Turkin riviera / Azuro-matkat

Liian halpaa?

Onko kokemusta azuro-matkoista turkin rivieralle? Tuli tarjousmatka 7 pv 200 € sisältäen lennot, 4-5 tähden hotelli, retket. Voiko pitää paikkaansa? Onko kukaan ollut? Kannattaako lähteä?

21

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukaan vaan

      Lue tarkkaan, mitä matkaan ei sisälly ja mitä matka sisältää. Jos tykkäät, niin ei sit mitään.

    • Ystävällisesti

      Käypä tuolla tutustumassa:
      http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,107757.0.html
      Itselläni ei onneksi kokemusta. Ystäväni oli hetken innostunut lehden välissä tulleesta tarjouskirjeestä. Missään tapauksessa emme lähde mainostetulle matkalle.

    • matkailija9

      Hei!
      Minäkin sain sellaisen tarjouksen ja etsin matkaseuraa sinne. Lähden koska matkaoppaat ja omistaja on hiljattain vaihtuneet ja siellä on nyt mukavat oppaat.
      Mutta yksin se maksaa 350e. Ja olen 40v. sinkkunainen. Lähtisitkö mukaan ja jaetaan yksi huone?
      Ota yhteyttä: [email protected]

      • Mieti vielä

        Oikein hyvää matkaa sulle. Kyllä oleta tavan valinnut matkustamiselle.


    • Ninjaturtle

      Itse en kyllä lähtisi. Olen nk. omatoimimatkaaja ja aikaisemmin matkatoimiston kautta tuli käytyä monastikin.
      Tuollaisissa tuppaa olemaan aina jonkinlainen sudenkuoppa :(
      Kannattaa soittaa firmaan ja kysyä millaisia ehtoja siihen liittyy. Olisi aika ikävä istua kuuntelemassa jotain luentoja, jos ei ole aikomustakaan ostaa asuntoa.
      Se kuitenkin on varmaa, että kaikki paikat missä pysähdytte, on diili Azurolla ja ko. firmalla eikä se yleensä ole halvin mahdollinen. Näihin lukeutuu ehkä myös ruokailut. Selvitä, niin tiedät. Kerro sitten tännekin :)

    • kalle459

      www.top10matkatarjoukset.com sama matka ja maksa 149€

    • Extreme

      Matkan hinta 199 lentokenttämaksu vip paketti 249 tai confort 349 bussissa oppaalle ja kuskille. Paketeilla sisäänpääsy ja ruokailu. Lentoyhtiö Corendon. Maakuntakentältä lähtö ei takaa samalle kentälle paluuta. Bussissa istumista jos sietää näkee kyllä maisemia. Ruotsalainen matkatoimisto?

    • Paketti on paketti

      Ihan ympäripyöreetä diibadaabaa on . Miksi eivät kerro Hotellien nimiä? Tuskin tietää vielä matkanjärjestäjäkään. Jokatapauksessa hotellit ovat kaukana kaupunkikeskustoista, keskellä ei mitään. Matkaaja täysin sidottu bussiin ja aikatauluun jabussilastilliseen kanssamatkaajia.
      Lisämaksuja tulee ruokailuissta ja siitä kun EI osallistu.

      • Azuro-matkaaja

        Onko kokemuksia azurosta tänä syksynä?


      • ...jos tykkää
        Azuro-matkaaja kirjoitti:

        Onko kokemuksia azurosta tänä syksynä?

        Systeemi ei mihinkään muutu. 5 tähden hotellia ei voi tarjota tuohon hintaan ilman pakollisia lisämaksuja ja vapauden riistoa lähenteleviä kauppavierailuja. Osa minunkin ryhmässä olleista viihtyi ja ehkä huomasi vasta jälkeenpäin tulleensa huijatuksi esim. kultakaupoissa. Minä en noita paketteja suosittele. Turkki on täynnä mukavia, vähemmillä tähdillä varustettuja hotelleja ja ravintoloita, joissa palvelu on aitoa, ystävällistä aj rehellista. Nähtävyyksiin pääsee paikallisten matkailuyrittäjien palveluja ostaen tai paikallisbusseilla.


      • Derya...
        ...jos tykkää kirjoitti:

        Systeemi ei mihinkään muutu. 5 tähden hotellia ei voi tarjota tuohon hintaan ilman pakollisia lisämaksuja ja vapauden riistoa lähenteleviä kauppavierailuja. Osa minunkin ryhmässä olleista viihtyi ja ehkä huomasi vasta jälkeenpäin tulleensa huijatuksi esim. kultakaupoissa. Minä en noita paketteja suosittele. Turkki on täynnä mukavia, vähemmillä tähdillä varustettuja hotelleja ja ravintoloita, joissa palvelu on aitoa, ystävällistä aj rehellista. Nähtävyyksiin pääsee paikallisten matkailuyrittäjien palveluja ostaen tai paikallisbusseilla.

        Minkä firman matkalla olit ja mikä se matka sitten oli? Kappadokia, Länsi-Turkin kiertomatka vai mikä? Vähän tarkennusta kiitos. Olen itse kovasti kiinnostunut tuosta Kappadokiasta.

        Inhoan itsekin noita pakkopysähdyksiä kulta- yms paikoissa. Niitä on jopa Alanyasta käsin tehtävillä retkillä sekä matkatoimistojen että kadulta ostettujen, vaikka kukaan ei haluaisi. Meidät poistettiin bussista, koska kuljettaja vei sen muualle (?) ja oli pakko mennä sisään. Emme ostaneet mitään ja livahdimme ulos heti kun pääsimme. Myyjäliikkeet sponssaavat matkatoimistoja (suomalaisia ja paikallisia), muutoin kaikki retket olisivat kalliimpia, luulen. Mutta en tykkää, pidentää turhaan päivää. Enkä osta koskaan mitään.

        Kappadokia itse toteutettuna ei kiinnosta tähän aikaan vuodesta.


      • jussipussi
        Derya... kirjoitti:

        Minkä firman matkalla olit ja mikä se matka sitten oli? Kappadokia, Länsi-Turkin kiertomatka vai mikä? Vähän tarkennusta kiitos. Olen itse kovasti kiinnostunut tuosta Kappadokiasta.

        Inhoan itsekin noita pakkopysähdyksiä kulta- yms paikoissa. Niitä on jopa Alanyasta käsin tehtävillä retkillä sekä matkatoimistojen että kadulta ostettujen, vaikka kukaan ei haluaisi. Meidät poistettiin bussista, koska kuljettaja vei sen muualle (?) ja oli pakko mennä sisään. Emme ostaneet mitään ja livahdimme ulos heti kun pääsimme. Myyjäliikkeet sponssaavat matkatoimistoja (suomalaisia ja paikallisia), muutoin kaikki retket olisivat kalliimpia, luulen. Mutta en tykkää, pidentää turhaan päivää. Enkä osta koskaan mitään.

        Kappadokia itse toteutettuna ei kiinnosta tähän aikaan vuodesta.

        Ei ne Azuromatkojen matkat halpoja ole. Lopullinen hintaon n. Kolminkertainen. Kuukausi sitten sai äkkilähdön Turkkiin 99 e. Ja 129. Suora lento Oulusta, määrittelemätön hotelli mutta hotelli oli ihan hyvä ja aivan keskellä Sideä.


      • Azuro-matkaaja kirjoitti:

        Onko kokemuksia azurosta tänä syksynä?

        Varattiin lähtö lauantaille 15.11 ja maksettiin etumaksu, mutta 31.10 tuli ilmoitus matkan perumisesta, kun 'ei ole tullut tarpeeksi lähtiöitä'. Azuro antoi muutaman vaihtoehtopäivämäärän, mutta kukapa työssäkäyvä tällä varoitusajalla muuttaa sovittuja loma-aikojaan. Eli varailkaa rauhassa Azurolta matkoja,mutta älkää laskeko turhaan liiikaa sen päälle, että matka sitten oikeasti toteutuu.


      • marja-leena.
        istahtelija kirjoitti:

        Varattiin lähtö lauantaille 15.11 ja maksettiin etumaksu, mutta 31.10 tuli ilmoitus matkan perumisesta, kun 'ei ole tullut tarpeeksi lähtiöitä'. Azuro antoi muutaman vaihtoehtopäivämäärän, mutta kukapa työssäkäyvä tällä varoitusajalla muuttaa sovittuja loma-aikojaan. Eli varailkaa rauhassa Azurolta matkoja,mutta älkää laskeko turhaan liiikaa sen päälle, että matka sitten oikeasti toteutuu.

        Voi kurja!

        Tiedustelin jokin aika sitten 8.11. alkavaa Deturin kiertomatkaa. Sanottiin, ettei ole tarpeeksi lähtijöitä siinä vaiheessa kasassa (12 kpl), joten matka ei toteutune. Ei minullakaan ole varaa venkslata lomien kanssa. Saati pitää se loma sitten turhaan, kun/jos matka peruuntuukin.

        Eli muillakin on sama juttu.


    • Heh, surffasinpa vielä Azuron sivuille (etsiessäni korvaavaa matkaa tämän puihinmenneen tilalle), siellä näkyi myynnissä juuri tuota varaamaamme matkaa Kappadokiaan. Tuo 15.11, josta meille Azurosta ilmoitettiin että 'ei ole tullut tarpeeksi lähtiöitä', sen kohdalla näkyy olevan punainen varausnappi. Jos tätä punaista nappia klikkaa, niin saa ruutuun kommentin, joka kertoo: 'Täyteen varattu'.
      Eli meille kerrottiin sähköpostilla, että 'ei ole tullut tarpeeksi lähtiöitä', ja nettisivuilta saa lukea, että 'Täyteen varattu'. Että sellainen matkanjärjestäjä. Varokaa, ihmiset.






      punainen näkyy olevan

      • Varmistettu

        Olen lähdössä Kuopiosta, sain matkadokumentit postissa. Ei ollut mainintaa mistään illallispaketista. Matkaa varatessani tiedustelin puhelimitse eikä toimistosta mainittu lisämaksuista vaan kerrottiin kaiken sisältyvän lehden mukana tulleen tarjouksen hintaan.


      • Varmistettu kirjoitti:

        Olen lähdössä Kuopiosta, sain matkadokumentit postissa. Ei ollut mainintaa mistään illallispaketista. Matkaa varatessani tiedustelin puhelimitse eikä toimistosta mainittu lisämaksuista vaan kerrottiin kaiken sisältyvän lehden mukana tulleen tarjouksen hintaan.

        MInäkin lähden nyt sitten, tuli ilmoitus perumisen perumisesta, eli matka järjestyi kuitenkin. Ilmoitus tuli viime tingassa, tuntia ennen kuin olisin varannut toisen reissun tilalle.


      • luku-luku
        Varmistettu kirjoitti:

        Olen lähdössä Kuopiosta, sain matkadokumentit postissa. Ei ollut mainintaa mistään illallispaketista. Matkaa varatessani tiedustelin puhelimitse eikä toimistosta mainittu lisämaksuista vaan kerrottiin kaiken sisältyvän lehden mukana tulleen tarjouksen hintaan.

        Varmistettu, kaikki sisältyy, mitä tarjouksessa on mainittu. Lue kuitenkin tarkkaan, mitä tarjouksessa sanotaan. Niissä yleensä käytetään paljon sanaa KAIKKI, mutta paikan päällä huomaat,ettei mitään olennaista.


      • mikä toimisto?
        Varmistettu kirjoitti:

        Olen lähdössä Kuopiosta, sain matkadokumentit postissa. Ei ollut mainintaa mistään illallispaketista. Matkaa varatessani tiedustelin puhelimitse eikä toimistosta mainittu lisämaksuista vaan kerrottiin kaiken sisältyvän lehden mukana tulleen tarjouksen hintaan.

        Tässä ketjussa on kyse Azurosta. Ei siitä lehtitarjouksesta. Vai?


      • marja-leena.
        istahtelija kirjoitti:

        MInäkin lähden nyt sitten, tuli ilmoitus perumisen perumisesta, eli matka järjestyi kuitenkin. Ilmoitus tuli viime tingassa, tuntia ennen kuin olisin varannut toisen reissun tilalle.

        Saitteko alkup. hintaan? Toisaalta, jos laittaa sen päivänmäärän punaisella, kukaan ei yritä varata loppuunmyytyä tai peruutettua enää. Mutta tiedä näistä! Tässä mietitään pää punaisena marraskuun loppupuolen matkaa. Muutahan ei olekaan. Mutta mutta...


      • 6 pettynyttä
        mikä toimisto? kirjoitti:

        Tässä ketjussa on kyse Azurosta. Ei siitä lehtitarjouksesta. Vai?

        Mekin olimme lähdössä matkalle Kuopiosta 31.10. Viikkoa aikaisemmin tuli tieto, ei tarpeeksi matkaan lähtijöitä...ehdotettiin 5.11 lähtevää matkaa, varasimme sen, mutta, kappas vaan, lomapaikka muuttui ja senkin lähtöaikoja muutettiin 4 kertaa, kentällä ollessamme viimeisen kerran, odotusaika kentällä n. 6 tuntia ja matkamme viivästyi vuorokaudella alkuperäisen lähtöaikataulun mukaa, että silleen... Olimme 5* hotellissa, torakoita kopsahti yksi ilta ruokapöydälle katosta ja seuraavana iltana niitä kulki ruokasalin lattialla...ei voi sanoa sitä 5* hotelliksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe