Rakkauden kaipuu

Mies22v.

Miten yleensä ootte selvinny sellasesta tajuttoman suuresta rakkauden kaipuusta? Välillä oon asian kanssa ihan ok, mut aina kun näkee jonkun parin jossain tai kaverit puhuu seurustelu/naiskokemuksistaan, niin tulee sellanen masentunu fiilis. En siis ole ikinä seurustelu ja tiiän kyllä, että oon vielä nuori ja kaikkea ehtii tapahtua, mutta silti. Kaipa se menee ajan kanssa ohi. Miten ootte helpottanu oloanne?

5

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suklaakirsikka_

      Ite oon nuori nainen, ja oon kans huomannu kaipaavani parisuhdetta. Ja just tää ikä alkaa olla sellanen että kaverit alkaa seurustella ja kihlautua ja näin ja itestä tuntuu että se oikea ei tuu koskaa vastaan. (: Ite oon kyllä seurustellu aiemmin pari kertaa, ja seki tekee vielä tästä vaikeeta ku tietää miltä tuntuu tulla kotiin illalla ja sielä joku oottaa ja näin. Ite oon helpottanu oloani sillä että oon yrittäny keskittyä vain kavereihini, sillain että oon nähy niitä mahollisimman paljon ja viettäny niiden kanssa aikaa. Ja toinen on itellä se että pitää olla tekemistä! :) ite täytän kyllä kalenteria viimeseen asti, koska tiedän että jos on aikaa illalla pysähtyä ja ajatella niin ne tunteet tulee pintaan. Ei toki oo mikää hyvä neuvo vältellä niitä tunteita, mutta ite en ainakaa jaksais joka ilta niitä vatvoa. Ja ite oon kuitenki yrittäny pysyä vaan positiivisena, että vaikka nyt ei oo poikaystävää, niin kyllä mullekki se joku on :) ja itteä auttaa paljon se että muuten elämä on mallillaan, niin jaksaa sitten keskittyäkin siihen oikeen ettimiseen, sit ku siihen on tilaisuus ja näin. En tiä oliko tästä nyt mitään apua, mutta samassa veneessä on muitaki! :)

      • mies22v.

        Joo kai sitä pitää uskoo, et joskus ehkä löytää jonkun. Kaverit auttaa niin kauan paitsi sit ku joku alkaa hehkuttaa jostain ihastuksestaan niin se fiili menee yleensä siinä :D Pianon soitto/musiikki yleensä auttaa. Se kaipuu tulee just kun näkee/kuulee jonkun tapailevan jotakuta. Sitte se menee jossain vaiheessa ohi. Ongelma on nyt vaa se ku frendi on just alkanu tapailla jotakuta ja se puhuu koko ajan siitä enkä viitti sanoo et "oo hiljaa", koska oisin varmaan samanlainen itekki :D Ihan onnellinen oon sen puolest mut sit tulee aina se ajatus et "miksen minä". Mut ehkä se tästä...


      • suklaakirsikka_
        mies22v. kirjoitti:

        Joo kai sitä pitää uskoo, et joskus ehkä löytää jonkun. Kaverit auttaa niin kauan paitsi sit ku joku alkaa hehkuttaa jostain ihastuksestaan niin se fiili menee yleensä siinä :D Pianon soitto/musiikki yleensä auttaa. Se kaipuu tulee just kun näkee/kuulee jonkun tapailevan jotakuta. Sitte se menee jossain vaiheessa ohi. Ongelma on nyt vaa se ku frendi on just alkanu tapailla jotakuta ja se puhuu koko ajan siitä enkä viitti sanoo et "oo hiljaa", koska oisin varmaan samanlainen itekki :D Ihan onnellinen oon sen puolest mut sit tulee aina se ajatus et "miksen minä". Mut ehkä se tästä...

        Nojoo, totta tuokin.. Itelle kans käyny niin että kun kaverit on alkanu seurustella, niin sitte mihinkään ei tulla ilman niitä poikaystäviä, ja seki raivostuttaa välillä.. Ei voi puhua tyttöjen juttuja :) mutta just kun ei kehtaa sanoa, että voisikko jättää joskus sen toisen kotia.. Mutta ite yritän kans vaan ymmärtää. Kyllä itekki sillon ku seurusteli ja kun viä oikeesti oli kaikki hyvin ja oli ihastunu niin kyllä sitä varmaa itekki sillon hehkutti sitä toista.. Mutta tää juttu on vähä sellanen, että ei sitä koskaa voi lakata miettimästä, niin kauan ku on sinkku. Että Tottakai ihminen kaipaa parisuhdetta ja niin sen kuuluuki olla :)


    • puhun kokemuksesta

      Odotapa vaan kun pääset vihdoin seurustelemaan ihanan naisen kanssa ja sitten se juttu loppuu jonkun kuukauden päästä ja olet aivan romuna sen jälkeen ja haluat löytää uuden naisen :,(

    • edfghyuj

      Itse olen mieluummin vallan yksin kuin parien seurassa yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe