Miten paljon saatte viikkorahaa?

Kiinnostunut...

Tuli vaan mieleen et kuinka paljo te muut saatte viikkorahaa. Ite saan 10 €. :)

52

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskajanne

      40e

      • Aik vähän mut.....

        5€ viikos mut joskus mun äiti maksaa koko vuoden yheltä kertaa eli 260€


    • Minä se tääl

      Saan ite oikeestaan kuukausirahan, mutta jaettuna sen suurin piirtein niin about 20€/vk :) Saan siis 80€ kuussa

    • 70e mut ämmä äiti ei anna rahaa jos jään kii runkkauksest:D

      • -------

        Äitisi on aika tyhmä...


      • deutsch

        Miks et saa tehä sitä?


      • deutsch kirjoitti:

        Miks et saa tehä sitä?

        mun mutsi on huora protestantti ämmä vittu mä vihaan sitä vois raiskata sen


    • kymppi

      10€ mut pitää olla huone siisti et saan sen :D

      • Halpis

        10€ mut huone pitää siivota


      • viivaave
        Halpis kirjoitti:

        10€ mut huone pitää siivota

        3€


      • ei kiinnijäänyt
        viivaave kirjoitti:

        3€

        Mä saan about 2€...kyllä sillä karkkipussin saa.ja Mua ihmetyttää noi jos jään kii runkkauksesta niin ensaa viikko rahaa.onko teidän äidit ihan pimeitä miksi ei saisi tyydyttää itseään seuraavan kerran kun kuulet että se sormittaa tai vetää dildolla tai panee isäs kans nii meet sinne huoneesee ja sanot:ny loppu viikkorahat sulta äiskä".menee mutsillas sormi suuhun siinä vaihees.


      • Mangaaninme
        ei kiinnijäänyt kirjoitti:

        Mä saan about 2€...kyllä sillä karkkipussin saa.ja Mua ihmetyttää noi jos jään kii runkkauksesta niin ensaa viikko rahaa.onko teidän äidit ihan pimeitä miksi ei saisi tyydyttää itseään seuraavan kerran kun kuulet että se sormittaa tai vetää dildolla tai panee isäs kans nii meet sinne huoneesee ja sanot:ny loppu viikkorahat sulta äiskä".menee mutsillas sormi suuhun siinä vaihees.

        Oon 13v tyttö. Saan 15e jos mun pimppa ja peppu on puhtaat,muuten vaa 5e.


      • LisääViikoRahaaPlz

        Saan ite 10€ kuukaudes...


    • niak

      En saa viikko rahaa eikä edes kiinosta vaiks saisin

    • blahhhhhhh

      10€ viikos ja saan kans joka kuukaus 50€

    • 14v

      2€ viikossa .... ja teen sairaasti töitä sen eteen... enkä saa ottaa kaupasta karkkia tai en saa viikko rahaaa :/

    • pepe15v

      Kuukaudes saan 240e mut jos ei riitä kyl mutsi heittää silloitällöi pari kertaa viikos 20e

      • reinot ringillä,

        Jumnut saa ,10€ ja täysikäset *0€.,


    • Köyhä

      0€...

    • ylpee

      Saan aina lähes ku haluan jonkun vitosen. Mut en VIIKKORAHAA saa :)

    • kallekustav

      120e kuukaudessa

      • lellipenikkojen vastusta

        Saatana mitä lellipentuja tollaset mitkä ssaa jotai vitun viikkorahaa tehkää töitä vaik kesäsin nii saatte rahhaa ja iteki sain viime kesänä kesätöistä 500 mut nehä on niitä helsinkiläisiä pilalle lellittyjä kurittomia penikoita jotka sitä viikkorahaa saa ja myös jotaki saatanan yliporvariherrojen huoran penikoita


      • tyämies

        totta! saahanan kultalusikat


    • 17 v. tyttö

      En saa viikkorahaa. Tosin olen lukion ohella töissä, joten rahaa tulee vajaa 2000€ kuukaudessa.

      • 17 v. tyttö

        Toki tuosta rahasta verot menee, mutta saanpahan sitten veronpalautuksella rahaa takaisin -on sen verran suurempi veroprosentti.


    • rikkaampikusä

      Ite saan 200€/vk mut se johtuu siitä et oon 27 ja asun viel kotona ni se on noussu vuosittain tietty. köyhät kyykkyyn :)

    • lukiolainen

      Saan käyttörahaa kuukaudessa 60e, ja saan ite päättää maksetaanko se joka viikko erikseen tilille vai kerran kuussa. Mielestäni ihan riittävä raha, käytän noin 40e bensaan ja muihin perus ostoksiin. 20e jätän käyttötilille säästöön "pahan päivän varalle".

    • Viikkorahasta..

      Ei oo mitään viikkorahoja vastaan, mutta kyllä ne ansaita pitää, muistakaa se. Jos viikkorahaa saa, täytyy olla ahkera tekeen kotona yhteisiä hommia. Oman huoneen siivous nyt on ihan perusolettama, kuka nyt jaksais läävässä virua muutenkaan.

      Sellainen suhde vanhempiin on kieroutunut, jossa muksu saa viikkorahaa tms. siitä että tekee jotain tiettyä tai ainakin jos ei tee mitään. Todellakin vanhempien pitää lapsia tukea taloudellisesti ja miksei tukis, mutta ihan noin elämän kannalta lapsen on hyvä oppia tekemään, ei minkään rahapalkkion takia.. Sitten kun muutatte omaan kämppäänne, ei siellä äiti ole pyyhkimässä pyllyä.

      En itse saanu koskaan kersana viikkorahaa, mutta aina jos tarvittin jotain niin vanhemmat maksoi. Olkaa kiitollisia vanhemmillenne kaikesta vaikkette rahaa saiskaan, ne on teidät tehnyt ja kasvattanut, pitänyt koko ikänne huolta, ruokkinut ja turvannut. Teitä ne rakastaa ja teidän parasta ajattelee, joten auttakaa kotitöissä ja pitäkää hyvät välit, niin minäkin tein, enkä kadu:).

    • 60€ joka viikko

    • Ddjldjlldjlldlj

      20€ jos ei tule wilma merkintöjä :3

    • Tytöntylleröinen

      Oon 12v ja saan 5e /viikko. Mut jos teen kotitöitä, niin saan kerättyy enemmän rahaa.

      • joo1231231231

        sama


    • inisijä

      11-v=0e→
      :(

      • inisijä

        Mut nykyään 5e/vk (oon 12).


    • Anm04

      5e ja oon koht 11v enkä runkkaa mut saan aina vuoden säästöt kesäks

    • köyhäpaska

      Vittu, mä en saa mitää :(

    • kolmemarkaa

      Mä saan pintaan 200€ viikossa

    • ei-rikas-ei-köyhä

      50€/kk. Ihan sopivasti (: ja jos tekee enemmän kotitöitä tulee lisää rahaa :D oon 17 v

    • moikka3084029372

      50€/kk mutta nämä ei mene omaan käyttöön vaan ratsastus-harrastukseeni. Tänä kesänä on tulossa 2 leiriä=jotai 800€. Kausimaksut 800€/kausi et...
      Teen kotitöitä sillon kun huvittaa, sillon saan rahaa. Keksin millon mitäkin konsteja saada rahaa sillon kun tarvii.. meni vähän ohi aiheen mutta näin on minulla.

    • satasiiii

      100€/kk ja sillä ostan sit itelleni kaikki vaatteet, kengät yms. Tosin porukat maksaa mun harrastuksen, eli ratsastuksen, koska on sen verran kallista että en ite pystyis maksaan sitä ja se on niin hyvää vastapainoo kaikelle muulle, esim. opiskelulle, ja porukat ymmärtää sen. Tosta sadasta eurosta menee kans aika paljo festareihin, keikkoihin ja reissuihin mitä kavereiden kaa tehään. Ja koulukirjoihin menee kans aina välillä ihan kivasti rahaa, vaikka porukat maksaa neki yleensä koska ne kirjat on sen verran tärkeitä. Ja mopon bensoihin menee aivan liikaa rahaa... Pienempänä sain jonku 5-20€, riippuen siitä jos olin menossa kaupungille tai jos siivosin extraa kotona. Ton summan siis sain ehkä joskus 9-15 vuotiaana.

    • no ensaa mitää -.-
      mut äiti yleensä ostaamulle sitä mitä haluun esim viimeks osti koneen mulle

    • ettää ei hän se haittaa

    • Saan_äidin_luona

      Äidin luona saan 5€/vko jos teen tarpeeks kotitöitä. Mut isällä ei mtn :( vaikka äiti on kyl vähävarasempi...

    • töitää

      15v en oo koskaa saanu viikkorahaa, kesätöitä teen ja ruohoa leikkaan. että ite tienaan rahat! kesätöis ollu 10v asti, että iha hyvi massia ollu joka vuos, ku en tuhlaa paljoo :D mut pakko kyl sanoo, et ootte te kyl melkosii lellipentuja, hankkisitte omat rahat nuoresta asti..

      • True_stori

        Niin mutta ne onkin etelästä misää ei voi tehä mitään rankaa kesäduunii


      • ABCLEIKKILEE

        10 vuotias ei saa tehdä kesätöitä


    • tsrtrst

      33w ja työnantaja maksaa "kuukkista" noin 3000 egee.

    • Juupskdkkd

      14v en saa viikkorahaa koska saan aina jos lähden ulos massia 5-30e

    • dsdsfds

      Menkää töihin, suomi nousuun 2015. Viikkorahaa se 400e kuussa.

    • Ray9

      0€ Muute 10€ mut äiti on koulus eikä saa rahaa.

    • En yhtään.

    • 14vboy

      5€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe