Eli joudun menemään inssiin uudestaan, koska ensimmäinen meni pieleen ahdistaa tosi paljon eniten se, että jos en pääse läpi ja kuumottaa, että kortti siirtyy vieläkin pidemällä, en tiedä mitä vittua minä teen, auttakaa minua? Olisi kiva saada myös ohjeet millä onnistuminen on 100% varmaa, paikka jossa inssiin menen on ERITTÄIN tiukkoja ja tarkkoja tutvoja.
HELP
6
68
Vastaukset
- sdfsdfs
Et ainakaan helpota tilannetta panikoimalla etukäteen. Rauhoitu ja mene inssiin kuin mille tahansa ajotunnille. Kyllä se siitä! :)
- iiiili
Aja rauhallisesti, pieni alinopeus ei haittaa. Varmista kaikessa rauhassa ennen risteyksiä, kuka väistää ja onko kolmioita/stop-merkkejä. Aja risteyksiin siis joka kerta tarpeeksi hitaasti ja katsele niissä aina, huom.joka ikinen kerta molempiin suuntiin ja vielä ennen oikealle kääntymistä kuollut kulma eli mahd.pyöräilijät. Kommentoi ääneen ennen risteyksiä "ei tule ketään", tai "väistänpä tuota kävelijää". Se rauhoittaa itseäsi ja lisäksi inssin vastaanottaja kuulee joka risteyksessä, että olet varmasti tarkastanut kevyen liikenteen.
Lisäksi:
pysähdy aina punaisiin/keltaisiin liikennevaloihin. Älä lähde risteyksessä liian pieneen väliin, ettei inssi joudu painamaan jarrua. Katso aina kaistaa vaihtaessasi kuollut kulma ja peilit, ja sano taas ääneen "ei näy väistettäviä". Älä missään nimessä aja yhtään ylinopeutta, mieluummin sitten alinopeus jos et oo varma rajoituksesta. Muista vilkun käyttö. Jos auto sammuu, älä hätäile, mikään kiire ei ole ja se ei ole syy hylätä inssiä. - AP45678
Edellisessä inssissä alinopeus ainakin haittasi, kun tutvo sen takia oletti, etten osaa käyttää yhtään kaasua. Nuo perusasiat osaan, mutta mitä teen stressille ja muulle.
- edel.vstaaja
En silti usko, että alinopeus oli syy inssisi hylkäämiseen, ellet ajanut tyyliin 50-alueella 30 tai moottoritiellä 100 alueella 60... Ja jos kerran nuo neuvomani asiat menivät hyvin, mihin inssi stoppasi? Ei se jännitys haittaa yhtään mitenkään, jos et aiheuta konflikteja eli vaaratilanteita inssin aikana... tai jos kuitenkin hallitset ajamisen liikennesääntöjen mukaan etkä aja tolppia päin/aja koko matkaa ykkösvaihteella.
Nimim.inssi ekalla läpi, huolimatta suuresta jännityksestä, jonka vuoksi mm.sähläsin vaihteiden kanssa ja peruutin käsijarru päällä... :) silti sin palautetta, että ennakoin hyvin ja hulmioin erittäin hyvin kevyen liikenteen. Eli ajoin turvallisesti, vaikka auton hallinnassa sähläsinkin jännityksen vuoksi. - kyllä se siitä
Ajon suunnittelu, ennäkointi ja huomiointi, ennen kaikkea kevyen liikenteen huomiointi tulee olla todella hyvin hoidettu.
Se on itsestään selvää että liikennesäännöt pitää osata ja niitä on noudatettava. Ajon myös tulee olla aika sujuvaa ja tuntua turvalliselta.
Ajokoe on melko vaativa, myös muualla kuin siellä missä sinä olet sitä suorittamassa. Täytyy olla aika hyvä kuski ja pitää myös tunnistaa puutteensa, eikä saa tulla mitään sähläystilannetta, jotta inssi menee läpi.
Pitää muistaa sekin että kokeesta pitää tulla hylättyjäkin ja joskus se voi olla vähän huono arpatulos että ei pääse läpi. - AP78967845
Inssi kaatui sitten varmaan siihen, että sähläsin hieman vaihteiden kanssa, en aiheuttanut konflikteja tai vaarantanut liikennettä millään tavalla yhtäkään liikenne sääntöä en rikkonut ja tutvo ei kertaakaan painanut polimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732295
Onneksi olkoon Venäjä!
Presidentti Putin on saanut vaaleissa vahvan kannatuksen ja siis jatkokauden toimessaan Venäjän presidenttinä. Onnittulu2042169- 1932160
- 632031
- 301468
Yritysten osingot jaettava työntekijöille
Työntekijäthän yrityksen tuloksenkin tekevät. Omistajat voivat alkaa työntekijöiksi saadakseen oman osuutensa. Muutos1931354Näin kävi tänään
Olin tänään kauan vessassa ja haaveilin sinusta nainen. Melkein jäi pyyhkimättäkin.271342Nyt kun kaipaan sinua, ilman toivoa sinusta
huomaan, miten paljon sinua menneen noin vuoden aikana ajattelinkaan. Et arvaakaan, miten pitkiä yksinäiset tunnit tääll861300- 471174
- 1251124