia?

5

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkee ottallaankin

      No eiköhän tuo melkoisen normaalia ole.
      Nimittäin mieheltä/naiselta joka ei ole valmis sitoutumaan.
      Flirttailee ja pitää peliään toisen kanssa, samalla kun pitää sinua varalla.
      Jos jotain vakavampaa ja kestävää haluat, tuosta sitä ei synny.

    • Colt45

      En kannusta olemaan mustasukkainen sillä se on sairasta, mutta tuon sisältöinen viestintä iltavierailut... tottakai se käy panee sitä.

      Olet kuin Elina Kiikko, ajattelet, ettei mitään tapahdu, vaikka se käytännössä tapahtuu silmiesi edessä.

      • Järki päähän

        Niin mitä vielä odotat, jos miehesi on kerran kiinnostunut toisesta. Ainakin suosittelen, että olet rehellinen ja kerrot että olet tietoinen kaikesta.. Eihän noin epäluotettavan ihmisen kanssa kannata yhteistä pesää laittaa. Ajattele nyt järkevästi!!! Joo itse olin aikoinani "Elina Kiikko" , enpä suosittele!


    • 14+4

      Senhän sä nyt itsekin tajuat että mies todistettavasti pettää sua henkisesti ja suurella todennäköisyydellä myös fyysisesti. Lisäksi tämä nainen on tärkeämpi hänelle kuin sinä koska vuoksesi ei nähdä vaivaa. Olen pahoillani puolestasi, mutta olet yksin parisuhteessasi. Miehesi on jo hylännyt sinut.

    • Niin.

      Miksi naiset roikkuu pettäjän perässä aina? Et varmaan eroaisi jos se nus.sisi sitä naista olohuoneenne pöydällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe