Miten iskeä mies?

Ujopiimä

Olen nainen ja haluaisin iskeä miehiä yhden illan juttuihin. Ongelmani on kuitenkin ujous ja sen vuoksi en uskalla lähestyä miehiä. Miten pääsen asiassa eteenpäin? Olen myös nirso, joten kuka tahansa ei kelpaa..

17

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei miehiä tarvitse iskeä, he kyllä tekee sen homman ihan itse. Pitää olla vain nätti ja istuskella pöydän ääressä sen näköisenä, kuin että seura kelpaisi. Niin se hoituu ihan helpoiten. Jatko onkin sitten ihan juttelun varassa. ;)

    • VEM1

      Tai sitten rekisteröidyt pettäjäsivustolle esim se Milanin Viktoria. Siellä varatut hakevat seuraa, ja saat yhden illan juttuja takuuvarmasti.

      • Entä jos ei halua alkaa jonkun varatun miehen kakkospanoksi vaan haluaa jotain sellaista, jonka kanssa voisi olla muulloinkin kuin silloin, kun varattu mies pääsee oman naisensa luota?


      • VEM1
        dizzyy kirjoitti:

        Entä jos ei halua alkaa jonkun varatun miehen kakkospanoksi vaan haluaa jotain sellaista, jonka kanssa voisi olla muulloinkin kuin silloin, kun varattu mies pääsee oman naisensa luota?

        No aloittaja kysyi yhden illan juttuja.

        Sinun ongelmaasi pätee sitten kaikki pariutumisen säännöt, eikä edes kuulu tähän yhden illan jutut-palstalle


    • Tilapäiseen ja joskus hieman pidempäänkin tarpeeseen meitä sinkkumiehiä on hyvin saatavilla...

    • actiondirect

      Voit tietysti olla itse aktiivinen. Katot onko sormuksia, juttelet, kysyt onko varattu vai vapaa ja jos vapaa niin kysyt jotain aika suoraan ja vihjaillen. Kuten että läheks meille panee mua? Yleensä mies silloin ymmärtää vihjeen.

      • yksilöterapiaa

        Eikö se riitä, että keskellä salia nostaa hameenhelman kainaloihin ja sanoo, että kaikki vapaat miehet pääsee panee mua, kuka on eka?


    • reipas munahaukka

      Menepä pukeutumisneuvojalle Anna sen vaikka ensin valita työvaatteita, ja jos onnaa niin pyydä se pukemaan sinut tyylikkääksi herkkupalaksi. Luotat häneen - tiedät ettet näytä v-läisprostituoidulta muttet myöskään hiirulaiselta. Vaatteet antavat naiselle paljon itsetuntoa. Muista että annat hänen valita Sinulle myös seksikkäät alusvaatteet. Tepastelet kotona näissä vaatteissa ja ihailet itseäsi peilistä ja kysyt siltä että kerro kerrro kuvastin, kuka on aivan henkeäsalpaavan seksikäs. Myös meikkiin voit kysyä neuvoa.

      Sitten muistat etttet koskaan ole ilkeä tai tyly tai menetä arvokkuuttasi kikattamalla kuin bimbo. Tyly nainen saa ukon mieskunnon lerpahtamaan, lempeä hymy on turn on. Jos olet tyylikkäimmilläsi ja oikeasti mukava, ainot ongelmasi on se että joku ripustautuu.

      On huono pila antaa väärä numero, mutta ihan ok sanoa ettet tässä vaiheessa halua antaa numeroasi mutta voit kyllä ottaa hänen. Tai sanoa ennen naintia että sopiiko että pidetään tämä yhden illan juttuna. Älä kerro osoitettasi, työpaikkaasi tai mitään sellaista jonka perusteella mies voi jäjittää sinut. Ikävä kyllä niitä yhden illan juttuja voi olla vain harvoin, sillä maine kuluu nopeasti. Ikävä kyllä yhdenillan jutut voivat joskus olla vaarallisiakin.

    • ldlddmzz

      Miehiä voi iskeä vaikka kuntosalilla tai ravintolassa, tai missä vaan. Ravintolaan jotain mukavaa päälle, ja jos sopiva tulee paikalle, ei muuta kuin vinkvink. Työreissuilla olen hotelleissa nainut kymmenien naisten kanssa, illalla esim hotelli ravintolasta iskenyt ja helposti hotellihuoneeseen jatkoille. Osa ollut varsinaisia petoja, grrrrr.

    • 3+2

      Älä helmaa kainaloihin nosta, hivenen kuitenkin reittä esille. Baaritiskin tuntumassa jalkaa polvelle jotta nyloniin verhottu reisi paljastuu niin eiköhän toimi.

    • lfkhi49

      Nirso sepä se ja vielä narsisti? heh

    • hththnhtn

      Laita ilmoitus muutamaan nettideittiin ja kerro etsiväsi seksiseuraa. Takaan, että saat satoja, kenties jopa tuhansia vastauksia, joista on helppo valita ne potentiaalisimmat kumppanit.

    • Huonot ja hyvät uutiset:

      "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."
      (1.Kor.6:9-10, KR1938)

      "Don’t you know that unrighteous people will have no share in the Kingdom of God? Don’t delude yourselves — people who engage in sex before marriage, who worship idols, who engage in sex after marriage with someone other than their spouse, who engage in active or passive homosexuality, who steal, who are greedy, who get drunk, who assail people with contemptuous language, who rob — none of them will share in the Kingdom of God."
      (1.Cor.6:9-10, CJB)

      Hyvät uutiset on ne, että vielä voi tehdä parannuksen ja pelastua Jeesuksen ristintyöhön uskomalla!

    • Voi tsiisus sentään

      Mitenkä tuon seonneen hihhulin juttu liittyy yhden yön juttuihi?
      Ei kyse ole "huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat"... ryhmään kuuluva juttu vaan hetken nautinto.

    • iuyt

      SANO näin ! Mun nimi on LAILA entä sun ...no mä olen pekka ! hauska tutustua . Mä annan pesää ... kelpaako ? ja loppu on kohtalon hallussa . NÄIN !

    • batgirl68

      minä isken mieluummin naisia. lol.

    • 14+14

      Silmäpeliä haluttuun suuntaan -> mies tulee juttelemaan -> pyydät mukaan kämpille "jatkoille".

      Onpa ihan vitun vaikeeta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe