Paras vaate/asuste jonka oot ostanu?

Rtyyu

Otsikko kertoo :) myös reput lasketaa

23

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lempivaate yleensä

      Joku huppari :D

      • UNiTE

        Varmaa valkoset kynsikkäät ja solmuvärjätyt farkut ^____^


      • yhgggh
        UNiTE kirjoitti:

        Varmaa valkoset kynsikkäät ja solmuvärjätyt farkut ^____^

        Retkihousut tai vaelluskengät jos kengät lasketaan.


    • 15w

      En nyt ostanu mutta sain työpaikalta turvakengät. Parempii saa hakea

    • Kekfkxlxpwbrngövlr

      140€ polo paita. Oli kyl hwlvetin kallis mut on se sun arvone :D

      • jepulis992827

        Boxerit.


      • Tyttö rintsikoissa 13v
        jepulis992827 kirjoitti:

        Boxerit.

        75B erittäin paksusti topatut suipot rintsikat. Mä rakastan niitä, koska ne tekee mulle upeet muodot ja jätkät on hulluna. Ne kyttää ja kyylää kokoajan mun tissejä. En ois uskonu, että rintaliiveillä voi olla tämmönen vaikutus.


      • Pliis topatut
        Tyttö rintsikoissa 13v kirjoitti:

        75B erittäin paksusti topatut suipot rintsikat. Mä rakastan niitä, koska ne tekee mulle upeet muodot ja jätkät on hulluna. Ne kyttää ja kyylää kokoajan mun tissejä. En ois uskonu, että rintaliiveillä voi olla tämmönen vaikutus.

        Ja sitten muna lerpahtaa kun rintsikat ottaa pois ;( sad story, jäät neitsyeksi


      • Tyttö rintsikoissa 13v
        Pliis topatut kirjoitti:

        Ja sitten muna lerpahtaa kun rintsikat ottaa pois ;( sad story, jäät neitsyeksi

        No tuskimpa jään neitsyeksi, sillä luovuin (en menettänyt) siitä jo 1/2 vuotta sitten.
        PS. mulla oli sillon noi rintsikat päällä.


      • suipot ja topatut liivit
        Tyttö rintsikoissa 13v kirjoitti:

        No tuskimpa jään neitsyeksi, sillä luovuin (en menettänyt) siitä jo 1/2 vuotta sitten.
        PS. mulla oli sillon noi rintsikat päällä.

        Hei oon 12v ja hommasin tollaset samanlaiset paksusti topatut suipot rintsikat. Ihanat on ja jätkät käy kuumana.


      • Whippe
        suipot ja topatut liivit kirjoitti:

        Hei oon 12v ja hommasin tollaset samanlaiset paksusti topatut suipot rintsikat. Ihanat on ja jätkät käy kuumana.

        Miten tähän nyt suhtautuis... =.= hei kasvakaa ensin, ei teil oo mikään kiire..!!


    • kierrätys hengessä

      En ostanut tätä vaan löysin ihanan ja vanhan olkihatun mummolan ullakolta. Vähän piti hapsottavia reunoja leikellä ja ommella. Sitten vielä silkkinauha ympäri ja Tadaa! Elegantti klassikko, mitä ei juuri näe enää misään - kaikki kaveritki on kehunu.

      • Looveeeeeeee

        Forever21:ilta viininpunainen t-paita hihainen mekko, jossa tuli mukana musta vyö, hintaa oli kait jotai 13€ se on niin mukava päällä ja niin hieno!


    • Mustafarkku

      Sanoisin vaan että mustat farkut, ne pelastaa mut aina tilanteessa kun tilanteessa. Voi lyödä minkä tahansa paidan päälle, ei näy ruohotahrat kun kännissä konttaillu, eikä kukaan huomannut kun kerran meni menkat läpi. Rakastan mun mustia farkkuja enemmän kun poikaystävää :D

    • Black<3

      Musta pitkä "viittamainen" huppari.

    • tyttö

      Bändi hupparit ehdottomasti lemppareita

    • weallareinfected

      iron fistin skin crawler tennarit

      • tulin vauhdilla

        Parhaat ostokset on ollut viimeaikoina liekkipipo ja nopeet lasit.


      • nothing personal
        tulin vauhdilla kirjoitti:

        Parhaat ostokset on ollut viimeaikoina liekkipipo ja nopeet lasit.

        Bring me the horizonin bändipaita


    • partyscene

      kaikki bändipaidat, all time lown erityisesti

      • jgk CV gihyfg

        5€ pillifarkut ne on mun parhaat housut
        Ja kånken uutena musta väriltään 21€. Tosin ostin sen kun ne ei ollu muodissa. Nykyään kelpaa käyttää sitä postilaatikkoa.


    • cubusfarkut

      ehottomasti yhet pillifarkut cubukselta, täydelliset vaa ku vertaa muiden kauppojen farkkuihin:o

    • 13v

      Hihaton liivi/maastovärinen kauluspaita :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe