Jätkä sanoi päin naamaa, että " olet ruma."

Syvästi loukattu

Oon 13 vuotias (menossa seiskalle)
Tyttö
Tietääkö kukaan sitä tunnetta kun vastakkaisen sukupuolen edustaja haukkuu sua rumaksi päin naamaa. Se laskee sun itsetunnon nollaan.
Ei se ole yhtään mukavampaa kun samaa sukupuolta oleva henkilö sen sanoo.
Yks jätkä tuli vaan päin naamaa sanomaan näin:
"hyi vittu olet ruma"
Mulle on myös esim sanottu näin
"ei millään pahalla mut oot vajaa"
Musta on myös käytetty haukkumanimeä: transu
Mua haukutaan rumaksi vain koska pukeudun eri tavalla. En kasvoistani ole mitenkään ruma, mutta pukeutumineni ja hiukseni tekee musta ilmeisesti ruman.
Mä en elä ihmisten hyväksynnän kautta enkä ole täälä vain miellyttääkseni muita en ole myöskään muuttamassa ulkonäköäni. Halusin vain kertoa kuinka paljon se sattui ja sanoa teille tämän:
"JÄTKÄT MIETTIKÄÄ MITÄ PUHUTTE TYTÖISTÄ. ÄLKÄÄ IKINÄ HAUKKUKO TYTTÖJÄ ETTE TIEDÄ KUINKA PALJON SE SATTUU..."
"TYTÖT MIETTIKÄÄ MITÄ PUHUTTE JÄTKISTÄ. ÄLKÄÄ IKINÄ HAUKKUKO JÄTKIÄ ETTE TIEDÄ KUINKA PALJON SE SATTUU..."

22

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumaläskilehmä

      Tiedän tunteen. Yläasteen loppumisesta jo monta vuotta, mutta edelleen tuoreessa muistissa kaikki. Käytävällä huudeltiin, ettei näin rumilla ja läskeillä (en siis ole läski, vaan hiukan pyöreämpi kuin monet) ole oikeutta elää ja huorittelua tuli päivittäin. Ei ollut kavereita.

    • EiOoNiinVakavaa

      Miten ihmisiä loukkaa, jos toinen haukkuu päin naamaa? Jos kerta itse tiedät olet perusnätti, onko sen toisen mielipiteellä väliä vittuakaan? On muakin haukuttu rumaksi päin naamaa, ei se mun itsetuntoani sen enempää laskenut, se on vaan jonkun täysin mulle merkitsemättömän ihmisen mielipide. En mä ala sitä itkemään, että joku ei pidä mun ulkonäöstä. Ehkä mäkin muuttaisin omaa itseäni jos voisin, mutta silti osaan sopeutua itseni kanssa just niin rumana tai kauniina kun olen.

      • pikkunentyttö

        Ota huomioon että toiset loukkaantuu helpommin


    • Billamarya

      Voi kuule tiedän tunteen! On sanottu rumaksi ja tyhmäksi, niin tytöt kuin pojatkin. Iän myötä jengi yleensä vähän viisastuu, eikä ala julkisesti haukkumaan - nolaa vain itsensä. Pysy vahvana, äläkä anna muiden työntää itseäsi maahan. Säilytä tuo asenne, elät vain itsellesi ja miellytät vain omaa silmääsi, se on aivan sama mitä muut väittävät. Et voi koskaan olla mieliksi kaikille, osa tykkää tyylistäsi ja osa vihaa sitä oli se sitten mikä tahansa. Ympäröi itsesi ihmisillä, jotka pitävät sinusta sellaisena kuin olet ja tukevat vaikeissa asioissa.

      Olen huomannut, että moni haukkujista on itse rumia (joo, niin ei saisi sanoa) tai muuten epävarmoja itsestään. Niinhän sitä sanotaan, että haukkujat haluaisivat jotakin mitä sinulla on - ja mitä heillä ei ole. Kateudesta moni niitä loukkauksia laukoo. Tsemppiä, olen itsekin mennyt vastaavanlaisia kokemuksia läpi ja kaikista selvinnyt, niin teet sinäkin. :)

    • azyzz

      Sano sille et "nii, ja sä oot tyhmä, ainaki mä voin käydä ottamas plastiikkakirurgia leikkauksen"

      • kaakao kaduksi asennon

        Vitun aivokuollu laama jos sanot tollee jollekki ni se pistää sut iha vitun paskaks saatanan aasi


      • azyzz
        kaakao kaduksi asennon kirjoitti:

        Vitun aivokuollu laama jos sanot tollee jollekki ni se pistää sut iha vitun paskaks saatanan aasi

        Wow strong hater 10/10


    • 14+3

      Tiedän tunteen.
      Seuraavan kerrankun tulee päin naamaa haukkumaan rumaksi, sanot vain "Kiitos, Niin säkin!"

      • st.anger

        No siinähän oli päivän servaus.
        Naura vaa päi naamaa.


    • tsrtrdbt

      täytyy vain elää sen kanssa jos sattuu olemaan ruma. ei kaikki ihmiset voi olla kauniita.

    • ei ne niin pienet oo

      se tunne kun kaverisi ( joka on poika) sanoo sulle et sulla on pienet tissit.

      • yksi + kolmetoista

        Itse olisin revenny nauramaa pahemman kerran.

        Olen outo.


    • 11+10

      mitä väliä? itkitkö hetken aikaa miettien kuinka surkea elämä sulla on?

    • kokemuksella mennään

      Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Todennäköisesti olet mahtava persoona, kaunis oma itsesi. Tajuat viimeistään aikuisena, kun katsot ylpeänä miehen, parin lapsen, hyvän työn omistavana liikenaisena samaa jätkää, joka nyt makaa ojanpohjalla, ehkä hakee sinulle töihin, haisee tupakalle ja viinalle kilometrin päähän, ja näyttää muutenkin ikäistään parikymmentä vuotta vanhemmalta, että mitä oikeesti olet, ja mitä se jätkä on. Heikot, ja huonon itsetunnon omaavat haukkuvat muita, pönkittääkseen omaa itsetuntoaan. Tsemppiä sulle!:)

    • adblockerZ

      Suomi on vapaa maa.
      Täällä saa olla oma mielipide mihin vain.
      Älä ruikuta netissä, se varmaa auttaa itsetuntoa.

    • vitunmurtumaton

      No jatka elämääsi... Jos tommosesta ihminen murtuu nii ei helvetti.

    • TheMAN!

      Kyllä me jätkätkin tiedätään miten paljon se sattuu;(

    • 14vuotiass

      Valitettavasti tiedän. Olen 14 ja olen kokenut tuon paljon pahempana. Muunmuassa 6-luokalla meidän luokan pojat niinsanotusti supattelivat ja en kuullut muuta, kuin että nimeni ja 'vitun ruma', 'läski' ja 'hirveet hiukset'. Usko pois, selän takana haukkuminen on pahempaa, kuin päin naamaa sanominen, vaikka päin naamaa sanominen shokeeraa vielä.
      Onneksi 7-luokalla luokalleni tuli niin mukavia poikia, että kaverustuim niiden kanssa. Valitettavasti 8-luokalle luokat sekoittuivat taas kunnan säästösyistä, joten tuli taas eri pojat, jotka eivät puhu pahaa, eikä ole mukavia.

    • Paklaa

      Käyttäkää paklaa

    • Kiva nähdä taas fiksu ihminen (aloittaja) puhumassa ajattelemattomille lajitovereilleen järkeä. Jatka samaan malliin. :)

      Ja btw jos kasvoissas ei oo vikaa, en usko et oot ruma.

    • no ehkä ei kannattais olla erilanen -.-noob

    • apinaapina

      Parempi tietää ja kuulla suoraan, kuin kuulla jälkeenpäin koko koulun haukkuneen sua selän takana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe