INTERNET

ramipussinen83rp

Voiko sen avulla löytää hyvää seurustelua/suhdetta, esim. Suomi24.fi?

10

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iem123

      voi

    • Voi löytää ku tietää mitä ettii. Niiden kans juttuki lähtee paremmin liikkeelle.

    • fdffffff

      Kaipa voi, mutta helppoa se ei ole. Oikeat ihmiset eivät tunnu kohtaavan, on epärealistisia odotuksia tai juostaan väärien asioiden perässä, ei olla tosissaan tai katsellaan koko ajan parempaa jne.
      Itse löysin parhaimmillaan hetkellisiä seksisuhteita ja yksi nainen jäi kaveriksi kun ei sitä lopullista kipinää löytynyt. Sitten iski elämä, ja emäntä löytyi ihan perinteisesti livenä.

      • Nettionhörhöille

        En todellakaan luota nettiin näissä asioissa. Netissä seuraa hakevat ne, jotka eivät muuten löydä ja ovat epätoivoisia. Saahan sitä yrittää kaikkea, mutta näin se menee. Netistä löydän huijarin ja yhden illan hoidon jos sellaista haluaisin. Haluan naimisiin ja perheen. Sitä en netistä saa. Netissä ihmiset käyttää toisiaan kuin tavaraa ja vain testaavat omaa viehätysvoimaa. Kuka mies netissä muka etsii jotain tavoitteena sitoutuminen?


      • fdffffff
        Nettionhörhöille kirjoitti:

        En todellakaan luota nettiin näissä asioissa. Netissä seuraa hakevat ne, jotka eivät muuten löydä ja ovat epätoivoisia. Saahan sitä yrittää kaikkea, mutta näin se menee. Netistä löydän huijarin ja yhden illan hoidon jos sellaista haluaisin. Haluan naimisiin ja perheen. Sitä en netistä saa. Netissä ihmiset käyttää toisiaan kuin tavaraa ja vain testaavat omaa viehätysvoimaa. Kuka mies netissä muka etsii jotain tavoitteena sitoutuminen?

        Ainakin minä etsin, mutta en löytänyt.


    • ExoticLove

      Monesti ulkomaalaiset naiset arvostavat enemmän suomalaista miestä. Täällä on listattuna turvalliset ja luotettavat deittisivustot ulkomaalaisen naisen löytämiseen.
      http://www.foreigndating.fi/international-dating/

    • Lyhyen kokemukseni perusteella: Ei

    • realissimuss

      Mä etsin netistä seuraa tavoitteena sitoutuminen, oon kyllästyny yksinoloon 8 vuoden jälkeen, enkä jaksa baareissa juosta, juoksen mieluummin lenkkipolulla. Netti lie ainoa paikka, joka tämmöselle 48 vee urheilijanuorukaiselle (siis mies), on järkevä seuranetsintään. Ja enimmäkseen sen kautta oon kyllä tavannutkin ihan järkeviä ja vastuuntuntoisia naisia, enkä mitään epätovosia tyyppejä. Jatkan yrittämistä...

      • Onnistunut

        Minä ainakin löysin juuri sinun ikäisenä saman ikäisen mieheni suomi24-sivustolta. Nyt olemme olleet yhdessä jo kuusi vuotta. Minä sain paljon vastauksia, vaikka ilmoitukseni oli niukka ja kuvaton. Mieheni ei saanut kuin muutaman. Hänelläkään ei ollut kuvaa, eikä paljon tietojakaan. Kirjoitin itse vain kuvattomille, koska ajattelin, että niiden joukossa on varmemmin ihmisiä, joilla on samanlaiset arvot kuin minulla. Ehdin tavata muutaman pikaisesti kahvilla ennen kuin tapasin omani. Ihan mukavia, mutta jokin puuttui. Kun tapasin mieheni,se oli molemmin puolista ensi hetkestä lähtien. Sovimme tapaamisesta muutaman päivän päähän ja siitä jälleen muutaman. Olimme molemmat koko ajan puoli metriä ilmassa. Niin uskomatonta se oli. Rakkaus on syventynyt näiden vuosien aikana. Eilen juuri "päätimme", että pitää yrittää elää sata vuotiaaksi, jotta ehdimme olla yhdessä sen viisikymmentä vuotta.


    • pilluavaan

      Saa sieltä satunnaisia panoja, naiset on kyl sellasii ettei ne tiedä mitä haluu.
      Suurimmalla osalla iso ratas heittää päässä, sen takii ne vuosikausia siellä roikkuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe