vaikea tilanne

toisen oma

Vaimoni paras kaveri on minulle raskaana, olemme vaimoni kanssa yrittäneet vuosia lasta, mutta mitään ei ole tapahtunut, kesäkuun lopussa olimme kahdestaan tämän hänen kaverinsa kanssa, ja tilaisuus teki varkaan, ja kuinka ollakaan, hän jäi heti raskaaksi. Lapsi on molemmile toivottu ja olemmr päättäneet pitää hänet, mutta ongelma on, miten kertoa vaimolleni?

299

12016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suokmme

      Ei tossa auta kuin kertoa ja katsoa, miten palaset menevät sen jälkeen. Ennalta ei voi tietää miten asiaan tullaan reagoimaan.

      • ihanat vanhemmat!?

        He varmaan sopivat kasvatuksesta ja ovat hyväpalkkaisia kaikki kolme! yhdessä kasvattavat tasapainoisen ihmisen? Ovat kaikki kolme onnessaan tulevasta ihmeestä?


      • Kaikki peliin.
        ihanat vanhemmat!? kirjoitti:

        He varmaan sopivat kasvatuksesta ja ovat hyväpalkkaisia kaikki kolme! yhdessä kasvattavat tasapainoisen ihmisen? Ovat kaikki kolme onnessaan tulevasta ihmeestä?

        Kyllä näin on.
        Hänen pitää kertoa vaimolle
        "rakas vaimoni, paras ystäväsi ja minä yhdessä päätimme ilahduttaa sinut ja hän haluaa sijaissynnyttäjäksi. Itse asiassa hän jo odottaa. Vaimoni, me saamme lapsen"


      • SFAGRJ
        Kaikki peliin. kirjoitti:

        Kyllä näin on.
        Hänen pitää kertoa vaimolle
        "rakas vaimoni, paras ystäväsi ja minä yhdessä päätimme ilahduttaa sinut ja hän haluaa sijaissynnyttäjäksi. Itse asiassa hän jo odottaa. Vaimoni, me saamme lapsen"

        Ensinnäkin...
        Tää on 100 varma provo.
        Toiseksi...
        Nii-iin ilmiselvä provo
        Naurua...RÖHÖNAURUA...


      • bnhry nbhg n
        ihanat vanhemmat!? kirjoitti:

        He varmaan sopivat kasvatuksesta ja ovat hyväpalkkaisia kaikki kolme! yhdessä kasvattavat tasapainoisen ihmisen? Ovat kaikki kolme onnessaan tulevasta ihmeestä?

        Lapsettomuudesta itse kärsineenä voin sano,a ttä vaimo vetää sellaiset pultit, että ero tulee varmasti.


      • Lortho
        Kaikki peliin. kirjoitti:

        Kyllä näin on.
        Hänen pitää kertoa vaimolle
        "rakas vaimoni, paras ystäväsi ja minä yhdessä päätimme ilahduttaa sinut ja hän haluaa sijaissynnyttäjäksi. Itse asiassa hän jo odottaa. Vaimoni, me saamme lapsen"

        Voithan kääntää tapahtuneen voitoksi ja kertoa ystävällisesti vaimollesi, ettei hänestä ole mihinkään. Sanot vielä, että tosimies kyllä saa toimivan naisen paksuksi eka ajolla.


      • Kerrot tai et
        SFAGRJ kirjoitti:

        Ensinnäkin...
        Tää on 100 varma provo.
        Toiseksi...
        Nii-iin ilmiselvä provo
        Naurua...RÖHÖNAURUA...

        Loppupeleissä vain sillä on merkitystä, että sinulla on lapsia. Jotta voit myös kasvattaa lapsesi on sinun erottava vaimostasi ja mentävä yhteen lapsesi äidin kanssa. Vaimollesi se on voivoi mutta elämä on joskus raakaa.


      • ..........
        Kerrot tai et kirjoitti:

        Loppupeleissä vain sillä on merkitystä, että sinulla on lapsia. Jotta voit myös kasvattaa lapsesi on sinun erottava vaimostasi ja mentävä yhteen lapsesi äidin kanssa. Vaimollesi se on voivoi mutta elämä on joskus raakaa.

        En minä näe mitään pakkoa sille, että lapsen vanhempien pitäisi asua samassa osoitteessa.


      • kauneuttako?!

        jos omavaimo on ruma ja kantaa huonoja perintötekijöitä? esim. pottunokka, koukkuleuka, harvahammas? Kuka järkevämies sellaisen kanssa lapsia tekee? Toisen kauniin kanssa tekee lapsia ja toisen kanssa vain nussii!


      • Kerrot tai et
        .......... kirjoitti:

        En minä näe mitään pakkoa sille, että lapsen vanhempien pitäisi asua samassa osoitteessa.

        Melkein kaikki miehet haluavat kasvattaa omat lapsensa. Tämän miehen täytyy ottaa elämä omiin käsiinsä: Jos vaimo ei voi saada lasta niin sitten ei kannata jatkaa.


      • 19+2
        ihanat vanhemmat!? kirjoitti:

        He varmaan sopivat kasvatuksesta ja ovat hyväpalkkaisia kaikki kolme! yhdessä kasvattavat tasapainoisen ihmisen? Ovat kaikki kolme onnessaan tulevasta ihmeestä?

        No, ei ainakaan sun mehut ollut huonoa! ;D


      • MÄTÄMÄTÄMÄTÄ
        ihanat vanhemmat!? kirjoitti:

        He varmaan sopivat kasvatuksesta ja ovat hyväpalkkaisia kaikki kolme! yhdessä kasvattavat tasapainoisen ihmisen? Ovat kaikki kolme onnessaan tulevasta ihmeestä?

        KUUKAUDEN MÄTÄKUU JUTTU


        EI KANNATA HAASKATA AIKAA KOMMENTOINTIIN


      • lapsi tärkein
        Kaikki peliin. kirjoitti:

        Kyllä näin on.
        Hänen pitää kertoa vaimolle
        "rakas vaimoni, paras ystäväsi ja minä yhdessä päätimme ilahduttaa sinut ja hän haluaa sijaissynnyttäjäksi. Itse asiassa hän jo odottaa. Vaimoni, me saamme lapsen"

        Tätähän on tapahtunut kautta maailmanhistorian, ennenkuin ehkäisyä ja dna-testejä oli keksitty.
        Joskus kauan sitten luin tutkimuksen, kuinka suuri osa ns. aviolapsista onkin toisen miehen siittämiä. (valitettavasti en muista lähdettä).
        Omassa lähipiirissäkin tätä on tapahtunut, mutta ei se ole liittoja kaatanut.
        Hyvä niin, aikuiset ihmiset pystyvät puhumaan asioista keskenään.


      • Kiitos.
        19+2 kirjoitti:

        No, ei ainakaan sun mehut ollut huonoa! ;D

        Kiitos.


      • 4+6
        lapsi tärkein kirjoitti:

        Tätähän on tapahtunut kautta maailmanhistorian, ennenkuin ehkäisyä ja dna-testejä oli keksitty.
        Joskus kauan sitten luin tutkimuksen, kuinka suuri osa ns. aviolapsista onkin toisen miehen siittämiä. (valitettavasti en muista lähdettä).
        Omassa lähipiirissäkin tätä on tapahtunut, mutta ei se ole liittoja kaatanut.
        Hyvä niin, aikuiset ihmiset pystyvät puhumaan asioista keskenään.

        Tuo on faktaa, niinpä ilman dna-testejä esim. perinteinen sukututkimus on pohjaa vailla. Muistelen lukeneeni, että historiallisesti ja tilastollisesti arviolta joka viides tapaus polveutuu toisin kuin papereissa lukee.

        Miksi näin on, siihen on useita syitä, joita voi vain kuvitella. Sodat, muuttoliikkeet...rakkaus, raiskaus, intohimo kun yhdistyvät sopivasti, niin geenit siirtyvät eteenpäin.

        Niinpä varmaa biologista sukupuuta ei olekaan, ja biologisen jatkuvuuden sijasta henkinen, virallinen yhteenkuuluvuus on se, mikä ratkaisee.


      • käytöstä!

        Hän kysyy ystävällisesti! Miten kertoa rakkaustarina toiseen naiseen omalle vaimolle? Neuvoja kysyy? Ei tarvitse alkaa sivistyneitä ihmisiä haukkumaan ja nimittelemään kaikilla rivouksilla. Miehellä on oikeus omaan perheeseen, jos haluaa perheen, jossa temmeltää lapsia ja haluavat yhdessä perustaa perheen. Miten kertoa vihitylle vaimolle asiasta loukkaamatta hänet. Kertokaa se Hänelle, kun itse en mä voi. Avioliitto ei voi olla vankila, johon ihminen kahlitaan loppuelämäksi? Vaan Ihminen on luotu rakastamaan ,ilman rakkautta Ihminen on kuin helisevä vaski, joka vain kolisee tyhjyyttään, kuin tyhjä tynnyri! Ymmärrystä toivon, ei herjaamista ja ilkeilyä. rakkaus on kaunis asia ja he kasvattavat hyvin lapsensa, kun kumpikin ovat lapsia rakastavia ihania ihmisiä.


      • lapsia tehkää!

        JA SITTEN 9 VIELÄ TEET JA OLETTE ONNELLINEN SUURPERHE. ONNEA, ONNEA, ONNEA VAAN. SUURPERHEET SAA OLLA , JOTKA HALUAA?


    • nolo oot

      Jos nainen puolivahingossa livauttaa parhaan kaverinsa miehelle, niin satavarmasti on jakanut monelle muullekin. Sinun tuleekin ehdottomasti vaatia, että isyys testataan. Et varmaan halua ruokkoja maksaa vieraan lapsesta, jos ei olekaan sinun. Vaimollesi voit 99 % todennäköisyydellä heittää hyvästit.

      • t435erfds

        HAH! No entäs sitten päinvastoin? Mikä on mies, joka "livauttaa" vaimonsa parasta kaveria? Äpäriä vissiin muuallakin....


      • Sekopääjokatapaukses

        Onko raskaana vain vain HULLU? Testaa raskaus ja DNA päälle.


      • Nuo on noita
        t435erfds kirjoitti:

        HAH! No entäs sitten päinvastoin? Mikä on mies, joka "livauttaa" vaimonsa parasta kaveria? Äpäriä vissiin muuallakin....

        Eihän tälläisissä tapauksissa ole kaikki muutkaan asiat ja moraalit verrattavissa yleiseen normiin.

        Jotkin ihmiset nyt vaan ovat tuollaisia. Onhan rikollisiakin olemassa. Ei heille auta yrittää mennä selittämään mitään lainkuuliaisia ehdotuksia, nauravat vain hyville neuvoille.


      • haista p
        Sekopääjokatapaukses kirjoitti:

        Onko raskaana vain vain HULLU? Testaa raskaus ja DNA päälle.

        Noh kaikki on mahdollista..mutta tässä tapauksessa molemmat yhtä hulluja.. ketkä panee ilman kortsua vielä...
        Turha sun on pitää naista hullumpana..


      • Rehti mies
        Sekopääjokatapaukses kirjoitti:

        Onko raskaana vain vain HULLU? Testaa raskaus ja DNA päälle.

        Tuollainen pettäjä mies pitäis sitoa puuhun ja ruoskia verille. Pettäminen on väärin ja pettäjät pitäis saada julkiseen rekisteriin.


      • kiltti mies.
        Nuo on noita kirjoitti:

        Eihän tälläisissä tapauksissa ole kaikki muutkaan asiat ja moraalit verrattavissa yleiseen normiin.

        Jotkin ihmiset nyt vaan ovat tuollaisia. Onhan rikollisiakin olemassa. Ei heille auta yrittää mennä selittämään mitään lainkuuliaisia ehdotuksia, nauravat vain hyville neuvoille.

        Toivottavasti vaimosi jättää sinut ja ei koskaan puhu sinulle mitään enää.


      • tuores parisuhde
        kiltti mies. kirjoitti:

        Toivottavasti vaimosi jättää sinut ja ei koskaan puhu sinulle mitään enää.

        Asiassa pitää nähdä ne hyvätkin puolet. Eipä tarvi pariskunnan tapella lapsista ja niiden tapaamisista ja ruokoista. Ja uusi anoppikin tuo elämään vaihtelua.


      • kiihotuitko?
        Rehti mies kirjoitti:

        Tuollainen pettäjä mies pitäis sitoa puuhun ja ruoskia verille. Pettäminen on väärin ja pettäjät pitäis saada julkiseen rekisteriin.

        Sinä se taas hekumoit ruoskimisesta.


      • näi se menee

        Tämän vastauksen kirjoittanut on oivaltanut asian ytimen todella hyvin joten aloittaja noudata annettuja ohjeita sekä hyväksy seuraukset


      • pliis piis katta va
        kiihotuitko? kirjoitti:

        Sinä se taas hekumoit ruoskimisesta.

        aaah aah antakaa piiskaa aah piiskaa en tahdo panna en tahdo mitään muuta.


      • Tosimies,panomies
        Rehti mies kirjoitti:

        Tuollainen pettäjä mies pitäis sitoa puuhun ja ruoskia verille. Pettäminen on väärin ja pettäjät pitäis saada julkiseen rekisteriin.

        Pettäjä, petäjä Huoh omistaako joku toinen ihminen SINUT?


      • duunas
        kiltti mies. kirjoitti:

        Toivottavasti vaimosi jättää sinut ja ei koskaan puhu sinulle mitään enää.

        Mä ainaki duunaan kaikkee mikä liikkuu ja ilman kumia!!
        Tää saitti on kyl aivovammaisten kokoonrumispaikka, mut toisaalta täält saa myös makeet naurut sillä välin ku ei duunaa ketään!!


      • HHUHUH
        Nuo on noita kirjoitti:

        Eihän tälläisissä tapauksissa ole kaikki muutkaan asiat ja moraalit verrattavissa yleiseen normiin.

        Jotkin ihmiset nyt vaan ovat tuollaisia. Onhan rikollisiakin olemassa. Ei heille auta yrittää mennä selittämään mitään lainkuuliaisia ehdotuksia, nauravat vain hyville neuvoille.

        "Joskus ihmiset nyt vaan ovat tuollaisia". Niin, mitähän tuohonkin sanoisi. Paras kaveri, siis PARAS kaveri saattaa olla sellainen joka on ollut mukana lapsuudesta asti, leikitty yhdessä, kerrottu kaikki asiat (asiat joita ei edes puolisolle kerrota), vuosien varrella tehty asioita yhdessä jne... Kaveri, joka kiitokseksi pettää sinut, pettää sillä pahimmalla mahdollisella tavalla.. Saattaa tuntua suuremmalta loukkaukselta, kuin se että puoliso on pannut sitä. Toivottavasti sinun kohdallesi osuu "jotkut ihmiset on vaan sellaisia". Tuo olisi aika hyvä opetus sinulle. Toisia ihmisiä pitää kunnioittaa.


      • mmhh,,

        Äläkä unohda tehdä HIV testiä !


      • aa58975478548783
        haista p kirjoitti:

        Noh kaikki on mahdollista..mutta tässä tapauksessa molemmat yhtä hulluja.. ketkä panee ilman kortsua vielä...
        Turha sun on pitää naista hullumpana..

        ...ni mut jos onki pannu eukkoosa koko aj kozul ni eihä siit millää yrittämisel mitää tuu ;-D


      • hihhii
        tuores parisuhde kirjoitti:

        Asiassa pitää nähdä ne hyvätkin puolet. Eipä tarvi pariskunnan tapella lapsista ja niiden tapaamisista ja ruokoista. Ja uusi anoppikin tuo elämään vaihtelua.

        Joo, ja sitäkin voi livauttaa.


      • paras ystävä

        Voi vaimo parka! Kaksi tälläistä kusipäätä "parhaina" ihmisinä!


      • Lehtolapsia
        t435erfds kirjoitti:

        HAH! No entäs sitten päinvastoin? Mikä on mies, joka "livauttaa" vaimonsa parasta kaveria? Äpäriä vissiin muuallakin....

        Lehtolapsia...


      • Näin se menee
        Rehti mies kirjoitti:

        Tuollainen pettäjä mies pitäis sitoa puuhun ja ruoskia verille. Pettäminen on väärin ja pettäjät pitäis saada julkiseen rekisteriin.

        Sinulle "rehti mies"
        Olen niiiiin samaa mieltä.


      • HHUHUH kirjoitti:

        "Joskus ihmiset nyt vaan ovat tuollaisia". Niin, mitähän tuohonkin sanoisi. Paras kaveri, siis PARAS kaveri saattaa olla sellainen joka on ollut mukana lapsuudesta asti, leikitty yhdessä, kerrottu kaikki asiat (asiat joita ei edes puolisolle kerrota), vuosien varrella tehty asioita yhdessä jne... Kaveri, joka kiitokseksi pettää sinut, pettää sillä pahimmalla mahdollisella tavalla.. Saattaa tuntua suuremmalta loukkaukselta, kuin se että puoliso on pannut sitä. Toivottavasti sinun kohdallesi osuu "jotkut ihmiset on vaan sellaisia". Tuo olisi aika hyvä opetus sinulle. Toisia ihmisiä pitää kunnioittaa.

        Olen samaa mieltä kuin hhuhh...mut toisaalta kuten aloitusprovossa..sitähän tuo on..sanottiin "tilaisuus tekee varkaan" on myös totta. Joskus vaan ei voi itselleen mitään. Luojan kiitos olen jo siinä iässä ja on kokemusta niin monesta miehestä, ettei tartte ees ajatella, et sekaantuis kenenkään omaan. Pitäköön kaverit ukkonsa, mulla on oma ja se oli vapaa, kun sen sain, en varastanu keneltäkään =)


      • helenainenn
        Rehti mies kirjoitti:

        Tuollainen pettäjä mies pitäis sitoa puuhun ja ruoskia verille. Pettäminen on väärin ja pettäjät pitäis saada julkiseen rekisteriin.

        Olisi sulla pitkä rekisteri. Oman nimesikin taatusti löydät joukosta, et vaan myönnä =)


      • HHUHUH
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin hhuhh...mut toisaalta kuten aloitusprovossa..sitähän tuo on..sanottiin "tilaisuus tekee varkaan" on myös totta. Joskus vaan ei voi itselleen mitään. Luojan kiitos olen jo siinä iässä ja on kokemusta niin monesta miehestä, ettei tartte ees ajatella, et sekaantuis kenenkään omaan. Pitäköön kaverit ukkonsa, mulla on oma ja se oli vapaa, kun sen sain, en varastanu keneltäkään =)

        Tuo "tilaisuus tekee varkaan" on sitten niin kulunut sanonta, että keksikää jotain parempaa. Ihmiset, joille "tilausuus tekee varkaan" on oma-minä jostain syystä vinksahtanut. Ihminen, joka pettää on kokenut lapsuudessaan tai aikuisuudessaan jonkun trauman, aikuisiällä saattaa itse olla petetty ja lähtee ns kostoretkelle. Jokaisen kannattaisi tutkiskella itseään ja vähän mietiskellä. Tuskinpa kukaan teistä on ylpeä "saavutuksistaan".


      • Jukkis tietää parhai
        HHUHUH kirjoitti:

        "Joskus ihmiset nyt vaan ovat tuollaisia". Niin, mitähän tuohonkin sanoisi. Paras kaveri, siis PARAS kaveri saattaa olla sellainen joka on ollut mukana lapsuudesta asti, leikitty yhdessä, kerrottu kaikki asiat (asiat joita ei edes puolisolle kerrota), vuosien varrella tehty asioita yhdessä jne... Kaveri, joka kiitokseksi pettää sinut, pettää sillä pahimmalla mahdollisella tavalla.. Saattaa tuntua suuremmalta loukkaukselta, kuin se että puoliso on pannut sitä. Toivottavasti sinun kohdallesi osuu "jotkut ihmiset on vaan sellaisia". Tuo olisi aika hyvä opetus sinulle. Toisia ihmisiä pitää kunnioittaa.

        Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Ajoittajan vaimo oli lihonut, ja ei siksi voinut saada lasta. Oli heti líhonnut kun äijän saanut "nalkkiin". Sitten samaan aikaan, vaimon kaveri oli ihan hoikka ja sopusuhtainen. Niin ei se ole mikään ihme, että hän tulikin paksuksi. Tottakai tekee palveluksen lapselle ja yrittää isänä välttää periytyvän läskigeenin. Tämä on ihan luonnollinen asia, eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Ei läskien edes kannattaisi tehdä lapsi

        Jukkis tietää parhaiten , ain se tietää


      • tietäjä
        Jukkis tietää parhai kirjoitti:

        Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Ajoittajan vaimo oli lihonut, ja ei siksi voinut saada lasta. Oli heti líhonnut kun äijän saanut "nalkkiin". Sitten samaan aikaan, vaimon kaveri oli ihan hoikka ja sopusuhtainen. Niin ei se ole mikään ihme, että hän tulikin paksuksi. Tottakai tekee palveluksen lapselle ja yrittää isänä välttää periytyvän läskigeenin. Tämä on ihan luonnollinen asia, eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Ei läskien edes kannattaisi tehdä lapsi

        Jukkis tietää parhaiten , ain se tietää

        Sulla nyt ei ole järjen häivää, on tainnut ihan perusbiologia jäädä väliin.


    • Arja_leena 62

      Joka tapauksessa kaikki osainosaisest ovat keskivertoa tyhmempiä ...

      • gt44e

        Mikä tekee vaimosta tyhmän?


      • hyväkuneroonpääse
        gt44e kirjoitti:

        Mikä tekee vaimosta tyhmän?

        No, eihän vaimo ole osallinen, osallisia ovat nämä kaksi vosua (mies ja ystävätär)


    • kauniit ja rohkeat

      Tulee olemaan kauhea järkytys vaimollesi, joka vuosia on odottanut tulevansa raskaaksi. Ihmettelen, kuinka tunteeton ja kylmä kaltaisesi ihminen onkaan, kun voi tuollaista tehdä rakkaimmalleen.

      Luulenpa kuitenkin kirjoituksesi olevan täyttä huuhaata. Ilmeisesti haaveilet vaimosi kaverin panemisesta ja keksit sitten tällaisen.

      • face-bookissa

        Tai ap. avaajan vaimo on maho lehmä joka ei tule raskaaksi. Onkohan edes tutkittu?


      • ameebababa
        face-bookissa kirjoitti:

        Tai ap. avaajan vaimo on maho lehmä joka ei tule raskaaksi. Onkohan edes tutkittu?

        MAHO LEHMÄ?????????????????????MIKÄ SE ON???????EI IHMINEN,SIIS LEHMÄ.lehmä ei voi synnyttää ihmislasta,vai onko tietoni vajavaista????Loukkaatko tahallasi naisia jotka ei voi tulla raskaaksi ja on näille naisille todella kova paikka,varsinkin kun eivät voi asialle mitään,sairaudelle yms.Ilmeisesti olet mies vaikka puheet ovat ameeban tasoa,( kts sanakirjasta ko sana jos et ymmärtänyt)vai ovatko aivosi mahot?


    • Miksi sun vaimolle pitäisi kertoa mitään?

      Jos mä tulisin raskaaksi mun miesystävälleni, joka ei ole mun avomieheni ja mä haluaisin pitää lapsen niin kakkosmiesystäväni saisi osallistua sen lapsen elatukseen, mutta hänen vaimolleen asiasta ei tarvitsisi kertoa mitään. Eihän se lapsi ole hänen. Ja suhteen nykyiseen avokkiin mä pistäisin poikki.

      • toisen oma

        Tota vaihtoehtoa minäkin oon miettiny, etten kertois, mutta toisaalta haluaisin olla omalle, hartaasti toivomalle lapselleni oikeasti isä, enkä vaan naapurin setä jota silloin tällöin näkee. Tiedän melkoisella varmuudella lapsen olevan minun, koska kyseinen nainen on eronnut 3-vuotta sitten hyvin riitaisesta suhteesta, ja on menettänyt itsetuntoaan siinä määrin, ettei ole sen jälkeen ollut miesten kanssa tekemisissä paitsi minun, joka olen tuttu vuosien ajalta.


      • ole mies lopultakin
        toisen oma kirjoitti:

        Tota vaihtoehtoa minäkin oon miettiny, etten kertois, mutta toisaalta haluaisin olla omalle, hartaasti toivomalle lapselleni oikeasti isä, enkä vaan naapurin setä jota silloin tällöin näkee. Tiedän melkoisella varmuudella lapsen olevan minun, koska kyseinen nainen on eronnut 3-vuotta sitten hyvin riitaisesta suhteesta, ja on menettänyt itsetuntoaan siinä määrin, ettei ole sen jälkeen ollut miesten kanssa tekemisissä paitsi minun, joka olen tuttu vuosien ajalta.

        Menit ja polkasit naista, jolla ei ole itsetunto kohdallaan. Aikamoista hyväksikäyttöä sun puolelta. Ai että ei ole kolmeen vuoteen muiden miesten kanssa ollut? Mistä sä sen voit varmaksi tietää? Sä vasta luulet olevasi lapsen isä.

        Jos olisin vaimosi, jättäisi sut ja ystäväsi leikkimään kotista keskenään. Sähän vasta sika olet. Vaimon ystäviä ei panna. Eikä myöskään sukulaisia eikä muita tuttavia. Eikä sun omien ystävien vaimoja jne. Pahinta selkäänpuukottamistahan tuo on mitä voi kohdalle sattua.

        Jos vaimosi on ymmärtäväinen, niin ehkä hänkin haluaisi olla mukana lapsen elämässä? Ei sun nyt auta kuin tunnustaa, miten kävi. Olla mies ja huolehtia lapsesta, jos lapsi ylipäätään on sinun.


      • Idiootti olet!
        toisen oma kirjoitti:

        Tota vaihtoehtoa minäkin oon miettiny, etten kertois, mutta toisaalta haluaisin olla omalle, hartaasti toivomalle lapselleni oikeasti isä, enkä vaan naapurin setä jota silloin tällöin näkee. Tiedän melkoisella varmuudella lapsen olevan minun, koska kyseinen nainen on eronnut 3-vuotta sitten hyvin riitaisesta suhteesta, ja on menettänyt itsetuntoaan siinä määrin, ettei ole sen jälkeen ollut miesten kanssa tekemisissä paitsi minun, joka olen tuttu vuosien ajalta.

        Et sitten osanut kortsua käyttää?!?!? Piti sitten mennä paneskeleen vaimon kaveria ilman kortsua. Nuija.

        Älä sano ettei ollut ja ei tullut edes mieleenkään häntä panna. Hah! Se on vale, et korvat heiluu. Sen verran minäkin olen elämää nähnyt, että myös ukkomiehet kantavat kortsuu mukanaa kaiken varalta.


      • ruoho vihreämpää
        ole mies lopultakin kirjoitti:

        Menit ja polkasit naista, jolla ei ole itsetunto kohdallaan. Aikamoista hyväksikäyttöä sun puolelta. Ai että ei ole kolmeen vuoteen muiden miesten kanssa ollut? Mistä sä sen voit varmaksi tietää? Sä vasta luulet olevasi lapsen isä.

        Jos olisin vaimosi, jättäisi sut ja ystäväsi leikkimään kotista keskenään. Sähän vasta sika olet. Vaimon ystäviä ei panna. Eikä myöskään sukulaisia eikä muita tuttavia. Eikä sun omien ystävien vaimoja jne. Pahinta selkäänpuukottamistahan tuo on mitä voi kohdalle sattua.

        Jos vaimosi on ymmärtäväinen, niin ehkä hänkin haluaisi olla mukana lapsen elämässä? Ei sun nyt auta kuin tunnustaa, miten kävi. Olla mies ja huolehtia lapsesta, jos lapsi ylipäätään on sinun.

        Min oon aina luullu asioiden olevan niin päin , että "vieraissa ei saa käydä", mut tutuista ei ole puhuttu mitään.


      • juupa juu
        toisen oma kirjoitti:

        Tota vaihtoehtoa minäkin oon miettiny, etten kertois, mutta toisaalta haluaisin olla omalle, hartaasti toivomalle lapselleni oikeasti isä, enkä vaan naapurin setä jota silloin tällöin näkee. Tiedän melkoisella varmuudella lapsen olevan minun, koska kyseinen nainen on eronnut 3-vuotta sitten hyvin riitaisesta suhteesta, ja on menettänyt itsetuntoaan siinä määrin, ettei ole sen jälkeen ollut miesten kanssa tekemisissä paitsi minun, joka olen tuttu vuosien ajalta.

        Älä usko sokeasti naista joka menee sänkyyn ystävänsä miehen kanssa, naislla on semmoinen sanamaton sääntö kaverin mieheen ei kerta kaikkiaan kosketa ikinä.Joka tähän kykenee kykenee sänkyyn kenen kanssa vaan! Mit' mielestäsi vaimosi ansaitsee vai onko hän täysin yhdentekevä sinulle siinä tapauksessa anna hänelle vapaus löytää joku joka rakstaa ja kunnioittaa häntä


      • rehellisyys kunniaan
        Idiootti olet! kirjoitti:

        Et sitten osanut kortsua käyttää?!?!? Piti sitten mennä paneskeleen vaimon kaveria ilman kortsua. Nuija.

        Älä sano ettei ollut ja ei tullut edes mieleenkään häntä panna. Hah! Se on vale, et korvat heiluu. Sen verran minäkin olen elämää nähnyt, että myös ukkomiehet kantavat kortsuu mukanaa kaiken varalta.

        Kumpi on kauheampaa vaimollesi sinä kerrot vai hänen ns ystävänsä kertoo tai joku ystävän ystävä kertoo. Ei tuo salassa pysy


      • sdfgthu
        toisen oma kirjoitti:

        Tota vaihtoehtoa minäkin oon miettiny, etten kertois, mutta toisaalta haluaisin olla omalle, hartaasti toivomalle lapselleni oikeasti isä, enkä vaan naapurin setä jota silloin tällöin näkee. Tiedän melkoisella varmuudella lapsen olevan minun, koska kyseinen nainen on eronnut 3-vuotta sitten hyvin riitaisesta suhteesta, ja on menettänyt itsetuntoaan siinä määrin, ettei ole sen jälkeen ollut miesten kanssa tekemisissä paitsi minun, joka olen tuttu vuosien ajalta.

        Miten voit luottaa vaimosi ystävättäreen kun tekee hänelle tällaisen tempun. Oletko ollut ystävättären kanssa 24/7, eli mistä voit olla varma ettei hänellä ole ollut muita? Hiljasissa vesissä ne........


      • kakkospesään
        toisen oma kirjoitti:

        Tota vaihtoehtoa minäkin oon miettiny, etten kertois, mutta toisaalta haluaisin olla omalle, hartaasti toivomalle lapselleni oikeasti isä, enkä vaan naapurin setä jota silloin tällöin näkee. Tiedän melkoisella varmuudella lapsen olevan minun, koska kyseinen nainen on eronnut 3-vuotta sitten hyvin riitaisesta suhteesta, ja on menettänyt itsetuntoaan siinä määrin, ettei ole sen jälkeen ollut miesten kanssa tekemisissä paitsi minun, joka olen tuttu vuosien ajalta.

        ööö...vaikutat olevan ns. ruskean reiän ritari. Mistä lähtien kakkoseen polkemisesta tulee raskaaksi niinku?


      • Kumi, ei kiitos
        Idiootti olet! kirjoitti:

        Et sitten osanut kortsua käyttää?!?!? Piti sitten mennä paneskeleen vaimon kaveria ilman kortsua. Nuija.

        Älä sano ettei ollut ja ei tullut edes mieleenkään häntä panna. Hah! Se on vale, et korvat heiluu. Sen verran minäkin olen elämää nähnyt, että myös ukkomiehet kantavat kortsuu mukanaa kaiken varalta.

        Tosimies ei kortonkia käytä, paljaalla vedellään. Eikä naisetkaan tahdo että kumia käytetään!


      • HHUHUH

        Sinunlaisillesi on omat kauppasivut. Siirry sinnne mihin kuulutkin. Olethan muistanut käuydä sukupuoliklinikalla, Sinunlaisesi horrot ei ymmärrä edes häpeä, olet varmaan ylepeä huorranmaineestasi, koska se sinulla on pakko olla ja kuten on nyt nähty, kuinka kavereihin voi luottaa, niin eiköhän sinun kin kaverit ole kertoneet sinusta eteenpäin.


      • hep hep
        Idiootti olet! kirjoitti:

        Et sitten osanut kortsua käyttää?!?!? Piti sitten mennä paneskeleen vaimon kaveria ilman kortsua. Nuija.

        Älä sano ettei ollut ja ei tullut edes mieleenkään häntä panna. Hah! Se on vale, et korvat heiluu. Sen verran minäkin olen elämää nähnyt, että myös ukkomiehet kantavat kortsuu mukanaa kaiken varalta.

        Niill varmaankin on se paikallaankin kaiken aikaa, kaiken varalta.


      • Tosielämää
        juupa juu kirjoitti:

        Älä usko sokeasti naista joka menee sänkyyn ystävänsä miehen kanssa, naislla on semmoinen sanamaton sääntö kaverin mieheen ei kerta kaikkiaan kosketa ikinä.Joka tähän kykenee kykenee sänkyyn kenen kanssa vaan! Mit' mielestäsi vaimosi ansaitsee vai onko hän täysin yhdentekevä sinulle siinä tapauksessa anna hänelle vapaus löytää joku joka rakstaa ja kunnioittaa häntä

        Vai sanaton sääntö? Paras ystävättäreni ei ollut kuullutkaan moisesta, kun vei lapsiltamme isän.


      • Rikosilmoitus lähtee
        sdfgthu kirjoitti:

        Miten voit luottaa vaimosi ystävättäreen kun tekee hänelle tällaisen tempun. Oletko ollut ystävättären kanssa 24/7, eli mistä voit olla varma ettei hänellä ole ollut muita? Hiljasissa vesissä ne........

        Pidätkö vaimoasi kotona makuuhuoneessa kahleissa 24/7?
        Eikös tuo ole vapauden riistoa?


      • kakkosreikä!
        kakkospesään kirjoitti:

        ööö...vaikutat olevan ns. ruskean reiän ritari. Mistä lähtien kakkoseen polkemisesta tulee raskaaksi niinku?

        Tulee isompipaska?


      • aalto 7
        Tosielämää kirjoitti:

        Vai sanaton sääntö? Paras ystävättäreni ei ollut kuullutkaan moisesta, kun vei lapsiltamme isän.

        Ei todellakaan ollut paras ystävä,joka moista paskaa teki.Ja todella ällöttää tollaset ukot,jos on pakko pettää,hakekoo sen ämmän vähän kauempaa ,ei tarvi olla vaimon ystäviä,en edes puhu parhaasta ystävästä,Elämä voi olla kovaa ja hullua,mutta ei helvetti paras ystävä voi tehdä tollasta. Yhtä sotkua kaikki tästä eteenpäin,sääli vauva parkaa,jota odottavat,pettäjät!!!!!!!!!!!!!


      • Arska0132
        kakkosreikä! kirjoitti:

        Tulee isompipaska?

        täytyyhän niitä kokoomuksen kansanedustajiakin jsotain tulla :)


    • jne.

      Pane myös naapurinemäntä ja pomosi raskaaksi, ja vaikka vielä äitisikin

    • Epärehellisiä lieroj

      Aikamoinen nuija on myös vaimosi ystävä, kun toisen puolison kanssa hyppää sänkyyn! Olipa miehenkipeä naikkonen, joka koki varmaan suurta mielihyvää kun sai ystävältään miehen kaapattua.
      Just nämä petetyt ja jo useamman vuoden yksinolleet ( jotka eivät ole löytäneet/ saaneet uutta miestä monista yrityksistä huolimatta), itsetunnot edellisessä suhteessa murskatut naikkoset ovat sitä parasta kakkosryhmää! Nimenomaan sitä helpointa...

      • Tosimies,panomies

        Hih...ja niitä pääsee painaakin kakkoseen :-p


    • pohjan akka

      Säälittävä sekasotku. Eikö sinussa ole sen verran miestä, että pystyisit kertomaan vaimollesi miten asiat ovat? Ajattele miten kamala asia tämä on vaimollesi, tulla peteyksi ja vielä näin karmein seurauksin. Ja millainen ihminen on vaimosi kaveri,??? Ei tällaiset asiat vahingossa tapahdu, kyllä sinä ihan itse omasta tahdostasi menit vieraaseen sänkyyn. Vanha sanonta kuuluu, "pilkka tulee aina omaan nilkaan", niin sinullekkin tässä lopulta käy.

      • sopivat toisilleen

        Saatpahan nyt itsellesi naisista kamalimman,,,,varmaan raskaana jo parhaalle kaverillesi, ennenkuin laitokselta kotiutuu....


      • ja tuo nainen
        sopivat toisilleen kirjoitti:

        Saatpahan nyt itsellesi naisista kamalimman,,,,varmaan raskaana jo parhaalle kaverillesi, ennenkuin laitokselta kotiutuu....

        saa miehistä kamalimman...


    • vby

      Eipä siinä auta muuta kuin kertoa.

      Varmaan aika kauhea tilanne vaimollesi, jos hänkin olisi halunnut lapsen. No ehkä jonkun toisen kanssa sitten.

      Ehkä on armeliaampaa olla ensin kertomatta lapsesta. Jätät vaan vaimosi, äläkä kerro muuta.

      • vastuunkantoa ??

        Niin, kun vaimo katselee parhaan ystävänsä pyöristyvää masua ja miettii miten kaveri on voinut tulla rastaaksi kun kaiket vapaa-ajat on viettänyt vain teillä..

        Kakka juttu koko huttu. Isä lapsen oikein tuttu. Ystäväkin pelkkä kuttu, sillä naama kuni ruttu. Ei oo tämä tuttu juttu tuli panost kakka juttu ei käy katteeks tämä huttu tuli juttu aika suttu.


    • Ole kuin mies!

      Niin makaa, kuin petaa ja te ootte kumpikin aikuisia ihmisiä, täten myös velvollisia kantamaan tekojenne seuraukset. Jos ja kun vaimo saa totuuden tietoonsa, niin seurauksena on todennäköisesti ero, älä edes kuvittele saavasi päähän taputteluja kehujen kera. Tätäkin asiaa olisi kannattanut miettiä etukäteen, nyt on enää turhaa voivotella, vaan on otettava vastuu teoistaan ja selvitettävä vaimolle mikä on tilanne. Olipa tapa mikä tahansa, seurauksia siitä tulee ja yhtä palahta se vaimosta tuntuu. Kaikken pahinta on kuitenkin jatkaa valehtelua ja peittelyä, mitä pidempään sitä jatkat, sitä pahemmin loukkaat.

      • Vaimon vika

        Aloittaja ei ole tehnyt mitään väärää. Jos vaimo olisi kyennyt antamaan miehelleen lapsen ei tätä olisi tapahtunut! Onneksi mies sai kaipaamansa lapsen, pitkässä juoksussa vain se merkitsee. Vaimoja tulee ja menee.


      • HHUHUH
        Vaimon vika kirjoitti:

        Aloittaja ei ole tehnyt mitään väärää. Jos vaimo olisi kyennyt antamaan miehelleen lapsen ei tätä olisi tapahtunut! Onneksi mies sai kaipaamansa lapsen, pitkässä juoksussa vain se merkitsee. Vaimoja tulee ja menee.

        "Vaimon vika". Eletään vuotta 2014, ei 1800-lukua. Todennäköisesti nämä kaksi huorapukkia syyttävätkin vaimoa, koska näinhän on tapahna. Syytetään sitä, joka ei ole tehnyt mitään vaan syytetään sen takia, kun itsellä on huono omatunto. Näin se vaimo saa moninkertaisen erotaakan. Juu, tottahan se on AINA, että se on sen petetyn syy, EI missään nimessä pettäjien.


      • kslm
        Vaimon vika kirjoitti:

        Aloittaja ei ole tehnyt mitään väärää. Jos vaimo olisi kyennyt antamaan miehelleen lapsen ei tätä olisi tapahtunut! Onneksi mies sai kaipaamansa lapsen, pitkässä juoksussa vain se merkitsee. Vaimoja tulee ja menee.

        Lapsen olemassaolo ei vaikuta uskollisuuteen. On niitä kuuden lapsen isiäkin jäänyt kiinni uskottomuudesta, joten lapsettomuus ei voinut olla todellinen syy pettämiseen.


    • hyi helv.. teitä

      Vaimollas on ranteet auki kun kerrot!

      • gffdgfdgfdgd

        Joo näin voi olla, en tosin usko että aloitus on totta mutta jos on niin noin voi käydä vaimolle.


      • rakkaus=

        Rakkaus= kaikki se kestää, kärsii yms.


    • itiots

      Tää on taas " niitä " keskustelun avauksia ;)

    • Onnea

      uudelle isälle! Muistakaa ajatella lapsen parasta kaikessa.

    • uskoton.

      En usko alkuunkaan.

    • sairasta1

      Kerrot vaimosi parhaasta kaverista, mikä kaveri tuollainen on, ei mikään.
      Miehenä olet täys paska, oletko mies ollenkaan, hy hyi hyi

    • 323232323

      Onneksi olkoon lapsesta! Vihdoinkin sait sen mitä olet aina halunnut.

      En tiedä muuta keinoa kuin että joko päädyt tämän kaverin kanssa yhteen ja jätät vaimosi (mikä sinällänsä on ihan paikallaan pettämisen jälkeen)

      Toinen vaihtoehto on se että kerrot vaimolle ja vaimo jättää sinut. Itse asiassa tämä tapahtuu hyvinkin todennäköisesti.

      Kolmas vaihtoehto on se että kasvatatte lapsen kolmisteen eli vaimosikin saa tavallaan itselleen lapsen. Outo kuvio mutta kaikki voittavat.

      Neljäs vaihtoehto on olla kokonaan kertomatta mutta joskus hän saa kuitenkin totuuden selville.

      Viides vaihtoehto on että kerrot vaimolle, vaimo antaa anteeksi ja elämä jatkuu kuten ennen --> epätodennäköistä kylläkin.

      Tee kuten parhaimmaksi näet..en lähde moralisoimaan mutta aika "kusessa" taidat olla elämän- ja mielenrauhan kannalta. Tässä ei todennäköisesti onnellista loppua ole.

      • HHUHUH

        Varteenotettavia juttuja, paitsi tuo kolmas vaihtoehto:

        Tuskinpa vaimo koskisi edes 10 metrin kepillä tuommoiseen "kaveriin" ja kattelisi sitä, kun tapaa lasta. Tuommoinen "kaveri" joutaa hevonvitttuuun. Sekä lisäksi, luottaisitko sinä tuon jälkeen tuommoiseen sikapukkiin? Tuskinpa.

        Tuossa tapauksessa ainoa vaihtoehto on pistää kummatkin mäelle pois elämästään. Vaimo tulee varmasti tarvitsemaan jonkun asteista terapiaa. Tuo on vielä pahempaa kuin se, että mies olisi tehnyt sen jonkun vieraan kanssa, OMA PARAS kaveri!!


    • blonditonhuoria

      se huoaravittu on takuublondi.
      blondeilla on näitä harhalaukauksia,takuuvarmasti!
      joku karvakäsi-rikastuttaja on kuitenkin sen äpärän oikee isukki,nyt tää blondibimbo koittaa saada susta sen maksajan!!!!!!!!!

      • Sampo S

        Virheistä päätellen runkkasit samalla. Taitaa ajatuskin kiihottaa. Ei ihme, että sinunlaisiasi otuksia jallitetaan mennen tullen netin seuranhakupalstoilla.


    • Onneksi olkoon.

      Jaahas, minäkin haluan kokeilla tehdä provoaiheen ja sitten katsoa, päätyykö se yläpalkkiin. Aller kun rakastaa sellaisia.

      Jerry Springerin tyyliin: "Makasin siskoni lesboavovaimon kanssa ja sain hänet raskaaksi, ja hän vielä nautti siitä. Siskoni on kuitenkin idiootti ja saan homotkin heteroiksi."

    • Elämä jatkuu

      Vaikein tekijä tuossa asiassa on se että raskaaksi tullut nainen on vaimosi ystävä. Muutoinhan voisit ilmoittaa vamollesi vain että haluat erota ja se siitä. Et puhuisi lapsesta mitään. Nyt tilanne tulee väkisin ilmi kun nainen on vaimosi ystävä.

    • kypsynypettureihin

      SIKA!!!! toivottavasti vaimo jättää sut samatien!!! oli se kaveri horo tai ei mut ei ois tarvinnu panna sitä heti ku mahollisuus on!! tollasilta pettureilta sais leikata vehkeet irti!!!

    • 15+9

      Yök mitä toimintaa, että koitapa vaan jaksaa tulevan eron kanssa.

    • gfdgdfgdfgdfgfd

      En usko että on totta, taas niin provosoiva aihe.

      Eiköhän nuo " lutkat " yleensä syö niitä e-pillereitä

    • sankari ZMX

      idiootti provo. ei noin tyhmää voi olla olemassakaan

    • lapsi pysyy suvussa

      Voittehan pyytää vaimoasi kummiksi.

    • kuole paska

      Vitun idiootti.
      Sun olisi pitänyt tappaa ittes, ei Robin Williamsin.

    • kolmekymppinen30

      Että minulle tuli paha olo :'( Yritämme itsekin lasta tuloksetta ja kuolen jo tähän epäonnistumisen tuskaan. Olet sioista sioin, et voi koskaan ymmärtää minkä tuskan vaimollesi tuotat.

      • A-lien

        Se on se sun mies jolle juuri vastasit. =)


    • KySa

      Kaikki palstat , joissa voi nimettömänä kirjoitella mitä haluaa, pitäisi lain voimalla lakkauttaa. Sairaat ihmiset huutelevat puskista mitä sylki suuhun tuo. Yhteiskunta oli ennen terveempi, kun ei ollut nettiä ja tekstaripalstoja. Itselläni ei ainakaan ole parempi olo näitä luettuani, ja siksipä en näitä juurikaan enää lue.

      • Troll dance!

        Kyse on lähinnä Suomi24:stä jossa nämä avohoitopotilaiden ja trollien jutut pääsevät vapaasti kulkemaan toisten "ihailtaviksi", ja sitten Suoli24 vielä tukee sitä laittamalla kyseiset jutut yläpalkkiin.

        Edes Robin Williams -ketjua ei jätetty rauhaan, sekin oli pakko liata noilla jutuilla.

        http://youtu.be/Qx15Z9OSilY

        Niinpä.


      • säälin
        Troll dance! kirjoitti:

        Kyse on lähinnä Suomi24:stä jossa nämä avohoitopotilaiden ja trollien jutut pääsevät vapaasti kulkemaan toisten "ihailtaviksi", ja sitten Suoli24 vielä tukee sitä laittamalla kyseiset jutut yläpalkkiin.

        Edes Robin Williams -ketjua ei jätetty rauhaan, sekin oli pakko liata noilla jutuilla.

        http://youtu.be/Qx15Z9OSilY

        Niinpä.

        Mene siis hoitoon


      • Troll dance!
        säälin kirjoitti:

        Mene siis hoitoon

        Mene itse.


      • HHUHUH

        Näin on. Netissä on miljoona näennäisesti laillista pettäjäsivustoa "löydä elämänkumppani" sivustoja. Sosiaalitantat kieltää lailla huorrrien liikkumisen kaduilla, mutta kun eivät tajua, että huorrrat ja huorrrapukit on siirtynyt nettiin. Yhteiskunnasta ja sen ihmisistä on tullut läpimätiä, kuten tässäkin tapauksessa nähdään. Toivon vain voimia sille petetylle, joka sai yhdellä kertaa ainakin triplasti turpiin, jo ennestään sen takia ettei lasta ole kuulunut. Nämä kaksi passkkaläjää on tehneet semmoisen jutun, että toivon niille kaikkea mahdollista erittäin huonoa elämäänsä. Tuommoisen paskasäkit ei kaipaa keneltäkään minkäänlaista kunnioitusta eikä luottamusta.


      • säälin
        Troll dance! kirjoitti:

        Mene itse.

        Sinähän se hoidon tarpeessa olet, höpsö


    • kamala tilanne

      Jos kertomasi on totta, niin olette todella tehneet katalan tempun lapsettomuutta potevalle naiselle. Miltä tuntuisi itsestäsi menettää yhtä aikaa kaksi läheistä ihmistä puoliso ja paras ystävä. On se kova paikka vaimolles. Suhteenne on saanut pysyvän särön ja tuskin nainen on enää vaimos paras ystävä.
      Sopia voi, mutta luottamus on iäksi mennyttä. En osaa neuvoa miten selvität soppasi.

      • sopan olet keittänyt

        Lapsen kannalta on oltava rehellinen. Kokemuksista tiedetään, että on hirveää jos saa aikuisena yllätyksenä tietää, että on pitänyt väärää henkilöä vanhempanaan. Jos on kieroiltu ja petetty, niin tästä eteenpäin on oltava rehellinen tuli, mitä tuli.


      • joopa joo1

        Eipäs kai nyt kuitenkaan muuteta tarinaa ystävän ja parhaan ystävän osalta...


    • minä

      Kuka pettää ilman kortsua tai ylipäätään pettää ? Kerro suoraan, mutta usko tai älä suhteesi on pilalla, vaikka kuinka perustelisit vahingolla tai sillä että sinua otti päähän kun lasta ei ole aviosuhteessa ilmaantunut. Lapsen saanti on tärkeämpää kuin suhteessa oleminen vaimosi kanssa,koska päätitte pitää lapsen. Todennököisesti seuraa ero ja suru, mutta ehkä onni siitä että olet saanut perillisen. Hyvin epätodennäköistä että vaimosi hyväksyy asian... Sinä olet valintasi tehnyt..elä niiden kanssa ja kerro totuus välittömästi..(asia kyllä tulee ilmi ja sen jälkeen asiat saavat isommat mittasuhteet)

      Noh joo toivottavasti kertomuksesi oli feikki tai provo..eikä tosi :)

    • paska juttu

    • unta näet

      Ihan sillä rouvasi äidinkielellä, jos niinkuin hallitset sen.

    • Kaaaa

      Teijät kummatkin pitäisi viedä saunan taakse ampua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • oho,,

        Kuinka kehtaatkin ? olet ,,sanonko mikä......


    • 18+17

      Millanen mies panee vaimonsa kaveria ja millanen nainen iskee kaverinsa miehen.

      Sääntö 1: Toisen omaan ei kosketa
      (Kaverinkaan omaan)
      2: Jätä mielummin puoliso, ennen kuin menet pettään
      säästyy monelta tuskalta.
      3: Kerrot suoraan mitä olet tehnyt.

      Toivottavasti ero tulee olemaan hyvin hankala ja vaimollesi eduksi.

      Miehet aina väittää että naiset pettää.
      Tässäkin tapauksessa kävi toisin.

      Tilaisuus teki varkaan ja vitut sanon mä.
      Olet huono ihminen ja tulet myös tulevia kumppaneitasi pettään.

      Mikä tekee sinusta niin mahtavan kun pääsit kiksauttaa vaimosi kaveria.

      Et tainnut ajatella ja kunnioittaa vaimoasi koskaan.

      Mies on nolla

    • penispillu

      "hän jäi heti raskaaksi"
      :D voi helvetti mitä minä täällä taas luen....

    • Pisteet ylläpidolle

      Hyvä provon aihe, tuo toimii aina.

    • Nainen 42

      Idiootti mies!!!

    • Laps Suomen

      Tässä tuntuu olevan ero se ensimmäinen asia joka tulee mieleen. Et vaan ole halunnut sanoa vaimollesi suoraselkäisen miehen tapaan suoraan haluavasi eron vaan olette sitten vaimosi kaverin kanssa keksineet 'syyn' joka johtaa eroon. Ja tulee kaupanpäälle vielä muksukin. Ei juurikaan ole ajateltu vaimoa miltä hänestä tulee tuntumaan jos/kun asia päivänvaloon tulee ja tuleehan se. Vaimo on varmaan syyttänyt itseään teidän lapsettomuudesta. Oletteko edes tutkituttaneet itsenne kummassa se syy piilee? Ei voi, kun ihmetellä ettei näitä asioita osata puhumalla selvittää vaan tehdään tällaisia temppuja. Ja mikä ystävä se sellainen on joka ystävänsä pettää.

      • Tohtori Tosi-TV

        "Oletteko edes tutkituttaneet itsenne kummassa se syy piilee?"

        No, tässähän se nyt taisi tulla epäsuoraan ilmi...


      • näitäon
        Tohtori Tosi-TV kirjoitti:

        "Oletteko edes tutkituttaneet itsenne kummassa se syy piilee?"

        No, tässähän se nyt taisi tulla epäsuoraan ilmi...

        Joskus käy niinkin, että pariskunta yrittää ja yrittää lasta, ei tule. Mies panee "naapurin" muijan paksuksi. Ja kas kohta en ex-rouvakin raskaana...


    • tai puoli kahteen.

      Ihan perus settiä. Muutatte kaikki yhteen.

    • jami14v

      Eli työnsit siis kiihottuneena erektiossa olevan peniksesi naisen vaginaan stimuloiden naisen ja itsesi orgasmiin purkatuen spermaa sinne kostuneen vaginan sisään aaah

      • Pyyhi ne kätesi

        Kiihoituit sitten niin tarinasta että rupesit runkkaamaan? Mikäs siinä, eipä tule tuosta jälkeläisiä - onneksi.


    • Puhemies.

      Kauniita sanoja kuten: Huorrra satana mä saan lapsen mut sä et, huorrra sul on kurapillu, ei se toimi... mitä olisi illalliseksi, kulta?

    • salarakas_-

      Miksi sä et aloita suhdetta tän vaimosi kaverin kanssa, joka odottaa lastasi? Ennen sitä tietysti testautat, että lapsi on todella sinun. Jos kaikki on ok, niin suhteesi nykyiseen vaimoosi lopetat, koska totuuden tullessa ilmi hän jättää sinut joka tapauksessa. Toi asia tulee kuitenkin vaimosi tietoon ennemmin tai myöhemmin riippumatta siitä, kerrotko sinä sen vai et. Vaimosi tyttöystävä tai joku muu tulee sen hänelle kertomaan. Liian iso asia pidettäväksi salassa. Ei kukaan pysty vuosikymmeniä pitämään tuollaista salaisuutta sisällään ja lapsi kasvettuaan aikuiseksi viimeistään kertoisi sen vaimollesi.

    • seksiseppo71

      ite kans pistelin muijan kolmea parasta kaveria. kylläkin vasta kun oltiin jo erottu. pakko myöntää, että halusin satuttaa exää. se kun ei antanu mun ylläpitää mitään muuta elämää, kun meidän yhteistä. kavereita en saanut tavata ollenkaan-jätin, lähin ja nain sen kavereita. ehkä olen sika,mutta kosto vapaudenriistostani oli mahtava. muija ei muuten suuttunut kavereilleen ollenkaan,mulle vaan.

    • Tukevalla pohjalla

      Jos se olikin vaimosi isä, joka pani paksuksi yhteisen kaverin :D
      Jospa vaimosi löytää oikean miehen joka saa sen raskaaksi...
      Mitä tuollaisella "häntäheikillä" kukaan tekee,joka panee paksuksi lähi ympäristön akat ;)

    • Ei tajua

      Ihme säätämistä taas. Mikä siinä on niin vaikeaa ensin päättää parisuhde ja sitten vasta panna muita? Sitä saa mitä tilaa.

    • 34567

      Paras on kun katoat maasta. Satutat niin monia teollasi, joten katoa vähin äänin - ei satuta yhtä paljon kuin totuus.

    • aloita tästä

      Tänään kerrot vaimollesi mitä on tullut puuhailtua.

    • puhdas sydän

      On teidän vaimoilla tosi luotettavia ystäviä,melkein yhtä luotettavia kuin oma aviomies... hah ja hoh... Olet äijä todellista pohja sakkaa!!
      Säälin vaimoasi.

    • ihan läpällä.

      Sano että panitte vaan ihan läpällä, ja läpällä tuli kaveri raskaaksikin. Sitten jää kiinni homostelusta ihan läpällä. Kyllä ne naiset ymmärtää ja jopa pitää siitä, kun tekee asioita vaan ihan läpällä. Se on hyvän huumorintajun merkki, kun osaa tehdä jutut läpällä eikä ota elämää liian vakavasti.

    • venturu

      mulle tuli kerran kolme lasta samana vuonna ja kaikki kerroin jahyväksyin,,,
      sossu elättää kaikki ,,,isä olen ja hoidan leikin niiden kanssa nytkin 4viikkoa erimökeillä kaksi jo koulussa,,,

    • Haistappa la la la

      Ei sun tarvitse enää kertoa mitään. Luin asian kun jätit tämän palstan auki. Onnea isille.

      Kolahtiko? Sata kertaa kovemmin kolahtaa kun vaimos saa tietää.

    • Siunausta sinulle

      Kerro totuus heti, niin pian kuin mahdollista ja tee parannus.

    • Tartzanihani

      "Hillitse himosi, hallitse halusi, sillä hetken hurmio voi olla elämäsi turmio"

      Wanha viidakon sanonta.

      • Järkevä

        Aluksi et tee yhtään mitään, vaan odotat. Sitten jos lasta alkaa oikeasti olla tulossa, vasta sen jälkeen ripittäydyt vaimollesi. Ja lapsen syntymän jälkeen teetät isyystestin.


    • etrteyruyui

      kerrot että laitoit paperit ns sisään ja painota että perse ei leviä pillu ei ratkea tissit ei turvotu raskausarpia ei tule ja akka on panokunnossa koko raskauden ajan siinä positiiviset jutut akallesi

    • pojat on poikia

      Kerro vaan rehellisesti vaimollesi mitä on tapahtunut, kyllä hän ymmärtää kommelluksesi kun pistät vähän huumoria peliin. Jatkatte vaan elämäänne ja sitten joskus molemmat nauratte mojovasti aamukahvipöydässä "kun silloin kerran kumi puhkesi ja nauroitte molemmat ratketakseen hyvälle jutulle."

      • HHUHUH

        Siinä on elämänkokemusta kerrakseen tällä lapsukaisella. Näin toki kaikki miehet ja naiset toimivat, naidahan siellä, naidahan täällä, tehdään lapsia sinne ja tänne ja kaikki on hyvin ja elämä jatkuu ja kahvipöydässä nauretaan ja kaikki on onnellisia lopun elämäänsä. Sen pituinen se,


    • Peto1

      Itku meinasi jo päästä kun luin aloituksen. Toivon, että ei ole totta. Sinä! katala ihminen! Olet riistänyt toiselta sen elämän, johon hän on koko ajan luottanut! Olette rakentaneet sen yhdessä ja rakentaneet sen odottamaan lasta, sekä vaimon paras ystävä on tukenut sitä. Sitten menet ja petät valittusi luottamuksen ja hänen muka ystävänsä tekee samoin. Vielä hän saa jäädä katsomaan, kun saatte sen onnen, joka kuului teidän rakentaa ja saada. En usko, että vaimosi tulee siitä helposti, jos ollenkaan selviämään. Sinä et ole kyllä onneasi ansainnut! Lapsi on tietenkin aina se, jonka etuja ensin ajatellaan. Voitte ehkä olla perhe sen katalan muka ystävän kanssa ja huolehditte elämän suurimmasta lahjasta hyvin. Mutta MUISTA! Sinä olet onnesi petollisesti saanut ja se onni ei tule kestämään.. Kaikki myötätunto vaimollesi! Hän ansaitsee elämäänsä ihmisen, joka häntä oikeasti rakastaa ja on luottamuksen, sekä onnen arvoinen. Toivon että hän löytää paremman miehen, kuin sinä. Rakentaa ihanan elämän ja saa elämän lahjan, lapsen.

    • Pallibambi

      NO TIETENKIN KERROT!!! et voi olla niin P**** ihminen, että vielä käännät puukkoa haavassa ja jätät kertomatta tai myöhemmin! Anna vaimollesi vapaus, sen hän on ansainnut! Hänen ei tarvitse kärsiä enempää petollisuuttasi ja valheita!

    • pastori 123

      onnea lisä perheestä

    • 655534545

      Haisee provolle koko paska.

    • melkein maho

      Aika porsas olet.Nyt ei auta kuin erota ja alkaa keräämään rahaa tulevalle lapselle,koska maksumieheksi joudut ainakin.Olisit eronnut aikaisemmin jos kersaa noin kovasti hinkuat ja vielä parhaan kaverin kanssa.Törkeetä mun mielestä.Sääliksi käy vaimoasi ja sitä,että rakkaus ei kestänyt kun ei tullut lasta.Onnea valitsemallasi tiellä.

    • Istumalla alas ja kertomalla. Nyt on hyvä aika kasvattaa se selkäranka, kun sitä ei aikaisemmin ollut.

    • sWs

      En tiedä mitä ja miten kerrot mutta sen voin sanoa etten ole kyllä lainkaan kateellinen tilanteestasi!! Mutta onnea vaan jatkoon..

    • mulkeroita riittää

      Olet täys .**m**u**l**k*u, mut varmaan jo tiedätkin sen. Voisit jopa vaihtaa sukunimen ko nimeksi - se pukisi paremmin kuin hyvin. "Olemme päättäneet pitää.." teillä on aika pitkällä suhde, kun jo suunnittelette tulevaisuutta, eikä tarvitse olla kovin nokkela, että voi päätellä, että keskinäistä sutinaa on ollut muodossa tai toisessa ennestäänkin. Mut toisaalta on hyvä, että se sattui sulle nytten, koska ei suhdettanne vaimosi kanssa olisi pelastanut edes lapsi - tämähän nyt on päivän selvää, joten kaikella on tarkoitus. Mikä onni sun vaimolle, kun tajuaa, minkälaisen mulkeron on nainut...

    • Oliko tämä joku huono "provo"? (Kyllä taas on niin paksua tarinaa, että.)

      • Näin se vain on

        Totuus on tarua ihmeellisempää. Ihmiset ovat aina paneskelleet sinne sun tänne ja lapsen virallinen isä ei olekaan biologinen isä. Kymmenisen prosenttia lapsista on jonkun muun miehen siittämiä kuin virallisen isän.


    • nyyh nyyh nyt

      Teki vaan niin mieli panna sitä ku sill on niin isot tisutkii....

      • jesper jytymunkki

        Mutta tämähän on tavattoman hieno, etten sanoisi jopa ylväs peruste asialle.
        Ahdasmieliset ihmiset ei vaan sitä tajua.


    • saunakauha 19v

      Pitkään työttömänä ollut tero plaaplaaplaa

    • kalkkulauta

      Kerro sille vaimosi tyttökaverin poikakaverille. Kai se jotain keksii mitä sulle pitää tehdä. Vielä niitä kyliltä löytyy sian salvajia. Näin säästyt vaimolle kertomiselta.

      • elämän lait

        Niin, pitäähän se uuden naisen nykyinen kaveri raivata tieltä, niin voi kiihkeästi ja vapautuneesti antautua uuteen suhteeseen.


    • Jurpo2000

      sounds like bullshit to me

    • Vaimon vinkki

      Puolisoni kanssa kesti vuosia saada ihana tyttäremme. Jos mieheni olisi heti tilaisuuden tullen kiksauttanut kaverini paksuks, olisin tullut hulluks. Muutenkin ne odotuksen vuodet olivat pitkiä, tuskaisia, itkuisia..

      Se mitä sinä olet tehnyt, on pahin mahdollinen loukkaus vaimoasi kohtaan. Tuo on loukkaus naiseutta, ihmisyyttä ja elämän arvoja kohtaan. Hän ei menetä vain toivoaan ja turvaansa vaan myös ihmisyytensä ja tukipilarinsa.

      Tuossa tilanteessa vaimona llentäisit kuin leppäkeihäs, todennäköisesti et yhtenä kappaleena ja kaveri saisi kanssa tuta pohjattoman raivon. Maineesi ja kunniasi oletkin itse pilannut ja se tulee olemaan avoimesti kaikkien tiedossa lapsen myötä. Myös lapsi tajuaa jonain päivänä olevansa vahingon tulos, mikä ei nosta isin ja äidin pisteitä silmissä..

      Nyt vaan kerrot totuuden ja kestät kaiken raivon mitä seuraavat vuodet tuo. Kannattaa ehkä kuitenkin alkaa hakea töitä toiselta paikkakunnalta.

      • Tätä mieltä

        "Se mitä sinä olet tehnyt, on pahin mahdollinen loukkaus vaimoasi kohtaan. Tuo on loukkaus naiseutta, ihmisyyttä ja elämän arvoja kohtaan. Hän ei menetä vain toivoaan ja turvaansa vaan myös ihmisyytensä ja tukipilarinsa."

        Jos vaimo on maho, hedelmätön niin mies tekee aivan oikein että etsii sellaisen naisen joka lapsia saa. Vaimo vaihtoon! Suurin osa kun menee naimisiin sen takia että saa perheen perustettua. Jos nainen ei tähän pysty ei se ole miehen vika.


    • Positiivisestiii !!

      Lapsi on aina suuri ilo itsessään oli toivottu tai ei!

      Iloitse vaimosi kanssa lapsesta ja siitä ihanuudesta minkä tuotit vaimosi parhaimmalle ystävälle. Vainosi tosi ystäväkin varmasti kiittää ja on tuiki onnellinen kun saatoit hänet siunattuun tilaan.

      Myös vanheneva Suomi tarvitsee jälkikasvua. Ajatelkaa positiivisesti!

      • onni on ilo

        Suvaitsevaisuutta ja positiivisuutta minäkin peräänkuuluttaisin enkä vain tuomitsemista. Vaimosi paras kaveri sai todennäköisesti ikimuistoiset kyydit sinulta mikä tuotti hänelle siis paljon onnea. Se on hyvin positiivista kuten raskaustestin tuloskin. Iloitkaamme todellakin lapsesta!


    • mari8

      Olet sä vaan aika paska jätkä!
      Sinä kuule menetät vaimosi ja pilasit vielä hänen, ja hänen parhaan ystävän välitkin.Ne eivät tule koskaan palautumaan normaaliksi.

      Nainen ei koskaan voi unohtaa tollasta, jos satut anteeksi saamaan.
      Mutta epäilen kovasti sitä.
      Aika liero olet mieheksi, toivon, ettei vaimosi anna sulle koskaan anteeksi!

      • pari suhde

        Ei pitäisi tuomita. suvaitsebaisuutta kehiin! :))


      • v...u
        pari suhde kirjoitti:

        Ei pitäisi tuomita. suvaitsebaisuutta kehiin! :))

        v


      • Tätä mieltä

        Tärkeintä on kuitenkin se että mies on vihdoin saanut lapset jota vaimo ei hänelle pystynyt antamaan.


      • HHUHUH
        pari suhde kirjoitti:

        Ei pitäisi tuomita. suvaitsebaisuutta kehiin! :))

        "pari suhde".. On sellainen kirjoittamaton laki, joka on normaaleilla ihmisillä tiedossa. Ei panna: kavereita, sukulaisia, työkavereita. Jos on pakko paneskella siellä täällä, hae edes vierasta. Mutta kannattaa muistaa, onko se hetken huuma sen väärttiä, että ? Kannattaa ihan oikeasti ajatella muullakin, kuin haaravälillä. Onko se sen väärtiä? Jokainen voi tykönänsä miettiä olisiko hetken huuman takia valmis luopumaan perheestään, lapsistaa (näihin sattuu aina eniten), talostaan, kunniastaan (tämä on aina mennyt muiden silmissä) jne. Mitähän tässä on saatu lukea lehdistä, ex-mies tappoi -tyylisiä juttua. Tapahtuu todella pahoja asioita, pilataan monen ihmisen elämä vain sen takia, että pääsee paneskelemaan sinne tänne


      • HHUHUH
        Tätä mieltä kirjoitti:

        Tärkeintä on kuitenkin se että mies on vihdoin saanut lapset jota vaimo ei hänelle pystynyt antamaan.

        Itsekkyys on paha tauti. "Tärkeintä on että mies on vihdoin saanut lapsen". Tuo on sairaan itsekäs ajattelutapa. Tässä tilanteessa on muitakin ja ennen kaikkea se vaimo, joka ei lasta pysty jostain syystä saamaan. Häntä kohtaan loukkaus on moninkertainen. Oma Aviomies, Oma Kaveri. Itsekeskeiset ihmiset ei koskaan ajattele muita kun itseään, ja silti ympärillä on paljon ihmisiä jotka pitää ottaa huomioon. Vaimon lisäksi sukulaiset, ystävät (lukuunottamatta tätä vaimon horokaveria). Toivon, että noiden kahden elämä menee ihan vituikssi, minkäänlaista myötätuntoa en niitä kohtaan tunne ja toivottavasti menee kesken, lapselle ei ole hyväksi tuommoiset "vanhemmat", jotka horoilee siellä täällä ja jota "oppia" näyttävät pennuille


    • Positiivisuus juu

      Ehkä voisit ottaa nytten tämän sivun mainoksista iloa irti. Alla mainostetaan halpoja lastenvaunuja ja avioerojuristina Heikki Lampelaa :D

      Positiivisuutta juu, todennäköisesti epämieluisiin sukulaisiin ei tarttee ennee pitää yhteyttä ja vältyt monelta kakkavaipan vaihdolta sekä yöheräämiseltä kun suhde ei onnistu kaverin kanssa. Tai sitten hän jo alun alkaenkin haluaa yh äidiksi.

    • tuppervaari

      Ihanata ku soomesta löytyy vielä positiivista yritteliäisyyttä.. Asioilla on aina ennemmin tai myöhemmin se positiivinenkin puolensa.. Anopin esim voi nyt unohtaa ja monet epämieluisat kyläilykutsut

    • antti rokka

      Tee kuten minä, kerro että panen kaikkia kenelle kelpaan. Jos tulee raskaaksi, niin siitähän saa rahaa. Kyllä näillä rahoilla elättää yhden naisen joka ei tule raskaaksi.
      Minulla on suomessa kaksi lasta, saksassa yksi, ruotsissa myös yksi, meksikossa samoin ja venäjää en tarkkaan tiedä, mutta ainakin kaksi. Ibitsalla oli pari mimmiä jostakin ja toinen heistä pamahti. Ehkä britti?
      Ni mikä ongelma on kertoa ja mitä?

      • pokka pitää kokka

        Paremminkin antti kokka ;)


    • Tietoa on

      Ensimmäiseksi isyystestiin kun se voi tehdä!

    • Arto L

      Omituinen mies. Jos makasit naisen kanssa kesäkuun lopussa, niin varmuuden raskaudesta sait aikaisintaan heinäkuun lopussa. Ja elokuun ekan viikon jälkeen kirjoittelet Suomi24 palstalle asiasta, kysellen MUILTA ihmisiltä miten kertoa vaimolle ?
      Ei kai tämmöisiä ääliöitä ole todella olemassa ?

      • Jobbariliikkeissään

        On niitä. Yleensä tuollaiset pölvästit myy käytettyjä autoja.


    • VAROTAN sua ota ---

      selvää mikä on totuus, vain verikokeella saat rehellisen vastauksen,




      alottajalle,,

      HYIII, mikä ihminen olet,
      sinun on ensin tehtävä DNA testi ja varmistua siitä onko tuleva lapsi todellaki sinun,
      jos vaikka vaimosi ystävätär onki KIERO ja haluaa sinut omakseen, on keksiny että hän on sinulle raskaana vaikka ehkä onki muhinoinu jonkun muun tai useammanki kanssa,
      jos vaikka olet varaksa hän on katsonu sinut hyväksi elättäjäkseen,
      nainen saattaa olla TODELLA KATALA,
      tee ensin DNA testi ja varmmenna asia ,
      sitten jos asia todella on varmennettu ja olet tulevan lapsen isä, sinun on kerrottava vaimollesi totuus, ja mietittävä mikä teidän suhteessanne on parasta ja oikein molempien kannalta,
      HIII, kamala on tilanne ,, puistattaa sun tekosi, ja mahdollisuus että oletkin vain UHRI, jota naikkonen yrittää käyttää kylmverisesti hyväkseen,

      • voi mies park

        Kyl tommene veikko o ain uuhri


    • Raukkoja olette molemmat sinä ja ns.vaimon paras ystävätär. Et taida ymmärtää miten pahan tempun olet tehnyt. Luuletko että vaimosi antaa koskaan anteeksi, pettämisen ehkä jotenkuten voisi vielä sulattaa mutta lasta ystävättären kanssa ei.
      Tekojesi seuraus on se että vaimosi maailma romahtaa totaalisesti ja parantuminen siitä on pitkä prosessi. Yöks mikä jätkä.

    • H. Arkinta Petti ?

      Ei sitten kumi tullut missään vaiheessa mieleen vai onko tämä paksuksi tullut jo kovinkin lähellä menopaussia?

    • ,.-

      paras kaveri . ei ole ystävä
      paras kaveri onhuora

    • Ylläpidolle:

      En usko että tämä on totta.

      • Kaikki valhetta

        Joo, ei varmasti ole totta. Eihän rehdit suomalaiset miehet voi panna vaimon parasta ystävää. Eikä kukaan nainen voisi ikinä tehdä tuollaista parhaalle ystävälleen, sellaista ei ole ikinä Suomessa tapahtunut...


    • Moraalinjärkkäri

      Voi jännämies sentään! Varmaan todella mukavaa, kun tyttöystäväsi bestis töräyttää sulle penskan.

    • Kertoahan voi aina sanattomastikin. Jos saatat myös raskaaksi vaimosi jonkun toisen ystävättären niin vaimosi ymmärtänee yskän. Sitten elätte kaikki yhtenä onnellisena perheenä. Tällaiset perheet ovat muutenkin yleistyneet siirtolaisuuden mukana eli asiassa ei ole oikeastaan mitään erikoista.

    • KykyApina

      Älkää suotta pohtiko tyhjänpäiväisyyksiä, vaan surkaa Homo Wiljamsin poismenoo omankädenkautta.
      Meidän Subbikin tvittailee ja suree syvästi JutkuHomon itsaria kaikki muu on toisarvoista..

      Sitäpaitsi Huorratkaa ja pankaa toisianne kuin Polokupyörän satulaa seurauksista piittaamatta niintekee jokainen Kokoomusalainen kykyapina.

    • IsoH0R0

      "mutta ongelma on, miten kertoa vaimolleni? "

      Laita se "paras kaveri" hoitamaan se puoli, kun naiset tunnetusti ovat paljon parempia suustaan, kun miehet :-)

      • Ystävä kertoo

        IsoH0RO antoi hyvän vinkin, asian kertominen kannattaa ulkoistaa tulevan lapsesi äidille. Naiset ovat hyviä kommunikoimaan, osaa varmasti asian esittää oikeassa valossa, niin ettei vaimo mieltään pahoita vaan on iloinen siitä että mies saa vihdoinkin lapsen.


    • Oival_Taja

      Lahjottakkee se lapsi Toivolan Janille, niin piäseepi mokoma luistammaan töistä taas kun suapi lissee issyyslommoo. Se on kovvoo hommoo se issyys.

    • Näin tee

      Aloittajalle onnittelut, sinusta tulee vihdoinkin isä. Jätät mahon vaimosi ja menet lapsesi äidin kanssa naimisiin, asia ratkaistu.

    • mikä on ongelma?

      Hauska provo. Miksi harrastaa ulkopuolista seksiä ilman ehkäisyä?

      Eikö tullut mieleen? Ei kummallekaan?

      So what? Mikä on ongelma? Niin makaa kuin petaa, nyt olet pedannut pedin naapuriin.

      • Kondomi, ei kiitos

        Naisen tehtävä on huolehtia ehkäisystä, mies kun ei voi tulla raskaaksi. Enkä minä kondomia käytä, se on luonnotonta. Aika harvat naisetkaan sitä tahtovat käytettävän, paljaalla tuntuu paremmalta.


      • jfskl
        Kondomi, ei kiitos kirjoitti:

        Naisen tehtävä on huolehtia ehkäisystä, mies kun ei voi tulla raskaaksi. Enkä minä kondomia käytä, se on luonnotonta. Aika harvat naisetkaan sitä tahtovat käytettävän, paljaalla tuntuu paremmalta.

        Se huolehtii, joka ei halua lapsia.


      • Kondomi, ei kiitos
        jfskl kirjoitti:

        Se huolehtii, joka ei halua lapsia.

        Minulle sama tuleeko lapsia, elatusmaksuja en maksa, tyhjästä on paha nyhjästä. Ulosotossa todettu varattomaksi. Onneksi voi tehdä pimeitä töitä...


    • HHUHUH

      Olette pettäneet vaimonne niin pahasti, että se tulee pilaamaan hänen loppuelämänsä ja tulevat suhteensa. Oma puoliso ja paras kaveri. Minkälaisia sikoja te kaksi oikein olette? Horo ja Pukki. Hyi vit*u mitä ällötyksiä olette. Minulta sinä Pukki ja Horossi ette saa mitään sympatiaa. Voi v**tu mitä sikoja olette.

      • Tätä mieltä

        HHUHUH, millaista tekstiä. Jos sinulla on mies niin varmasti hän etsii lohtua jonkun toisen naisen sylistä, eihän tuollaiseen törkyturpaan tahdo kukaan normaali ihminen koskea. Jää yksin, sinua ei kukaan tahdo eikä ihme.


      • HHUHUH
        Tätä mieltä kirjoitti:

        HHUHUH, millaista tekstiä. Jos sinulla on mies niin varmasti hän etsii lohtua jonkun toisen naisen sylistä, eihän tuollaiseen törkyturpaan tahdo kukaan normaali ihminen koskea. Jää yksin, sinua ei kukaan tahdo eikä ihme.

        Pysyn sanojeni takana. Olet itsekin ilmeisesti noita törkykasoja, jotka pettää puolisoaan kaikkien kanssa. Tuommoiset ääliöt ei saa minulta minkäänlaista myötätuntoa. Ja sinua varmaan vit**aa nyt oikein kunnolla kun kerron, että en olekaan yksin ja minä kunnioitan puolisoani niin paljon, että ei tulisi mieleenikään pettää saatikka tehdä lehtolapsia ympäri kylään. Minä KUNNIOITAN puolisoani, kuten kunnioitan myös NORMAALEJA ihmisiä, mutta sinunlaisiasi olen heivannut elämästyäni pois jokusen ja huomaan, että en ole ainut.. Muutama heistä on yksin nyt ja suorastaan hekumoin siitä tyytyväisyydestä. Mätäpaiseita te olette


      • Tätä mieltä
        HHUHUH kirjoitti:

        Pysyn sanojeni takana. Olet itsekin ilmeisesti noita törkykasoja, jotka pettää puolisoaan kaikkien kanssa. Tuommoiset ääliöt ei saa minulta minkäänlaista myötätuntoa. Ja sinua varmaan vit**aa nyt oikein kunnolla kun kerron, että en olekaan yksin ja minä kunnioitan puolisoani niin paljon, että ei tulisi mieleenikään pettää saatikka tehdä lehtolapsia ympäri kylään. Minä KUNNIOITAN puolisoani, kuten kunnioitan myös NORMAALEJA ihmisiä, mutta sinunlaisiasi olen heivannut elämästyäni pois jokusen ja huomaan, että en ole ainut.. Muutama heistä on yksin nyt ja suorastaan hekumoin siitä tyytyväisyydestä. Mätäpaiseita te olette

        HHUHUH, tuollaista iljettävää rääväsuuta tullaan ennemmin tai myöhemmin pettämään, ei sinua kukaan kestä. Tai sitten alkaa ryyppäämään, kännissä kaikki menee. Sinä et ole normaali ihminen vaan saastainen rääväsuu, typerä lehmä joka tulee jäämään yksin.


      • HHUHUH
        Tätä mieltä kirjoitti:

        HHUHUH, tuollaista iljettävää rääväsuuta tullaan ennemmin tai myöhemmin pettämään, ei sinua kukaan kestä. Tai sitten alkaa ryyppäämään, kännissä kaikki menee. Sinä et ole normaali ihminen vaan saastainen rääväsuu, typerä lehmä joka tulee jäämään yksin.

        "Tätä mieltä". Muista nyt ottaa ne lääkkeesi tai jos oletkin ottanut, mene lääkäriin. Teho näyttää loppuneen. Risooko sinua reppanaa se, että olen uskollinen puolisolleni? Taitaa risoa ja kovaa. Tiedätkö että en ole ainoa, joka osaa olla uskollinen.. Sinusta ainoa oikea ihminen on ilmeisesti sellainen, joka pettää sen kun kerkiää ja valehtelee, niinkö? No sinä itse olet varmasti sellainen täydellisyys. Onneksi sinulaisesi haistaa jo kilometrin päähän. Kuten aiemmin kirjoitin, sinunlaisesi heivaan silmistäni pois.


    • Totuus sattuu

      Mistä tiedät että lapsi on sinun? Vaimosi paras kaveri ehkä tietää sinut tuhkamunaksi vaimosi kertoman perusteella ja yrittää huijata sinut maksamaan elatusapua. Antoi tahallaan pesää, vaikka oli jo jollekin muulle miehelle raskaana.

      • Asiat selville

        Tämä on vaimon ja sen parhaan kaverin punoma juoni avioeroa varten. Se tuskin on edes oikeasti raskaana ja tuhkamuna ei varmasti ole sen lapsen isä, vaikka se olisikin raskaana.


    • Olette lutkia kaikki

      Lapsi vaan on sinun kaverisi, joka myös höyläsi vaimoasi ja sen kaveria.

    • Puhumattaparas

      Ongelma on siis vaimolle kertominen. Jos sinä et pysty, olisiko tämän hänen hyvän ystävänsä helpompi puhua vaimosi kanssa? Ystäväthän puhuvat vaikeistakin asioista keskenään. Niin kuin seksistä ja lapsista.

    • Oi aikoja,oi tapoja!

      No tämä on niin huono provo,koska ei kukaan,eis siis kukaan voi olla noin urpo! Ensinnäkään vaimon ystäviä ei panna ja toivon,että jokaisella parhaalla ystävällä ois sen verran moraali kohdallaan,ettei kamun mieheen kosketa,vaikka kuinka panettais! Ja sit että pannaan ilman ehkäisyä,sehän on urpoin tapa paljastaa olevans täysurpo! Että mua vituttaaa nykyihmisten moraalittomuus,paneskellaan kaikkea liikkuvaa ilman huolen häivää! Sit itketään,kun on tautia ja on ei-toivottuja lapsia,liitot ei kestä ja päätä kiristää...Voi perse!!!
      Muistan eräänkin pariskunnan tarinan.Naisen oma sisko ja naisen mies jäivät rysän päältä kiinni tämän kys avioparin autotallissa naimassa! Jumankekka,että oisin lähdettänyt molemmat elämästäni hevon kuuseen! Mutta ei,kun "lasten vuoksi" ollaan edelleenkin yhdessä,hyi hitto!
      Ymmärrän kyllä,että himottaa ja hormoonit hyrrää,mutta joitain käytössääntöjä olis hyvä noudattaa! Eikö vois sit olla sinkkuna,jos on pakko naapurin ym muiden naisia/miehiä paneskella,kun oma alkaa kyllästyttää? Ois niinku reilumpaa puolisoaan kohtaan!

      • Kokemusta on

        Missä niin sanotaan ettei vaimon ystäviä panna, aikoinaan panin vaimon siskoakin. Siitä tosin tuli ero mutta jonkun aikaan olin siskon kanssa. Voitte kuvitella että sukujuhlat olivat aika kiusallisia.


      • HHUHUH
        Kokemusta on kirjoitti:

        Missä niin sanotaan ettei vaimon ystäviä panna, aikoinaan panin vaimon siskoakin. Siitä tosin tuli ero mutta jonkun aikaan olin siskon kanssa. Voitte kuvitella että sukujuhlat olivat aika kiusallisia.

        Olet varmasti kovin ylpeä itsestäsi. No suvulla on taattu jakaa perintönä naispuolisille omaa sukupukkia.


    • toisen oma

      Lisäsin avaukseen kuvan, jossa on tuo HALPA PANO :D :D : D: D: D D: D: D :D

      Seinäjoen Seurellinen Se, Sekereikäinen nainen ahHD DHDHD!

    • ribbe2000

      Aloittaja teki rumasti mutta onhan se niinkin että jos nainen ei kykene lasta miehelle saamaan,on tämä nainen oikeastaan ihan turha.
      Tossa ois pitäny ensin jättää se vaimo,mutta muuten ihan ymmärrettävää.Kyllä itekin hylkäisin naisen joka ei kykene lasta saamaan ja hakeutuisin sellasen seuraan joka ei ole pilalla.
      Naiset ketkä ei halua lasta tai ei pysty saamaan on luonnon pois hoidettavissa,ja se tapahtuukin varmasti kun ei huonot geenit pääse periytymään minnekään.

    • Joopa joo

      Vaimoni paras kaveri??

      Ei ole ollut vaimosi paras kaveri, ei kukaan tee noin paskaa tekoa ihmiselle, josta välittää.

      Ja jos vaimollasi on edes hiukan selkärankaa, ottaa sinusta eron.

      Eli sillä, miten asian kerrot, ei ole yhtään mitään merkitystä. Vaimosi on juuri menettänyt kaksi hänelle tärkeintä ihmistä maailmassa.

    • kokemus tollasesta

      Hyi mikä mies ajattele jos nainen olis pettänyt miestä ero välittömästi olis tullut.Jätä tollanen porsas,pankoon muita naisia ihan vapasti sen jälkeen ja vieläpä naisen paras kaveri siinä sen näkee senkin ystävyyden.HYI HYI!!!

    • Vaimon paras kaveri

      Sinulle löytyy ihanoma nimi V___nÄäliö, vahinko on tapahtunut jo kauan sitten,mutta syytön olet siihen. Ota isokauha ja ala hämmentää soppaa.

    • Kyl täytyy myöntää että mies on täys mulkku, vaikka asiaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.

      Pitäs peiliin katosoa millainen sika sieltä löytyy. Elkää ihmiset ikinä menkö sotkeutumaan kavereiden puolisoihin/tyttöystäviin vaikka toinen niin haluais. Kokemuksella voin sanoa, että rumaa jälkeä tulee ja kellään ei ole hyvä sen jälkeen. Kyl tuosa on niin katastrofin ainekset perhetragedilalle, että ei paljon väliä. Toivotaan ettei ole uutisissa joku päivä.

      • En ymmärrä

        Kyllä vaimon paras ystävä on tarinan suurin konna koska vietteli miehen. Kuinka kukaan nainen voi tehdä parhaalle ystävälleen tuollaisen tempun?


      • !!!!!
        En ymmärrä kirjoitti:

        Kyllä vaimon paras ystävä on tarinan suurin konna koska vietteli miehen. Kuinka kukaan nainen voi tehdä parhaalle ystävälleen tuollaisen tempun?

        Kyllä niitä konnia on tässä kaksinkappalein, ihan tasapuolisesti. Sen verran täytyy miehestä löytyä munaa, että sanoo EI ! Ja paras kaveri EI viettele toisen puolisoa.


    • __nainen

      Onpas paras kaveri! Sänkyyn parhaan kaverin miehen kanssa?

      • hyi olkoon?

        Varmaan pani kissat ja koiratkin?


      • Oman kullin?!

        Ei tulisi mieleenkään mennä panemaan ja antamaan vieraalle!? Omakin on ja se riittää!


    • Aloittajalta puuttuu selkäranka. Ensimmäiseksi tunnustat vaimollesi virheesi ja sen seuraukset, sitten juokset karkuun Teflonia ja lujaa. Vihainen petetty vaimo tulee sieltä lujempaa päälle kuin rekka.

      Parhaita ystäviä ei olekkaan, on vain ihmisiä, joista pitää enemmän ja joihin luottaa enemmän. Se joka väittää, ettei oma paras ystävä tekisi mitään tuollaista, niin on jo tehnyt. :P Valitettavasti aina primitiivisissä ihmisaivoissa kiehtoo ajatus siitä kumppanin kaverista tai sukulaisesta ja sitä on turha kiistää, ellei sitten kumppanin koko suku ja kaverit ole toistaan kauheampia ilmestyksiä, niin silloin ei varmaan aivotkaan tuota heidän osaltaan ajatuksia, eli sukupuoleen katsomatta, jokaisella käy ajatus jostakin kumppaniin liittyvästä henkilöstä, kunhan se edes hiukan miellyttää silmää (aivoja), niin se käy ajatusasteella. Heikoimmat yksilöt sitten toteuttaa itseänsä ja rankasti.

      Positiivinen perheuutinen, kun nyt otat uuden vaimon ex-vaimon ex-parhaasta ystävästä, voin kertoa sinulle, että pettämisellä on lyhyet jäljet. Vuosi, niin sinä olet jo pannut jotain muuta, kuin tulevan lapsesi äitiä tai hän on käynyt panemassa jotain muuta, se hieno asia on pettäjissä, että se jatkuu parisuhteesta toiseen, eli kun sen tekee kerran, sen tekee toistekkin.

      Tulevaisuudessa sinulla on kolme ex-vaimoa, joilla kahdella on lapsi ja masentuneena kaipailet sitä ensimmäistä ex-vaimoa. =)

      • expelimies

        Tuossa on nyt pari järkevää vaihtoehtoa... mutta asiaa pitää katsoa lapsen kannalta. Jotkut naiset ovat todella suvaitsevaisia, ja voisivat antaa tuollaisen anteeksi. Tosin jos antaa anteeksi, niin todennäköisesti ei itsellä ole puhtaita jauhoja pussissa. Keskustele ensin asia selväksi sen raskaana olevan ystävän kanssa... onko teillä tulevaisuutta yhdessä ja haluatteko olla yhdessä. Sillä se olisi lapsen kannalta paras vaihtoehto mielestäni, ja kyllähän se lapsi kasvaa, ja haluaa joskus tietää oikean äitinsä / isänsä.


      • expelimies kirjoitti:

        Tuossa on nyt pari järkevää vaihtoehtoa... mutta asiaa pitää katsoa lapsen kannalta. Jotkut naiset ovat todella suvaitsevaisia, ja voisivat antaa tuollaisen anteeksi. Tosin jos antaa anteeksi, niin todennäköisesti ei itsellä ole puhtaita jauhoja pussissa. Keskustele ensin asia selväksi sen raskaana olevan ystävän kanssa... onko teillä tulevaisuutta yhdessä ja haluatteko olla yhdessä. Sillä se olisi lapsen kannalta paras vaihtoehto mielestäni, ja kyllähän se lapsi kasvaa, ja haluaa joskus tietää oikean äitinsä / isänsä.

        Yleensä kaikissa vaihtoehdoissa se lapsi kärsii, tuli tai tapahtui mitä tahansa, niin jotenkin se lapsi saa aina osansa.


      • Aliaksella...

        Se on se ihmisluonto... Jota itse ainakin koitan varoa nytkin... En ole ikinä onneks "pettänytpettänyt".

        Mutta asiaa kirjotat. Hyvä kun joku jaksaa miettiä noin syvällisesti toisen tilannetta :) Sellanen sä oot!


    • Mitä turhaan kertoa... tähänkään asti ole kertonut...

    • kaikein kokenu

      Vaimojen on varottava tuomasta naiskavereitaan kotiin, varsinki silloin kun ukko on paikalla,
      ON totta että miehet käyttää heti tilaisuuden tulle vierasta naista seksuaalisesti hyväkseen,
      koska ON naisia jotka ovat jopa tyrkyllä hyvän kaverinsa aviomiehille SALAA, vaimon tietämättä,
      totuus on naisella EI voi olla hyviä naiskavereita, toinen nainen ON aina s u s i omalle ystävättärelleenki,
      suomessa on jopa sisarruksia, jotka tilaisuuden tullen ovat menneet sänkyyn oman sisaren miehen kanssa,
      on vahvaa tietoa asiasta,
      näitä sekoilijoita on suomessa paljonki,
      yksiki sisko sai jotenki aikaan että sisko joka oli naimisissa oleva hän kuoli jostain syystä,
      epäily on että siskoki voi jopa tappaa oman siskonsa että saa tämän miehen,
      ja sai miehen ja siskonsa lapset, huh huh hyiiii,
      se on jo hyvin vanha asia mutta totta,
      puhumattakaa muista siskosten ja SERKUSTEN sekoiluista toistensa aviomiehiin,
      se aiheuttaa ihmetystä mistä näitä sekoilijoita syntyy,
      eikö heillä ole minkäänlaista sivistyspohjaa ja kunnioitusta avioliitossa olevia kohtaan, ?????????
      uskovaisena ihmisenä ja lapsena saamani kasvatuksesta johtuen omakohtaisesti en ikinä ole sekaantunu sukulaisten puolisoihin enkä ystävien puolisoihin,
      mutta oman miehen ympärillä pyöri kaikennäköset naisystäväni , jopa sukulais naisia kävi salaa kotonani kun olin työelämässä,
      onneksi tietääkseni kukaan ei ole tehny lapsia puolisolleni, ei ainakaan kukaan ole ilmestyny niin väittämään,
      se oli elämäni suurta kärsimyksen aikaa,
      ÄKLÄÄ hyvät ihmiset sekoilko sukulaisten miehiin eikä ystävienkää miehiin,,
      maailma on täynnä vapaita miehiä, etsikää vapaa aivan oma puoliso älkää tappako toistenne elämää,
      ja miehille sanon ÄLKÄÄ ikinä pettäkö vaioanne JOS kerran olette luvannu häntä rakasta kuolemaan asti,
      olkaa avoimia vaioliitoissanne, rehellisiä kunioittakaa toisianne .
      salaa älkää ikinä muhinoiko ystävienne kesken vaimon tietämättä.

      Kymmenen käskyä raamatussa on maailman paras opetus ja ohje elämän varrelle, jokaisen kannataisi joskus lukea niitä ja potia mitä ne merkitsee,
      jos niitä noudattaa niin hyvin kuin ihmisluonnolta suinkin voi jumalalta siihen voimia pyytäen, niin elämä on onnellista aivan loppuun asti, ja elämä hymyilee oikeesti hyville ihmisille,
      hyvät ihmiset luo ympäristöön paljon iloa ja onnea,

      PAHUUS tuo vain hirvittävää kärsimystä, surua, ihmisten elämään, jokaisen kannattaa kartaa paahuutta,

      tälle uskottomalle aviomiehelle sanon, ota selvää ennekuin alat tunnustamaan isyyttä LAPSI VOI OLLA SUURI PETOS SINUA KOHTAAN,
      lapsi voi olla jonkun toisen miehen siittämä,
      ÄLÄ OLE SOKEA, nainen voi oikeesti olla h u o r a ,,,

      • HHUHUH

        "...tilaisuuden tulle vierasta naista seksuaalisesti hyväkseen", Ai että hyväkseen? No ei tämän päivän naisia tarvitse "käyttää hyväkseen". Nehän on täysiä horrroja ja heti levittämässä. Siinä on suomalaisen naisen kuva kaikessa "kauneudessaan".. Ihme kun eivät ota rahaa, ovat tyhmiäkin vielä


    • reisku

      Miehen olsi mitänyt erota eikä mennä pettään vaimonsa kaveria.
      Mistäs sitä tietää, että pariskunnan geenit sovi yhteen ja saa lasta.

      Näin ainakin tuttavapiirissä kävi. Pariskunta eros ja löysi uudet kumppanit ja kumpikin sai tahoillaan lapsia.

      Ensin ois kannattanut tutkituttaa kumpikin ja siitä vaimo saa tietää,
      ettei voi saada lasta ja sitten päättää jatkatteko yhdessä vai erota.

      Ei ole mikään selitys tilanne teki varkaan.

      Millaiset ihmiset eivät kunnioita lähipiiriä tässä tapauksessa mies vaimoaan ja nainen kaveriaan ei tuu kunniottamaan itseään ja ketään koskaan.

      Ei ole syy, että kun vaimo ei saa lasta eikä laiteta syyttömän ihmisen syyks, että meninpäs pettään ku et lasta saa.

      Pettäjä kesksii aina syyn mille voi pettää. Vikaahan hänessä ei ole.
      Tulee sit panokumppani raskaaksi tai ei. Aina löytyy syy muka sille miksi mennä pettään. Oisko syytä mennä peilin eteen ja kysyä olsitko sinä halunnut näin, että vaimosi olsi pettänyt sinun kaverisi kanssa ja tullutkin raskaaksi. Olsit varmasti ollut raivon partaalla, mutta ku kävi toisin päin niin haluat kunniaa tästä mitä olet tehnyt.

      Aika hyvä provo.

    • yksinonnellinen

      Voi, rakas vaimoni minulla on iloisia uutisia panin paksuksi sinun kaverisi ja nyt me saamme ikitoivotun lapsen. Voi, herranpieksut sentään tossa tilanteessa mä ainakin vetäisin miestä turpiin ja potkut ahteriin ja tuossa on ovi painu niin pitkälle ku pippuri kasvaa. En todellakaan katsoisi tuota luuserii ikipäivänä enää. Jos, annat moisen anteeksi niin sussa on jokin vialla.

    • Ammu ittes.

      Tee palvelus vaimollesi,ja kaikille muillekin.

    • !!!

      Toivottavasti vaimosi jättää sinut sekä "parhaan" ystävänsä. Ette kumpikaan ole hänen arvoisiaan.
      Voitte vaan tulevaisuudessa miettiä, kuinka luottamuksellinen teidän kahden yhteiselo voi olla.

    • Aviomies

      Onhan tuo hankala tilanne. Kuitenkin, asiat asioina, ero voi tulla, jos tulee niin tulee, mutta tuntuu että nykyään ihmiset eivät kestä mitään. Itse en ottaisi eroa vaikka vaimoni pettäisi ja tulisi raskaaksi. Luulisin että en osaisi sitä lasta kuitenkaan rakastaa niin kuin omiani, joten suosittelisin että lapsi annettaisiin miehelle eikä hän kasvaisi meidän perheessämme, koska tuo lapsi varmaan huomaisi että hän ei ole "tasavertainen" muiden perheemme lasten kanssa.

      Avioliitto on mielestäni niin vahva liitto että sitä ei saisi rikkoa mikään, siis ei mikään. Onhan siinä toisaalta toinen osapuoli rikkonut lupauksensa mutta silti:

      "Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta, NN, tahdotko ottaa NN:n aviovaimoksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?"

      Jos tuohon on vastannut että "tahdon" niin silloin täytyisi ainakin yrittää tahtoa. Eikä siinä tosiaan edes kysytä "rakastatko" vaan "tahdotko rakastaa".

      Matteuksen evankeliumi, luku 19:

      Ja kun Jeesus oli lopettanut nämä puheet, lähti hän Galileasta ja kulki Jordanin tuota puolta Juudean alueelle. 2. Ja suuri kansan paljous seurasi häntä, ja hän paransi heitä siellä. 3. Ja fariseuksia tuli hänen luoksensa, ja he kiusasivat häntä sanoen: "Onko miehen lupa hyljätä vaimonsa mistä syystä tahansa?" 4. Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi' 5. ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'? 6. Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."

      • UGhh

        Jos olisin sinun vaimosi, niin hakkaisin pesäpallomailalla ja jättäisin. Kyllä niitä hyviä miehiä on harvassa.... Sentään oma mieheni on hyvä ja rehti.


    • syytä-luontoa

      Vaimos on maho jotta luonto hoitaa asiat kuntoon, niin se vaan on..

    • realiteetitkehiin

      Mies joka pettää vaimoaa ei voi kovin paljoa vaimostaan välittää.
      Vaimo tuskin tälläistä ymmärtää ja pysty antamaan anteeksi. Miehen olisi fiksua itse ottaa ero ennen kuin satuttaa ketään enempää.

      Mikä mies muutenkaan paneskelee ympäriinsä ilman kumia ja eikö kannattais mennä kauemmas kalaan.....?

      Tyhmä on ollut tämä nainenkin joka ystävänsä miehelle persettään jakaa :D

    • perinteisesti

      Eikös tämä perinteinen tapa ilmoittaa ole:

      Nyt onnistuu se lapsen saanti...
      Mä olen tulossa isäksi - valitettavasti sä et ole tulossa vieläkään äidiksi.

      Hm... toi taitaa toimia tosinpäin paremmin...niinkuin naisen ilmoittamana.

    • iajdj

      Aika parantaa haavat. Pyydä syvästi anteeksi nykyiseltä, kun olit toisen kanssa ja että tonen tuli siitä vielä raskaaksikin. Äläkä pitkitä kertomista tai muuten et saa säilytettyä ex:äsi järkeä!

      Sano, että kun tilanne on nyt tämä, että olisiko parempi, jos nykyisesi myös kokeilisi vauvaonnea jonkun tosen kanssa? Ehkä geeninne eivät vain sovi yhteen? Ehkä hänkin tulee raskaaksi helposti, kunhan vain on toisen miehen spermaa? Luo toivoa. Sano, että toivot, että voisitte olla joku päivä vielä ystäviä, mutta ymmärrät täysin, että nyt se voi olla liian vaikeaa.

      Ehkä naisesi on pitänyt ominaistuoksuasi itselleen sopimattomana ja on ollut silti edelleen kanssasi, kun ei ole kehdannut myöntää virhettään? Nainen yleensä haistaa itselleen sopivan miehen geenit, mutta jos on käyttänyt sinut valitessaan ehkäisypillereitä, ei tämä luontainen tunnistus toiminut? Ehkä ero onkin teille hyväksi? Jos olet pettänyt jatkuvasti, voi tämäkin olla syynä lapsettomuuteen. Nainen on saattanut alitajuisesti haistaa pettämisesikin ja keho ei ole siksi suostunut raskaaksi. Tutkimattomia ovat naisten tiet.

      Nai se tuleva äiti, jos se ei aivan vastenmieliseltä ajatukselta tunnu. Tosin riittää, että aluksi hoidatte yhdessä raskauden onnelliseen loppuun saakka ja keskustelet eroprosessissa tulevan ex:äsi kanssa asioita selviksi. Tunnustelet myös raskaana olevan naisen motiiveja olla ystävänsä miehen kanssa.

      nainen

    • Asiat vaan hoituu

      >> Lapsi on molemmile toivottu ja olemmr päättäneet pitää hänet, mutta ongelma on, miten kertoa vaimolleni? >>

      Hah-hah haa. Miehellä jolla on munaa ja kanttia ja röyhkeyttä mennä panemaan naapurin muijia paksuksi. Ei sellaisilla äijillä ole tapana tulla Someen kyselemään yleisöltä jatko-ohjeita.

      Avausviesti on noin 100% varmuudella Suomi-24:n palkkalistoilla olevien omien aktivointikirjoittajien höpöjuttua.

      Vieraita, ei oman avio/avoliiton naisia, niitä pannaan joka vuosi ainakin luokkaa 1.000 kpl paksuksi Suomessa. Kyllä noista aina jotenkin itkujen kanssa selvitään.

      Veikkaan että S-24:n spämmikrijoittajakin jonkin ratkaisun tekaistuun ongelmaansa varmaan löytää.

      • vzsvs<vfs<vf<sv

        Paljon nuo spämmärit saa rahaa näistä. Samaa olen haistellut. Ei millään pahalla, mutta aihe on arka käsiteltäväksi täällä, mikäli jonkun ihmisparan ireal. Jotain rotia pitäisi olla näissäkin. Myötähäpeää tunnen aloituksesta!


    • Paksuksi panija

      Haluaisin panna kaverin vaimon paksuksi. Miten asiaa kannattaisi ehdottaa? (lapsettomuusongelma miehen puolelta tuolla pariskunnalla on)

      • Auta häntä

        Paksuksi panija, asiassa pitää olla hienotunteinen. Lähestyt naista ja kerrot tahtovasi vilpittömästi häntä auttaa ja pitää kaiken ehdottoman luottamuksellisena. Teet hyvän työn jos naista autat, hän on sinulle ikuisesti kiitollinen.


    • Fantasiankukka

      Juttu on täysi provo. Mutta pääasia, että saadaan keskustelua aikaan.

      Näitä vastaavia aloituksia näkee silloin tällöin, ovat ihmeen saman tyylisiä. Ollaan seksipuuhissa muka yllättäen ja heti nainen tulee raskaaksi. Täysin feikkiä koko tarina. Jos sattuisi joku totuudensiemen jutussa olemaankin, niin epäilen joka tapauksessa että tämä vaimon kaveri on jaellut niin monelle miehelle, että ei taida itsekään tietää kuka on lapsen isä.

      Luultavasti tämän ketjun aloittaja kertoo fantasiansa totena ja kukapa mies ei haluaisi olla sellainen siementäjä, joka saa naisen kuin naisen paksuksi. Eikö ne lestatkin sano, että siementä ei saa heittää hukkaan... vaan se on kylvettävä vakoon.

      • zsvs<vfs<vf<sv

        Juu. Kukaan hätääntynyt ei edes kommentoi kirjoitustaan. Aloitus on kuollut kuin viikon vanha kapakala, jos sitä hieman paremmin tarkastelee.


      • HHUHUH

        Joo, mutta tämä saattaisi myös olla totta. Kyllä ne naiset tulee laakista paksuksi, se nyt ei ole mikään ylläri.. Näitä "provoja" ikävä kyllä kävelee tuolla kaduilla vastaan ihan joka päivä. Satuitko katselemaan näitä paria kotimaista ohjelmaa telkusta. Toisessa oli näitä nuoria typyköitä, jotka sitten tuli ohjelmaan "seuraamus" kainalossa.-. No yksikin typykkä kertoili, että isä on se ja se, hetken päästä oli ollut toinenkin ja sitten jo myönsi että oli kolmaskin ja olikohan ne kaikki viikon sisällä! No, millaisella järjellä typykkä oli siunattu, sen päätelmän voi jokainen tehdä itse. Vieläkin mietin joskus, että miten se bimbo oikein kehtasi itsensä änkätä ko ohjemaan Ja tämä toinen sitten (nimi valitettavasti unohtunut) , jossa näyttelijät esittivät näitä tositapahtumia.. Ei voi muuta sanoa, kun että ihmiset on tänä päivänä täysiä mätäpaiseita


    • sisään laukee

      Spermat tuli aaaaah

    • Eipä ole helppoa , eikä myös äidiksi tulevalle. Toivon kovasti että lapsen tulevaisuus turvataan koska uusi elämä on etusijalla. On näitä nähty ennenkin ei tämä mitään uutta. .Nyt riippuu tunnetilasta sehän on selvä mutta elämään sisältyy myös iloa että surua. Erohan tulee ilman muuta .Onhan erottu lapsettomuuden takia paljonkin. Minun suvussa tapahtui näin ja kaksoset tuli ja isä ja äiti hoiti lapset yhdessä ja entinen puoliso muisti lapsia lahjoin syntymäpäivänä.

    • ihminen on peto

      on tainnut vakka löytää kantensa, kaksi yhtä katalaa sopiikin hyvin yhteen varsinkin kun asiaa ryyditetään selittelyillä ja heikolla itsetunnolla.

      olen todella pahoillani vaimosi puolesta, itse 7 vuoden lapsettomuushoidot kokeneena olisin varmasti tehnyt jotakin hyvin harkitsematonta ja jopa peruuttamatonta jos olisin saanut tietää mieheni kuksineen parasta kaveriani. tai no, eihän tuollainen ole koskaan ystävä ollutkaan jos on valmis heti tilaisuuden tullen polviaan levittämään...

      valheesta jää aina kiinni, se on kylmä fakta. ennemmin tai myöhemmin ja tässä tapauksessa mitä myöhemmin, sen julmempaa se vaimollesi on. jos yhtään tunnet minkäänlaista empatiaa edes vaimoasi kohtaan kerrot heti, jo tänään, etkä ollenkaan pitkitä kärsimystä ja luo vääriä mielikuvia teistä perheenä ja pariskuntana joka selviää yhdessä taistellen kaikista vaikeuksista. vaimosi on ansainnut totuuden, sinä et ole ansainnut vaimoasi.

      vain vaimosi voi päättää siitä miten tulevaisuus teidän osalta etenee, sinulle jää vain vikisevän rakkikoiran rooli jonka on tyytyminen lopputulokseen. menetit kaiken kitisemisoikeuden sillä sekunnilla kun toiseen koskit ja todennäköisyys on enemmänkin sen puolella että avioliittonne on ohi.

      äläkä lisää enää pliis vaimosi tuskaa millään jonninjoutavilla lätinöillä "vahingosta". vahingossa ei vehkeesi housuista hyppää minnekään, kanna vastuusi ja ole mies.

      vaimollesi toivon jonkun _OIKEAN_ ystävän tueksi tulevalle hirvittävälle ajanjaksolle. sinulle toivon onnistumista isänä (jos nyt edes olet sitä), älä petä sentään lastasi.

    • SalaliittoLate

      Varoituksen sana. Se sun vaimosi kaveri voi olla raskaana jollekkin toiselle miehelle kuin sinulle ! Sinun kanssa kuksininen antaa syytä epäillä sitä kun tuollainen wosu on. Valitettavasti salaliitto teoreetikot ei usko maailman viattomuuteen ja siinä on näyttöä.

    • nainen pettää

      Täällä nyt naiset tuomitsee tämän miehen mutta naisten logiikallahan naisen pettäminen on oikeutettua ja syyhän on aina miehessä ja mies on aina SIKA jos mies pettää?!
      10-20% lapsistahan isä on eri kuin papereihin merkattu ja se jos mikä on tuomittavaa tässä oikessa realistisessa maailmassa kun tämä isä luulee ja uskottelee olevansa isä ja maksaa toisen siittämiä lapsia.
      Dna testi ptäis olla pakollinen kaikille lapsille mutta onneksi on näitä 200-300€ maksavia testejä mitä isät voi salaisesti tehdä ettei heti parisuhde epäilyistä mene karille.

      • SalaliittoLate

        Tuosta muistui et oli oikeudessa "vale isä" vaatinut maksamiaan elatusetuuksia takaisin mut ei muistaakseni saanut mut menetetty aika (vuodet) on korvaamaton. Mieskin kun tulee sopivaan ikään se ei kelpaa helpolla enää edes koristeeksi pihalle.


    • onnekas?

      joo joo.. en jaksanut kaikkia lukea läpi mutta meillä homma meni sillai että vaimoni paras ystävä on myös minun rakastajattareni, tosin vain silloin tällöin etäisyyksienkin takia ja se on meille kaikille ihan ok. kukaan toki ei ole raskaana..

      • YÖÖÖÖÖKKKK,,,

        HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,,,

        olet SIKA


    • Jes.

      Hieno provo jopa sinulta. Tosin itse perverssinä suosittelisin aborttia, koska lapsen tappaminen kohtuun on ihan laillista. Miksi ei siis käyttäisi murhaoikeuttaan hyödyksi?

    • Ron Jeremy

      Hei!

      Vai pokasit sinä pyrstöön vaimosi kaveria ja tämä tuli tiineeksi!
      Ei auta kuin kertoa reilusti että näin kävi. Asia tulee ilmi kuitenkin!
      Ero teille tulee. Se on ihan selvä asia!!!

    • Joo on soma

      Sano suoraan, ei siinä muu auta.
      Todennäköisesti tulee ero, mutta eipä sille kai voi mitään.
      Ja olethan saanut juuri sitä mitä halusitkin, vai mitä?
      Vaihtelua elämääsi, mahdollisesti hyvääkin seksiä vieraan kanssa sekä lapsen, mitä nyt sanot halunneesikin jo vuosia.
      Joten mikäs siinä, pieni hinta varmasti sinulle, vaikka tuosta hyvästä kumppani meneekin vaihtoon.
      Muista vain, että pettämällä aloitettu suhde usein päättyykin samalla tavalla jossain vaiheessa. Siinä ei mukulakaan tee eroa todellisuuteen.

    • Heh, vastaus on hyvin yksinkertainen: "älä kerro vaimollesi". Jos tämä salarakastuttavasi jossakin vaiheessa asian tuo esille, niin mikäpä siinä sitten auttaa. Jos itse haluat lapsia "luvallisessa suhteessa", niin jätä vaimosi sen vuoksi, että hän ei voi tulla sinulle raskaaksi. Eiköhän vastaavasta asiasta liene ollut kysymys esim. Kimi Räikkösen ja Jennin suhteessa - ei siis mitään uutta auringon alla!

    • saariston mies

      Hei. sano vaan että panit sitä kun halusit tietää että saatko jonkun raskaaksi. Vaimosi taitaa olla sitten sellainen "maho lehmä" joka ei saa lapsia lainkaan. No nyt tiedät senkin asian. Varmaan se raskaana oleva kertoo tuon ennenpitkään totuuden vaimollesi koska on hänen paras ystävänsä. Tässä muuten näkee että ei niihin ystäviinsäkään voi edes tuon vertaa luottaa kun suostuu seksiin. Jos miestä panettaa niin tällainen on sitten tulos...ei ole kovin kiva seuraus.

    • hyihyi

      Jos mun mies pettäisi mua parhaan kaverini kanssa ja tällainen kävisi, niin se ois vaan adios sille miehelle. Saapahan "paras kaveri" pitää sian, ei tollanen mies olekaan.

    • Exxon Valdez

      Mitähän nämä telaketju(f)emakot olisivat sanoneet,jos homma olisi ollutkin toistepäin?
      Ämmä oliskin kuksassu äijän kaveria....

      Varmaan ropissu "poonuspisteitä" tälle nartulle!!!!!!!!!!!!!!

    • shit luck

      Astiat menee jakoon teit mitä tahansa

    • Surkea ylläpito

      Ylläpidon gaypetteri taas provoilee. Miksi ette tee jotain hyödyllistä?

    • pastorius

      Älä ihmeessä tunnusta muijallesi äläkä lasta. Kiistät vain kaiken loppuikäsi ja sanot muijas kaveria hulluksi, jos joskus alkaa puhua naiselles asiasta. Kaiken viisauden nimessä voisit vielä ehdottaa aborttia jos vain on tehtävissä. Kaikki pääsevät helpommalla. Olisit käyttänyt spärderiä tai pannut perseeseen.

      • rakkaudesta yksi!

        Minähän en miestäni jaa kenenkään epäluotettavan kanssa. Minä rakastan ja vain yhtä?!


    • Sietäkää

      Eräälle naapurille kävi samoin. Kuin ihmeen kaupalla asiasta selvittiin ja jonkun ajan kuluttua heillekin alkoi odotus ja tutkimuksen mukaan, oma poika syntyi. Elämä voittaa!

    • jesh

      provohan tää on mutta jos tollasen kertoo ja kun paljastuu nin piilottasin ainakin kaikki aseet taloudesta :D

    • klaun76+93

      Idioottiko olet, kun et tuon vertaaa ehkäisystä huolehdi. Googlaa K niin kuin kondomi, ja miten sitä käytetään.
      Vaimosi ystävä siis halusi härskisti lapsen, vailla isää.Ja käytti tässä halussaan sinua törkeästi hyväksi.
      Kanna nyt vastuusi (isyyden tunnustus) tai häivy nopeasti kokonaan pois kuvioista (anna tämän femakon kasvattaa itse sikiönsä).

    • Jätä se

      Sika !

      • jätä se

        h.u.o.r.a


    • yhden lapsen yh-isi

      Aika paska tuuri sulla. Eroa vaimostasi ja ota tästä vahingonlaukaus naisesta itsellesi puoliso. Kahden naisen pitäminen Suomen maassa on kielletty. Jos vaimosi sallii voithan sie yrittää pitää hänet ystävänäsi mut pahoin pelkään että se ei tule onnistumaan. Saithan sentään lapsen jota niin hartaasti toivoit toisen kanssa ja näinollen paljastui että vaimosi on maho.

    • louis vuitton käsilaukku

      cheap jeans online
      Cheap MAC Makeup UK Online
      cheap pandora charms sale online
      Cheap Ray Ban Shop Online
      cheap tiffany jewelry online
      louis vuitton laukut
      Louis vuitton bags
      Louis Vuitton Outlet
      Louis Vuitton Laukku

    • killenkalle

      Onnea vaan.

    • kullnkallet

      Eikö ole "miestä"kertomaan vaimolle,vaan täältä kyselee että mitä teen.....Voi v......

    • pukki pökkii

      eihän tuo ole mikään uutinen.kerrot reimmi on tiine kun panin sitä paljaalla paksuksi.sehän oli siinä miten helppo juttu.mikä siinä on niin vaikeaa.kerrot että olet pukki joka pökkii kaiken minkä kiini saa.se on siinä helppoa.

    • skördä

      Aina pitää painaa kun on tilaisuus, vaimon sisko tai ystävätär ihan sama. Minä panen aina paljaalla, ei se mälli muuten pala pohjaan.

    • vieras.

      Provo tai ei, tosin en jaksanut lukea puoliakaan ketjusta. Tämä on kyllä ihan todellista elämää eli tällaista tapahtuu, oikeasti.
      Itse olen synnyttänyt parhaan ystäväni miehelle lapsen, joka on nyt 18-vuotias.
      Kyllähän siitä suku, kaverit jne menivät sekaisin joksikin aikaa mutta kun vauva syntyi, niin kaikki olivat myytyjä. Ystäväkin vaikka varmasti kirpaisi se ettei itse voi koskaan tulla raskaaksi.

    • ihan sama se

      Kyllä aika moni panee toisten vaimoja ja kavereita. Mitä sitten. Kerran täällä eletään.

      • ulla*

        Voihan sitä paneskella. Ihan eri asia on synnyttää ja kasvattaa lapsi. Missä on ihmisten ylpeys ja omanarvontunto?


    • 5naisen haaremi

      Poikapuolellani on 3-5 naisystävää joista kahden kanssa heillä on 1 poikalapsi,silti ei halua tai ei osaa valita kenen kanssa perustaisi normaalin perheen,lasten äidit eivät tiedä että heidän pojillaan on veli vaan poikapuoli yrittää olla molempien lasten äidille vain se ainoa ja oikea,silti ei halua vakiintua näistä naisista kenenkään kanssa,vaan elää tasapuolisesti kaikkien kanssa . Tekisi mieli ilmiantaa tällainen huijari joka pitää kulissejaan pystyssä näin taidokkaasti,vai voiko jotkut naiset vaan olla näin tyhmiä ja sinisilmaisiä.Poikapuoli on samanlainen,kuin auervaaraksi kutkuttu massahuijari aikoinaan,etsii hyvintoimeentulevia uhreja ja siittää niille mukulan joka takaa yhteydenpidon varmuuden hyvän toimeentulon itselleen rahallisesti ja materiaalisesti,joutumatta tekemään oikeaa työtä lainkaan.Säälin näitä naisia kun eivät älyä jättää tätä mulkeroa ja toivon heidän löytävän itselleen sellaisen miehen joka on yhdennaisen mies,eikä joku ilueeti.

      • ulla*

        Kannattaa ilmiantaa Auervaarat.


    • ihan sama se2

      Kyllä aika moni panee toisten miehiä ja kavereita. Mitä sitten. Kerran täällä eletään.

    • ihan sama se3

      Kyllä aika moni panee toisten miehiä ja kavereita. Mitä sitten. Kerran täällä eletään.

    • jarmo the fucker

      Minä ainakin toivon että vaimosi löisi sinua rautakangella kiveksiin.

    • Panomies tekee sen

      Minä ainakin olen pannut kaikkien kavereideni vaimoja. Panen yleensä kaikkia, jotka haluavat minua.

    • julmajorma

      Sanot vaan muijalle, notta ´lähes maho lätkimään´, huusholliin on tulossa nainen ja lapsi.

    • taas yksi lapsell

      Varsin yksinkertainen ja lapsellinen keskustelun avaus. Pitäisi ottaa käyttöön ne vanhanaikaiset lääkkeet ja keinot näiden pervojen käsittelyyn.

    • ulla*

      Lähde vaikka tästä: mieti asian toisinpäin: miten vaimosi pitäisi kertoa sinulle, että odottaa parhaan kaverisi lasta, vaikka sinä et kanna siementä ja olette kärsineet lapsettomuudesta pitkään.

    • kuumaaa

      www.paljastettu.fi

    • text

      Kysymys oli: "Kuinka kertoa vaimolle" Vastaus: Tyyliäsi arvioituani vastaan: Tekstiviestillä tietysti!

    • vastuullinen

      Jokainen aikuinen ottaa vastuun omasta tekemisistään.
      Lapsen kannalta on parempi, että on yhtenäinen perhe.
      Sen mukaan on mentävä. Tehty mikä tehty!
      Naiset ovat jotenkin kypsempiä näiden asioiden kanssa.Elämä jatkuu!

    • aijai :(

      Oli sitten pakko mennä lykkimään kaikkea vastaantulevaa?

    • Hehee123

      Kunnon mies! Nostan hattua! Eläinmaailmassa tämä ei olisi mitenkään outoa, kaikkia kun voi lykkiä ilman nalkuttavia puolisoita.. Ai niin, ihminenkin on eläin.. hmm...

    • Tärkein on sovinto

      Oli se sitten tahdonvarainen tai vahinko. Ole puolisosi tukena. Rohkenen huomauttaa tarpeestasi että kyllä ihminen vaikuttaa toiseen ja tietää minkä takia hän toimii ja löytää vuosien takaisen kumppanin. Siinä on jo syvempi merkitys ymmärrättehän. Tämä vinkkini sinulle sillä minä tulen kertomaan kuinka saat poikasi puolellesi.

    • Liisa liukas

      Yleensä tollaiset panokoneet kuolee köyhinä ja yksinäisinä juopporenttuina.

      • Liisa liukas

        Niin ja kulli hautalerppana.


    • Syökää paskaa, siat
    • onihantottavittujoo

      Suomi24 henkilökunta keksii tätä paskaa! että sillälailla!

    • Niipperi

      Älkää kertoko kenellekkää asiasta, vaan pitäkää omana tietonanne. Ei siitä tule kuin harmia kaikille muuten.

      • painu --

        h e l v e t t i i n neuvoinesi --




        olipa " niipperillä " TYPERÄ neuvo, siinä TAAS yksi KIERO ja epärehellinen neuvoineen liikkeellä
        HYYYYYIIIII
        h e l v e t t i minkälaisia ihmisiä maapäällään kantaa,


    • Provopetteri

      Ei se fantasiavaimon sisko tule sillä raskaaksi, että tumputat kotona ja luet kalle-lehteä.

    • katso parempaa

      Nykymaailmassa onkin ihme, että aviovaimot ovat aviomiehelleen raskaana. Nykymaailmassa onkin ihme, että isyys ja äitiys ovat selvät, koska se "ruoho" on aina aidan toisella puolella parempaa.
      Vieraan maku aina voittaa.

    • a616

      Idiootti petturi

    • Tee näin

      "Tota vaihtoehtoa minäkin oon miettiny, etten kertois"

      Valheen peittely jatkovalheella johtaa vaan lisää pahaan, tässä tapauksessa suurin kärsijä tulisi olemaan tuleva lapsi. Kukaan lapsi ei kaipaa perhettä, jossa on tämmöisiä tabuja. Paras on että tunnustat mahd. pian. Eroriski on, ei voi mitään, mutta epärehellinen et voi olla koko loppuelämääsi, eikä tulevan lapsen äiti. Jos äiti itse edes sellaista suunnittelisi, voit vain todeta, että huonon nainen ja huono äiti on kyseessä. Sitä suuremmalla syyllä sinun pitää löytää miehen munat pöksyistäsi ja olla rehellinen, lapsi kärsii, jos on epärehellinen vanhempi kasvattajana, ikävimmillään voi kasvaa traumatisoivassa olosuhteissa ongelmalapseksi.
      Kun kerrot, käynnistyy kova kriisi mutta se voi olla ohi kun lapsi syntyy. Jos et. kriisi voi käynnistyä kun lapsi on olemassa ja silloin lapsi kärsii pahasti, jopa traumatisoituu.

      "Tiedän melkoisella varmuudella lapsen olevan minun, koska kyseinen nainen on eronnut 3-vuotta sitten hyvin riitaisesta suhteesta, ja on menettänyt itsetuntoaan siinä määrin, ettei ole sen jälkeen ollut miesten kanssa tekemisissä paitsi minun"
      -Ajattelet liian yksinkertaisesti. Itsetunnottomat juuri eronneet on juurikin heitä, jotka jakaa kaikille joille kelpaa. Voi uskoa lapsen olevan sinun, mutta silti. älä ole tyhmä, teetä joka tapauksessa dna-testit, kun lapsi syntyy.

    • h1rv1

      Kiva yhtälö, jota ei toivoisi pahimmalle vihamiehelleenkään. Petturiaviomies ja petturiystävä, jotka yhdessä läväyttävät naamalle pahimman pelkosi: pystytkö itse koskaan tulemaan vanhemmaksi.

      Tarinan vaimo ei koskaan palaudu tuosta petoksesta. Siitäkin huolimatta hänelle on kerrottava HETI. Hän ansaitsee edes jonkinlaisen mahdollisuuden omaan elämään, ilman pettureita.

      Voitte viedä häneltä uskon ihmisiin, mutta älkää viekö häneltä mahdollisuutta perhe-elämään joskus tulevaisuudessa. Naisen biologinen kello tunnetusti tikittää.

    • Aloittajalle

      Tehty mikä tehty, kanna vastuusi. Kerro vaimollesi, päättäköön hän mitä tekee sinun suhteesi. Jos rakastat tulevan lapsesi äitiä, mikä estää. Järkiliitto tai tunneliitto. Joskus tehdään valintoja ilman järkeäkin, elämä vie.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe