Koko kaupungin nuoriso nimittelee mua!

Jani Raahesta

Hei kaikki, kertoilen tässä omaa tarinaani. Asun eräässä kaupungissa täällä Pohjois-Pohjanmaalla. Ala-asteella eräs tyyppi keksi mulle aika erikoisen lempinimen. Siitä mun lempinimestä tietää jo koko kaupungin nuoriso! Aina kun kuljen tuolla kaupungilla niin tuntemattomat huutelee mulle sitä nimeä! Jopa autostakin huudellaan sitä nimeä! Mitä mä voisin tehdä? Mulla ei ole yhtään ystäviä täällä paikkakunnalla. Olen 21-vuotias mies.

15

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani Raahesta

      Mun on aivan turha kuvitella löytäväni itselle parisuhdetta täältä kaupungista, koska tuskin kukaan haluaa suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on kaikkien tuntema lempinimi ja jolla ei ole kavereita.

      • kuka vaan nykyisin

        sama ongelma oli loppu se kun vaihoin vähän vahempaan kaveripiiriin toisessa kaupungissa.


    • Muuta Japaniin, siel kukaan ei viha sua

      • Sähän tiedät, että on olemassa muitakin maita, kuin Japani?


    • Yksi ehdotus

      Kun joku huutelijoista tulee vastaan, niin huuda itse sitä nimeä niin lujaa kuin jaksat. Huuda sitä niin kauan kuin huutelija on näkyvissä.

      • Tsemiä

        Tuohan on ihan kingi ehdotus. Ota Jani se nimi käyttöön ja kutsu sillä nimellä kaikkia niitä jotka on sulle huudellu.


    • fucking people

      otan osaa

    • Jani Raahesta

      Tänään kun olin lenkillä, niin joku tyttö tuli vastaan ja lausui sen haukkumanimeni! Siis voitteko kuvitella, NAISETKIN kiusaavat mua! Se huora saa niin vielä kärsiä tästä...

    • no room in hell

      Eli selvästikin sun on aika trollata noita nimittelijöitä, varsinkin tyttöjä. Homma menee näin: seuraavan kerran kum joku tollanen yksinäinen tyttö tulee vastaan(mieluiten toi sama, tai joku jonka tiedät olevan "kiltti" tyttö) kysyt " öö..wut mitä sä sanoit?Miks vitussa sä nimittelet mua?" (odota vastausta) ja sitten "Luuleksä et tommonen on oikeesti hauskaa mun mielestä? Ja mitä ylipäätään hyödyt tosta, tykkäisikkö et sua kutsuttais "likaseks huoraks" ainakun tapaat jonkun? Voidaan tehdä kyl sopimus että toi on sun uus kutsumanimi. Sä et näköjään tiiä elämästä mitään, etkä siitä miten toisia kohdellaan." Ja jos tyttö yrittää ohittaa tilanteen kävelemällä pois ni meet perään ja vetäset hihasta, ei oo ahdistelua.

      Todellakin paras olisi että se olisi se sama tyttö, voit järjestää vaikka itsesi sellaiseen tilanteeseen jossa kävelet hänen ohitseen kun hän on yksin.
      Alat siis kutsuun aina sitä tyttöö likaseks huoraks kun tapaatte.

      Jos se sattuu pyytään jopa anteeks ni tietenkään sillon et. Sen sijaan voit kysyy että miks kaikki ylipäätään kutsuu sua tolla nimellä. Jos et tiedä mistä nimi on saanut alkunsa voit kysyä tytöltä sitäkin jos tuntuu olevan pahoillaan.

      Kavereita saat niin, että menet jonkin kivalta vaikuttavan kaverin lähelle ja jos se on yksin voit kysäistä jotain arkipäiväistä, kuten "Et sattuis tietään paljo kello on?" Jos se nimittelee sua ni kysyt miks nimittelee ja oisko sen mielestä kivaa jos sitä nimiteltäis sillä nimellä. Ja kyl porukka aikuistuu ajan myötä, et oo loppuelämääs yksin, ja onhan niitä samassa tilanteessakin olevia paljon...

    • Jani Raahesta

      Miks kiusaajat eivät voi tajuta mun todellista luonnettani? Kukaan heistä ei edes tahdo tutustua muhun paremmin ja tietää millainen todellisuudessa olen, vaan yksi toisensa jälkeen nimittelevät mua yhtään sen paremmin tutustumatta. Okei ehkä joskus lapsena käyttäydyin vähän silleen että koko koulu ihmetteli käyttäytymistäni ja pitivät mua omituisena tyyppinä, mutta KOITTAKAA NYT VITTU TAJUTA ETTÄ IHMISET VOI MUUTTUA! Mäkin oon muuttunu niistä ala-aste ajoista ja oon nykyään paljon rauhallisempi ihminen. Lapsena ehkä käyttäydyin vähän huomiotaherättävästi, mutta ne ajat on historiaa, tosin nämä paikkakuntani kusipäätyypit eivät sitä halua tajuta eivätkä he halua antaa mulle edes mahdollisuutta näyttää kuka todellisuudessa olen. Mun kiusaamistapaus taitaa olla erittäin harvinaista laatua, koska yleensä kiusaaminen rajoittuu sinne kouluympäristöön. Mutta tämä kiusaaminen jota muhun kohdistuu on jo kohonnut aivan toiseen potenssiin, kun sitä harjoittaa tuntemattomatkin tyypit täällä.

      • Kersantti Spurdo

        Omapa on vikasi :---D


    • chaimonster

      Aika säälittäviä xd te ootte aikuisii ja ne nimittelee sua mitä vittuuu xd okei oon 14 mut niinku toi on niin lapsellist nauran niille älä välitä niist ne on noloja paskoja joilla ei oo elämää

    • Jabbalai

      Muuta pois vähän isompaan cityyn tollasesta junttilasta jossa vaan kaikki nimittelee,ihmeellistä sakkia siä tosiaan.

    • Jani Raahesta

      Olenko vielä kertonut siitä mitään, että mun on erittäin vaikea saada täältä omalta paikkakunnalta uusia ystäviä, koska jostakin syystä eräs haukkumanimeni on levinnyt tällä alueella varmaan joka puolelle. Mulla tuskin on mitään mahdollisuuksia löytää tyttöystävää täältä kaupungista, koska tuskin kukaan tyttö haluaa seurustella sellaisen pojan kanssa, jota oikein tunnetusti kiusataan. Tänäänkin kun töissä käytiin eräällä ammattikoululla, niin jotkut tuntemattomat tyypit haukkui mua sieltä. Sanoivat sen saman kutsumanimen, millä sadat nuoret mua nimittelevät. Mistäkähän nekin voivat tietää mun niinsanotun lempinimen, vaikka he tuskin tuntevat mun alkuperäisiä kiusaajiani? Mulla ei oo mitään mahiksia varmaan koskaan saada naista, ainakaan täältä omalta alueeltani. Yrittääkö ne kiusaajat pitää mua naisettomana lopun elämäni? Mutta kun en halua elää sinkkuna lopun elämääni, kaipaan naisen kosketusta ja rakkautta. :'(

      • Jokusaatana356

        Raahe vaikuttaa aika erikoiselta paikalta...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe