Sopiiko biitsipokailu?

pimppaloora

Tänään rannalla pohdiskelin tätä lähestymisjuttua...
Kaksi eri miestä lähestyi minua uimarannalla, ei nyt niinkään iskemistarkoituksessa, mutta kuitenkin. Toinen tuli nurmikolle pyyhkeeni vireen istumaan ja juteltiin hetki niitä näitä ja toinen tuli myöhemmin oman pyyhkeensä kanssa makoilemaan lähelle minua ja siinä sitten juteltiin mukavia. Kumpikaan keskusteluista ei siis ollut iskemistä, mutta ystävällistä huomion osoittamista ja ehkä hivenen kiinnostusta. En kokenut niitä ahdistavina, yllätyin vaan tosi paljon ja aloin pohtimaan.

Jotenkin olin ajatellut, että juuri uimarannalla voisi olla vaikea lähestyä toista, kun ollaan vähissä vaatteissakin. Olisiko se sopivaa...? Tai itselleni ei ekana tulisi rannalla mieleen lähteä iskupuuhiin, mutta tämänpäiväinen osoitti, että toisaalta miksei...

Kokisitteko sen ahdistavana jos joku lähestyisi teitä rannalla? Ja miten sen voisi tehdä, olematta mauton... siinä kun ei kai oikein voi kehua toisen speedoja :D

113

4022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm merihädässä

      Minäkin kävin tänää pienellä pulahduksella. Uimaranta oli täynnä joten lähdin uimaan viereiseltä kivikolta. Myös nuori pariskunta oli tehnyt saman ratkaisun ja jätin vaatteeni heidän vaatteidensa viereen. No palasin uimareissulta ennen heitä ja havaitsin että nainen oli jättänyt alusvaatteensa siihen pinkkaan kaikkien näkyville. Kauniit vihreät rintsikat sillä oli. Oliskohan se huomannut jos olisin ottanut liivit mukaani ja runkannut niihin?

      • jhgjh

        Ei naiset yleensä huomaa jos rintsikat puuttuu.


      • ggjn

        IHAN SAMA MUTTA KUNHAN VAAN NAISET ALKAISIVAT TEHDÄ YLEENSÄKIN NIITÄ ALOITTEITA. VOITTE TEHDÄ RANNALLA TAI KADULLA KUNHAN VAAN NAISET ALKAIS JO ROHKAISTUMAAN. YHÄ SITÄ ODOTETAAN.


      • Olet somelainen
        jhgjh kirjoitti:

        Ei naiset yleensä huomaa jos rintsikat puuttuu.

        Tuosta ensimmäisen kommentoijan viimeisestä lauseesta kuitenkin huomaa mikä somenetin käyttäjillä on aina ensimäisenä ajatuksena mielessä.


      • Ihmismuutos 2014
        ggjn kirjoitti:

        IHAN SAMA MUTTA KUNHAN VAAN NAISET ALKAISIVAT TEHDÄ YLEENSÄKIN NIITÄ ALOITTEITA. VOITTE TEHDÄ RANNALLA TAI KADULLA KUNHAN VAAN NAISET ALKAIS JO ROHKAISTUMAAN. YHÄ SITÄ ODOTETAAN.

        Ottaisitko vastaan moisia ehdotuksia vai torjuisitko tylysti naisten naismaiset yritykset? Eiköhän ne naisetkin ole maailman alusta alkaen niitä ehdotuksia tehneet.


      • 13+18
        Ihmismuutos 2014 kirjoitti:

        Ottaisitko vastaan moisia ehdotuksia vai torjuisitko tylysti naisten naismaiset yritykset? Eiköhän ne naisetkin ole maailman alusta alkaen niitä ehdotuksia tehneet.

        Voi tottahan toki ovat tehneet.

        Komean uroksen katseleminen ja hymyileminen, esimerkiksi selkäpuolelta pimeässä baarissa on selkeä tule tänne ehdotus. Paitsi tietenkin siina tapauksessa, ettei se ole.

        Kumma kyllä, ihmiskunta ei ole kuollut sukupuuttoon.


      • ÄLÄHÄN VILKUILE?
        ggjn kirjoitti:

        IHAN SAMA MUTTA KUNHAN VAAN NAISET ALKAISIVAT TEHDÄ YLEENSÄKIN NIITÄ ALOITTEITA. VOITTE TEHDÄ RANNALLA TAI KADULLA KUNHAN VAAN NAISET ALKAIS JO ROHKAISTUMAAN. YHÄ SITÄ ODOTETAAN.

        USKALLAPAS VAIN MENNÄ MIELITIETTYNI TYRKYLLE? ANNAN SULLE TURPAAN JA TEEN KYRVÄSTÄSI TOINTAKELVOTTOMAN JOKSIKIN AIKAA: MUITA ET MENE LIEHITTELEMÄÄN: PAINA SE MIELEESI? JOS VAIN ;NIIN NYRKKI KULLIIN!


      • Niin..
        13+18 kirjoitti:

        Voi tottahan toki ovat tehneet.

        Komean uroksen katseleminen ja hymyileminen, esimerkiksi selkäpuolelta pimeässä baarissa on selkeä tule tänne ehdotus. Paitsi tietenkin siina tapauksessa, ettei se ole.

        Kumma kyllä, ihmiskunta ei ole kuollut sukupuuttoon.

        2000-luvun aikana maailman väkiluku on kasvanut yli miljardin lisää. Kasvu liian pientä vai?
        Taitaa olla niin, että nimenomaan miesten meno tässä suhteessa pyrkii olemaan täydellisen holtitonta kuin tunturisopulien lisääntyminen suotuisissa olosuhteissa :)
        Luonnonkatastrofiako odotetaan ratkaisuksi?


      • hihihihi runkkari

        Tai olisikohan sen mies huomannut, jos oisit luiskauttanut pienen pippelisi naisen römpsään?


      • hihihihi runkkari

        Tai olisikohan sen mies huomannut, jos oisit luiskauttanut pienen pippelisi naisen römpsään?


      • 6+7=13
        Niin.. kirjoitti:

        2000-luvun aikana maailman väkiluku on kasvanut yli miljardin lisää. Kasvu liian pientä vai?
        Taitaa olla niin, että nimenomaan miesten meno tässä suhteessa pyrkii olemaan täydellisen holtitonta kuin tunturisopulien lisääntyminen suotuisissa olosuhteissa :)
        Luonnonkatastrofiako odotetaan ratkaisuksi?

        Olet siis sitä mieltä, että muutama miljardi maailman väestöstä on raiskausten tai sitten itsehedelmöittyneiden miesten tulosta???

        Ota myös huomioon väestönkasvun keskittyvän lähes täysin mutamaihin, joten älä syyttele meikäläisiä afrojen ja muiden mutiaisten nussimisista.


      • On totta
        Niin.. kirjoitti:

        2000-luvun aikana maailman väkiluku on kasvanut yli miljardin lisää. Kasvu liian pientä vai?
        Taitaa olla niin, että nimenomaan miesten meno tässä suhteessa pyrkii olemaan täydellisen holtitonta kuin tunturisopulien lisääntyminen suotuisissa olosuhteissa :)
        Luonnonkatastrofiako odotetaan ratkaisuksi?

        Tiedän kyllä monia miespuolisia henkilöitä joiden baarikäyttäytyminen on juuri sitä että kuka tahansa naispuolinen on ihana pano.

        Kyllähän semmoisessa käytöksessä jonkinlaisia sairauden ilmentymiä varmasti on.

        Siihen pakkomielteisen panokin elämään myös kannustaa media kaikkine aivottomine esimerkkitapauksineen.


      • tyytyväinen mies
        Ihmismuutos 2014 kirjoitti:

        Ottaisitko vastaan moisia ehdotuksia vai torjuisitko tylysti naisten naismaiset yritykset? Eiköhän ne naisetkin ole maailman alusta alkaen niitä ehdotuksia tehneet.

        Otin vastaan ja olen menossa treffeille. Onneksi joskus naisetkin uskaltaa tulla juttelemaan ja ehdottamaan.


      • kiitih
        jhgjh kirjoitti:

        Ei naiset yleensä huomaa jos rintsikat puuttuu.

        missäs muualla mutta muista olla asiallinen fiksu ja tuijottamatta tisui


      • arjen vilosovi
        hihihihi runkkari kirjoitti:

        Tai olisikohan sen mies huomannut, jos oisit luiskauttanut pienen pippelisi naisen römpsään?

        Nyt iski dejavu.

        Mutta itse asiaan. Huomaisitko sinä prinssinakkipoju, jos naistasi olisi hiukan "venytetty" oikealla mololla? No huomaisit varmasti. Loistaisi kuin hangon keksi. Vai mikä se oli? Suupielet korvissa monta päivää.


      • rantarunkkari

        mä aina runkkaan naisten vaatteisiin rannoilla ja kallioilla ja sit meen johonki puskaan piiloon tai puun taakse jömmaan ja tirkistelen huomaako ne mun mällit ja kokeleeko nes sormella ja maistaa et onko aitoo tavaraa!


    • pyssy ojossa

      Kysyt vaan reippaasti, että "onko sulla ase Speedoissa vai oletko vain iloinen nähdessäsi mut?"

    • En ole koskaan tavannut elävässä elämässä yhtään miestä, jonka mielestä naisten aloitteellisuus olisi ahdistavaa. Vaikka ei oltaisi naisesta tippaakaan kiinnostuneita, niin millainen hissukka siitä ahdistuisi? Vaikeaa kuvitella moista rannalla tai missään muuallakaan.

      Netissä tietysti ilmottautuu heti joku, joka laskee alleen, jos "käytetty" nainen lähestyy. ;-)

      • Pointti oli nimenomaan tuossa rannalla puolialastomana lähestyminen. Miehet ei ehkä ahdistu, mut mites naiset?
        Tunnutaan vaan usein olevan aika ahdasmielisiä joidenkin asioiden suhteen. Pahimmat nillittäjämummot pitäis biitsipokaajaa tietysti pervona...


      • Kympin Nainen
        pimppaloora kirjoitti:

        Pointti oli nimenomaan tuossa rannalla puolialastomana lähestyminen. Miehet ei ehkä ahdistu, mut mites naiset?
        Tunnutaan vaan usein olevan aika ahdasmielisiä joidenkin asioiden suhteen. Pahimmat nillittäjämummot pitäis biitsipokaajaa tietysti pervona...

        Ai naisiako ajattelit lähestyä? En ahdistuisi, ei olisi eka kerta kun nainen on yrittänyt minua pokata, mutta pakit ne ovat kaikki saaneet. Biitsi sinällään on minusta paikka muiden joukossa.


      • Kympin Nainen kirjoitti:

        Ai naisiako ajattelit lähestyä? En ahdistuisi, ei olisi eka kerta kun nainen on yrittänyt minua pokata, mutta pakit ne ovat kaikki saaneet. Biitsi sinällään on minusta paikka muiden joukossa.

        Jos siis mies lähestyy naista rannalla tarkoitin...
        Mua ei ole muuten naiset lähestyneet koskaan, en taida olla ihan sen tyyppinen :D


      • Kympin Nainen
        pimppaloora kirjoitti:

        Jos siis mies lähestyy naista rannalla tarkoitin...
        Mua ei ole muuten naiset lähestyneet koskaan, en taida olla ihan sen tyyppinen :D

        Kuten sanottu, paikka muiden joukossa. Joskus on treffitkin sovittu biitsille.

        Ai minkä tyyppistä tarkoitit?


      • Kympin Nainen kirjoitti:

        Kuten sanottu, paikka muiden joukossa. Joskus on treffitkin sovittu biitsille.

        Ai minkä tyyppistä tarkoitit?

        Sen tyyppinen, et naiset kiinnostuis musta. Eikä kyllä ihan hirveästi harmitakaan...


      • Kympin Nainen
        pimppaloora kirjoitti:

        Sen tyyppinen, et naiset kiinnostuis musta. Eikä kyllä ihan hirveästi harmitakaan...

        Oman, toki melko rajallisen, kokemuksen mukaan ei ole mitään geneeristä "tyyppiä". Itsellekin nuo lähestymiset tulleet yllätyksenä - mutta pakko sanoa, että imartelevina yllätyksinä, koska lähestyneet naiset olleet huippukauniita, malli/missitasoa. Omien sanojensa mukaan bi- ja lesbonaisilla on erityisen kovat kriteerit ja nuo naiset lähestyivät minua kun olivat kuulleet minun eronneen ja halusivat selvittää olisinko yhtään bi-curios. No, imarteluahan se oli toki myös - vaan hieman eri tyyppistä kuin heteromiehiltä, jotka edelleen sitä omaa kohderyhmää :)


      • hhjklln
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Oman, toki melko rajallisen, kokemuksen mukaan ei ole mitään geneeristä "tyyppiä". Itsellekin nuo lähestymiset tulleet yllätyksenä - mutta pakko sanoa, että imartelevina yllätyksinä, koska lähestyneet naiset olleet huippukauniita, malli/missitasoa. Omien sanojensa mukaan bi- ja lesbonaisilla on erityisen kovat kriteerit ja nuo naiset lähestyivät minua kun olivat kuulleet minun eronneen ja halusivat selvittää olisinko yhtään bi-curios. No, imarteluahan se oli toki myös - vaan hieman eri tyyppistä kuin heteromiehiltä, jotka edelleen sitä omaa kohderyhmää :)

        Ei vaikuta uskottavalta. Bi- ja l-naiset eivät ole kiinnostuneita hetskuista "silleen". Enemmänkin bi-curious naiset ahdistelee bi- ja l-naisia, eikä sitä pidetä imartelevana todellakaan. Jos et usko, käy kysymässä tuolla lepakkopalstalla.

        Ehkä toi on heteromiehen fantasia; lepakot yrittää saada hetskunaisesta seksiseuraa ja sit se hetskunainen jää kuitenkin miehen rinnalle, joten mies saa jatkossakin threesomensa.


      • Kympin Nainen
        hhjklln kirjoitti:

        Ei vaikuta uskottavalta. Bi- ja l-naiset eivät ole kiinnostuneita hetskuista "silleen". Enemmänkin bi-curious naiset ahdistelee bi- ja l-naisia, eikä sitä pidetä imartelevana todellakaan. Jos et usko, käy kysymässä tuolla lepakkopalstalla.

        Ehkä toi on heteromiehen fantasia; lepakot yrittää saada hetskunaisesta seksiseuraa ja sit se hetskunainen jää kuitenkin miehen rinnalle, joten mies saa jatkossakin threesomensa.

        Kuten sanottua, itsellekin tulleet yllätyksenä. Kerran kyselin, mistä olisivat voineet johtua. silloiset vastaajat pitivät tapahtunutta hyvin mahdollisena, muttei sen tarkempaa syytä (edes arvauksia) löytynyt. Itse pidän todennäköisimpänä syynä sitä, että minulla on tuttavapiirissä sekä homo- että biseksuaaleja (heteroiden lisäksi) - näin ollen ehkä ajattelivat minun olevan potentiaalisesti kiinnostunut (?). Mutten ole asiaa sen enempää miettinyt / tutkinut, koskei sitä nyt usein tapahdu, eikä se toisaalta minua häiritse.


      • On se villiä
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Kuten sanottua, itsellekin tulleet yllätyksenä. Kerran kyselin, mistä olisivat voineet johtua. silloiset vastaajat pitivät tapahtunutta hyvin mahdollisena, muttei sen tarkempaa syytä (edes arvauksia) löytynyt. Itse pidän todennäköisimpänä syynä sitä, että minulla on tuttavapiirissä sekä homo- että biseksuaaleja (heteroiden lisäksi) - näin ollen ehkä ajattelivat minun olevan potentiaalisesti kiinnostunut (?). Mutten ole asiaa sen enempää miettinyt / tutkinut, koskei sitä nyt usein tapahdu, eikä se toisaalta minua häiritse.

        Ooh, ensin varovainen lähestyminen Kympin Naiselta: "Ai naisiako ajattelit lähestyä?",
        sitten tylyt pakit Pimppalooralta: "Jos siis mies lähestyy naista rannalla tarkoitin..."

        Vielä varovainen varmistus: "Ai minkä tyyppistä tarkoitit?"

        Pakit tuli: "Sen tyyppinen, et naiset kiinnostuis musta. Eikä kyllä ihan hirveästi harmitakaan... "

        Ja lopuksi oman arvon rippeiden nopea kokoaminen: "No, imarteluahan se oli toki myös - vaan hieman eri tyyppistä kuin heteromiehiltä, jotka edelleen sitä omaa kohderyhmää :)"

        Tästä sietää at-miestenkin oppia kuinka kauttarantain rivien välissä tehdään hurjia seksiehdotuksia ilman, että ulkopuoliset sitä tuskin edes huomaavat.


      • On se villiä kirjoitti:

        Ooh, ensin varovainen lähestyminen Kympin Naiselta: "Ai naisiako ajattelit lähestyä?",
        sitten tylyt pakit Pimppalooralta: "Jos siis mies lähestyy naista rannalla tarkoitin..."

        Vielä varovainen varmistus: "Ai minkä tyyppistä tarkoitit?"

        Pakit tuli: "Sen tyyppinen, et naiset kiinnostuis musta. Eikä kyllä ihan hirveästi harmitakaan... "

        Ja lopuksi oman arvon rippeiden nopea kokoaminen: "No, imarteluahan se oli toki myös - vaan hieman eri tyyppistä kuin heteromiehiltä, jotka edelleen sitä omaa kohderyhmää :)"

        Tästä sietää at-miestenkin oppia kuinka kauttarantain rivien välissä tehdään hurjia seksiehdotuksia ilman, että ulkopuoliset sitä tuskin edes huomaavat.

        Kyllä, juuri näinhän se meni! Ollaan tässä Kympin naisen kanssa pistämässä ihan pimppikarusellia pystyyn. Kyllästyttiin tähän palstan ainaiseen kullikarusellitteluun :D


      • Kympin Nainen
        On se villiä kirjoitti:

        Ooh, ensin varovainen lähestyminen Kympin Naiselta: "Ai naisiako ajattelit lähestyä?",
        sitten tylyt pakit Pimppalooralta: "Jos siis mies lähestyy naista rannalla tarkoitin..."

        Vielä varovainen varmistus: "Ai minkä tyyppistä tarkoitit?"

        Pakit tuli: "Sen tyyppinen, et naiset kiinnostuis musta. Eikä kyllä ihan hirveästi harmitakaan... "

        Ja lopuksi oman arvon rippeiden nopea kokoaminen: "No, imarteluahan se oli toki myös - vaan hieman eri tyyppistä kuin heteromiehiltä, jotka edelleen sitä omaa kohderyhmää :)"

        Tästä sietää at-miestenkin oppia kuinka kauttarantain rivien välissä tehdään hurjia seksiehdotuksia ilman, että ulkopuoliset sitä tuskin edes huomaavat.

        Huipputulkinta :D

        Taisit kuitenkin unohtaa pimppalooran avauksen: "miehet ei ehkä ahdistu, mutta mites naiset?"

        Mutta tuosta tulkinnasta voisi kyllä kieltämättä kehitellä vaikka minkälaista palstalegendaa...


      • attentionwh0re
        On se villiä kirjoitti:

        Ooh, ensin varovainen lähestyminen Kympin Naiselta: "Ai naisiako ajattelit lähestyä?",
        sitten tylyt pakit Pimppalooralta: "Jos siis mies lähestyy naista rannalla tarkoitin..."

        Vielä varovainen varmistus: "Ai minkä tyyppistä tarkoitit?"

        Pakit tuli: "Sen tyyppinen, et naiset kiinnostuis musta. Eikä kyllä ihan hirveästi harmitakaan... "

        Ja lopuksi oman arvon rippeiden nopea kokoaminen: "No, imarteluahan se oli toki myös - vaan hieman eri tyyppistä kuin heteromiehiltä, jotka edelleen sitä omaa kohderyhmää :)"

        Tästä sietää at-miestenkin oppia kuinka kauttarantain rivien välissä tehdään hurjia seksiehdotuksia ilman, että ulkopuoliset sitä tuskin edes huomaavat.

        Eiköhän nuo selittelyt ja satuilut ollut vaan lisää nauloja feikin arkkuun. Huomiohuåra pelästyi, kun pimppis aitona tyyppinä kerää huomioo:" Mä oonkin saanu huomioo naisilta, joilla on taso korkeella." Voiko joku yhtään epätoivoisemmin toivoa olevansa haluttu ja kaunis? Ei haluttujen ja kauniiden tarvii sitä koko ajan julistaa.


      • Kympin Nainen
        pimppaloora kirjoitti:

        Kyllä, juuri näinhän se meni! Ollaan tässä Kympin naisen kanssa pistämässä ihan pimppikarusellia pystyyn. Kyllästyttiin tähän palstan ainaiseen kullikarusellitteluun :D

        Just näin ja loput privana ;)


      • attentionwh0re kirjoitti:

        Eiköhän nuo selittelyt ja satuilut ollut vaan lisää nauloja feikin arkkuun. Huomiohuåra pelästyi, kun pimppis aitona tyyppinä kerää huomioo:" Mä oonkin saanu huomioo naisilta, joilla on taso korkeella." Voiko joku yhtään epätoivoisemmin toivoa olevansa haluttu ja kaunis? Ei haluttujen ja kauniiden tarvii sitä koko ajan julistaa.

        Noh noh... en mä kyllä kokenut sitä noin...
        Kympin nainen halus kertoo kokemuksensa mun mielestä.


      • On se villiä
        attentionwh0re kirjoitti:

        Eiköhän nuo selittelyt ja satuilut ollut vaan lisää nauloja feikin arkkuun. Huomiohuåra pelästyi, kun pimppis aitona tyyppinä kerää huomioo:" Mä oonkin saanu huomioo naisilta, joilla on taso korkeella." Voiko joku yhtään epätoivoisemmin toivoa olevansa haluttu ja kaunis? Ei haluttujen ja kauniiden tarvii sitä koko ajan julistaa.

        Pimppaloora ollut melkein ainut nainen palstalla koko päivän, joten miehet käyvät vähän kuumina helteenkin vuoksi. Siksi Kympin Nainen halusi pokata Pimppalooran ätmien nenän edestä ihan vain v-mäisyyttään. Siitä olisi saanut hyvät naurut ätmien kustannuksella, ketkä täällä Pimppalooralle jo rakkauttaan ovat tunnustaneet. Ihan psykologinen ja luonnollinen selitys asialle.


      • Kympin Nainen
        attentionwh0re kirjoitti:

        Eiköhän nuo selittelyt ja satuilut ollut vaan lisää nauloja feikin arkkuun. Huomiohuåra pelästyi, kun pimppis aitona tyyppinä kerää huomioo:" Mä oonkin saanu huomioo naisilta, joilla on taso korkeella." Voiko joku yhtään epätoivoisemmin toivoa olevansa haluttu ja kaunis? Ei haluttujen ja kauniiden tarvii sitä koko ajan julistaa.

        Höpsis, millä tavalla pimppalooran saama huomio on minulta pois, varsinkin kun olen palstailua itse vähentänyt. Pelkästään kiva että on uusia ja värikkäitä tyyppejä palstalla,vaikkei kaikesta aina samaa mieltä oltaisikaan (eikä se ole tarpeenkaan).

        Mainitsin nuo naiset, koska tuli "tyypistä" kyse ja koska mielestäni tosiaan ei ole mitään stereotyyppistä "tyyppiä". Ja eiköhän täällä ole itse kukin erilaisia asioita raportoinut, mitä on saanut, tai jäänyt saamatta.


      • "Tämä on hourula"
        On se villiä kirjoitti:

        Ooh, ensin varovainen lähestyminen Kympin Naiselta: "Ai naisiako ajattelit lähestyä?",
        sitten tylyt pakit Pimppalooralta: "Jos siis mies lähestyy naista rannalla tarkoitin..."

        Vielä varovainen varmistus: "Ai minkä tyyppistä tarkoitit?"

        Pakit tuli: "Sen tyyppinen, et naiset kiinnostuis musta. Eikä kyllä ihan hirveästi harmitakaan... "

        Ja lopuksi oman arvon rippeiden nopea kokoaminen: "No, imarteluahan se oli toki myös - vaan hieman eri tyyppistä kuin heteromiehiltä, jotka edelleen sitä omaa kohderyhmää :)"

        Tästä sietää at-miestenkin oppia kuinka kauttarantain rivien välissä tehdään hurjia seksiehdotuksia ilman, että ulkopuoliset sitä tuskin edes huomaavat.

        todetaan tuossa viereisessä viestissä. Kun katselee nätiä, niin todellakin taitaa olla :D
        Ei aloittajan, eikä yleensäkään naisten kohdalla, vaan ketkä tulevat ehkä siis helteen pehmittäminäkin väliin ja vierestä mielikuvituksiaan teoretisoimaan....

        Tai no, mikäpäs siinä, fantasioikaa pimppikarusellistä ja vetäkää ätmit vimmatusti käteen....:D:D
        ps. kohtuullisesti nautittuna ei se niin pahasta...


      • On se villiä
        "Tämä on hourula" kirjoitti:

        todetaan tuossa viereisessä viestissä. Kun katselee nätiä, niin todellakin taitaa olla :D
        Ei aloittajan, eikä yleensäkään naisten kohdalla, vaan ketkä tulevat ehkä siis helteen pehmittäminäkin väliin ja vierestä mielikuvituksiaan teoretisoimaan....

        Tai no, mikäpäs siinä, fantasioikaa pimppikarusellistä ja vetäkää ätmit vimmatusti käteen....:D:D
        ps. kohtuullisesti nautittuna ei se niin pahasta...

        Ja sinä kiinnostuit älystäni ja huumorintajustani, joten haukut sitten hulluksi, kun salaa pelkäät minun olevan kiinnostunut Pimppiksestä. No, en ole kiinnostunut Pimppiksestä, enkä fantasioi hänestä, joten ollos vain huoleti.


      • "Tämä on hourula"
        On se villiä kirjoitti:

        Ja sinä kiinnostuit älystäni ja huumorintajustani, joten haukut sitten hulluksi, kun salaa pelkäät minun olevan kiinnostunut Pimppiksestä. No, en ole kiinnostunut Pimppiksestä, enkä fantasioi hänestä, joten ollos vain huoleti.

        Minä olen täydellinen tosikko, ja olen kuullut ja lukenutkin ihan painettuna tekstinä, että hulluus ja viisaus ovat joskus hyvinkin lähellä toisiaan, ikään kuin ympyrän liitoskohta, kuka tulkitsee sitten mitenkin...
        Minä olen kiinnostuneena lueskellut pimppiksen viisaita tekstejä, ehkä mihinkään liittoon pitänee suhtautua varauksellisesti, koska hän olisi minulle oikeasti niin nuorikin...


      • pimppis
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Höpsis, millä tavalla pimppalooran saama huomio on minulta pois, varsinkin kun olen palstailua itse vähentänyt. Pelkästään kiva että on uusia ja värikkäitä tyyppejä palstalla,vaikkei kaikesta aina samaa mieltä oltaisikaan (eikä se ole tarpeenkaan).

        Mainitsin nuo naiset, koska tuli "tyypistä" kyse ja koska mielestäni tosiaan ei ole mitään stereotyyppistä "tyyppiä". Ja eiköhän täällä ole itse kukin erilaisia asioita raportoinut, mitä on saanut, tai jäänyt saamatta.

        Pimppi vasten pimppiä bum bum.


      • sinkkuilija-
        hhjklln kirjoitti:

        Ei vaikuta uskottavalta. Bi- ja l-naiset eivät ole kiinnostuneita hetskuista "silleen". Enemmänkin bi-curious naiset ahdistelee bi- ja l-naisia, eikä sitä pidetä imartelevana todellakaan. Jos et usko, käy kysymässä tuolla lepakkopalstalla.

        Ehkä toi on heteromiehen fantasia; lepakot yrittää saada hetskunaisesta seksiseuraa ja sit se hetskunainen jää kuitenkin miehen rinnalle, joten mies saa jatkossakin threesomensa.

        Kyllä minä olen iskenut bikineissä olevia naisia. Tai en varsinaisesti iskenyt mutta tapailen yhtä naista joka tuli rannalla pyytää juotavaa minulta ja juteltiin siinä sit jotain ja pyysin sen numeron sitten kun tuntui mukavalta. Ollaan parit treffit käyty ja hyvält näyttää.


      • Iskijä mies
        pimppaloora kirjoitti:

        Sen tyyppinen, et naiset kiinnostuis musta. Eikä kyllä ihan hirveästi harmitakaan...

        Naisia voi iskeä missä vain ja milloin vain. Vaikka kello kuus aamulla esson huoltoaseman kahviossa. Näin minä tein ja 7 vuotta jo yhdessä.


      • Gay ei oo oKei
        "Tämä on hourula" kirjoitti:

        Minä olen täydellinen tosikko, ja olen kuullut ja lukenutkin ihan painettuna tekstinä, että hulluus ja viisaus ovat joskus hyvinkin lähellä toisiaan, ikään kuin ympyrän liitoskohta, kuka tulkitsee sitten mitenkin...
        Minä olen kiinnostuneena lueskellut pimppiksen viisaita tekstejä, ehkä mihinkään liittoon pitänee suhtautua varauksellisesti, koska hän olisi minulle oikeasti niin nuorikin...

        Lesbous ja heterouskin ovat ympyrän liitoskohta. Mutta sen verran täytyy kyllä kuitenkin varoittaa nuoria hölmöjä naisia etteivät lähde siihen lesboilun sairaaseen maailmaan mukaan.

        Vähän sama kuin tupakka. Samanlainen humpuuki sekin mihin ei kannata lähteä mukaan. Sano sille suora ei!


      • Jagdpanther
        Gay ei oo oKei kirjoitti:

        Lesbous ja heterouskin ovat ympyrän liitoskohta. Mutta sen verran täytyy kyllä kuitenkin varoittaa nuoria hölmöjä naisia etteivät lähde siihen lesboilun sairaaseen maailmaan mukaan.

        Vähän sama kuin tupakka. Samanlainen humpuuki sekin mihin ei kannata lähteä mukaan. Sano sille suora ei!

        Niin mitä samaa niissä on?


      • Krooninen seksitauti
        Jagdpanther kirjoitti:

        Niin mitä samaa niissä on?

        Samasta en tiedä, mutta sen tiedän, ettei se tervettä ole, nimittäin lesboilu.


      • lesboja siellä ja TÄÄLLÄ
        Krooninen seksitauti kirjoitti:

        Samasta en tiedä, mutta sen tiedän, ettei se tervettä ole, nimittäin lesboilu.

        Ookoo, selvä. Puhutaanko nyt seutmraavaksi sinun sairaasta pään sisäisestä maailmasta?? Vai?


      • Jaahas...
        lesboja siellä ja TÄÄLLÄ kirjoitti:

        Ookoo, selvä. Puhutaanko nyt seutmraavaksi sinun sairaasta pään sisäisestä maailmasta?? Vai?

        Miksi kaikki sairas kiinnostaa? Miksei terveet jutut?


    • mies 32.

      Kerran yks nainen tuli kylpylän saunassa ihan iholle viereen istumaan alasti. Oltiin siis höyrysaunas ja näin naisen koko vartalon. Saunas olis tilaa ollut muuallakin mutta tuli siihen viereen ja olin vaan että moi ja esittelin itseni. Juteltiin kuin parhaat kaverit ja sitten nainen poistui ja en löytänyt naista enää mistään joka harmitti aivan per-keleesti.

      • otioioryo

        mulle kävi samanlain paitsi et niitä naisia oli kolme ja alettiin naimaan porukalla. sauna jäähty kun ei kukaan kerinnyt löylyä heittää ja muutenkin meillä oli aika kuumat tunnelmat. mut oli kiva kuulla et jollekki muullekki on sattunut lähes samanlainen sauna lähestyminen kuin minulle


      • Katri25
        otioioryo kirjoitti:

        mulle kävi samanlain paitsi et niitä naisia oli kolme ja alettiin naimaan porukalla. sauna jäähty kun ei kukaan kerinnyt löylyä heittää ja muutenkin meillä oli aika kuumat tunnelmat. mut oli kiva kuulla et jollekki muullekki on sattunut lähes samanlainen sauna lähestyminen kuin minulle

        Olin päättänyt lähteä kylpylään pariksi päiväksi, kun töissä on viimeaikoina ollut kiireistä. Perille päästyäni purin laukkuni huoneessani. Otin pyyhkeen ja peseytymistarvikkeet, koska halusin päästä höyrysaunaan rentoutumaan. Riisuin itseni höyrysaunan pukuhuoneessa ja lähdin kohti höyrysaunaa. Astuin saunaan sisälle, istuin lauteille ja huomasin, ettei saunassa ollut muita, joten suljin silmäni.
        Hetken päästä kuulin askeleita ulkopuolella ja saunan ovi aukeni. Höyry oli kuitenkin niin sakeaa, etten nähnyt kuka tulija oli. Jätin asian sikseen ja suljin jälleen silmäni. Äkkiä havahduin kuitenkin siihen, kun jokin kosketti jalkaani. Kuulin vain kun ääni pyysi anteeksi. Kuulin, että joka lauteilla istuikin oli mies. Sanoin heleällä äänellä, ettei se mitään haittaa. Mielihaluni alkoivat nousta pintaan ja kysyin mieheltä, hieroisiko hän minun hartioitani. Mies vastasi myöntävästi ja nousi samalle lauteelle kanssani. Minulla oli pyyhe päällä, mutta kun mies alkoi hieroa hartioitani niin tiputin pyyhkeeni. Kuulin kuinka mies huokasi huomatessaan tämän ja käännyin hänen puoleensa. Suutelin varovasti hänen huuliaan ja hän vastasi siihen.

        Himoni nousi ja suutelin yhä intohimoisemmin eikä mies laittanut vastaan vaan alkoi hieroa pyöreitä rintojani ja kovettuneita nännejäni. Minun käteni valahti alas ja otin kiinni hänen kiimasta kovettuneeseen kyrpään ja aloin kädelläni runkata tuota isoa kyrpää. Mies voihki kun vetelin esinahkaa edestakaisin. Työnsin miehen selälleen lauteelle ja ehdotin 69 asentoa. Levitin haarani hänen naamansa edessä ja hän upotti huulensa ja kielensä pilluuni. Voihkaisin mielihyvästä. Minä toisessa päässä imin hänen isoa kyrpää ja puristelin samalla palleja. Miehen terskan päähän alkoi tulla kiimatippoja ja mies ilmoittikin saavansa kohta. Lopetin nuolemisen ja kipusin hänen päälleen ja työnsin hänen kyrpänsä syvälle pilluuni. Aloin ratsastaa ensin hitaasti ja sitten tahtia kiihdyttäen. Mies puristeli samalla rintojani ja nännejäni. Tunsin, että saan kohta.. en sitä halunnut vielä, koska halusin takaapäin ja pyysin miestä naimaan minua takaa. Itse menin kontilleni ja työnsin perseeni pystyyn. Tunsin kuinka mies ensin työnsi kielensä pilluuni ja hieroi klitoristani, sitten hän työnsi kyrpänsä sisälleni ja alkoi työntämään. ”Ahh, uuh”, mä voihkin. Mies huohotti myös ja työnsi yhä syvemmälle, samalla hän hieroi klitoristani. Mä huusin: ”jatka, jatka, kohta mä saan. . aah. . aah.” Mies huusi kun tunsi kuinka hänen spermansa alkoi vyörytä ulos ja mä sain samaan aikaan ja huusin ”aaahhhhhhh”. Me nytkähdeltiin samaan aikaa ja hän nuoli vielä pillustani kaikki sperman jäänteet. Minä kiitin häntä saunaseurasta ja poistuin suihkuun. Mies tuli perässä, mutta se onkin taas tarina erikseen...


      • Seksinovelleille
        Katri25 kirjoitti:

        Olin päättänyt lähteä kylpylään pariksi päiväksi, kun töissä on viimeaikoina ollut kiireistä. Perille päästyäni purin laukkuni huoneessani. Otin pyyhkeen ja peseytymistarvikkeet, koska halusin päästä höyrysaunaan rentoutumaan. Riisuin itseni höyrysaunan pukuhuoneessa ja lähdin kohti höyrysaunaa. Astuin saunaan sisälle, istuin lauteille ja huomasin, ettei saunassa ollut muita, joten suljin silmäni.
        Hetken päästä kuulin askeleita ulkopuolella ja saunan ovi aukeni. Höyry oli kuitenkin niin sakeaa, etten nähnyt kuka tulija oli. Jätin asian sikseen ja suljin jälleen silmäni. Äkkiä havahduin kuitenkin siihen, kun jokin kosketti jalkaani. Kuulin vain kun ääni pyysi anteeksi. Kuulin, että joka lauteilla istuikin oli mies. Sanoin heleällä äänellä, ettei se mitään haittaa. Mielihaluni alkoivat nousta pintaan ja kysyin mieheltä, hieroisiko hän minun hartioitani. Mies vastasi myöntävästi ja nousi samalle lauteelle kanssani. Minulla oli pyyhe päällä, mutta kun mies alkoi hieroa hartioitani niin tiputin pyyhkeeni. Kuulin kuinka mies huokasi huomatessaan tämän ja käännyin hänen puoleensa. Suutelin varovasti hänen huuliaan ja hän vastasi siihen.

        Himoni nousi ja suutelin yhä intohimoisemmin eikä mies laittanut vastaan vaan alkoi hieroa pyöreitä rintojani ja kovettuneita nännejäni. Minun käteni valahti alas ja otin kiinni hänen kiimasta kovettuneeseen kyrpään ja aloin kädelläni runkata tuota isoa kyrpää. Mies voihki kun vetelin esinahkaa edestakaisin. Työnsin miehen selälleen lauteelle ja ehdotin 69 asentoa. Levitin haarani hänen naamansa edessä ja hän upotti huulensa ja kielensä pilluuni. Voihkaisin mielihyvästä. Minä toisessa päässä imin hänen isoa kyrpää ja puristelin samalla palleja. Miehen terskan päähän alkoi tulla kiimatippoja ja mies ilmoittikin saavansa kohta. Lopetin nuolemisen ja kipusin hänen päälleen ja työnsin hänen kyrpänsä syvälle pilluuni. Aloin ratsastaa ensin hitaasti ja sitten tahtia kiihdyttäen. Mies puristeli samalla rintojani ja nännejäni. Tunsin, että saan kohta.. en sitä halunnut vielä, koska halusin takaapäin ja pyysin miestä naimaan minua takaa. Itse menin kontilleni ja työnsin perseeni pystyyn. Tunsin kuinka mies ensin työnsi kielensä pilluuni ja hieroi klitoristani, sitten hän työnsi kyrpänsä sisälleni ja alkoi työntämään. ”Ahh, uuh”, mä voihkin. Mies huohotti myös ja työnsi yhä syvemmälle, samalla hän hieroi klitoristani. Mä huusin: ”jatka, jatka, kohta mä saan. . aah. . aah.” Mies huusi kun tunsi kuinka hänen spermansa alkoi vyörytä ulos ja mä sain samaan aikaan ja huusin ”aaahhhhhhh”. Me nytkähdeltiin samaan aikaa ja hän nuoli vielä pillustani kaikki sperman jäänteet. Minä kiitin häntä saunaseurasta ja poistuin suihkuun. Mies tuli perässä, mutta se onkin taas tarina erikseen...

        on oma osastonsa tällä foorumilla, sinne vaan harjoittelemaan :)

        Kaipais jotain tuoreutta ja persoonallisempaa käsittelytapaa, tämä menee kuin ohjelmoituna tai ennalta arvattavasti ja romanttisesti kuin juna raiteillaan,
        raskaanoloinen, hieman nihkeän väsyttäväkin kuin tämän hetken ilmanala ylipäätään, haluaa tuuletusta....


      • juupa ju
        otioioryo kirjoitti:

        mulle kävi samanlain paitsi et niitä naisia oli kolme ja alettiin naimaan porukalla. sauna jäähty kun ei kukaan kerinnyt löylyä heittää ja muutenkin meillä oli aika kuumat tunnelmat. mut oli kiva kuulla et jollekki muullekki on sattunut lähes samanlainen sauna lähestyminen kuin minulle

        ai ai , vilkas mielikuvitus, on,, on on, sun ainoa huvitus,,


      • nero 1
        Katri25 kirjoitti:

        Olin päättänyt lähteä kylpylään pariksi päiväksi, kun töissä on viimeaikoina ollut kiireistä. Perille päästyäni purin laukkuni huoneessani. Otin pyyhkeen ja peseytymistarvikkeet, koska halusin päästä höyrysaunaan rentoutumaan. Riisuin itseni höyrysaunan pukuhuoneessa ja lähdin kohti höyrysaunaa. Astuin saunaan sisälle, istuin lauteille ja huomasin, ettei saunassa ollut muita, joten suljin silmäni.
        Hetken päästä kuulin askeleita ulkopuolella ja saunan ovi aukeni. Höyry oli kuitenkin niin sakeaa, etten nähnyt kuka tulija oli. Jätin asian sikseen ja suljin jälleen silmäni. Äkkiä havahduin kuitenkin siihen, kun jokin kosketti jalkaani. Kuulin vain kun ääni pyysi anteeksi. Kuulin, että joka lauteilla istuikin oli mies. Sanoin heleällä äänellä, ettei se mitään haittaa. Mielihaluni alkoivat nousta pintaan ja kysyin mieheltä, hieroisiko hän minun hartioitani. Mies vastasi myöntävästi ja nousi samalle lauteelle kanssani. Minulla oli pyyhe päällä, mutta kun mies alkoi hieroa hartioitani niin tiputin pyyhkeeni. Kuulin kuinka mies huokasi huomatessaan tämän ja käännyin hänen puoleensa. Suutelin varovasti hänen huuliaan ja hän vastasi siihen.

        Himoni nousi ja suutelin yhä intohimoisemmin eikä mies laittanut vastaan vaan alkoi hieroa pyöreitä rintojani ja kovettuneita nännejäni. Minun käteni valahti alas ja otin kiinni hänen kiimasta kovettuneeseen kyrpään ja aloin kädelläni runkata tuota isoa kyrpää. Mies voihki kun vetelin esinahkaa edestakaisin. Työnsin miehen selälleen lauteelle ja ehdotin 69 asentoa. Levitin haarani hänen naamansa edessä ja hän upotti huulensa ja kielensä pilluuni. Voihkaisin mielihyvästä. Minä toisessa päässä imin hänen isoa kyrpää ja puristelin samalla palleja. Miehen terskan päähän alkoi tulla kiimatippoja ja mies ilmoittikin saavansa kohta. Lopetin nuolemisen ja kipusin hänen päälleen ja työnsin hänen kyrpänsä syvälle pilluuni. Aloin ratsastaa ensin hitaasti ja sitten tahtia kiihdyttäen. Mies puristeli samalla rintojani ja nännejäni. Tunsin, että saan kohta.. en sitä halunnut vielä, koska halusin takaapäin ja pyysin miestä naimaan minua takaa. Itse menin kontilleni ja työnsin perseeni pystyyn. Tunsin kuinka mies ensin työnsi kielensä pilluuni ja hieroi klitoristani, sitten hän työnsi kyrpänsä sisälleni ja alkoi työntämään. ”Ahh, uuh”, mä voihkin. Mies huohotti myös ja työnsi yhä syvemmälle, samalla hän hieroi klitoristani. Mä huusin: ”jatka, jatka, kohta mä saan. . aah. . aah.” Mies huusi kun tunsi kuinka hänen spermansa alkoi vyörytä ulos ja mä sain samaan aikaan ja huusin ”aaahhhhhhh”. Me nytkähdeltiin samaan aikaa ja hän nuoli vielä pillustani kaikki sperman jäänteet. Minä kiitin häntä saunaseurasta ja poistuin suihkuun. Mies tuli perässä, mutta se onkin taas tarina erikseen...

        Voi V.ttu kun oot S..tanan tyhmä P..kele. Luulet että J.m.lauta Sun S..tanan Pa.ka puhees joku uskoo. Sä oot Hullu.


      • RAKASTAN?
        Katri25 kirjoitti:

        Olin päättänyt lähteä kylpylään pariksi päiväksi, kun töissä on viimeaikoina ollut kiireistä. Perille päästyäni purin laukkuni huoneessani. Otin pyyhkeen ja peseytymistarvikkeet, koska halusin päästä höyrysaunaan rentoutumaan. Riisuin itseni höyrysaunan pukuhuoneessa ja lähdin kohti höyrysaunaa. Astuin saunaan sisälle, istuin lauteille ja huomasin, ettei saunassa ollut muita, joten suljin silmäni.
        Hetken päästä kuulin askeleita ulkopuolella ja saunan ovi aukeni. Höyry oli kuitenkin niin sakeaa, etten nähnyt kuka tulija oli. Jätin asian sikseen ja suljin jälleen silmäni. Äkkiä havahduin kuitenkin siihen, kun jokin kosketti jalkaani. Kuulin vain kun ääni pyysi anteeksi. Kuulin, että joka lauteilla istuikin oli mies. Sanoin heleällä äänellä, ettei se mitään haittaa. Mielihaluni alkoivat nousta pintaan ja kysyin mieheltä, hieroisiko hän minun hartioitani. Mies vastasi myöntävästi ja nousi samalle lauteelle kanssani. Minulla oli pyyhe päällä, mutta kun mies alkoi hieroa hartioitani niin tiputin pyyhkeeni. Kuulin kuinka mies huokasi huomatessaan tämän ja käännyin hänen puoleensa. Suutelin varovasti hänen huuliaan ja hän vastasi siihen.

        Himoni nousi ja suutelin yhä intohimoisemmin eikä mies laittanut vastaan vaan alkoi hieroa pyöreitä rintojani ja kovettuneita nännejäni. Minun käteni valahti alas ja otin kiinni hänen kiimasta kovettuneeseen kyrpään ja aloin kädelläni runkata tuota isoa kyrpää. Mies voihki kun vetelin esinahkaa edestakaisin. Työnsin miehen selälleen lauteelle ja ehdotin 69 asentoa. Levitin haarani hänen naamansa edessä ja hän upotti huulensa ja kielensä pilluuni. Voihkaisin mielihyvästä. Minä toisessa päässä imin hänen isoa kyrpää ja puristelin samalla palleja. Miehen terskan päähän alkoi tulla kiimatippoja ja mies ilmoittikin saavansa kohta. Lopetin nuolemisen ja kipusin hänen päälleen ja työnsin hänen kyrpänsä syvälle pilluuni. Aloin ratsastaa ensin hitaasti ja sitten tahtia kiihdyttäen. Mies puristeli samalla rintojani ja nännejäni. Tunsin, että saan kohta.. en sitä halunnut vielä, koska halusin takaapäin ja pyysin miestä naimaan minua takaa. Itse menin kontilleni ja työnsin perseeni pystyyn. Tunsin kuinka mies ensin työnsi kielensä pilluuni ja hieroi klitoristani, sitten hän työnsi kyrpänsä sisälleni ja alkoi työntämään. ”Ahh, uuh”, mä voihkin. Mies huohotti myös ja työnsi yhä syvemmälle, samalla hän hieroi klitoristani. Mä huusin: ”jatka, jatka, kohta mä saan. . aah. . aah.” Mies huusi kun tunsi kuinka hänen spermansa alkoi vyörytä ulos ja mä sain samaan aikaan ja huusin ”aaahhhhhhh”. Me nytkähdeltiin samaan aikaa ja hän nuoli vielä pillustani kaikki sperman jäänteet. Minä kiitin häntä saunaseurasta ja poistuin suihkuun. Mies tuli perässä, mutta se onkin taas tarina erikseen...

        IHANA TARINA. TYKKÄÄN.


    • vaatteet

      Miehen kannalta biitsipokailussa on muutama vaikeus:

      1) jos tulee pakit, puoli rantaa näkee sen (naama palaa)
      2) vieressä olevat kuuntelevat korvat höröllään mitä juttelet
      3) pokaustilanteesta poislähtö vaikeaa, jos oma paikka on lähistöllä
      4) vaikea pokata useampia naisia, koska pokaus on niin näkyvää
      5) biitsillä hyvän kropan merkitys on korostunut, mikä vaikeuttaa pokaamista, ellei ole hunks-tyyppi itse

      • _Antti_k

        Turun Ruissalossa (minä, sinkkumies) menin eilen suhteellisen tyhjälle hiekkarannalle. Otin aurinkoa mahallani maaten ja noin vartin päästä kun käänsin kylkeä, huomasin että ympärilleni oli tullut 2 2 2 nuorta naista, eli oletettavasti jokaisen pyyhkeen päällä yhdet kaverukset. Rannalla olisi ollut paljon tilaa muuallakin.

        Jatkoin pokkana auringonottoa, huomaten siinä samalla että naisista ainakin neljä vilkuili minua ja muutamat välillä hiukan paheksuvasti toisiaan. Tilanne oli uusi ja erikoinen, koska melko treenaamaton kroppani ei ole ennen herättänyt vastaavaa kiinnostusta. Ehkä tämä olikin nyt sitä, että olen mies ja yksin, naisvaltaisella rannalla.

        Nousin istumaan, jolloin kaikkein lähinnä ollut n. 22-25v nainen pienissä bikineissä kääntyi kyljelleen minuun päin ja kysyi, voisiko hän lukea minulle itse kirjoittamansa kesärunon. Mikäs siinä, naurahdin ja kuuntelin. Jutusteltiin muutama sana kunnes hänen kaverinsa puuttui keskusteluun ja halusi huomion itselleen. Yhtaikaa toisella puolellani maanneet tytöt päätti lähteä uimaan, kävellen hitaasti lanteita keinuttaen aivan nenäni edestä. Olisin tarvinnut lisää silmiä voidakseni keskittyä kaikkiin tarjolla oleviin houkutuksiin. Niinpä päätin olla tasapuolinen ja sanoin runotytölle kavereineen, mennäänkö myös uimaan. Mentiin.

        Pienen uintikierroksen jälkeen tyttöjen kesken syttyi sanallinen vesisota. Erkanin joukosta ja nousin hitaasti rannalle, kiinnostuneena mitä seuraavaksi tapahtuu. Kissatappelun jälkeen aurinkovoiteen levittäjistä ei olisi ollut pulaa, mutta noiden kissojen kynnet oli siihen hommaan liian terävät. Etenkin kun itselläni ei ollut suosikkia keneen haluaisin tutustua paremmin.

        Kohta viereen tuli kaksi lapsiperhettä ja tytöt rauhoittuivat. Runotyttö otti uudelleen seksikkään kylkiasennon minuun päin. Lanteitaan keinutelleet neidot olivat riisuneet bikinien yläosat, tosin mahallaan maaten, nudistirannalle oli sentään kolmesataa metriä matkaa.

        Ei tämä tästä sen kummemmaksi tule, tuumin ja aloin vetää vaatteita päälle. Silloin runotyttö ojensi minulle vesipulloa. Olin ottamassa siitä kiinni, kun hän kiskaisi pullon takaisin, tarttui tiukasti käteeni ja kirjoitti siihen salamannopeasti mustalla tussilla puhelinnumeronsa. Hymyilin, iskin silmää ja lähdin menemään. Tuossa sitä numeroa olen nyt eilisestä asti tuijottanut niin että muistan sen jo ulkoa ;D


      • Eli paikka pitäisi valita jo heti alkuun tosi hyvin, että olisi "luonnollista" aloittaa jutustelu naapurivilttiläisen kanssa.
        Ja sit harmittaa jos toisaalle tuleekin kiinnostavampi yksilö...

        Itse en tykkää täpötäysistä rannoista, jossa maataan kuin hylkeet vierivieressä. Olen löytänyt kivan ja syrjäisen rannan, jossa ei ole edes parkkipaikkaa lähellä. Sinne pääsee vain kävellen tai pyörällä, se karsii jo hyvin kävijöitä. Ei ole ylitarjontaa... ;)


      • ............
        _Antti_k kirjoitti:

        Turun Ruissalossa (minä, sinkkumies) menin eilen suhteellisen tyhjälle hiekkarannalle. Otin aurinkoa mahallani maaten ja noin vartin päästä kun käänsin kylkeä, huomasin että ympärilleni oli tullut 2 2 2 nuorta naista, eli oletettavasti jokaisen pyyhkeen päällä yhdet kaverukset. Rannalla olisi ollut paljon tilaa muuallakin.

        Jatkoin pokkana auringonottoa, huomaten siinä samalla että naisista ainakin neljä vilkuili minua ja muutamat välillä hiukan paheksuvasti toisiaan. Tilanne oli uusi ja erikoinen, koska melko treenaamaton kroppani ei ole ennen herättänyt vastaavaa kiinnostusta. Ehkä tämä olikin nyt sitä, että olen mies ja yksin, naisvaltaisella rannalla.

        Nousin istumaan, jolloin kaikkein lähinnä ollut n. 22-25v nainen pienissä bikineissä kääntyi kyljelleen minuun päin ja kysyi, voisiko hän lukea minulle itse kirjoittamansa kesärunon. Mikäs siinä, naurahdin ja kuuntelin. Jutusteltiin muutama sana kunnes hänen kaverinsa puuttui keskusteluun ja halusi huomion itselleen. Yhtaikaa toisella puolellani maanneet tytöt päätti lähteä uimaan, kävellen hitaasti lanteita keinuttaen aivan nenäni edestä. Olisin tarvinnut lisää silmiä voidakseni keskittyä kaikkiin tarjolla oleviin houkutuksiin. Niinpä päätin olla tasapuolinen ja sanoin runotytölle kavereineen, mennäänkö myös uimaan. Mentiin.

        Pienen uintikierroksen jälkeen tyttöjen kesken syttyi sanallinen vesisota. Erkanin joukosta ja nousin hitaasti rannalle, kiinnostuneena mitä seuraavaksi tapahtuu. Kissatappelun jälkeen aurinkovoiteen levittäjistä ei olisi ollut pulaa, mutta noiden kissojen kynnet oli siihen hommaan liian terävät. Etenkin kun itselläni ei ollut suosikkia keneen haluaisin tutustua paremmin.

        Kohta viereen tuli kaksi lapsiperhettä ja tytöt rauhoittuivat. Runotyttö otti uudelleen seksikkään kylkiasennon minuun päin. Lanteitaan keinutelleet neidot olivat riisuneet bikinien yläosat, tosin mahallaan maaten, nudistirannalle oli sentään kolmesataa metriä matkaa.

        Ei tämä tästä sen kummemmaksi tule, tuumin ja aloin vetää vaatteita päälle. Silloin runotyttö ojensi minulle vesipulloa. Olin ottamassa siitä kiinni, kun hän kiskaisi pullon takaisin, tarttui tiukasti käteeni ja kirjoitti siihen salamannopeasti mustalla tussilla puhelinnumeronsa. Hymyilin, iskin silmää ja lähdin menemään. Tuossa sitä numeroa olen nyt eilisestä asti tuijottanut niin että muistan sen jo ulkoa ;D

        Jos tämä oli tositarina, niin tässä on hyvä esimerkki preselectionista. Jos naiset näkevät, että jonkun miehen lähellä on yksikin nainen, niin muut naiset näkevät miehen hyvänä saaliina. Olisit saanut olla ihan rauhassa yksin, jos joku nainen ei olisi alun perin päättänyt tulla lähellesi hengaamaan.


      • Ikisinkku M
        ............ kirjoitti:

        Jos tämä oli tositarina, niin tässä on hyvä esimerkki preselectionista. Jos naiset näkevät, että jonkun miehen lähellä on yksikin nainen, niin muut naiset näkevät miehen hyvänä saaliina. Olisit saanut olla ihan rauhassa yksin, jos joku nainen ei olisi alun perin päättänyt tulla lähellesi hengaamaan.

        Naisilla on niin kova kilpailuvietti että kun ne näkee jonkun naisen tavoittelevan jotakuta niiden pitää päästä näyttämään että he itsekin saavat suosiota. Näkeehän sen tässäkin ketjussa, pimppaloora kertoi miesten lähestyneen niin kympin nainen oli ymmärtävinään kysymyksen väärin jotta pääsee kehaisemaan omilla kokemuksillaan kovakriteeristen malli/missit tasoisten naisten lähestymisyrityksistä.


      • mies..
        _Antti_k kirjoitti:

        Turun Ruissalossa (minä, sinkkumies) menin eilen suhteellisen tyhjälle hiekkarannalle. Otin aurinkoa mahallani maaten ja noin vartin päästä kun käänsin kylkeä, huomasin että ympärilleni oli tullut 2 2 2 nuorta naista, eli oletettavasti jokaisen pyyhkeen päällä yhdet kaverukset. Rannalla olisi ollut paljon tilaa muuallakin.

        Jatkoin pokkana auringonottoa, huomaten siinä samalla että naisista ainakin neljä vilkuili minua ja muutamat välillä hiukan paheksuvasti toisiaan. Tilanne oli uusi ja erikoinen, koska melko treenaamaton kroppani ei ole ennen herättänyt vastaavaa kiinnostusta. Ehkä tämä olikin nyt sitä, että olen mies ja yksin, naisvaltaisella rannalla.

        Nousin istumaan, jolloin kaikkein lähinnä ollut n. 22-25v nainen pienissä bikineissä kääntyi kyljelleen minuun päin ja kysyi, voisiko hän lukea minulle itse kirjoittamansa kesärunon. Mikäs siinä, naurahdin ja kuuntelin. Jutusteltiin muutama sana kunnes hänen kaverinsa puuttui keskusteluun ja halusi huomion itselleen. Yhtaikaa toisella puolellani maanneet tytöt päätti lähteä uimaan, kävellen hitaasti lanteita keinuttaen aivan nenäni edestä. Olisin tarvinnut lisää silmiä voidakseni keskittyä kaikkiin tarjolla oleviin houkutuksiin. Niinpä päätin olla tasapuolinen ja sanoin runotytölle kavereineen, mennäänkö myös uimaan. Mentiin.

        Pienen uintikierroksen jälkeen tyttöjen kesken syttyi sanallinen vesisota. Erkanin joukosta ja nousin hitaasti rannalle, kiinnostuneena mitä seuraavaksi tapahtuu. Kissatappelun jälkeen aurinkovoiteen levittäjistä ei olisi ollut pulaa, mutta noiden kissojen kynnet oli siihen hommaan liian terävät. Etenkin kun itselläni ei ollut suosikkia keneen haluaisin tutustua paremmin.

        Kohta viereen tuli kaksi lapsiperhettä ja tytöt rauhoittuivat. Runotyttö otti uudelleen seksikkään kylkiasennon minuun päin. Lanteitaan keinutelleet neidot olivat riisuneet bikinien yläosat, tosin mahallaan maaten, nudistirannalle oli sentään kolmesataa metriä matkaa.

        Ei tämä tästä sen kummemmaksi tule, tuumin ja aloin vetää vaatteita päälle. Silloin runotyttö ojensi minulle vesipulloa. Olin ottamassa siitä kiinni, kun hän kiskaisi pullon takaisin, tarttui tiukasti käteeni ja kirjoitti siihen salamannopeasti mustalla tussilla puhelinnumeronsa. Hymyilin, iskin silmää ja lähdin menemään. Tuossa sitä numeroa olen nyt eilisestä asti tuijottanut niin että muistan sen jo ulkoa ;D

        Höh, miksi mua ei ole kukaan pokaillut biitsillä, olen vielä käynyt tosi monta kertaa viime kesänä tänä kesänä mutta kukaan ei ole lähestynyt tai edes antanut vinkkiä.


      • knowtheplace
        pimppaloora kirjoitti:

        Eli paikka pitäisi valita jo heti alkuun tosi hyvin, että olisi "luonnollista" aloittaa jutustelu naapurivilttiläisen kanssa.
        Ja sit harmittaa jos toisaalle tuleekin kiinnostavampi yksilö...

        Itse en tykkää täpötäysistä rannoista, jossa maataan kuin hylkeet vierivieressä. Olen löytänyt kivan ja syrjäisen rannan, jossa ei ole edes parkkipaikkaa lähellä. Sinne pääsee vain kävellen tai pyörällä, se karsii jo hyvin kävijöitä. Ei ole ylitarjontaa... ;)

        Jos Turusta puhut niin tuo paikka on Kuuvannokka. Tosin siellä ei ole sinkulla mitään tekemistä, kuumina kesäiltoina kallionkolot on kansoitettu yksinomaan kutevilla nuorillapariskunnilla.


      • Kympin Nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Naisilla on niin kova kilpailuvietti että kun ne näkee jonkun naisen tavoittelevan jotakuta niiden pitää päästä näyttämään että he itsekin saavat suosiota. Näkeehän sen tässäkin ketjussa, pimppaloora kertoi miesten lähestyneen niin kympin nainen oli ymmärtävinään kysymyksen väärin jotta pääsee kehaisemaan omilla kokemuksillaan kovakriteeristen malli/missit tasoisten naisten lähestymisyrityksistä.

        Me ollaan Pimppalooran kanssa moderneja ja tasa-arvoisia naisia, joten teemme parhaamme järjestääksemme teille palstan miehille edes jotain viihdykettä kun ette (ainakaan meidän) pimppikarusellista osallisiksi pääse.
        It’s a tough job but somebody’s gotta do it ;)


      • Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Me ollaan Pimppalooran kanssa moderneja ja tasa-arvoisia naisia, joten teemme parhaamme järjestääksemme teille palstan miehille edes jotain viihdykettä kun ette (ainakaan meidän) pimppikarusellista osallisiksi pääse.
        It’s a tough job but somebody’s gotta do it ;)

        Juu ja iso & vilpitön kiitos teille molemmille siitä viihdykkeestä :) mutta mutta lukaisepas tuo ihan ajatuksella:

        http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014072918526894_fd.shtml

        Siinä oli tullut taksikuskille hyvä mieli kun malttoi antaa aikaansa ja järjesti onnellisen hetken vanhalle naiselle. Ehkä teidätkin on tarkoitettu tarjoamaan hyvä hetki jollekulle ja jos kävisi niin että myös te modernit ja tasa-arvoiset naiset järjestäisitte onnelllisen hetken jollekin palstan miehelle pimppikarusellissanne niin siinä varmaan olisi jotakin mitä voisi sitten muistella kiikustuolissa taksikuskin sanoin "En ole koskaan tehnyt elämässäni mitään yhtä tärkeää". Jos kellistytte vain ytminkäisille ne tuskin enää muistaa teitä kuukauden päästä, täysin yhdentekeviä tapahtumia molemminpuolin, mutta jos kerrankin ätminkäisen huolisitte karusellin kyytiin niin hän olisi ikuisesti kiitollinen :)


      • Aito puhdas rakkaus
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Juu ja iso & vilpitön kiitos teille molemmille siitä viihdykkeestä :) mutta mutta lukaisepas tuo ihan ajatuksella:

        http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014072918526894_fd.shtml

        Siinä oli tullut taksikuskille hyvä mieli kun malttoi antaa aikaansa ja järjesti onnellisen hetken vanhalle naiselle. Ehkä teidätkin on tarkoitettu tarjoamaan hyvä hetki jollekulle ja jos kävisi niin että myös te modernit ja tasa-arvoiset naiset järjestäisitte onnelllisen hetken jollekin palstan miehelle pimppikarusellissanne niin siinä varmaan olisi jotakin mitä voisi sitten muistella kiikustuolissa taksikuskin sanoin "En ole koskaan tehnyt elämässäni mitään yhtä tärkeää". Jos kellistytte vain ytminkäisille ne tuskin enää muistaa teitä kuukauden päästä, täysin yhdentekeviä tapahtumia molemminpuolin, mutta jos kerrankin ätminkäisen huolisitte karusellin kyytiin niin hän olisi ikuisesti kiitollinen :)

        " ätminkäisen huolisitte karusellin kyytiin niin hän olisi ikuisesti kiitollinen :) "

        Outo, sairas ajatus.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Juu ja iso & vilpitön kiitos teille molemmille siitä viihdykkeestä :) mutta mutta lukaisepas tuo ihan ajatuksella:

        http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014072918526894_fd.shtml

        Siinä oli tullut taksikuskille hyvä mieli kun malttoi antaa aikaansa ja järjesti onnellisen hetken vanhalle naiselle. Ehkä teidätkin on tarkoitettu tarjoamaan hyvä hetki jollekulle ja jos kävisi niin että myös te modernit ja tasa-arvoiset naiset järjestäisitte onnelllisen hetken jollekin palstan miehelle pimppikarusellissanne niin siinä varmaan olisi jotakin mitä voisi sitten muistella kiikustuolissa taksikuskin sanoin "En ole koskaan tehnyt elämässäni mitään yhtä tärkeää". Jos kellistytte vain ytminkäisille ne tuskin enää muistaa teitä kuukauden päästä, täysin yhdentekeviä tapahtumia molemminpuolin, mutta jos kerrankin ätminkäisen huolisitte karusellin kyytiin niin hän olisi ikuisesti kiitollinen :)

        Päivän hyvä työ, pimppiä kaipaaville.
        Mut hei, eikö se tee meistä sit lutkia?


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Päivän hyvä työ, pimppiä kaipaaville.
        Mut hei, eikö se tee meistä sit lutkia?

        Jos vaikuttimena olisi pyyteetön hyväntekeväisyys eikä naisen sairas omien himojensa tyydyttäminen ainakin minä ehkä voisin olla lutkittelematta semmoisen yksittäistapauksen perusteella :)


      • nero3
        _Antti_k kirjoitti:

        Turun Ruissalossa (minä, sinkkumies) menin eilen suhteellisen tyhjälle hiekkarannalle. Otin aurinkoa mahallani maaten ja noin vartin päästä kun käänsin kylkeä, huomasin että ympärilleni oli tullut 2 2 2 nuorta naista, eli oletettavasti jokaisen pyyhkeen päällä yhdet kaverukset. Rannalla olisi ollut paljon tilaa muuallakin.

        Jatkoin pokkana auringonottoa, huomaten siinä samalla että naisista ainakin neljä vilkuili minua ja muutamat välillä hiukan paheksuvasti toisiaan. Tilanne oli uusi ja erikoinen, koska melko treenaamaton kroppani ei ole ennen herättänyt vastaavaa kiinnostusta. Ehkä tämä olikin nyt sitä, että olen mies ja yksin, naisvaltaisella rannalla.

        Nousin istumaan, jolloin kaikkein lähinnä ollut n. 22-25v nainen pienissä bikineissä kääntyi kyljelleen minuun päin ja kysyi, voisiko hän lukea minulle itse kirjoittamansa kesärunon. Mikäs siinä, naurahdin ja kuuntelin. Jutusteltiin muutama sana kunnes hänen kaverinsa puuttui keskusteluun ja halusi huomion itselleen. Yhtaikaa toisella puolellani maanneet tytöt päätti lähteä uimaan, kävellen hitaasti lanteita keinuttaen aivan nenäni edestä. Olisin tarvinnut lisää silmiä voidakseni keskittyä kaikkiin tarjolla oleviin houkutuksiin. Niinpä päätin olla tasapuolinen ja sanoin runotytölle kavereineen, mennäänkö myös uimaan. Mentiin.

        Pienen uintikierroksen jälkeen tyttöjen kesken syttyi sanallinen vesisota. Erkanin joukosta ja nousin hitaasti rannalle, kiinnostuneena mitä seuraavaksi tapahtuu. Kissatappelun jälkeen aurinkovoiteen levittäjistä ei olisi ollut pulaa, mutta noiden kissojen kynnet oli siihen hommaan liian terävät. Etenkin kun itselläni ei ollut suosikkia keneen haluaisin tutustua paremmin.

        Kohta viereen tuli kaksi lapsiperhettä ja tytöt rauhoittuivat. Runotyttö otti uudelleen seksikkään kylkiasennon minuun päin. Lanteitaan keinutelleet neidot olivat riisuneet bikinien yläosat, tosin mahallaan maaten, nudistirannalle oli sentään kolmesataa metriä matkaa.

        Ei tämä tästä sen kummemmaksi tule, tuumin ja aloin vetää vaatteita päälle. Silloin runotyttö ojensi minulle vesipulloa. Olin ottamassa siitä kiinni, kun hän kiskaisi pullon takaisin, tarttui tiukasti käteeni ja kirjoitti siihen salamannopeasti mustalla tussilla puhelinnumeronsa. Hymyilin, iskin silmää ja lähdin menemään. Tuossa sitä numeroa olen nyt eilisestä asti tuijottanut niin että muistan sen jo ulkoa ;D

        Älä S..tanan tyhmä kirjota tollasta Paskaa tänne. Mene V.ttuun. Pöljä H.lvetti. J.malauta sano osoite niin tuun nirhaamaan Sut. P.rkele. Tonttu


      • Vihjeesi huomattu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Jos vaikuttimena olisi pyyteetön hyväntekeväisyys eikä naisen sairas omien himojensa tyydyttäminen ainakin minä ehkä voisin olla lutkittelematta semmoisen yksittäistapauksen perusteella :)

        Itseäsi tarkoitit tuolla kyytiin-pyrkivällä-ikuisesti-kiitollisella-ätminkäisellä.

        "ätminkäisen huolisitte karusellin kyytiin niin hän olisi ikuisesti kiitollinen :) "


      • Ikisinkku M
        Vihjeesi huomattu kirjoitti:

        Itseäsi tarkoitit tuolla kyytiin-pyrkivällä-ikuisesti-kiitollisella-ätminkäisellä.

        "ätminkäisen huolisitte karusellin kyytiin niin hän olisi ikuisesti kiitollinen :) "

        En nyt varsinaisesti itseäni tarkoittanut mutta kieltämättä sen verran hiljaista on ollut romantiikkarintamalla että kyllä seuraava nainen jonka kanssa pääsee läheisiin tunnelmiin ihan varmasti jää myös mieleen ja minähän kun en huonoihin sekaannu niin kyllä se varmaan niin upea nainen on että siitä voi ja täytyy olla myös kiitollinen.


      • peniskyrpä
        _Antti_k kirjoitti:

        Turun Ruissalossa (minä, sinkkumies) menin eilen suhteellisen tyhjälle hiekkarannalle. Otin aurinkoa mahallani maaten ja noin vartin päästä kun käänsin kylkeä, huomasin että ympärilleni oli tullut 2 2 2 nuorta naista, eli oletettavasti jokaisen pyyhkeen päällä yhdet kaverukset. Rannalla olisi ollut paljon tilaa muuallakin.

        Jatkoin pokkana auringonottoa, huomaten siinä samalla että naisista ainakin neljä vilkuili minua ja muutamat välillä hiukan paheksuvasti toisiaan. Tilanne oli uusi ja erikoinen, koska melko treenaamaton kroppani ei ole ennen herättänyt vastaavaa kiinnostusta. Ehkä tämä olikin nyt sitä, että olen mies ja yksin, naisvaltaisella rannalla.

        Nousin istumaan, jolloin kaikkein lähinnä ollut n. 22-25v nainen pienissä bikineissä kääntyi kyljelleen minuun päin ja kysyi, voisiko hän lukea minulle itse kirjoittamansa kesärunon. Mikäs siinä, naurahdin ja kuuntelin. Jutusteltiin muutama sana kunnes hänen kaverinsa puuttui keskusteluun ja halusi huomion itselleen. Yhtaikaa toisella puolellani maanneet tytöt päätti lähteä uimaan, kävellen hitaasti lanteita keinuttaen aivan nenäni edestä. Olisin tarvinnut lisää silmiä voidakseni keskittyä kaikkiin tarjolla oleviin houkutuksiin. Niinpä päätin olla tasapuolinen ja sanoin runotytölle kavereineen, mennäänkö myös uimaan. Mentiin.

        Pienen uintikierroksen jälkeen tyttöjen kesken syttyi sanallinen vesisota. Erkanin joukosta ja nousin hitaasti rannalle, kiinnostuneena mitä seuraavaksi tapahtuu. Kissatappelun jälkeen aurinkovoiteen levittäjistä ei olisi ollut pulaa, mutta noiden kissojen kynnet oli siihen hommaan liian terävät. Etenkin kun itselläni ei ollut suosikkia keneen haluaisin tutustua paremmin.

        Kohta viereen tuli kaksi lapsiperhettä ja tytöt rauhoittuivat. Runotyttö otti uudelleen seksikkään kylkiasennon minuun päin. Lanteitaan keinutelleet neidot olivat riisuneet bikinien yläosat, tosin mahallaan maaten, nudistirannalle oli sentään kolmesataa metriä matkaa.

        Ei tämä tästä sen kummemmaksi tule, tuumin ja aloin vetää vaatteita päälle. Silloin runotyttö ojensi minulle vesipulloa. Olin ottamassa siitä kiinni, kun hän kiskaisi pullon takaisin, tarttui tiukasti käteeni ja kirjoitti siihen salamannopeasti mustalla tussilla puhelinnumeronsa. Hymyilin, iskin silmää ja lähdin menemään. Tuossa sitä numeroa olen nyt eilisestä asti tuijottanut niin että muistan sen jo ulkoa ;D

        tussi mukana uimarannalla? mitävittua........ tussun ymmärrän mutta tussi menee jo sairaaksi.


    • Pakkorehellisyys

      Kai vaatteiden vähyydessä on ainakin se hyvä puoli, ettei tarvitse miettiä, miltä ihminen näyttää sitten kun kaikki vartaloa muotoilevat vaatteet ja toppaukset otetaan pois. Näkee samalla myös ne puolet toisen vartalosta, jotka muussa tilanteessa ehkä haluaa piilottaa: tatuoinnit, lävistykset, arvet, iho-ongelmat... Tietyllä tavalla - ulkoisissa puitteissa - vaatteettomuus pakottaa rehellisyyteen.

      Toisaalta homma varmaan sitten meneekin hyvin ulkonäkökeskeiseksi, jolloin tosi mukavan tyypin saattaa helposti sivuttaa, koska vieressä on henkisesti täysin vajaa, mutta ulkoisesti miellyttävä, tyyppi.

      • Itseäni toi rannalla lähestyminen vähän yllättää ja siis positiivisesti. Kuten tuossa toisessa ketjussa nyt ruoditaan mun painoindeksiäni, niin olen pyöreähkö tai normaalipainon ylärajoilla ja muodokas. Mutta on mulla myös selluliittia reisissä, eikä se tunnu häiritsevän miehiä yhtään...

        Rannalla olisi varmasti hoikempiakin, mutta silti ne miehet tuli juuri mulle jutustelemaan, eikä käyneet muille naisille höpöttelemässä (tarkkailin salaa...:D)


      • Vankka kokemus
        pimppaloora kirjoitti:

        Itseäni toi rannalla lähestyminen vähän yllättää ja siis positiivisesti. Kuten tuossa toisessa ketjussa nyt ruoditaan mun painoindeksiäni, niin olen pyöreähkö tai normaalipainon ylärajoilla ja muodokas. Mutta on mulla myös selluliittia reisissä, eikä se tunnu häiritsevän miehiä yhtään...

        Rannalla olisi varmasti hoikempiakin, mutta silti ne miehet tuli juuri mulle jutustelemaan, eikä käyneet muille naisille höpöttelemässä (tarkkailin salaa...:D)

        todistaa, että hieman pyöreiltä saa pillua paljon helpommin kuin hoikilta. Siksi miehen kannattaakin lähestyä, sitä pikkuisen pulleata, mutta muuten nättiä tyttöä ei sitä mallikaunotarta.


      • Vankka kokemus kirjoitti:

        todistaa, että hieman pyöreiltä saa pillua paljon helpommin kuin hoikilta. Siksi miehen kannattaakin lähestyä, sitä pikkuisen pulleata, mutta muuten nättiä tyttöä ei sitä mallikaunotarta.

        Mut ongelma onkin siinä, ettei multa saa noin vaan...


      • Robin Arnheim
        pimppaloora kirjoitti:

        Mut ongelma onkin siinä, ettei multa saa noin vaan...

        Itse taas luulen, että miehet uskaltavat lähestyä paremmin naisia, jotka eivät ole mallinmitoissa. Ja vaikka tämän palstan perusteella voisi muuta päätellä, niin monet miehet lähestyvät naista, koska heistä on mukava jutella kivan naisen kanssa.


      • kaikki läskejä
        pimppaloora kirjoitti:

        Itseäni toi rannalla lähestyminen vähän yllättää ja siis positiivisesti. Kuten tuossa toisessa ketjussa nyt ruoditaan mun painoindeksiäni, niin olen pyöreähkö tai normaalipainon ylärajoilla ja muodokas. Mutta on mulla myös selluliittia reisissä, eikä se tunnu häiritsevän miehiä yhtään...

        Rannalla olisi varmasti hoikempiakin, mutta silti ne miehet tuli juuri mulle jutustelemaan, eikä käyneet muille naisille höpöttelemässä (tarkkailin salaa...:D)

        No niin pimppaloorakin on siis läski :(


      • hahmotusongelma
        Robin Arnheim kirjoitti:

        Itse taas luulen, että miehet uskaltavat lähestyä paremmin naisia, jotka eivät ole mallinmitoissa. Ja vaikka tämän palstan perusteella voisi muuta päätellä, niin monet miehet lähestyvät naista, koska heistä on mukava jutella kivan naisen kanssa.

        Kun olin ns. mallin mitoissa (177/58), sain vain negatiivista huomiota. Olin kuulemma sairaalloisen laiha jne. Mitoissa 177/71 kuulin myös liiasta laihuudesta. Tällä palstalla noilla mitoilla on jo kauhea läski ja sotanorsu.

        Luulen, ettei monetkaan hahmota miltä kilot erilaisissa kropissa näyttää. Esim. Pimppaloora voi näyttää hyvinkin sutjakalta ilmoittamillaan mitoilla.


      • kaikki läskejä kirjoitti:

        No niin pimppaloorakin on siis läski :(

        Voi ei, olen pahoillani, jos näin ikävästi on päässyt käymään! :D


      • Onkohan tuollaiset
        kaikki läskejä kirjoitti:

        No niin pimppaloorakin on siis läski :(

        niitä kuuluisiakin viimeisiä nauloja ätmiyden arkkuun......


      • Player-theorist
        Vankka kokemus kirjoitti:

        todistaa, että hieman pyöreiltä saa pillua paljon helpommin kuin hoikilta. Siksi miehen kannattaakin lähestyä, sitä pikkuisen pulleata, mutta muuten nättiä tyttöä ei sitä mallikaunotarta.

        Peliteoriaa: Kukaan ei pokaile blondia ja kuitenkin (siksi) kaikki saavat.


    • Nöff Nöff

      Mitä siit pillunsaannist? Kivempi se on istuu naisen vires ja tuntee ko sen käsi pikkuhiljaa valahttaa alavatsal. ;)

    • yksN..

      Ei ahdista :) Se vain piristää auringossa, jos voi kahvitella jonkun mukavan uuden ihmisen kanssa.. Kehujen kuuleminen on mukavaa, eikö?

    • eesausko

      Tottakai pitää mennä hankautumaan tai riisu itsesi alasti ja esittele hieman , kohta on jono edessäsi.

    • YJRYJRJYR

      HOMOSEKSI

    • floeur

      Suomalaismiehet niin selkärangattomia... odottavat, että naiset tekevät aloitetta... naurettava...

      • .....

        Aivan niin. Tyhmäähän se on odottaa aloitteita selkärangattomien lajilta.


    • ??????

      toimiiko jos vien naisen vähän kauammaksi muista.kun on yleinen ranta ja lapsiperheitäkin on jonkun verran joten ei ole välttämättä soveliasta. eli jos vien naisen syrjään sitten löysään omia uimahousuja sen verran että ne tippuisi polviin niinkuin ihan vaan "vahingossa" . miten naiset toimii tälläisissä tilanteissa yleisesti. huutavatko pervoa ja juoksevat karkuun vai lähtevät peliin mukaan? kokemuksia ?

      • joopajoopajoo

        No ei kannata ainakaan ihan alottaa tolla.


    • Äädämi

      Uimaranta on paras paikka naisten iskemiseen. Siellä voi yhdellä silmäyksellä arvioida naisen kokonaiskauneuden tason. Näkee heti jos on ihraa, selluliittia, rupia, syyliä tai tatuointeja, kun niitä ei ole vaatteilla piilotettu. Arvoitukseksi jää vain, onko pimppikarvat sheivattu kokonaan. Ja käyttöaste pitää vielä kysymällä selvittää.

    • hetahetula

      Just tän takia en ikinä mene biitsille. Mun mitat kuitenkin pitäs olla ok vai lienenkö vähä tukeva 100/77/100... mutta onko sopivaa tulla ehdottelemaan seksiä sekatavarakaupassa? Kääk.

      • ööö tota noinnn

        Siis jos olet metrin pituinen, painat 77 kg ja vyötärön ympäryksesi on 100 cm, niin onhan se aika tukevaa...


    • Joskus minua pokaillaan rannalla.

      • Totuus.

        En usko, että kukaan haluaa noin rumaa naista.


      • missin mies
        Totuus. kirjoitti:

        En usko, että kukaan haluaa noin rumaa naista.

        Janita myy seksiä rahasta. Katso vaikka profiilista. Kyllä huoriIIe on aina kysyntää.


      • Totuus.
        missin mies kirjoitti:

        Janita myy seksiä rahasta. Katso vaikka profiilista. Kyllä huoriIIe on aina kysyntää.

        Seksiä siltä ehkä haluaakin jotkut keski-ikäiset ja kaljamahaiset miehet, mutta suhdetta ei kukaan.


    • Perttipogooja

      Mä aina pogoilen rannalla, ja sit tulee kuumaa ja kosteaa. Sun housuissas.

    • Varo homoja

      Kysy homoilta sitä. Ne haluavat vaikka sormesi suoleensa.

    • varusteet esillä

      Paskapuhetta. Olen käärinyt speedoissa useamman letun mukaani.

    • runkkari ja nussija

      Minä käyn vaan nakurannoilla että näen heti minkälaista tavaraa on tarjolla. Jos oikee lerpulta tussu näyttää tai ei muuten flaksi käy nii bongaan jonku timmin gimulin jota salaa katselen ja vetelen handuun.

    • pimppaIoora

      Lisäsin avauksen kuvaan suomalaishoronaisia!

      Ajatelkaa MONI HARRASTAA SEKSIÄA ENSITREFFEILLÄ TAI YHDENYÖNSUHTEITA. JOTEN SIELLÄ ON VÄHEMMÄN VAATTEITA JA SPERMA LENTÄÄ JO VIERAASEEN ILMAN TUTUSTUMISTA

      toivoen avaaja @pimppaloora

    • 3Timo

      Toki voi ... Mut ei kande!
      Jos alkaa pokailles jöpöö spiidoissa, tulee karu karma! :/

    • skördä

      Olkoon vaikka uimaranta, mutta jos seuraa löytyy niin pitää panna heti paljaalla.

    • anna mennä vaan!

      Biitsipokailu toimii aina!

      http://www.youtube.com/watch?v=d3RuGQluDXs
      http://www.youtube.com/watch?v=483tzhksxe8
      http://www.youtube.com/watch?v=0mDarC2kfIA
      http://www.youtube.com/watch?v=i0lsE8Vbnes

    • HyljeNorppa

      No paikkahan tuo biitsi on siinä kuin muutkin.
      Ja on mielestäni sinänsä parempikin, että yritetään tutustua toiseen edes joskus muuallakin ja muulla tavalla kuin että aina baarintiskillä sössötetään jotain ihan ihmeellisiä mössötyksiä änkyräkännissä..
      Mutta onhan tuossakin sitten taas se toinenkin puoli..
      No mua ei miehenä haittaa kyllä, jos joku tosi nätti nainen tulisikin bikineissä tekemään rannalla tuttavuutta, mutta itse olen kyllä aika huono taas menemään juttusille vastaavassa tilanteessa.
      Olen kyllä muutenkin vähän liiankin muodollinen käytöstavoiltani, mutta kai siinä tulee itselle ainakin vähän sellainen "Pervon leiman sillä kuitenkin vaan saa naisen silmissä"-fiilis. eli just tällainen, kun käy katselemassa ja vonkaamassa rannoilla auringonpalvojia.
      Vaikka eihän se niin ole, ja tosiaan, miksikäs ei? Eikös se nyt kuitenkin ole ihan sama, missä sitä tutustutaan, kunhan tutustutaan? Ja vielä jos tutustuu tosiaan mieluisaan ihmiseen, niin mikäs siinä;)

      • HyljeNorppa

        Niin juu, ja tosiaan kannattaa vain vähän miettiä etukäteen, et miten sit aloittaa keskustelun. Ettei möläytä sitten juuri näitä "Söpöt speedot, eihän ne purista?!?!" tai sit jotain kivat tisulit sulla-tasoista..


    • Kysyisin ensin, mitä noin kaunis nainen tekee tällaisessa paikassa ja jatkaisin kysymällä, käytkö täällä useasti.

      • naku-uimamaisteri

        minä menisin uimaan alasti sen naisen kanssa ja suutelisin suulle kauniisti sen jälkeen. kysyisin sitten että tykkäätkö musta ja saanko antaa marsipaanirasian lahjaksi uudelle ystävälleni?


      • nuori nainen
        naku-uimamaisteri kirjoitti:

        minä menisin uimaan alasti sen naisen kanssa ja suutelisin suulle kauniisti sen jälkeen. kysyisin sitten että tykkäätkö musta ja saanko antaa marsipaanirasian lahjaksi uudelle ystävälleni?

        Haluaisin kyllä nähä nämä ihmiset, jotka täällä kirjottaa. Hirveätä shaibaa. Varmaan jotai kaljamahasia muka pelimiehiä, joille naiset lähinnä pyörittelee silmiään. Itteä alkoi oksettaa jo pelkästään nää jutut.


    • kaveri mukaan

      Miehen ei pidä mennä yksin rannalle kun kaikki naiset hetsi siitä ajattelee kaikkea negatiivista. Eikä miehen pidä pokailla naisia yksin koska naiset siitä ajattelee että mies on pelimies ja seksin perässä.

    • Hoijakkaa.. . ..

      Hirveen hankalaa olla normaalisti? O.o

      Siis kun menee uimaan , menee uimaan... ja kun menee panee menee panee...
      et ne o niinku kaks eri asiaa....

    • täysin sopimatonta

      ..ettäkö naisia papeiksi? Yhtä sopimatonta kuin rannalla vähäpukeisina iskeminen!

    • kutsuva flirtti

      Itse isken aina rannalla, silloin näkee mitä haluaa - vartalon ja halukkaan ryntäimen ja sitten metsikköön yhdessä ,, aah,,

    • fädääs

      Minulla miehenä kroppa niin kulahtanut, etten kehtaa olla edes rannalla ilman paitaa, saati menisin pokaamaan tai muuten vaan kuolaamaan sinne naisia. Kyllä minä etsin naiseni vaatteet päällä vähän fiksummasta paikasta kuin uikkareissa ihan satunnaisia pelkän ulkonäön tai siistin kännykän perusteella.

      Muutenkin monet rannat ihan pelkkiä näyttäytymispaikkoja kuten Helsingin Hietaniemi tai Tampereen Pyynikki, onneksi eivät tuollaiset tuulitunnelit muutenkaan nappaa pätkän vertaa, joten aivan sama.

      • rantamies.

        Esinahkani on todella tiukka. Siksi sen alle kertyy juustomaista mönjää. Sitä on mukava huljutella rantavedessä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe