Mistä löytää kunnollinen mies?

Neiti X

Kunnollinen mies = Itsensä ja asiansa kunnossa pitänyt, sosiaalinen ja täysjärkinen.

Täällä Sinkut-Palstalla monikin sanoo olevansa " kunnollinen mies" mutta totuus lienee jotain aivan muuta.

Mikä on se paikka josta lähtisin etsimään kunnollista miestä elämänkumppanikseni?

Itse olen 39-vuotias nainen, asiat muuten OK, mutta läheisin puuttuu.

81

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkldjfkl

      Sinä olet vanha kurppa. Laske rimaa ja laihduta niin ehkä vielä löydät miehen.

      • bhgp

        Eiväthän nuo toiveet mitään ihmeellisiä ole. Täysjärkinen ja normaali mies. Eiköhän sitä vanha kurppakin ole mieluummin yksin, kuin juopon sosiopaatin kanssa.


      • rima alas
        bhgp kirjoitti:

        Eiväthän nuo toiveet mitään ihmeellisiä ole. Täysjärkinen ja normaali mies. Eiköhän sitä vanha kurppakin ole mieluummin yksin, kuin juopon sosiopaatin kanssa.

        Ei niitä pärjääviä miehiä enää tuossa iässä kauheasti ole vapaana. Ja niistä aloittajalle kelpaavista sinkkumiehistä moni katselee nuorempia naisia.


    • Super ATM

      Tarkoittaako,

      - itsensä kunnossa pitänyt normaalissa kunnossa olevaa miestä, vai kuntoiluhirmua jolla on treenatut hauikset ja pakarat?
      - asiansa kunnossa pitänyt mies joka on töissä/etsii työtä vai miestä joka on koulutettu, korkeammin palkattu kuin sinä, ja omistaa kesämökin?
      - sosiaalinen miestä jolla on kavereita ja tuttuja, vai miestä joka on erityisen taitava ja suosittu sosiaalisissa tilanteissa?

      • Neiti X

        Itsensä kunnossa pitänyt on vähintäänkin normaalissa kunnossa, ei siis mikään täys sohvalla makaava ja kaljaa kiskova tv:n katsoja

        Asiansa kunnossa pitäneellä on vakituinen työ ja talous tasapainossa.

        Sosiaalinen ei ole mikään tuppisuu ja hänellä on tietenkin kavereita - kaveriton mies on aina jotenkin " vialla"


      • Super ATM
        Neiti X kirjoitti:

        Itsensä kunnossa pitänyt on vähintäänkin normaalissa kunnossa, ei siis mikään täys sohvalla makaava ja kaljaa kiskova tv:n katsoja

        Asiansa kunnossa pitäneellä on vakituinen työ ja talous tasapainossa.

        Sosiaalinen ei ole mikään tuppisuu ja hänellä on tietenkin kavereita - kaveriton mies on aina jotenkin " vialla"

        Millainen ap on itse?

        Onko kaunis, nuorekas ja mukava/hauska? Onko yh?

        Nämä ratkaisevat millaista statusta (koulutus, ammatti, tulot, kaverit) voi mieheltä pyytää.

        "Asiansa kunnossa pitäneellä on vakituinen työ ja talous tasapainossa."

        Eli jos vaikka olet töissä Nokialla/Microsoftilla ja päädyt irtisanotuksi, et ole enää asiansa kunnossa pitävä mies koska sinulla ei ole vakituista työtä?


      • Herra Y
        Neiti X kirjoitti:

        Itsensä kunnossa pitänyt on vähintäänkin normaalissa kunnossa, ei siis mikään täys sohvalla makaava ja kaljaa kiskova tv:n katsoja

        Asiansa kunnossa pitäneellä on vakituinen työ ja talous tasapainossa.

        Sosiaalinen ei ole mikään tuppisuu ja hänellä on tietenkin kavereita - kaveriton mies on aina jotenkin " vialla"

        Miten monta kaveria pitää olla, että ei ole vialla?


      • Vakituinen
        Super ATM kirjoitti:

        Millainen ap on itse?

        Onko kaunis, nuorekas ja mukava/hauska? Onko yh?

        Nämä ratkaisevat millaista statusta (koulutus, ammatti, tulot, kaverit) voi mieheltä pyytää.

        "Asiansa kunnossa pitäneellä on vakituinen työ ja talous tasapainossa."

        Eli jos vaikka olet töissä Nokialla/Microsoftilla ja päädyt irtisanotuksi, et ole enää asiansa kunnossa pitävä mies koska sinulla ei ole vakituista työtä?

        Rikkaalla yrittäjällä ei myöskään ole vakituista työtä.


      • Neiti X
        Herra Y kirjoitti:

        Miten monta kaveria pitää olla, että ei ole vialla?

        Kyllä kavereita pitää olla, mutta määrää en pysty arvioimaan että montako niitä olisi oltava.


      • Arviointiraati
        Neiti X kirjoitti:

        Kyllä kavereita pitää olla, mutta määrää en pysty arvioimaan että montako niitä olisi oltava.

        Taidat olla vialla kun et pysty tuohon.


      • Neiti X
        Super ATM kirjoitti:

        Millainen ap on itse?

        Onko kaunis, nuorekas ja mukava/hauska? Onko yh?

        Nämä ratkaisevat millaista statusta (koulutus, ammatti, tulot, kaverit) voi mieheltä pyytää.

        "Asiansa kunnossa pitäneellä on vakituinen työ ja talous tasapainossa."

        Eli jos vaikka olet töissä Nokialla/Microsoftilla ja päädyt irtisanotuksi, et ole enää asiansa kunnossa pitävä mies koska sinulla ei ole vakituista työtä?

        Olen nuorekas ja sosiaalinen. Maailmaa on tullut nähtyä ja se on avartanut mieltäni.

        Kyllä vakityö on jos on sosiaalinen ja koulunsa käynyt.


      • Super ATM
        Neiti X kirjoitti:

        Olen nuorekas ja sosiaalinen. Maailmaa on tullut nähtyä ja se on avartanut mieltäni.

        Kyllä vakityö on jos on sosiaalinen ja koulunsa käynyt.

        Mutta oletko kaunis ja lapseton?

        Muistathan että ammatillasi/tuloillasi/koulutuksellasi ei ole juurikaan merkitystä. Mies haluaa kauniin naisen, nainen korkean statuksen miehen.


      • Neiti X
        Super ATM kirjoitti:

        Mutta oletko kaunis ja lapseton?

        Muistathan että ammatillasi/tuloillasi/koulutuksellasi ei ole juurikaan merkitystä. Mies haluaa kauniin naisen, nainen korkean statuksen miehen.

        Lapseton olen ja kauneus on katsojan silmässä.


      • ja paljonko
        Neiti X kirjoitti:

        Lapseton olen ja kauneus on katsojan silmässä.

        on ylipainoa?


      • iflr
        Herra Y kirjoitti:

        Miten monta kaveria pitää olla, että ei ole vialla?

        Täynnä olevaa kaverikiintiötä vaativilla naisilla ei varmaan ole omia kavereita tai omaa elämää. Mihin ne naiset tarvivat miehen kavereita ja mitä naiset aikovat duunata miehen kavereiden kanssa?


      • ei kelpaa
        Neiti X kirjoitti:

        Kyllä kavereita pitää olla, mutta määrää en pysty arvioimaan että montako niitä olisi oltava.

        Minä olen vialla.


      • ht baarissa
        Neiti X kirjoitti:

        Kyllä kavereita pitää olla, mutta määrää en pysty arvioimaan että montako niitä olisi oltava.

        Ei millään pahalla, mutta kuulostat myös vialliselta jos vaadit jotain tiettyä minimimäärää kavereita mieheltä. Todella pinnallinen ja epärelevantti asia. Ethän ole naimassa sen miehen kavereita. Vaikka.. Kyllähän se kavereiden määrä kertoo miehen sosiaalisuudesta/luonteesta. Minä en varmasti sinulle muutamalla kaverillani kelpaisi - enkä tosin luonteeltanikaan - mutta sepä on sinun ongelmasi ja menetyksesi. ;)


    • tsuku tsuku tsuku

      Juna meni jo. Joudut tyytymään vähemmän kunnollisiin, vähemmän sosiaalisiin miehiin. Ne ikäisesi kunnon miehet joita kaipailet ovat tyytyväisesti suhteessa kunnon naisten kanssa.

    • Hmmm....

      No nainen voi löytää mistä vain. Baari, tanssit, muut harrastukset, työpaikka. Yhä useampi etsii netistä, jossa minuakin onnisti aikoinaan.

      Kaikille se ei ole helppoa, mutta yleensä keskivertoihminen vain elää elämäänsä normaalisti ja jossain vaiheessa tärppää.

    • ,.,.,.,

      Olet 20 vuotta myöhässä...

      • Yksi kymysys

        Kuinka niin?

        Kyllä naisille riittää vientiä, jos ovat vähänkin säädyllisiä.


      • vientiä panorinkiin
        Yksi kymysys kirjoitti:

        Kuinka niin?

        Kyllä naisille riittää vientiä, jos ovat vähänkin säädyllisiä.

        mutta ei suhteeseen unelmamiehen kanssa.


      • Super ATM
        vientiä panorinkiin kirjoitti:

        mutta ei suhteeseen unelmamiehen kanssa.

        Juuri näin.

        Jos raakataan suurin piirtein ap:n ikäisistä miehistä pois...

        - työttömät, pätkätyöläiset, määräaikaiset, aikuisopiskelijat, yh-isät, ja oletettavasti erittäin pienituloset
        - heikkokuntoiset
        - yksinäiset ja introvertit joilla vähän kavereita
        - kokemattomat

        ...suurin osa miehistä on raakattu pois. Kun jäljelle jääviestä miehistä raakataan pois varatut, jää pieni n. 40v miesten parhaimmisto jolle riittää kyllä vientiä.

        Jos ap ei ole ikäisekseen erittäin kaunis, mukava, hauska mielellään lapseton...heikolta näyttää.


    • kyllä niitä löytyy

      sinulle sopivia löytyy yli 50v ikäisistä miehistä.

      • Neiti X

        Etsin miestä ikäluokasta 30 - 45 v


      • ----
        Neiti X kirjoitti:

        Etsin miestä ikäluokasta 30 - 45 v

        Pitääkö olla pitkätukkainen kitaristi vai kelpaako kaljamahalla varustettu hitsaaja?


      • Hmmm....
        Neiti X kirjoitti:

        Etsin miestä ikäluokasta 30 - 45 v

        Joku kolmekymppinen on mitä luultavimmin vain seksiä tai seksinopettajaa vailla. Jos vakavaa suhdetta olet vailla, kannattanee katsella suunnilleen ikäistäsi tai vähän vanhempaa.


      • sdsasd
        Hmmm.... kirjoitti:

        Joku kolmekymppinen on mitä luultavimmin vain seksiä tai seksinopettajaa vailla. Jos vakavaa suhdetta olet vailla, kannattanee katsella suunnilleen ikäistäsi tai vähän vanhempaa.

        niin, joku 40-50v. voisi olla hänelle sopiva.


      • ätmi 37v
        Hmmm.... kirjoitti:

        Joku kolmekymppinen on mitä luultavimmin vain seksiä tai seksinopettajaa vailla. Jos vakavaa suhdetta olet vailla, kannattanee katsella suunnilleen ikäistäsi tai vähän vanhempaa.

        Minäkin olen seksinopettajaa vailla.


      • Neiti X
        ätmi 37v kirjoitti:

        Minäkin olen seksinopettajaa vailla.

        37 veenä opettajaa vailla, kyllä tuossa iässä pitää jo kokemusta olla.


      • ätmi 37v
        Neiti X kirjoitti:

        37 veenä opettajaa vailla, kyllä tuossa iässä pitää jo kokemusta olla.

        Väitätkö siis että valehtelen?


      • löytyykö?
        Neiti X kirjoitti:

        Etsin miestä ikäluokasta 30 - 45 v

        kokeile suosiolla etsiä yli 50v miestä.


      • Neiti X
        ätmi 37v kirjoitti:

        Väitätkö siis että valehtelen?

        Saotaanko että jos puhut totta, niin et ole tyyppiäni.


      • raaka totuus§
        Neiti X kirjoitti:

        Etsin miestä ikäluokasta 30 - 45 v

        Ei kukaan kolmekymppinen paras nuoruuttaan elävä mies, joka saisi parikymppisiäkin naisia tyydy mihinkään 39v naiseen, jollei tämä nainen satu olemaan joku Gwen Stefani, J. Lo tyyppinen seksikäs puuma.


      • oletko panoringissä
        Neiti X kirjoitti:

        Saotaanko että jos puhut totta, niin et ole tyyppiäni.

        eli kokenut nainen?


      • ätmi 37v
        Neiti X kirjoitti:

        Saotaanko että jos puhut totta, niin et ole tyyppiäni.

        Tuskin sinäkään olet minun tyyppiäni.


      • Super ATM
        raaka totuus§ kirjoitti:

        Ei kukaan kolmekymppinen paras nuoruuttaan elävä mies, joka saisi parikymppisiäkin naisia tyydy mihinkään 39v naiseen, jollei tämä nainen satu olemaan joku Gwen Stefani, J. Lo tyyppinen seksikäs puuma.

        Ja sekin pitää muistaa että ilman meikkiä ja tarkkaan valittuja kuvakulmia keskiveto 25v nainen on 30 miehen silmissä huomattavasti viehättävämpi kuin Gwen Stefani tai J. Lo. Googlatkaa Gwen Stefani/J. Lo without makeup, ellette usko.

        Eli jos hyvässä ammatissa oleva 35 mies voi saada 30v tai jopa 25v naisen, 39v naisen on syytä olla melkoinen pakkaus kilpaillakseen tämän ikäryhmän eliitistä nuorempien kanssa.

        Ei ole tarkoitus masentaa ap:ta, mutta nyt on syytä olla realistinen ja miettiä niitä statusvaatimuksia (ammatti, tulot, sosiaalinen status).


      • Super ATM kirjoitti:

        Ja sekin pitää muistaa että ilman meikkiä ja tarkkaan valittuja kuvakulmia keskiveto 25v nainen on 30 miehen silmissä huomattavasti viehättävämpi kuin Gwen Stefani tai J. Lo. Googlatkaa Gwen Stefani/J. Lo without makeup, ellette usko.

        Eli jos hyvässä ammatissa oleva 35 mies voi saada 30v tai jopa 25v naisen, 39v naisen on syytä olla melkoinen pakkaus kilpaillakseen tämän ikäryhmän eliitistä nuorempien kanssa.

        Ei ole tarkoitus masentaa ap:ta, mutta nyt on syytä olla realistinen ja miettiä niitä statusvaatimuksia (ammatti, tulot, sosiaalinen status).

        Tuon mäkin olen todennut kun menen yökerhoon. 35-40-vuotiaat, hyväkuntoiset ja treenatut miehet pokailevat rohkeasti 20-25-vuotiaita naisia.
        Siinä on sitten itse vähän väliinputoaja, kun seuraan puskee vaan sitten niitä alle 30-vuotiaita nuoria miehiä, jotka haluais vaan seksiä ja sellanen ei nyt kiinnosta.
        Jos mies on onnistunut pysymään hyvässä kunnossa 40-vuotiaaksi, on vieläpä suht. ok:n näköinen, sosiaalinen ja hauska, ei sen tarvitse enää tyytyä oman ikäisiinsä matameihin. Se todellakin saa nuorempiakin.

        Siksi yökerhot eivät olekaan tämän ikäiselle enää se paras iskupaikka. Siistit pubit ja terassit on ehkä parempia siihen, kuten myös erilaiset musiikkitapahtumat (kaupunkifestarit, joissa liikkuu myös aikuisempaa ja siistimpää porukkaa joukossa, messut on myös hyviä paikkoja). Lähiökuppilat skippaisin kyllä seuranhaussa.


      • 100%
        pimppaloora kirjoitti:

        Tuon mäkin olen todennut kun menen yökerhoon. 35-40-vuotiaat, hyväkuntoiset ja treenatut miehet pokailevat rohkeasti 20-25-vuotiaita naisia.
        Siinä on sitten itse vähän väliinputoaja, kun seuraan puskee vaan sitten niitä alle 30-vuotiaita nuoria miehiä, jotka haluais vaan seksiä ja sellanen ei nyt kiinnosta.
        Jos mies on onnistunut pysymään hyvässä kunnossa 40-vuotiaaksi, on vieläpä suht. ok:n näköinen, sosiaalinen ja hauska, ei sen tarvitse enää tyytyä oman ikäisiinsä matameihin. Se todellakin saa nuorempiakin.

        Siksi yökerhot eivät olekaan tämän ikäiselle enää se paras iskupaikka. Siistit pubit ja terassit on ehkä parempia siihen, kuten myös erilaiset musiikkitapahtumat (kaupunkifestarit, joissa liikkuu myös aikuisempaa ja siistimpää porukkaa joukossa, messut on myös hyviä paikkoja). Lähiökuppilat skippaisin kyllä seuranhaussa.

        Sinähän sanoit olevasi ylipainoinen. Voisiko johtua siitä?


      • Super ATM
        100% kirjoitti:

        Sinähän sanoit olevasi ylipainoinen. Voisiko johtua siitä?

        Pimppalooraa, palstan upeinta naista, ei saa haukkua. Suojelen häntä lyijykynän paksuisilla ATM-käsilläni vaikka henkeni uhalla.


      • cbhhh
        pimppaloora kirjoitti:

        Tuon mäkin olen todennut kun menen yökerhoon. 35-40-vuotiaat, hyväkuntoiset ja treenatut miehet pokailevat rohkeasti 20-25-vuotiaita naisia.
        Siinä on sitten itse vähän väliinputoaja, kun seuraan puskee vaan sitten niitä alle 30-vuotiaita nuoria miehiä, jotka haluais vaan seksiä ja sellanen ei nyt kiinnosta.
        Jos mies on onnistunut pysymään hyvässä kunnossa 40-vuotiaaksi, on vieläpä suht. ok:n näköinen, sosiaalinen ja hauska, ei sen tarvitse enää tyytyä oman ikäisiinsä matameihin. Se todellakin saa nuorempiakin.

        Siksi yökerhot eivät olekaan tämän ikäiselle enää se paras iskupaikka. Siistit pubit ja terassit on ehkä parempia siihen, kuten myös erilaiset musiikkitapahtumat (kaupunkifestarit, joissa liikkuu myös aikuisempaa ja siistimpää porukkaa joukossa, messut on myös hyviä paikkoja). Lähiökuppilat skippaisin kyllä seuranhaussa.

        Välillä tuntuu, että pimppaloora on mies. Vaikuttaa niin erikoisen hyvältä naiselta, joka ei ole itseään täynnä niin kuin suurin osa naisista.


      • Neiti X
        oletko panoringissä kirjoitti:

        eli kokenut nainen?

        Missään " panoringeissä" en ole ollut, mutta en ole kokematonkaan, vaan aivan normaali nainen jolla on elämää takana ja vielä edessäkin.


      • kool aid
        cbhhh kirjoitti:

        Välillä tuntuu, että pimppaloora on mies. Vaikuttaa niin erikoisen hyvältä naiselta, joka ei ole itseään täynnä niin kuin suurin osa naisista.

        Pimppaloora osoittaa, että naiset ovat useimmiten itse ansainneet vittuilut omalla käytöksellään. Jos on fiksu nainen, eikä anna aihetta vittuiluun, niin ei sitä vittuilua tule. Pimppishän on ainoa nainen täällä joka myöntää avoimesti tekevänsä aloitteita miehille, vaikka naisten oman feministipropagandan mukaan juuri aloitteellisia naisia eniten huoritellaan.


      • 100% kirjoitti:

        Sinähän sanoit olevasi ylipainoinen. Voisiko johtua siitä?

        En nyt ole itseäni ylipainoiseksi sanonut, vaan muodokas, tai en edes tiedä mikä termi olis oikea. (Pitänee googlettaa saman tyyppisiä vartaloita ja laittaa tänne, niin voitte sit arvioida :D)
        Ihan normipainon rajoissa kuitenkin olen :)
        Mutta palstalaisille olen liian lihava, ymmärrän sen.

        Mutta totta on se, etten ole enää nuori vaikka ikäistäni nuoremmalta näytänkin. Iäksi veikataan aina alle 35, 33 on ollut kai yleisin veikkaus viime aikoina.
        Mutta kun samalla viivalla on 25-vuotias, ylipirteä fitnesspimu valkaistuine hampaineen ja minihaimeineen, niin jää tällainen tavallisen nätti hyvin nopeasti jalkoihin vaikka näyttäisikin 33-vuotiaalta.


      • kool aid kirjoitti:

        Pimppaloora osoittaa, että naiset ovat useimmiten itse ansainneet vittuilut omalla käytöksellään. Jos on fiksu nainen, eikä anna aihetta vittuiluun, niin ei sitä vittuilua tule. Pimppishän on ainoa nainen täällä joka myöntää avoimesti tekevänsä aloitteita miehille, vaikka naisten oman feministipropagandan mukaan juuri aloitteellisia naisia eniten huoritellaan.

        Voi että, olettepas taas ihania :)


      • Varattu m35
        pimppaloora kirjoitti:

        En nyt ole itseäni ylipainoiseksi sanonut, vaan muodokas, tai en edes tiedä mikä termi olis oikea. (Pitänee googlettaa saman tyyppisiä vartaloita ja laittaa tänne, niin voitte sit arvioida :D)
        Ihan normipainon rajoissa kuitenkin olen :)
        Mutta palstalaisille olen liian lihava, ymmärrän sen.

        Mutta totta on se, etten ole enää nuori vaikka ikäistäni nuoremmalta näytänkin. Iäksi veikataan aina alle 35, 33 on ollut kai yleisin veikkaus viime aikoina.
        Mutta kun samalla viivalla on 25-vuotias, ylipirteä fitnesspimu valkaistuine hampaineen ja minihaimeineen, niin jää tällainen tavallisen nätti hyvin nopeasti jalkoihin vaikka näyttäisikin 33-vuotiaalta.

        Olin kahvilla tänään Stockalla ja eiköhän paikalle pamahtanut juuri kuvailemasi tyylitietoinen ylipirteä fitnesspimu. Korvani alkoi vuotaa verta kun se tilasi mitä tilaskaan. Se teennäisyys mikä paistoi läpi oli jotain sanoinkuvaamatonta.

        Kyllähän sellaisia katselee tuolla, mutta ei per-kele niiden kans ala suhteeseen. Mä olen mielummin ikäisteni naisten kanssa kuin aivottomien pinnallisten nuorempien kanssa.


      • Varattu m35 kirjoitti:

        Olin kahvilla tänään Stockalla ja eiköhän paikalle pamahtanut juuri kuvailemasi tyylitietoinen ylipirteä fitnesspimu. Korvani alkoi vuotaa verta kun se tilasi mitä tilaskaan. Se teennäisyys mikä paistoi läpi oli jotain sanoinkuvaamatonta.

        Kyllähän sellaisia katselee tuolla, mutta ei per-kele niiden kans ala suhteeseen. Mä olen mielummin ikäisteni naisten kanssa kuin aivottomien pinnallisten nuorempien kanssa.

        Mukava kuulla :)
        Kyllä mäkin vähän arvelen, että seksisuhteistahan noissa jutuissa on kyse...


      • bimbolover69
        pimppaloora kirjoitti:

        Mukava kuulla :)
        Kyllä mäkin vähän arvelen, että seksisuhteistahan noissa jutuissa on kyse...

        Kivaa että sua yritetään täällä tsempata, mutta kyllä niissä seksikkäissä nuorissa naisissa on paljon fiksujakin, että eivät ole kaikki mitään pinnallisia bimboja, vaikka se sun oloa helpottaisikin ajatella niin.


      • kaunotar85
        kool aid kirjoitti:

        Pimppaloora osoittaa, että naiset ovat useimmiten itse ansainneet vittuilut omalla käytöksellään. Jos on fiksu nainen, eikä anna aihetta vittuiluun, niin ei sitä vittuilua tule. Pimppishän on ainoa nainen täällä joka myöntää avoimesti tekevänsä aloitteita miehille, vaikka naisten oman feministipropagandan mukaan juuri aloitteellisia naisia eniten huoritellaan.

        Mitkä ihmeen vittuilut? Ei mulle kukaan koskaan oo vittuillu.


    • 7+1

      On se rankkaa jos ei ole syntynyt sosiaaliseksi ihmiseksi, vaan tykkää vähän enemmän omissa oloissaan olla ja hiljainen luonteeltaan. Eihän tuossa kysymys ole oikeastaan mistään viasta, vaan onpahan vähän erilainen ihminen, meistä kun on moneksi. Kuitenkin naiset tuntuvat hyljeksivän tälläistä miestä kuin ruttoa.

    • Kunn Ollinen

      En osaa sanoa mistä kannattaa etsiä kunnollisia miehiä elämänkumppaneiksi keski-ikäisille. Itseäni saattaisi kiinnostaa mistä löytyy kunnollisia naisia.

      • palstan rikkain

        Riittäks et kun on paljon rahaa nii ei tarvii käydä töissä?


    • näinn

      hauskaa minusta on se, että kun noilla kriteereillä alkaisi etsimään naista, niin ei varmaan koskaan tulisi löytymään. Tuollaisia kunnollisia miehiä taas löytyy paljonkin, jos vaan jaksaa avata silmänsä..

    • Kalle Kyssäri

      Mitä tarkoittaa "sosiaalinen"?

      Kykeneväinen sosiaaliseen kanssakäymiseen vai että hän on sosiaalisesti aktiivinen ja verkostoitunut?

      • Neiti X

        Sekä että.


      • hyvin menee
        Neiti X kirjoitti:

        Sekä että.

        Kunnollinen = eli työssä oleva paljon rahaa tienaava 180 cm komea mies.


      • Kalle Kyssäri
        Neiti X kirjoitti:

        Sekä että.

        Kuulostaa sitten täydeltä hevonkukulta.

        Etsit näyttelyesinettä joka on "normaali", et persoonaa ja ihmistä.


    • kiltti mies.

      Olen 39 v kunnollinen mies. En ryyppää, käyn salilla, olen terve ja on järkeä päässä, en ole väkivaltainen. En nyt ole niin sosiaalinen ja huomionhakuinen kuin naiset mutta musta saa hyvän miehen.

      • kiltti mies.

        Viddu, en olekkaan kunnollinen koska en ole töissä. Haen kyllä töitä mutta se ei naisille riitä. En ole siltin sohvaperuna, käyn salilla ja käyn veneilemässä usein.


      • kiltti mies. kirjoitti:

        Viddu, en olekkaan kunnollinen koska en ole töissä. Haen kyllä töitä mutta se ei naisille riitä. En ole siltin sohvaperuna, käyn salilla ja käyn veneilemässä usein.

        Ei se työttömyys kunnollisuutta estä, älä hätäile. Kun se oikea osuu kohdalle niin noilla seikoilla ei ole merkitystä. Näin uskon itse :)
        Olet vaan muuten ahkera ja touhukas, harrastat ja teet muutakin kuin makoilet sohvalla. Kyllä joku sut poimii vielä.


      • kiltti mies.
        pimppaloora kirjoitti:

        Ei se työttömyys kunnollisuutta estä, älä hätäile. Kun se oikea osuu kohdalle niin noilla seikoilla ei ole merkitystä. Näin uskon itse :)
        Olet vaan muuten ahkera ja touhukas, harrastat ja teet muutakin kuin makoilet sohvalla. Kyllä joku sut poimii vielä.

        älä hätäile. Olen 39 v ja sanot että älä hätäile. Viimeistaan 40 v aika mennyt ohi jo ja silloin on turha etsiä edes ketään, tosin en ole pitkään aikaa etsinyt mitään kun en usko enää että joku musta tykkäis. Jos 10 v aktiivisen etsinnän jlkeen ei ketään löydy niin ei sitä löydy myöhemminkään enää.


    • atm.

      Mistä löytää kunnollisen naisen joka ei ole ollut jännämiehen patjana ja hakattavana? Naisen pitää kunnioittaa itseään eikä antaa kohdella itseään huonosti.

    • Kalle Kyssäri

      Arvioini aloittajasta että olet noin 10 vuotta myöhässä.

      Lisäksi vastauksista paistaa läpi välinpitämättömyys ja kykenemättömyys artikuloida mitä itse on ja mitä etsii.

      Ei sanota juuta eikä jaata, mutta silti on kovin painava mielipide siitä mikä on "normaalia" ja mikä ei.

      Perussuorittajasuomalainen nainen jossa ei ole erityisiä vikoja, mutta ei mitään erikoista plussaa ja varsin persoonattoman oloinen.

      Karseinta ovat kliseet kuten:
      -nuorekas ja sosiaalinen.
      -Maailmaa on tullut nähtyä ja se on avartanut mieltäni.
      -Kyllä vakityö on jos on sosiaalinen ja koulunsa käynyt.
      -kauneus on katsojan silmässä
      -vaan aivan normaali nainen jolla on elämää takana ja vielä edessäkin

      Tämä kertonee kuitenkin oleellisen (kysymykseen viallisuudesta)
      "Kyllä kavereita pitää olla, mutta määrää en pysty arvioimaan että montako niitä olisi oltava. "

      Tavannut näitä tapauksia tarpeeksi työelämässä kolmekymppisenä miehenä ja olo näistä on se että he etsivät kulissiinsa jota kutsuvat elämäkseen miestä kuin puuttuvaa palaa tietynlaiseen standardoituun palapeliin.

      Miehen tulee tietysti olla hienon oloinen pala josta voi nipsaista pois kaikki turhat jotta sopii muiden palojen vierellä nätisti.

      Ollaan niin normaalia ja sosiaalista ja pärjäävää ja uutteraa ja maailmanähnyttä ja avointamieltä että....

      OKSENNUS.

      • Kalle Kyssäri

        Tietysti näillä naisilla on vielä kuvitelmana että joka näin naista arvioi on noiden asioiden vastakohta eli epänormaali, epäsosiaalinen, pärjäämätön, laiska, kotoaan poistumaton ja kapeamielinen.

        Sitä tiettyä hyväksyttyä sosiaalista todellisuutta kun ei saa muutettua jonka nainen kokee omakseen muiden ihmisten kanssa millään muotoa vaan se on heidän standardimallinsa maailmankaikkeudelle ja ihmiselämälle.

        Tekisi mieli sanoa että "relaa ny vähän"...mutta tiedän että se tarkoittaa vain väliaikaista naurahdusta ja hauskuttelua kunnes palataan esittämään taas sitä omaa roolia aikuisena naisena (tulee mieleen se parittomat tv-sarja).

        Sitten joku kysyy miksi kolmekymppistä miestä ahdistaa saman ikäiset naiset?

        Noh, koska naisilla ei ole paljon tarjottavaa ja kauneus on rapistumassa, mutta uskomukset siitä miten ihmisen elämän tulee mennä on lyöty kiveen.


      • Kalle Kyssäri
        Kalle Kyssäri kirjoitti:

        Tietysti näillä naisilla on vielä kuvitelmana että joka näin naista arvioi on noiden asioiden vastakohta eli epänormaali, epäsosiaalinen, pärjäämätön, laiska, kotoaan poistumaton ja kapeamielinen.

        Sitä tiettyä hyväksyttyä sosiaalista todellisuutta kun ei saa muutettua jonka nainen kokee omakseen muiden ihmisten kanssa millään muotoa vaan se on heidän standardimallinsa maailmankaikkeudelle ja ihmiselämälle.

        Tekisi mieli sanoa että "relaa ny vähän"...mutta tiedän että se tarkoittaa vain väliaikaista naurahdusta ja hauskuttelua kunnes palataan esittämään taas sitä omaa roolia aikuisena naisena (tulee mieleen se parittomat tv-sarja).

        Sitten joku kysyy miksi kolmekymppistä miestä ahdistaa saman ikäiset naiset?

        Noh, koska naisilla ei ole paljon tarjottavaa ja kauneus on rapistumassa, mutta uskomukset siitä miten ihmisen elämän tulee mennä on lyöty kiveen.

        Niin ja miehen tulisi olla mielellään pitkä, suhteellisen komea ja pärjäävä sekä sosiaalinen statusvoimainen yksilö joka on tietysti itsevarma koska nainen on niin "vahva ja itsenäinen".

        NAURATTAA


    • näinn

      miksi ihmeessä naiset alkavat vasta vanhuksina etsimään sitä kunnollista miestä? Miksi ette aikaisemmin sitä etsineet? Aikaisemmin siis etsitte sitä huonoa miesta tahallanne? Naisen logiikka?

    • Serlok Atm Holmes

      Olen ällistynyt teistä ätmit, älkää menkö ansaan. Jos neiti X etsii kunnollista miestä, niin se ei tosiaankaan tarkoita sitä, että neiti X olisi itse vähääkään kunnollinen. Pikemminkin kyse on itsepetoksesta, eräänlaisesta kontrolloidusta huoraamisesta. Koska asiat tuntuvat olevan kontrollissa ja kontrolli itsessään on hyvää ja toivottavaa (näin tämä naikkonen ajattelee), niin minähän olen kunnon nainen. Joten jos neiti on kolunnut ulkomaita, niin todennäköisesti neití on harjoittanut jännäpanoja omasta mielestään oman tarkan kontrollin alla (näin hän selittää tilanteen itselleen) ja mielikin on avartunut. Tietysti nykyisin hän ei tekisi moisia tekoja kuin ennen nuorempana neitinä. Enää hän ei kävisi kaavituttamassa sikiötä pillustaan vaan ehkäisy olisi vain entistä kontrolloidumpaa. Ja työpaikkakin neidillä on, turvallinen tietty - ei potkujen vaaraa. Tietenkin meidän uskollisten veronmaksajien on maksettava neidin palkka verojen kautta hänelle - se on vain oikeus ja kohtuus - neiti päättelee, kun on sitä koulutustakin. Älystä tässä yhteydessä ei neidin kohdalla kannata puhua. Sitä ei nimittäin ole neidille siunaantunut, mutta sitä ahkeruutta sitäkin enemmän. Koska neidin äly on keskitasoa eikä ajattelu ole näin muodostunut kovin korkeatasoiseksi, niin kavereita ja ystäviäkin on kertynyt, sillä eivät muutkaan ole älyllä pilattu. Helppoa kuin heinänteko.

    • atm.

      Naiset on nuorena olleet pas.kojen jännämiesten kanssa ja nyt niille vasta 35 jälkeen kelpaa kunnollinen mies.

      • Hmmm....

        No nyt te taas tapanne mukaan analysoitte ja teette mukaviisaita johtopäätöksiä.

        Jos neiti etsii itselleen miestä, hänellä on lupa etsiä. EI teidän tarvitse ilmoittautua jonoon ehdokkaina. Hänellä on oikeus etsiä, olipa hän millainen tahansa. Kaikilla on unelmia: Hän unelmoi ja tavoittelee kunnon miestä, te tavoittelette kaunista hoikkaa neitsytnaista.


      • 6+6
        Hmmm.... kirjoitti:

        No nyt te taas tapanne mukaan analysoitte ja teette mukaviisaita johtopäätöksiä.

        Jos neiti etsii itselleen miestä, hänellä on lupa etsiä. EI teidän tarvitse ilmoittautua jonoon ehdokkaina. Hänellä on oikeus etsiä, olipa hän millainen tahansa. Kaikilla on unelmia: Hän unelmoi ja tavoittelee kunnon miestä, te tavoittelette kaunista hoikkaa neitsytnaista.

        Joopa joo, mutta myöhässä tuo nainen on ainakin kymmenen vuotta.

        Mutta ainahan sitä voi lohduttautua sillä, että vika on miehissä.


      • syyttäjä
        6+6 kirjoitti:

        Joopa joo, mutta myöhässä tuo nainen on ainakin kymmenen vuotta.

        Mutta ainahan sitä voi lohduttautua sillä, että vika on miehissä.

        Ja palstalaisten mielestä on naisen vika jos mies ei saa naista.
        Eli syytellään nyt aina sitä toista, eikä katsota peiliin.


    • Super ATM

      Aina voi unelmoida.

      Minulle tulee ap:stä mieleen linnakundi joka istuu sellissä tuumimassa millaista työtä sitä huvittaisi tehdä kun vapaus koittaa. Pitäisi olla kivaa tylsän sellissä istumisen jälkeen, kunnon palkka tietysti jotta vihdoin pääsee törsäämään, ja pomokin saisi olla rento kaljaa kittaava heppu. Mitä kauemmin odottaa, sitä enemmästä unelmoi. Pian alkaa kuvittelemaan että normityötähän siinä ollaan tavoittelemassa, eikös vanhoilla luokkakavereilla kuten Porvari-Penalla ja Johtaja-Jaakolla ole sellainen?

      Mutta joo, aina voi unelmoida korkean statuksen näyttelyesineestä jolta löytyy se hyvin palkattu työ ja paljon kavereita.

      • Hmmm....

        Niin. Unelmoida saa aina.

        Emmekä me tiedä, vaikka tämä nainen onnistuisikin tavoitteessaan. Ja ehkä hän on oikeasti ansaitsee haluamansa, mene ja tiedä.

        Ja ehkä joku teistä onnistuu vielä jonakin päivänä saamaan kauniin nuoren naisen.


    • gvhuyf

      Turhaan tänne palstalle tulet kyselemään, saat vaan vihamielisiä vuodatuksia sinipallisilta katkeroilta. Kannattaa olla mahdollisimman ulospäinsuuntautuva ja raivata kalenterista aikaa sosiaalisille riennoille. Muiden ihmisten parissa ne tavoiteltavat kunnon miehet löytyvät.

      T. ikäisesi nainen

      • Kalle Kyssäri

        Ja jos vastaus ei miellytä niin se on pakko tulla sinipallisilta katkeroilta koska kunnon mies ei sano koskaan mitään negatiivista tai kriittistä naisesta olipa asia mikä hyvänsä.

        Kyllä, ne teidät himoitsemat normilaumaeläimet löytyvät sieltä sosiaalisista riennoista.


      • gvhuyf
        Kalle Kyssäri kirjoitti:

        Ja jos vastaus ei miellytä niin se on pakko tulla sinipallisilta katkeroilta koska kunnon mies ei sano koskaan mitään negatiivista tai kriittistä naisesta olipa asia mikä hyvänsä.

        Kyllä, ne teidät himoitsemat normilaumaeläimet löytyvät sieltä sosiaalisista riennoista.

        Rakentava kritiikki on toivottavaa, mutta ei latistaminen ja vähättely niinkuin palstalla on tapana. Kypsä ja tasapainoinen ihminen kykenee tarkastelemaan asioita monelta kantilta.
        Se, että on sosiaalinen ei tarkoita sitä, että on ns. "normilaumaeläin", vaan että ihminen tulee muiden kanssa toimeen tarkoittaen, että tulee myös itsensä kanssa toimeen. Persoonalliset mielipiteet ja olemus ovat mielestäni toivottuja, mutta on huonoa itsetuntoa, jos ei niiden kanssa kykene ihmisten kanssa olemaan.


    • -M-

      Naiset aina haluavat kysymykseen tietynlaisen vastauksen joten annan sen sinulle kliseineen kaikkineen. Tässä tulee:

      Kunnollisen miehen voi löytää harrastusten parista, esim. kansalaisopiston kurssilta tai jonkin luontoharrastuksen parista. Kannattaa myös kysellä kavereilta olisiko heillä tuttuja sinkkumiehiä. Baareista ei kannata etsiä ja nettitreffit ovat epätoivoisille tarkoitettua hakuammuntaa.

      Eikö ollut juuri oikeaoppinen vastaus? Pitää vaan muistaa se että kaikki sellaiset paikat jotka ovat ikään kuin tarkoitettu seuranhakuun, pitää unohtaa.

    • good luck

      Eikös niitä löydy baareista ja juottoloista. Sieltä naiset niitä "kunnollisia" löytää ja vie kotiinsa. Se on arpapeliä jos aikoo kunnollisen löytää, valitettavasti naiset yleensä saa sen jännämiehen koska ulkonäöllä naiset valitsee miehiä.

    • Tango & Cash

      Valitettavasti viimeistään 30-vuotiaana naisen markkina-arvo tippuu kuin kivi pohjaan. Noin 55-vuotiaat miehet voivat olla (pakon edessä) kiinnostuneita ikäisistäsi naisista. Lucky till.

    • Jan C.

      Silloin kun tuote jää kaupan hyllylle on hinta yleensä väärä.

      Jos maksukykynä pidetään kriteerjäsi niin minulla ei ole varaa sinuun.

      Sensijaan minulla oli varaa viehättävään 25v työssäkäyvään naiseen jonka vein vuosi sitten vihille. Ei saanut nuori neiti kunnollista miestä, mutta sai kelvollisen kun kerran halusi.

      Tämän paremmin en osaa auttaa, elämästä olen oppinut kuitenkin että vika suhdeasioissa on aina lopulta itsessä. Jos ei kumppania löydy on vika sinussa, jos vikasi on pysyvästi korjaamaton niin se tarkoittaa sitä sun osasi on opetella elämään yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe