Naiset eivät aloita keskusteluja miehille. (Koskaan)

Jepsssss

Miksi nainen ei koskaan sano tuntemattomalle miehelle ensimäistä sanaa, vaan odottaa miehen avaavan keskusteluyhteyden?
(Esimerkiksi töissä, koulussa, tai muussa vastaavassa paikassa.)

Olen itse päättänyt, etten puhu naisille, elleivät sano ensimäistä sanaa/ lausetta.
Eivät ole avanneet suutansa vielä. :D (Puoleen vuoteen. Miehille juttelen kyllä, koska eivät ole yhtä itsepäisiä, joten aloitan keskusteluja normaalisti.)
Ja nyt ei ole mitään tekemistä pariutumisen tai seurustelemisen kanssa.
Pistää vaan vituttaan naisten asenne. "Ei voida alentua aloittamaan keskusteluja."

55

2158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööÖÖöö

      Olet näköjään itse samanlainen, miksi siis valitat?

      • Jepsssss

        Ja sinun kannattaisi kerrata peruskoulu.

        "Olen itse päättänyt, etten puhu naisille, elleivät sano ensimäistä sanaa/ lausetta."

        Nyt ne aivonystyrät kovaan käyttöön. Mieti mitä tarkoittaa "päättänyt".
        Miksi olen niin päättänyt? Jos olen päättänyt, niin millainen olen ollut ennen sitä?
        Ehkä olen aloittanut keskusteluja myös naisten kanssa?
        Miksikö en tee näin enää? Mieti! Mieti!


      • ööÖÖöö
        Jepsssss kirjoitti:

        Ja sinun kannattaisi kerrata peruskoulu.

        "Olen itse päättänyt, etten puhu naisille, elleivät sano ensimäistä sanaa/ lausetta."

        Nyt ne aivonystyrät kovaan käyttöön. Mieti mitä tarkoittaa "päättänyt".
        Miksi olen niin päättänyt? Jos olen päättänyt, niin millainen olen ollut ennen sitä?
        Ehkä olen aloittanut keskusteluja myös naisten kanssa?
        Miksikö en tee näin enää? Mieti! Mieti!

        Olet päättänyt käyttäytyä noin, koska olet itsepäinen moukka.


      • njhmkjmki
        ööÖÖöö kirjoitti:

        Olet päättänyt käyttäytyä noin, koska olet itsepäinen moukka.

        Minä olen usein alkanut puhua miehille ensin, siten iskin nykyisen avomiehenikin. Eli ap:n havaintoon voi tehdä täsmennyksen: Kukaan nainen ei tule juttelemaan HÄNELLE, Miksi? mutta muille miehille kyllä. Ehkäpä kriittinen itsearviointi olisi paikallaan?...


    • 15+2

      Olen joskus ihan huvin vuoksi itse harrastanut samaa, hauska katsoa kun toisille se hiljaisuus on niin vaivaannuttavaa.

    • Monta syytä

      Onko nyt kysymys miehistä vai pelkästään sinusta? Minun havaintojeni mukaan ihmisey ryhtyvät puhumaan toisilleen melko reippaasti, mutta joillekin ihmisille ei sitten millään ole sanomista. Yleensä nämä ovat jollain lailla outoja, esimerkiksi jo valmiiksi epämiellyttävän asenteellisen oloisia tai liian terhakoita ottamaan kontaktia silmillään.

      Pääsisitpä kokemaan, miten tehokkaasti miehet jättävät kokonaan huomiotta ruman naisen, joskus jopa tuuppaavat kyynärpäällään pois tieltä, jottei mene energiaa turhanpäiväisten ihmisten huomioonottamiseen.

      • Jepsssss

        Jos heillä ei ole minulle mitään asiaa, miten minulla voisi olla heille mitään asiaa? :D Ei sitä normaalistikaan mitään maailmaa mullistavaa sanottavaa kellään ole.
        Perus smalltalkia. Mutta kysymykseesi: Ei ole vain minusta. Töissä olen hieman sivusilmällä seurannut/huomannut, miten naiset eivät aloita keskusteluja miehille, joita eivät tunne. Joten nämä mies työntekijät yleensä vaan tuppautuvat heidän seuraansa ja alkavat jutella niitä tai näitä ja tämän jälkeen, VASTA tämän jälkeen, nämä naiset saattavat moikkailla tai sanoa jotain heille.
        Eli pelinavaus on aina miehillä. :D

        Jos et (nainen) usko, niin alappa miettimään, miten olet toiminut miesten kohdalla joille nykyään juttelet? ;) Joo ei tarvi, ne ovat sanoneet ensimäisen sanan. Minä en enää sano mitään. :D Toki jos nainen tulee puhumaan, niin sitten voidaan puhua ja tulen juttelemaan myöhemminkin. Tasaarvoa.


      • Monta syytä
        Jepsssss kirjoitti:

        Jos heillä ei ole minulle mitään asiaa, miten minulla voisi olla heille mitään asiaa? :D Ei sitä normaalistikaan mitään maailmaa mullistavaa sanottavaa kellään ole.
        Perus smalltalkia. Mutta kysymykseesi: Ei ole vain minusta. Töissä olen hieman sivusilmällä seurannut/huomannut, miten naiset eivät aloita keskusteluja miehille, joita eivät tunne. Joten nämä mies työntekijät yleensä vaan tuppautuvat heidän seuraansa ja alkavat jutella niitä tai näitä ja tämän jälkeen, VASTA tämän jälkeen, nämä naiset saattavat moikkailla tai sanoa jotain heille.
        Eli pelinavaus on aina miehillä. :D

        Jos et (nainen) usko, niin alappa miettimään, miten olet toiminut miesten kohdalla joille nykyään juttelet? ;) Joo ei tarvi, ne ovat sanoneet ensimäisen sanan. Minä en enää sano mitään. :D Toki jos nainen tulee puhumaan, niin sitten voidaan puhua ja tulen juttelemaan myöhemminkin. Tasaarvoa.

        Ehkäpä teillä töissä naiset vain ennalta jo tietävät, että jos miehellä on asiaa tai jutustelun tarvetta, kyllä hän suunsa avaa.


      • niimpäniin
        Monta syytä kirjoitti:

        Ehkäpä teillä töissä naiset vain ennalta jo tietävät, että jos miehellä on asiaa tai jutustelun tarvetta, kyllä hän suunsa avaa.

        Hyvä kommentti. Niitä naisia tosiaankin on olemassa, joille kukaan mies ei sano mitään, eivät vaivaudu edes vastaamaan, jos kyseinen nainen "joutuu" heiltä jotain kysymään, saati että aloittaisivat keskustelun hänen kanssaan.

        Aloittajan olisikin oikeastaan kuulunut esittää asiansa näin: "Miksi KAUNIS nainen ei koskaan sano tuntemattomalle miehelle(minulle) ensimäistä sanaa, vaan odottaa miehen(minun) avaavan keskusteluyhteyden?"

        Sillä, vaikka ap. väittääkin, etä asialla "ei ole mitään tekemistä pariutumisen tai seurustelemisen kanssa", niin tyypillisen miehen tavoin, hänkin toivoo keskustelun aloitusta vain "pantavan näköisiltä" naisilta, koska muut ovat hänelle (kuten muillekin miehille) täyttä ilmaa.


      • Jepsssss
        niimpäniin kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Niitä naisia tosiaankin on olemassa, joille kukaan mies ei sano mitään, eivät vaivaudu edes vastaamaan, jos kyseinen nainen "joutuu" heiltä jotain kysymään, saati että aloittaisivat keskustelun hänen kanssaan.

        Aloittajan olisikin oikeastaan kuulunut esittää asiansa näin: "Miksi KAUNIS nainen ei koskaan sano tuntemattomalle miehelle(minulle) ensimäistä sanaa, vaan odottaa miehen(minun) avaavan keskusteluyhteyden?"

        Sillä, vaikka ap. väittääkin, etä asialla "ei ole mitään tekemistä pariutumisen tai seurustelemisen kanssa", niin tyypillisen miehen tavoin, hänkin toivoo keskustelun aloitusta vain "pantavan näköisiltä" naisilta, koska muut ovat hänelle (kuten muillekin miehille) täyttä ilmaa.

        Ei ole nyt kyse kauniista naisista, ei ne "rumatkaan" sano mitään ensin.
        Yhtä hiljaa ovat kaikki. Eriasia tietysti itseäni 10-20 vuotta vanhemmat naiset.
        He saattavatkin jotain sanoa, mutta oma ikäluokka on aivan kujalla.
        Olen 23v. (haen lähinnä ikäluokkaa 18-25 (-30).
        Ei sillä, kyllä niille vanhemmillekin juttelee, mutta ei kauheesti jaksa säät kiinnostaa jutteluaiheina, kun ei ole oikein muuta yhteistä.
        Ja tosiaan, ei kaikkien kanssa tarvitsekaan jutella tai kiinnostaa mitä juttelevat.
        Vaan se, ettei yksikään edes moikkaa tai sano mitään, ollaan vaan suu supussa
        ja ehkä väillä vilkuillaan silmiin, mutta edelleen pysyy suu kiinni ja odotetaan, että
        mies avaa pelin ja sanoo jotain.


      • niimpäniin
        Jepsssss kirjoitti:

        Ei ole nyt kyse kauniista naisista, ei ne "rumatkaan" sano mitään ensin.
        Yhtä hiljaa ovat kaikki. Eriasia tietysti itseäni 10-20 vuotta vanhemmat naiset.
        He saattavatkin jotain sanoa, mutta oma ikäluokka on aivan kujalla.
        Olen 23v. (haen lähinnä ikäluokkaa 18-25 (-30).
        Ei sillä, kyllä niille vanhemmillekin juttelee, mutta ei kauheesti jaksa säät kiinnostaa jutteluaiheina, kun ei ole oikein muuta yhteistä.
        Ja tosiaan, ei kaikkien kanssa tarvitsekaan jutella tai kiinnostaa mitä juttelevat.
        Vaan se, ettei yksikään edes moikkaa tai sano mitään, ollaan vaan suu supussa
        ja ehkä väillä vilkuillaan silmiin, mutta edelleen pysyy suu kiinni ja odotetaan, että
        mies avaa pelin ja sanoo jotain.

        Tyhmiähän ne "rumat" olisivat, jos sinulle juttelemaan yrittäisivät. Kyllä he tietävät, että saisivat hyvin tylyn ja torjuvan vastaanoton (jos ylipäätään alentuisit jotain heille vastaamaan).

        Jotain töykeää olemuksessasitäytyy olla, jos ei kukaan oman ikäinen nainen edes huomenta huikkaa, vaikka samassa työpaikassa olette jo pitkään olleet.


      • Jepsssss
        niimpäniin kirjoitti:

        Tyhmiähän ne "rumat" olisivat, jos sinulle juttelemaan yrittäisivät. Kyllä he tietävät, että saisivat hyvin tylyn ja torjuvan vastaanoton (jos ylipäätään alentuisit jotain heille vastaamaan).

        Jotain töykeää olemuksessasitäytyy olla, jos ei kukaan oman ikäinen nainen edes huomenta huikkaa, vaikka samassa työpaikassa olette jo pitkään olleet.

        Ei tietääkseni mitään töykeää olemuksessani, en vain ole sanonut heille mitään.
        Ei sanan sanaa vaihdettu. Ongelmana voi myös olla se, että työpaikalla on paljon muita työntekiöitä, jotka ovat alentuneet aloittamaan keskustelut naisten kanssa, joten he eivät välttämättä koe tarvetta sanoa sanaakaan ihmiselle, joka ei omatoimisesti alennu heidän tahtoonsa.


      • niimpäniin
        Jepsssss kirjoitti:

        Ei tietääkseni mitään töykeää olemuksessani, en vain ole sanonut heille mitään.
        Ei sanan sanaa vaihdettu. Ongelmana voi myös olla se, että työpaikalla on paljon muita työntekiöitä, jotka ovat alentuneet aloittamaan keskustelut naisten kanssa, joten he eivät välttämättä koe tarvetta sanoa sanaakaan ihmiselle, joka ei omatoimisesti alennu heidän tahtoonsa.

        Ei kukaan ihminen itse pysty itseään ulkopuolisen silmin näkemään. Niimpä sinäkään et itse kykene määrittelemään, onko olemuksessasi jotain töykeää, vai ei.
        Oletan kyllä, ettei tuo vihamielinen asenne naisia kohtaan (joka tulee jatkuvasti ilmi näistä sinun kommenteistasi) voi olla näkymättä ulospäin myös olemuksessasi.


      • Jepsssss
        niimpäniin kirjoitti:

        Ei kukaan ihminen itse pysty itseään ulkopuolisen silmin näkemään. Niimpä sinäkään et itse kykene määrittelemään, onko olemuksessasi jotain töykeää, vai ei.
        Oletan kyllä, ettei tuo vihamielinen asenne naisia kohtaan (joka tulee jatkuvasti ilmi näistä sinun kommenteistasi) voi olla näkymättä ulospäin myös olemuksessasi.

        Itseasiassa se tulee esiin vain ja ainoastaan keskustellessani aiheesta.
        livenä olen aika pokerface, ettei minusta pysty lukemaan mitä henkilöstä ajattelen, ellen vartavasten tuo sitä esille. Muutamalle kiinnostavalle naiselle olen katsonut silmiin ja hymyillyt ja jatkanut sitten hommiani, ovat menneet hieman hämilleenja alkaneet hymyillä takasin kohdatessa, mutta minkäännäköistä aloitetta keskusteluun ei synny, enkä kyllä aio sitä aloitetta tehdäkään. :D
        Kuulostan sinusta töykeältä siksi, että tuon esiin faktoja, joita sinä et halua myöntää. Se naisilla onkin yhteistä, että se mikä on heille helppoa, halutaan pitää helppona.


      • niimpäniin
        Jepsssss kirjoitti:

        Itseasiassa se tulee esiin vain ja ainoastaan keskustellessani aiheesta.
        livenä olen aika pokerface, ettei minusta pysty lukemaan mitä henkilöstä ajattelen, ellen vartavasten tuo sitä esille. Muutamalle kiinnostavalle naiselle olen katsonut silmiin ja hymyillyt ja jatkanut sitten hommiani, ovat menneet hieman hämilleenja alkaneet hymyillä takasin kohdatessa, mutta minkäännäköistä aloitetta keskusteluun ei synny, enkä kyllä aio sitä aloitetta tehdäkään. :D
        Kuulostan sinusta töykeältä siksi, että tuon esiin faktoja, joita sinä et halua myöntää. Se naisilla onkin yhteistä, että se mikä on heille helppoa, halutaan pitää helppona.

        Ihme logiikkaa tuollainen, että pitäisi ruveta muuttamaan vaikeaksi sellaisia asioita jotka ovat helppoja. Et kyllä saa minua uskomaan sellaista soopaa, ettei tämä lauseesi muka paätisi myös sinuun: "se mikä on heille helppoa, halutaan pitää helppona", ja että sinä muka tieten tahtoen pyrkisit vaikeuttamaan sellaisia asioita, jotka ovat sinulle helppoja. PYH!

        Sinä näytät olettavan, että ne moittimasi naiset ihan varmasti haluaisivat kontaktiin sinun kanssasi. Entä jos se onkin heille jokseenkin yhdentekevää? Jospa heillä ei oikeasti olekaan mitään hinkua päästä kanssasi jutustelemaan. Entä jos se hinku onkin vain sinulla? Naiset ovat ihan tyytyväisiä, vaikka teile ei mitään kontaktia synnykään. Sinä et kuitenkaan ole tyytyväinen tilanteeseen, kun kerran tämän aloituksen teit. Sinä haluat heihin kontaktin, mutta itsepäisyyttäsi et voi asiaa auttaa, ja vain sinä itse olet tyytymätön.


      • niimpäniin
        niimpäniin kirjoitti:

        Ihme logiikkaa tuollainen, että pitäisi ruveta muuttamaan vaikeaksi sellaisia asioita jotka ovat helppoja. Et kyllä saa minua uskomaan sellaista soopaa, ettei tämä lauseesi muka paätisi myös sinuun: "se mikä on heille helppoa, halutaan pitää helppona", ja että sinä muka tieten tahtoen pyrkisit vaikeuttamaan sellaisia asioita, jotka ovat sinulle helppoja. PYH!

        Sinä näytät olettavan, että ne moittimasi naiset ihan varmasti haluaisivat kontaktiin sinun kanssasi. Entä jos se onkin heille jokseenkin yhdentekevää? Jospa heillä ei oikeasti olekaan mitään hinkua päästä kanssasi jutustelemaan. Entä jos se hinku onkin vain sinulla? Naiset ovat ihan tyytyväisiä, vaikka teile ei mitään kontaktia synnykään. Sinä et kuitenkaan ole tyytyväinen tilanteeseen, kun kerran tämän aloituksen teit. Sinä haluat heihin kontaktin, mutta itsepäisyyttäsi et voi asiaa auttaa, ja vain sinä itse olet tyytymätön.

        Ps. Minä en ainakaan itse olisikiinnostunut kontaktista jonkun pokerfacen kanssa. Haluan tutustua vain sellaisiin ihmisiin, jotka käyttävät myös normaalia sanatonta viestintää. Mikään tunteeton pokerface ei kyllä kiinnosta edes juttukaverina.


      • Jepsssss
        niimpäniin kirjoitti:

        Ps. Minä en ainakaan itse olisikiinnostunut kontaktista jonkun pokerfacen kanssa. Haluan tutustua vain sellaisiin ihmisiin, jotka käyttävät myös normaalia sanatonta viestintää. Mikään tunteeton pokerface ei kyllä kiinnosta edes juttukaverina.

        Pitäisi sitten vissiin ilmeillä ja väännellä naamaansa, jotta olisi normaali?
        Jos yhtään ihmisiä seuraat, niin on monella naama ihan peruslukemilla, jos et heille puhu, eivät he ala ilmeilemään miellyttääksesi sinua, jotta ansaitsisivat jutella kanssasi.


      • niimpäniin
        Jepsssss kirjoitti:

        Pitäisi sitten vissiin ilmeillä ja väännellä naamaansa, jotta olisi normaali?
        Jos yhtään ihmisiä seuraat, niin on monella naama ihan peruslukemilla, jos et heille puhu, eivät he ala ilmeilemään miellyttääksesi sinua, jotta ansaitsisivat jutella kanssasi.

        Älä nyt viitsi heittäytyä lapselliseksi. Minä pidän normaaleista ihmisistä. En pidä naamanvääntelijöistä yhtään sen enempää, kuin pokerfacestakaan. Etkä sinä ole niin tyhmä, ettet tuota ymmärtäisi.


      • Jepsssss
        niimpäniin kirjoitti:

        Älä nyt viitsi heittäytyä lapselliseksi. Minä pidän normaaleista ihmisistä. En pidä naamanvääntelijöistä yhtään sen enempää, kuin pokerfacestakaan. Etkä sinä ole niin tyhmä, ettet tuota ymmärtäisi.

        No sieltä tuli lapsellisuus kortti esiin, kun puhui itsensä pussiin.
        Perus naisen vastaus perään, ettei voi olla väärässä, pakko olla jokin "välimaasto", niin kuin kaikissa muissakin kommenteissasi.
        Suosittelen, että menet vaikka lähimpään prismaan istumaan penkille ja katselet ohi kulkevien ihmisten naamoja. Näet varmasti paljon ns. pokerface, naama peruslukemilla ihmisiä. Paitsi ne, jotka keskustelevat toisen kanssa.
        (On hymyä ja pieniä eleitä, ihan normaalia.)
        Miten voisin olla olematta naama peruslukemilla, jos en ole keskutelemassa toisen kanssa?
        Toisin sanoen, jos ei edes tule juttusille kanssani, niin miten voi lukea naamastani, mitä heistä ajattelen? :D

        Valitettavaa on, että useimmilla ihmisillä kun on ns. pokerface päällä, kun eivät keskustele tai flirttaile. Sinun logiikallasi, ei siis ole ihmekään, ettei naiset tule juttelemaan. Vaikka kokemukseni mukaan aikalailla on heidänkin naamansa peruslukemilla, kun ovat yksin, eikä seurassa.


      • Tyhmyys ärsyttää!
        niimpäniin kirjoitti:

        Ps. Minä en ainakaan itse olisikiinnostunut kontaktista jonkun pokerfacen kanssa. Haluan tutustua vain sellaisiin ihmisiin, jotka käyttävät myös normaalia sanatonta viestintää. Mikään tunteeton pokerface ei kyllä kiinnosta edes juttukaverina.

        Ei ole olemassa sanaa NIIMPÄ, koska ei ole myöskään sanaa NIIM! Se on NIIN - NIINPÄ!


      • niimpäniin
        Jepsssss kirjoitti:

        No sieltä tuli lapsellisuus kortti esiin, kun puhui itsensä pussiin.
        Perus naisen vastaus perään, ettei voi olla väärässä, pakko olla jokin "välimaasto", niin kuin kaikissa muissakin kommenteissasi.
        Suosittelen, että menet vaikka lähimpään prismaan istumaan penkille ja katselet ohi kulkevien ihmisten naamoja. Näet varmasti paljon ns. pokerface, naama peruslukemilla ihmisiä. Paitsi ne, jotka keskustelevat toisen kanssa.
        (On hymyä ja pieniä eleitä, ihan normaalia.)
        Miten voisin olla olematta naama peruslukemilla, jos en ole keskutelemassa toisen kanssa?
        Toisin sanoen, jos ei edes tule juttusille kanssani, niin miten voi lukea naamastani, mitä heistä ajattelen? :D

        Valitettavaa on, että useimmilla ihmisillä kun on ns. pokerface päällä, kun eivät keskustele tai flirttaile. Sinun logiikallasi, ei siis ole ihmekään, ettei naiset tule juttelemaan. Vaikka kokemukseni mukaan aikalailla on heidänkin naamansa peruslukemilla, kun ovat yksin, eikä seurassa.

        Vai "lapsellisuuskortti"? Miksi sinä sitten heittäydyit lapselliseksi, kun et kerran kestä sitä, että asiasta mainitaan?

        Prisman penkillä istuessani ohitseni kulkee pääasiassa täysin tuntemattomia ihmisiä, miksi he minulle hymyilisivät? Kun siinä vilinässä joku tuttu sattuu tulemaan, ei hän normaalisti mitään pokerfacea esitä, vaan hänen ilmeestä kyllä näkee ilahtuiko-, vai harmistuiko hän minun näkemisestäni.

        Tuttujen kesken ei siis normaalit ihmiset pokerfaceile. Sinä kuitenkin annoit ymmärtää olevasi normaaleissa sosiaalisissa tilanteissa pokerface. Kysehän oli työpaikasta, koulusta yms. joissa ihmiset tuntevat toisensa. Ne jotka sellaisissa paikoissa pokerfaceilevat, viestittävät melko selkeästi muille, ettei heitä kannata lähestyä.


      • niimpäniin
        Tyhmyys ärsyttää! kirjoitti:

        Ei ole olemassa sanaa NIIMPÄ, koska ei ole myöskään sanaa NIIM! Se on NIIN - NIINPÄ!

        Jestas sentään!


      • Jepsssss
        niimpäniin kirjoitti:

        Vai "lapsellisuuskortti"? Miksi sinä sitten heittäydyit lapselliseksi, kun et kerran kestä sitä, että asiasta mainitaan?

        Prisman penkillä istuessani ohitseni kulkee pääasiassa täysin tuntemattomia ihmisiä, miksi he minulle hymyilisivät? Kun siinä vilinässä joku tuttu sattuu tulemaan, ei hän normaalisti mitään pokerfacea esitä, vaan hänen ilmeestä kyllä näkee ilahtuiko-, vai harmistuiko hän minun näkemisestäni.

        Tuttujen kesken ei siis normaalit ihmiset pokerfaceile. Sinä kuitenkin annoit ymmärtää olevasi normaaleissa sosiaalisissa tilanteissa pokerface. Kysehän oli työpaikasta, koulusta yms. joissa ihmiset tuntevat toisensa. Ne jotka sellaisissa paikoissa pokerfaceilevat, viestittävät melko selkeästi muille, ettei heitä kannata lähestyä.

        En tunne työpaikkalla olevia naisia, miksi tuntisin?
        Et sinäkään tunne ketään, ennen kun tutustut heihin, niin kauan ovat he sinulle tuntemattomia. Ja en missään vaiheessa väittänyt olevani pokerface sosiaalisissa tilanteissa, ne vaativat keskustelua, jota ei ole. Ja tuohon lapsellisuus asiaan, vaikutat hyvin lapselliselta itse. Oikoluet tekstiä ja muunnat ne sopivaan muotoon tukemaan seuraavaa väittelyäsi.


      • niimpäniin
        Jepsssss kirjoitti:

        En tunne työpaikkalla olevia naisia, miksi tuntisin?
        Et sinäkään tunne ketään, ennen kun tutustut heihin, niin kauan ovat he sinulle tuntemattomia. Ja en missään vaiheessa väittänyt olevani pokerface sosiaalisissa tilanteissa, ne vaativat keskustelua, jota ei ole. Ja tuohon lapsellisuus asiaan, vaikutat hyvin lapselliselta itse. Oikoluet tekstiä ja muunnat ne sopivaan muotoon tukemaan seuraavaa väittelyäsi.

        Nuo työpaikkasi naiset ovat siis mielestäsi ihan yhtä tuntemattomia, kuin satunnaiset ohikulkijat prisman käytävillä. Odotatko sinä siellä Prismassakin, että nämä satunnaiset naispuoliset ohikulkijat tulevat sinulle juttelemaan?

        Työpaikkasi naisilta selkeästi odotat ja toivot keskustelun aloitusta, vaikka te olette toisillenne täysin vieraita. Sitten sinä vielä oletat heillä olevan samanlaiset odotukset sinun suhteesi. Kuvittelet jopa "rankaisevasi" heitä olemalla tuppisuu. Heillä ei kuitenkaan nähtävästi ole mitään suurempaa tarvetta päästä työpaikan pokerfacen kanssa lähempään kontaktiin. Luultavasti heillä ei ole mitään toiveita siitä, että sinä ottaisit kontaktia. Koska tuo kontaktin saaminen on sinun tarpeesi, eikä heidän, niin ehkäpä rankaisetkin vain itseäsi sillä, ettet ota kontaktia.

        Yksi syy siihen, ettei nainen tee tuota keskustelun aloitusta on se, että miehet liian usein pitävät sitä iskuaikeena. Jos naisella ei ole sen suuntaisia aikeita, niin hän varmaankin pyrkii välttämään sellaisen väärinkäsityksen syntymistä. Pokerfacen kanssa on muutenkin vaikea luontevasti aloittaa keskustelua, koska hän vaikuttaa töykeältä. Olisi siis syytä antaa itsestään sympaattinen vaikutelma, jos toivoo muilta kontaktin ottoa.


      • Jepsssss
        niimpäniin kirjoitti:

        Nuo työpaikkasi naiset ovat siis mielestäsi ihan yhtä tuntemattomia, kuin satunnaiset ohikulkijat prisman käytävillä. Odotatko sinä siellä Prismassakin, että nämä satunnaiset naispuoliset ohikulkijat tulevat sinulle juttelemaan?

        Työpaikkasi naisilta selkeästi odotat ja toivot keskustelun aloitusta, vaikka te olette toisillenne täysin vieraita. Sitten sinä vielä oletat heillä olevan samanlaiset odotukset sinun suhteesi. Kuvittelet jopa "rankaisevasi" heitä olemalla tuppisuu. Heillä ei kuitenkaan nähtävästi ole mitään suurempaa tarvetta päästä työpaikan pokerfacen kanssa lähempään kontaktiin. Luultavasti heillä ei ole mitään toiveita siitä, että sinä ottaisit kontaktia. Koska tuo kontaktin saaminen on sinun tarpeesi, eikä heidän, niin ehkäpä rankaisetkin vain itseäsi sillä, ettet ota kontaktia.

        Yksi syy siihen, ettei nainen tee tuota keskustelun aloitusta on se, että miehet liian usein pitävät sitä iskuaikeena. Jos naisella ei ole sen suuntaisia aikeita, niin hän varmaankin pyrkii välttämään sellaisen väärinkäsityksen syntymistä. Pokerfacen kanssa on muutenkin vaikea luontevasti aloittaa keskustelua, koska hän vaikuttaa töykeältä. Olisi siis syytä antaa itsestään sympaattinen vaikutelma, jos toivoo muilta kontaktin ottoa.

        Kyllä he ovat yhtä tuntemattomia, mutta heidän olemassa olol olen huomannut, sillä nän heitä päivittäin. Ja en odota prismassa ketään, muuntelet taas sanomisiani. En missään vaiheessa sanonut tekeväni prismassa yhtään mitään, lähinnä kehotin sinua menemään sinne istumaan ja katselemaan, kun tunnut olevan sen verran poissa todellisuudesta.

        En odota, ihmettelen, että miksi yksikään nainen, myöskään tällä työpaikalla, ei aloita keskusteluja, ei pelkästään minun kanssani, vaan ei kenenkään muunkaan miehen kanssa. En rankaise, en vain alennu heidän peleihinsä mukaan.
        Takerrut taas tuohon pokerfaceen, joka tuntuu olevan nyt suurin valttikorttisi kohti voittoa. Kuten jo moneen kertaan selitin, JOKAINEN NORMAALI IHMINEN on pokerface, kun ei tee mitään, ellei sitten vääntele naamaansa kuin joku pelle.
        (SE MITÄ SINÄ LUULTAVASTI HAET ON SE KUINKA HYVIN SEN PYSTYY PITÄMÄÄN PÄÄLLÄ. JA SEHÄN EI OLE MINULLA PÄÄLLÄ KUN KESKUSTELEN, LÄHINNÄ VAIN SILLOIN KUN EN KESKUSTELE KENENKÄÄN KANSSA. TULIKO JO SELVÄKSI?) Ja tämä oli se syy jonka takia kehotin sinua sinne prismaan istuskelemaan.
        Ja kyllä, luulenpa että monella heistä on toiveita tutustua, sillä vilkuiluja tulee paljon ja ns. silmäpeliä, mutta en vain avaa keskustelua.
        Miksi minun pitäisi avata keskustelu, jos he itse haluavat tutustua?
        Ajatteleppa niin päin. Ainiin olet nainen, joten et voi ajatella niin, ethän sinä koskaan miehiä lähesty, vaan miehet lähestyvät sinua, et pysty ymmärtämään. Voi voi... Eiköhän lopeteta tämä jatkuva paskan jauhanta, kun et mitään rakentavaa asiasta osaa laittaa, vaan yrität muunnella sanomisiani tukemaan vittuilu palkkiasi.


      • niimpäniin
        Jepsssss kirjoitti:

        Kyllä he ovat yhtä tuntemattomia, mutta heidän olemassa olol olen huomannut, sillä nän heitä päivittäin. Ja en odota prismassa ketään, muuntelet taas sanomisiani. En missään vaiheessa sanonut tekeväni prismassa yhtään mitään, lähinnä kehotin sinua menemään sinne istumaan ja katselemaan, kun tunnut olevan sen verran poissa todellisuudesta.

        En odota, ihmettelen, että miksi yksikään nainen, myöskään tällä työpaikalla, ei aloita keskusteluja, ei pelkästään minun kanssani, vaan ei kenenkään muunkaan miehen kanssa. En rankaise, en vain alennu heidän peleihinsä mukaan.
        Takerrut taas tuohon pokerfaceen, joka tuntuu olevan nyt suurin valttikorttisi kohti voittoa. Kuten jo moneen kertaan selitin, JOKAINEN NORMAALI IHMINEN on pokerface, kun ei tee mitään, ellei sitten vääntele naamaansa kuin joku pelle.
        (SE MITÄ SINÄ LUULTAVASTI HAET ON SE KUINKA HYVIN SEN PYSTYY PITÄMÄÄN PÄÄLLÄ. JA SEHÄN EI OLE MINULLA PÄÄLLÄ KUN KESKUSTELEN, LÄHINNÄ VAIN SILLOIN KUN EN KESKUSTELE KENENKÄÄN KANSSA. TULIKO JO SELVÄKSI?) Ja tämä oli se syy jonka takia kehotin sinua sinne prismaan istuskelemaan.
        Ja kyllä, luulenpa että monella heistä on toiveita tutustua, sillä vilkuiluja tulee paljon ja ns. silmäpeliä, mutta en vain avaa keskustelua.
        Miksi minun pitäisi avata keskustelu, jos he itse haluavat tutustua?
        Ajatteleppa niin päin. Ainiin olet nainen, joten et voi ajatella niin, ethän sinä koskaan miehiä lähesty, vaan miehet lähestyvät sinua, et pysty ymmärtämään. Voi voi... Eiköhän lopeteta tämä jatkuva paskan jauhanta, kun et mitään rakentavaa asiasta osaa laittaa, vaan yrität muunnella sanomisiani tukemaan vittuilu palkkiasi.

        Ensinnäkään minä en ole sinulle vittuillut.

        Toisekseen: naiset eivät "pelaa pelejä" käyttäytyessään heille tyypillisellä tavalla. He vain ovat omia itsejään.

        Kolmanneksi: sinähän niitä pelejä pelaat, kun et kiusallasi aloita keskustelua, vaikka hinku on vähintään yhtä kova kuin tytöillä. Tuolla käytöksellä yrität saada heidät alentumaan sinun pelejäsi pelaamaan. Jää nähtäväksi onnistutko. Epäilen että ei.

        Neljänneksi: sinun EI tarvitse avata keskustelua heidän kanssaan, ei todellakaan!. Kokeile ihan rauhassa suostuvatko he pelaamaan sinun peliäsi. Lycka till!


      • Jepsssss
        niimpäniin kirjoitti:

        Ensinnäkään minä en ole sinulle vittuillut.

        Toisekseen: naiset eivät "pelaa pelejä" käyttäytyessään heille tyypillisellä tavalla. He vain ovat omia itsejään.

        Kolmanneksi: sinähän niitä pelejä pelaat, kun et kiusallasi aloita keskustelua, vaikka hinku on vähintään yhtä kova kuin tytöillä. Tuolla käytöksellä yrität saada heidät alentumaan sinun pelejäsi pelaamaan. Jää nähtäväksi onnistutko. Epäilen että ei.

        Neljänneksi: sinun EI tarvitse avata keskustelua heidän kanssaan, ei todellakaan!. Kokeile ihan rauhassa suostuvatko he pelaamaan sinun peliäsi. Lycka till!

        1. Hyvin paljon se siltä vaikuttaa, kun yrität kaikin keinoin etsiä syitä, että vika olisi täysin minussa.

        2. ..Vaikka tunnustitkin, että sellaisia ne naiset on. (Vihdoin ja viimein. Kauan sai inttääkin)

        3. En pelaa pelejä, en vain aloita keskuteluja, toisin sanoen, ole vain alentanut käyttäytymistäni naisten tasolle. Vaikka luultavasti joudunkin tästä poikkeamaan, jos joskus haluan jonkun kanssa seurustella, mutta katotaannyt kuinka kauan jaksan. Koska tiedän jo valmiiksi, että ei ne naiset aloita keskustelua, vaan saavat muilta miehiltä tarpeeksi huomiota, ilman että edes yrittävät, ovat vaan olemassa, se riittää.

        4. Kiitos.


      • helpommalla pääsee
        niimpäniin kirjoitti:

        Nuo työpaikkasi naiset ovat siis mielestäsi ihan yhtä tuntemattomia, kuin satunnaiset ohikulkijat prisman käytävillä. Odotatko sinä siellä Prismassakin, että nämä satunnaiset naispuoliset ohikulkijat tulevat sinulle juttelemaan?

        Työpaikkasi naisilta selkeästi odotat ja toivot keskustelun aloitusta, vaikka te olette toisillenne täysin vieraita. Sitten sinä vielä oletat heillä olevan samanlaiset odotukset sinun suhteesi. Kuvittelet jopa "rankaisevasi" heitä olemalla tuppisuu. Heillä ei kuitenkaan nähtävästi ole mitään suurempaa tarvetta päästä työpaikan pokerfacen kanssa lähempään kontaktiin. Luultavasti heillä ei ole mitään toiveita siitä, että sinä ottaisit kontaktia. Koska tuo kontaktin saaminen on sinun tarpeesi, eikä heidän, niin ehkäpä rankaisetkin vain itseäsi sillä, ettet ota kontaktia.

        Yksi syy siihen, ettei nainen tee tuota keskustelun aloitusta on se, että miehet liian usein pitävät sitä iskuaikeena. Jos naisella ei ole sen suuntaisia aikeita, niin hän varmaankin pyrkii välttämään sellaisen väärinkäsityksen syntymistä. Pokerfacen kanssa on muutenkin vaikea luontevasti aloittaa keskustelua, koska hän vaikuttaa töykeältä. Olisi siis syytä antaa itsestään sympaattinen vaikutelma, jos toivoo muilta kontaktin ottoa.

        Ihan totta - ja mitä kauniimpi nainen, sitä hanakammin miehet ovat ottamassa normaalia kohteliaisuutta iskuyrityksenä ja vihreänä valona.

        Siksi en koskaan aloita oma-aloitteisesti keskustelua työpaikalla muutoin kuin "vaarattomien" miesten kanssa, eli lähinnä paljon nuorempien kanssa.


      • ......
        helpommalla pääsee kirjoitti:

        Ihan totta - ja mitä kauniimpi nainen, sitä hanakammin miehet ovat ottamassa normaalia kohteliaisuutta iskuyrityksenä ja vihreänä valona.

        Siksi en koskaan aloita oma-aloitteisesti keskustelua työpaikalla muutoin kuin "vaarattomien" miesten kanssa, eli lähinnä paljon nuorempien kanssa.

        Tässähän aloittaja nyt sai vastauksen häntä vaivaavaan kysymykseen. Sitähän hän valitti, että vain selkeästi vanhemmat naiset saattavat keskustelun aloituksen tehdä..


      • siltä vaikuttaa
        Jepsssss kirjoitti:

        Kyllä he ovat yhtä tuntemattomia, mutta heidän olemassa olol olen huomannut, sillä nän heitä päivittäin. Ja en odota prismassa ketään, muuntelet taas sanomisiani. En missään vaiheessa sanonut tekeväni prismassa yhtään mitään, lähinnä kehotin sinua menemään sinne istumaan ja katselemaan, kun tunnut olevan sen verran poissa todellisuudesta.

        En odota, ihmettelen, että miksi yksikään nainen, myöskään tällä työpaikalla, ei aloita keskusteluja, ei pelkästään minun kanssani, vaan ei kenenkään muunkaan miehen kanssa. En rankaise, en vain alennu heidän peleihinsä mukaan.
        Takerrut taas tuohon pokerfaceen, joka tuntuu olevan nyt suurin valttikorttisi kohti voittoa. Kuten jo moneen kertaan selitin, JOKAINEN NORMAALI IHMINEN on pokerface, kun ei tee mitään, ellei sitten vääntele naamaansa kuin joku pelle.
        (SE MITÄ SINÄ LUULTAVASTI HAET ON SE KUINKA HYVIN SEN PYSTYY PITÄMÄÄN PÄÄLLÄ. JA SEHÄN EI OLE MINULLA PÄÄLLÄ KUN KESKUSTELEN, LÄHINNÄ VAIN SILLOIN KUN EN KESKUSTELE KENENKÄÄN KANSSA. TULIKO JO SELVÄKSI?) Ja tämä oli se syy jonka takia kehotin sinua sinne prismaan istuskelemaan.
        Ja kyllä, luulenpa että monella heistä on toiveita tutustua, sillä vilkuiluja tulee paljon ja ns. silmäpeliä, mutta en vain avaa keskustelua.
        Miksi minun pitäisi avata keskustelu, jos he itse haluavat tutustua?
        Ajatteleppa niin päin. Ainiin olet nainen, joten et voi ajatella niin, ethän sinä koskaan miehiä lähesty, vaan miehet lähestyvät sinua, et pysty ymmärtämään. Voi voi... Eiköhän lopeteta tämä jatkuva paskan jauhanta, kun et mitään rakentavaa asiasta osaa laittaa, vaan yrität muunnella sanomisiani tukemaan vittuilu palkkiasi.

        Keskusteletko itsesi kanssa?


    • panomies.

      Pantavan näköiset naiset voisivat aloittaa keskustelun vaikka sanolla "pane minua!"

    • Luuseri.

      Naiset ei ole minulle puhunut yli 5 vuoteen. Ennen tein alotteita jutteluun mutta en enää. Kelan virkailijaa ei oteta huomioon eikä kaupan kassaa mutta muuten naiset ei ole puhuneet minulle töissäkään mitään vuosiin.

    • dsvsdb

      Joo, ei edes tervehdystä saa jos ei itse tervehdi aina ensin ja kyse siis tällasista akoista joita näkee päivittäin.

    • käytöksen kultainen

      kirja neuvoo että naisen kuuluu tervehtiä ensin. mutta jos on tiedossa ylimielinen limanuljaska voi kaverin skipata yli.

      Siis jos mies ei kohtele muullakaan tavalla naista kunnioittavasti, alistaa, on turha odottaa hyvää käytöstä.

      • Jepsssss

        Oih, minä alistan olemassa olollani, enkä siis odota hyvää käytöstä.
        Ps. Ihan normaalin näköinenkin ja hyväkuntoinen olen, sekä jutelessa asiallinen, joillei sitten toinen ala vinoilemaan/ olemaan kusipää.
        Mutta kuten sanottu, naisten kanssa harvoin sinne asti ei tarvitse mennä ottamaan selvää. (Ellen itse aloita jutustelua, jota ei hirveemin enää kiinnosta tehdä.)
        Katsotaan uusiksi, kunhan muuttavat käytöksensä ja lopettavat prinsessa leikit.


      • ??????
        Jepsssss kirjoitti:

        Oih, minä alistan olemassa olollani, enkä siis odota hyvää käytöstä.
        Ps. Ihan normaalin näköinenkin ja hyväkuntoinen olen, sekä jutelessa asiallinen, joillei sitten toinen ala vinoilemaan/ olemaan kusipää.
        Mutta kuten sanottu, naisten kanssa harvoin sinne asti ei tarvitse mennä ottamaan selvää. (Ellen itse aloita jutustelua, jota ei hirveemin enää kiinnosta tehdä.)
        Katsotaan uusiksi, kunhan muuttavat käytöksensä ja lopettavat prinsessa leikit.

        Miksi ihmeessä kuvittelet olevasi niin tärkeä näille naisille, että he sinun mököttämisesi takia muuttaisivat käytöstään?


      • Jepsssss
        ?????? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kuvittelet olevasi niin tärkeä näille naisille, että he sinun mököttämisesi takia muuttaisivat käytöstään?

        En kuvittele olevani ytään sen tärkeämpi, mutta en sen vähäarvoisempi kuin kukaan mukaan, siksi en ala yksipuolisesti olemaan se aktiivinen osapuoli vuorovaikutuksessa. Ennemin väittäisin naisten kuvittelevan olevansa todella tärkeitä, kun eivät voi "alentua" aloittamaan keskustelua.

        Mutta toisaalta vika on myös suuressa osassa miehissä, kun ovat naiset jalustalle nostaneet. "Jos synnyt pillu jalkovälissä, niin olet arvokkaampi ihminen."


      • törkeä sika
        Jepsssss kirjoitti:

        En kuvittele olevani ytään sen tärkeämpi, mutta en sen vähäarvoisempi kuin kukaan mukaan, siksi en ala yksipuolisesti olemaan se aktiivinen osapuoli vuorovaikutuksessa. Ennemin väittäisin naisten kuvittelevan olevansa todella tärkeitä, kun eivät voi "alentua" aloittamaan keskustelua.

        Mutta toisaalta vika on myös suuressa osassa miehissä, kun ovat naiset jalustalle nostaneet. "Jos synnyt pillu jalkovälissä, niin olet arvokkaampi ihminen."

        Kun nainen on nostettu jalustalle, niin on helpompi kurkkia hameen alle.


    • EiKantsiYleistää

      Kyl naiset tulee juttelee jos ne on kiinnostuneita, tai haluavat ottaa selvää mikä olet miehiäsi.

    • "Naiset eivät aloita keskusteluja miehille. (Koskaan)"

      -Ei pidä paikkaansa.

      Itseni kohdalla se on nimenomaan nainen joka yleensä aloittaa sen keskustelun. Joten tuollainen ei-koskaan-yleistys menee metsään kolisten.

    • lennkkeilijä

      no nehän kauniin näköset naiset ei nörttipojalle sano mitään vaikka kroppa ois ok, noeipä väliä ei niistä oo naimapuuhiinkaan. tavisnaiset ei sano ssenkään vertaa vaika niistä olis. vaateet on kovat kyllä ne jollekin asfalttisoturille jolla tastskoja huutelee mutta peruseloveenat ei perusmiehele mitä nyt toivos

      • .......

        Tässähän se taas tuli. "Naimapuuhia" se tämäkin nimimerkki on heti odottamassa, jos nainen hänelle jotain sanoo. Siksipä naisten kannalta parempi pysyä hiljaa.


      • Söpö nainen
        ....... kirjoitti:

        Tässähän se taas tuli. "Naimapuuhia" se tämäkin nimimerkki on heti odottamassa, jos nainen hänelle jotain sanoo. Siksipä naisten kannalta parempi pysyä hiljaa.

        "....." Parempi naisen olla hiljaa kun kerran jo pelkkä vilkaisukin miehen suuntaan koetaan usein seksuaaliseksi vinkiksi.
        Kummallista kun ei voi työkaverin kanssa edes asiallista tervehdystä tehdä ilman AP:n kaltaisia tiukkapipoja.
        Ehkäpä teillä duunissa naisilla huonoja kokemuksia mitä vain fiksu moikkaaminen pahimmillaan voi aiheuttaa..
        Olet kumma äijä jos et itse osaa tervehtiä? Mitä alentumista se sulta olisi? Sillä sun tervehtimisen aloituksella saattaisi työpaikan ahdistava ilmapiiri puhdistua.
        Vai riittääkö juuri sulle sitten vain tervehdykset vai ovatko ne ns lupaus seksistä? Tätä usea mies ajattelee jopa duunikaverista, ikävä kyllä.
        Kannattaa miettiä muu vaihtoehto kuin jurotus kun kerran olet tännekin jaksanut kirjoittaa..


    • Femma5

      Ai miksi en aloita keskustelua miesten kanssa? Koska miehet luulevat että se on iskemistä tai kiinnostuksen osoitusta. Kerran-pari olen rohkaistunut aloittamaan, ja näin on käynyt. Ja nyt en laske sitä kun esim. työkaverilta kysyy jotain työhön liittyvää tai ohikulkijalta kelloa/missä joku paikka on tms. muuta kuin niitä näitä. Olen kyllä aika ujo, enkä aloita niitänäitä- juttelua naisillekkaan. Samoin miehet hyvin hyvin harvoin aloittavat juttelun minulle, toisin kuin naiset. Eli tästähän voisi päätellä että miehet ne ei aloita juttelua, naiset kyllä.

      Mutta, sama tyyppi näyttää olevan tämä, kuin naisen logiikka -puolella itsepintaisesti tuulimyllyjä vastaan taisteleva. Kova on pojalla ongelma, halu näyttää että voittaa, vaikka juuri kukaan ei ole samaa mieltä, ja argumentit on kumottu yksi toisensa jälkeen. Totuutta ei halua heppu nähdä.

    • hyi yök

      Näiden suomi24 palstan miesten kommenttien lukemisen jälkeen ei huvita puhua enää yhtään mitään...

    • better off alone

      Kyllähän ytmit jututtaa naisia ja pörräävät muutenkin niiden ympärillä niin että ei ne enää kaipaa ätmien surkeita jutteluyrityksiä.
      Nuorempana koetin olla jutteleva vaikka en koskaan mikään hyvä juttumies olekaan ollut, jälkeenpäin aina harmitti mitä typeryyksiä suusta oli päässyt vain siksi että olisi jotain sanottavaa.
      Niinpä näin vanhemmiten minäkin olen lakannut puhumasta naisille mitään muuta kuin välttämättömät työasiat ja niitä on hyvin harvoin. Joskus olen ollut ikäänkuin huomaavinani että naisia ehkä ärsyttää kun en pyri heidän juttusilleen mutta eivät ole sanoneet mitään joten ei voi varmaksi tietää. Jutelkoot mu1kkujen miesten kanssa ihan keskenäänsä minun puolesta...

      • ???

        "Kyllähän ytmit jututtaa naisia ja pörräävät muutenkin niiden ympärillä niin että ei ne enää kaipaa ätmien surkeita jutteluyrityksiä."

        "Jutelkoot mu1kkujen miesten kanssa ihan keskenäänsä minun puolesta..."

        Ytmitkö ovat poikkeuksetta mu1kkuja miehiä? Mikäs ätmeistä sitten niin paljon parempia tekee?


      • better off alone
        ??? kirjoitti:

        "Kyllähän ytmit jututtaa naisia ja pörräävät muutenkin niiden ympärillä niin että ei ne enää kaipaa ätmien surkeita jutteluyrityksiä."

        "Jutelkoot mu1kkujen miesten kanssa ihan keskenäänsä minun puolesta..."

        Ytmitkö ovat poikkeuksetta mu1kkuja miehiä? Mikäs ätmeistä sitten niin paljon parempia tekee?

        kyllähän ytmit yleensä ovat ihan ky8piä ja itsekkäitä, terävät kyynärpäät omaavia mu1kkuja jotka polkevat muut maanrakoon vaikka sitten päivänvaloa kestämättömin keinoin. Ei ne pelaa reilua peliä kuten atmit.


    • Ei koskaan

      No, kyllä mun tyttöystävä tuli ainakin mua pyytämään syömään yliopistolla ja siitä se lähti...

    • ………….

      Paljon olisi jäänyt puhumatta, jos en olisi koskaan aloittanut keskustelua vieraan ihmisen kanssa, oli sitten nainen tai mies. Ihan normaalia käytöstä. En ymmärrä, millaisia ihmisiä aloittaja tapaa, koska omissa, jokseenkin laajoissa ympyröissäni keskustelun avaaminen on ihan luonnollinen juttu, ei sukupuolisidonnainen. Toki tietysti keskustelutkin ovat tavallisia, eivät tähtää heti parinmuodostukseen tai vastaavaan.

    • xcbxc

      Yksi juttu jonka olen pistänyt merkille naisten ja miesten välisessä kanssakäymisessä, on se että mies kehuu naista mutta naiselta ei koskaan tule vastakehuja. Imuroivat vaan kehut itselleen egon pönkitykseksi ja se siitä. Onko sitten ihmekään jos maa on täynnä epävarmoja ja heikkoitsetuntoisia itsariäijiä kun eivät koskaan saa positiivista palautetta naisilta.

      • hmm...

        Ehkä ne naiset vain tietävät, ettei niille miesten kehuille kannata mitään arvoa antaa, ja vastakehuja keksiä. Miehethän viljelevät noita kehuja pelkästään pilluntoivossa, eivät he niillä itään tarkoita.


      • entueloisia

        joo, eipä naisiin kannata panostaa, loiseläjiä näyttävät olevan.


    • taavi

      Paskapuhetta. Mulle tulee ainakin naiset juttelemaan tosi usein.

    • doesitmatter?

      Mahtava keskustelunavaus! Hyvä ap. Ite oon laittanut kans merkille tämän naisten tärkeilyn ja omiin porukoihinsa vetäytymisen, jossa yritetään viimeseen asti olla hiljaa suu supussa. Nykypäivänä tullut vielä tämä että luuria näprätään joka saakelin välissä ja ne silmät pysyy kiinni ei mitään kiinnostuksen osoituksia tai hymyä. Tietenkin hieman yleistystä kun on niin ympäristöstä kiinni ollaanko baarissa vai koulussa. Monet naiset yrittävät olla nii huomaamattomia ja kontaktin hakemista on vain ani harvalla. (liekkö naisilla joku keskinäinen "lumppu-akka jos miehille menee puhuun KUN NE KUITENKIN TULEE VONKAA MEILT" - mentaliteetti. En ymmärrä miten miehen pitäisi olla se "rohkeampi osapuoli" joka välissä. Samaa mykkäkoulua pidän itsekkin nykyään siihen asti kunnes jotain joku saa sanotuksi. Tykkään höpötellä mutta en rupea nauriiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe