Kun täällä

No vttuttaahan se

Tuntuu olevan todellakin paras tieto Citroen merkkisestä autosta, niin haluankin nyt tietää mitkä ongelmat minua odottaakaan tilaamani Citroen Cactus auton kanssa.
Ole nyt toyohomo kerrankin luova ja ole tietävinäsi jotain ennen kuulumatonta.
Ei kelpaa pakkas ongelmat, ei kelpaa kuuma ongelmat, ei kelpaa ruostumis ongelmat, ei kelpaa sisko/veli tuli hulluksi ongelma (vai onko se edes ongelma), Ei kelpaa sähkö ongelmat, ei kelpaa ostajankaan mielenterveys ongelmat, ei kelpaa ulkoavaruuden olioiden hyökkäys maahan Yritä nyt ylittää itses kun ei teitä toyohomojakaan täällä montaa ole.
Parhaimman vastauksen antajalle annetaan Toyotan takaisinkutsuun jonotusnumero nr. 1 00 0000.

18

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kun

      unohtui se, että auto tulee vielä automaattivaihteisena, oi satana kun onkin onneton valinta.

    • pohjanoteraus

      Se on niin sikamaisen ruma. Citikalla onkin pitkä perinne kummallisista kyhähäelmistä. Caktus kuuluu ihan kärkeen rumudessaan. Ainut hyvä puoli siinä on , että se on niin halpa, köyhällistölle tarkoitettu auton rumilus. Takuu varmasti oikea emä vikapesä. Hyvä jos saa ajamalla myymälän portista ulos. Nimi on erittäin onnistunut. Kuvaa hyvin sitä. Kaikenlaiseen huh haahan ne pennosian tuhlaakin.

      • No tuota

        kaun(h)eus on aina katsojan silmässä sanotaan. Mut tuo miten perustelet tuon lähes 26000 euroo hinnan olevevan halpa? Niin tietyst aattelit joku hinnat alkaen mallia.
        Niin sie annat ihan takuut, että Caktus, niin kuin sen kirjoitat, on huono!
        Onko sinun takuu parempi kuin Citroenin takuu?
        No kerro nyt mikä siinä on niiin huonoa, että SINUNKIN täytyy tänne Citroen sivulle tulla avautumaan aiheesta josta et tiedä yhtään mitään.
        Pelkkä ulkonäkö?


      • Entäpä jos...

        Ai suakin nyppii, kun ei ole varaa eikä uskallusta hankkia Citikkaa?
        Niin minuakin...

        Lohduttaa toki voit tuolla 'happamia ovat' -kirjoituksillasi. Minä olen päättänyt hankkia Citikan, se voi olla parempi tapa...


      • No etkö muuta

        keksinyt kuin rumuus? Tolla kommentilla ei irtoo vielä mitään. Ootko käyny esim. volkkari sivuilla haukkumassa vastaavan näköisiä valmisteita?


    • Ihan Paska
    • Tuossahan kehutaan

      Citroenia !!! Eli siis kakki on päinvastoin? Vai mitä vttua?

    • Daydream believer

      @No vttuttaahan se . Älä poju lässytä pas kaa. Sinun pelimerkit saattaisi riittää kymmenen vuoden kuluttua johonkin käytettyyn linttaan mikäli pistäisit kaikki tienestit visusti sukanvarteen piiloon.

      Saat toki haaveilla uudesta Shitikasta mutta sellaisen hankinta on pelkkää utopiaa !

      • Tota noin

        Olen 52 vuotias "poju" ja autot on ostettu viimeiset 15 vuotta ihan omalta pankkitililtä siirretyillä rahoilla.


      • VAG
        Tota noin kirjoitti:

        Olen 52 vuotias "poju" ja autot on ostettu viimeiset 15 vuotta ihan omalta pankkitililtä siirretyillä rahoilla.

        Eipä ole kauheasti rahaa tilille kertynyt tuohon ikään mennessä kun ei ole varaa oikeaan autoon.


      • Real car !
        Tota noin kirjoitti:

        Olen 52 vuotias "poju" ja autot on ostettu viimeiset 15 vuotta ihan omalta pankkitililtä siirretyillä rahoilla.

        Tota noin. Koita etsiä oikeita töitä että tienaisit sen verran että saisit hankittua joskus "oikean autonkin"


      • No kerro
        Real car ! kirjoitti:

        Tota noin. Koita etsiä oikeita töitä että tienaisit sen verran että saisit hankittua joskus "oikean autonkin"

        mikä se oikea auto on? Nää sitikan dissaajat kyllä haukkuu muttei kerro millä ne itte ajaa. Kun nyt vaan on niin ettei minun tarvitse käydä hattu kourassa pankinjohtajan juttusilla kun haluan auton ostaa. Vaikka se olis toyota tai volkkari tai audi.Citroenissa on ne jutut jotka minua miellyttää. Sen verran on mullakin tietoa noista "kalliimmista ja paremmista, että ei kiitos. Mutta kun sinullakin on tuota "parempaa" tietoa, kerro nyt mikä se parempi auto on?


      • Älä viitsi
        Tota noin kirjoitti:

        Olen 52 vuotias "poju" ja autot on ostettu viimeiset 15 vuotta ihan omalta pankkitililtä siirretyillä rahoilla.

        Ei voi olla. Jos kirjoitukset on 15-vuotiaan nulikan tasoa ja hemmo väittää olevansa 52 vuotias ja vielä muka omilla rahoilla olisi autojakin ostanut.
        Ehei, noin paksu potasta ei uppoa, ei alkuunkaan. Ei täälläkään sentään mitä hyvänsä kannata höpistä...


      • P S A
        Älä viitsi kirjoitti:

        Ei voi olla. Jos kirjoitukset on 15-vuotiaan nulikan tasoa ja hemmo väittää olevansa 52 vuotias ja vielä muka omilla rahoilla olisi autojakin ostanut.
        Ehei, noin paksu potasta ei uppoa, ei alkuunkaan. Ei täälläkään sentään mitä hyvänsä kannata höpistä...

        Näin korkeatasoista näyttää olevan sinun sepustus!


    • nippon denso

      Minä ajan toyota lexuksella joka on vielä hybridi malli ja se on kaikinpuolin valovuosien päässä sitikan keskiaikaisesta tekniikasta. Sitikka cactus. hah hah Ottakaa jo pää pois p#rseestänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe