Kalun koosta taas :)

Pikkuruinen

Onko kalun koolla väliä. Tuntuu, että naiset pitävät isoista ja paksuista, vaikka yleinen klisee on, että koolla ei ole väliä.

Mulla 12/3,5 erektiossa ja on ollut aika traumaattista nuoruudessa. Herättääkö tämänkokoinen kalu vastenmielisyyttä miehissä?

Naisten kanssa en ole seksiä harrastanut, vaikka mieli tekisi. Muutaman miehen kanssa kyllä ja ei ainakaan ääneen tullut mitään valituksia.

8

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Almost virgin

      Mun mielest hyvä koska en oo melkee yhtää venyny ni mulle olis just hyvä :) en sit tiiä ku on joku 50 vuotias ketä on saanu kyrpää koko ikänsä ni sillä ei sit varmaa tunnu missään :D

      • Venyykö reikä?

        En tiedä uskonko tuohon että reikä venyy käytössä pysyvästi. Tuleehan sieltä läpi elämän tavaraa uloskin, välillä ihan kunnon pökäleitä jos on syönyt enemmän, ja aina se reikä palaantuu takaisin. Eri asia jos sitä alkaa repimään auki nyrkillä tai jalalla niin kuin joillain niitä fetissejä on.


    • on ja ei ole väliä

      koolla ei mun mielestä ole niin väliä. pienempi on tosin helpompi, jos on piukat paikat, mutta isompi on taas näyttävämpi. usein valitaan kuitenkin tämä jälkimmäinen, koska isot meisselit on miehekkäämpiä ja tuntuvat paremmilta, jos on tottunut ottamaan isoa paalua.
      yleensä pienikaluiset toimittavat bottomin virkaa koska siinä ei kalulla ole mitään varsinaista funktiota. ja isomunaiset taas ovat toppeja ja ovat ylpeitä kalustaan ja bottomit tykkää saada isoa. Mutta aina asia ei tietenkään ole näin, jos luulitte :D ei munan koko kerro ottaako vai antaako. ja seksistä voi nauttia, oli kalu minkä kokoinen tahansa ja jos ei miellytä niin aina voi vaihtaa seuraa

    • Väljyys

      Naisille kalun koko on tärkeämpää koska on väljemmät paikat kuin miehen reikä. Eli pieni ei vain samalla tavalla tunnu.

      • Naisten kommentteja pls

        Eiks se emätin ole aika joustava ja ei edes niin kovin pitkä, eli 20cm vois jo olla kivuliasta. Naiset kertokaa nyt faktaa, teillä kun on emätin :)


      • nainen täs
        Naisten kommentteja pls kirjoitti:

        Eiks se emätin ole aika joustava ja ei edes niin kovin pitkä, eli 20cm vois jo olla kivuliasta. Naiset kertokaa nyt faktaa, teillä kun on emätin :)

        No eihän se saatanan kulli mene sinne koko pituudeltaan jos se on 20 cm, ei pillu kellään ole niin syvä. Miten se ois kivuliasta? Jos se muna on hullun paksu ja pillu ahdas niin sitten survominen varmaan on kivuliasta.

        Ja voi jeesus kai tajuatte että joka naisella on erikokoinen emätin? Eri syvyisiä ja eri levyisiä. Toisilla pieni ja toisella isompi sama juttu ku kulleissa.

        Se on tosiaan myös joustava että palaa entiseen malliinsa aina. Synnytysten jälkeen alkaa kyllä löystyä etenkin kun paikat repeilee ettei se sitten ole entisensä.

        Kyllä mä ainaki luulisin et se pimppa joustaa enemmän ku persreikä joka on aika tiukka. Mut sekin vaihtelee et haluuko naiset iso vai pienempää munaa. Haloo. Kaikki ei ole samanlaisia. Yksi kaverini omaa kertomansa mukaan niin pienen emättimen ettei pidä isoista munista. Toinen taas ei edes suostu sänkyyn pienimunaisen kanssa.

        Muutenkin sitä emätintä voi käsitellä vähän muullakin kun vain munalla survomalla.. Vaikka ettehän te mitään naisen anatomiasta tiedä

        Ihmettelen miksi täällä kysytään tälläistä, eikö teidän pitäisi vaan puhua miesten jutuista. Ja joo älkää kysykö miksi mä luen tätä palstaa ja miksi vastaan.. En tiedä itsekään. Tylsää kai.


      • Kiitos nainen :)
        nainen täs kirjoitti:

        No eihän se saatanan kulli mene sinne koko pituudeltaan jos se on 20 cm, ei pillu kellään ole niin syvä. Miten se ois kivuliasta? Jos se muna on hullun paksu ja pillu ahdas niin sitten survominen varmaan on kivuliasta.

        Ja voi jeesus kai tajuatte että joka naisella on erikokoinen emätin? Eri syvyisiä ja eri levyisiä. Toisilla pieni ja toisella isompi sama juttu ku kulleissa.

        Se on tosiaan myös joustava että palaa entiseen malliinsa aina. Synnytysten jälkeen alkaa kyllä löystyä etenkin kun paikat repeilee ettei se sitten ole entisensä.

        Kyllä mä ainaki luulisin et se pimppa joustaa enemmän ku persreikä joka on aika tiukka. Mut sekin vaihtelee et haluuko naiset iso vai pienempää munaa. Haloo. Kaikki ei ole samanlaisia. Yksi kaverini omaa kertomansa mukaan niin pienen emättimen ettei pidä isoista munista. Toinen taas ei edes suostu sänkyyn pienimunaisen kanssa.

        Muutenkin sitä emätintä voi käsitellä vähän muullakin kun vain munalla survomalla.. Vaikka ettehän te mitään naisen anatomiasta tiedä

        Ihmettelen miksi täällä kysytään tälläistä, eikö teidän pitäisi vaan puhua miesten jutuista. Ja joo älkää kysykö miksi mä luen tätä palstaa ja miksi vastaan.. En tiedä itsekään. Tylsää kai.

        Kiitos vastauksesta, vaikka hiukan agressiivinen, niin mulle aika selventävä, ja just sitä, mitä kaipasin :)

        Emättimet on erilaisia, kullit on erilaisia, siinä se :)

        Ajattelin, heti, että, miksi laitoin tämän tänne palstalla, ja postasin sen sitten muuallekin. En vaan hirveesti jaksais surffailla eri palstojen välillä :)


      • Sinkut palsta
        nainen täs kirjoitti:

        No eihän se saatanan kulli mene sinne koko pituudeltaan jos se on 20 cm, ei pillu kellään ole niin syvä. Miten se ois kivuliasta? Jos se muna on hullun paksu ja pillu ahdas niin sitten survominen varmaan on kivuliasta.

        Ja voi jeesus kai tajuatte että joka naisella on erikokoinen emätin? Eri syvyisiä ja eri levyisiä. Toisilla pieni ja toisella isompi sama juttu ku kulleissa.

        Se on tosiaan myös joustava että palaa entiseen malliinsa aina. Synnytysten jälkeen alkaa kyllä löystyä etenkin kun paikat repeilee ettei se sitten ole entisensä.

        Kyllä mä ainaki luulisin et se pimppa joustaa enemmän ku persreikä joka on aika tiukka. Mut sekin vaihtelee et haluuko naiset iso vai pienempää munaa. Haloo. Kaikki ei ole samanlaisia. Yksi kaverini omaa kertomansa mukaan niin pienen emättimen ettei pidä isoista munista. Toinen taas ei edes suostu sänkyyn pienimunaisen kanssa.

        Muutenkin sitä emätintä voi käsitellä vähän muullakin kun vain munalla survomalla.. Vaikka ettehän te mitään naisen anatomiasta tiedä

        Ihmettelen miksi täällä kysytään tälläistä, eikö teidän pitäisi vaan puhua miesten jutuista. Ja joo älkää kysykö miksi mä luen tätä palstaa ja miksi vastaan.. En tiedä itsekään. Tylsää kai.

        Taas yksi kiukkuinen nainen liikkeellä ja purkaa kiukkuaan homopalstaan. Luuletko jonkun homon olevan kiinnostunut toosasi kunnosta?

        Mene sinkut palstalle, se sopii sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe