Oikea tissinkoko?

auttakaa miehet

Olen hankkimassa silokonia rintoja. Mikä koko kandeis valita, mikä on miesten mielestä paras? Luulen etei kaikkia aina mielleytä mutta mahdollisiman monta kuiteskii. itse oon miettiny dd:tä. oon 161 pitkä ja aika hoikka, nyt b-kuppinen.

11

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniinnoniin

      Kandeis mennä terapiaan.

    • mistä kukakin tykkää

      Unohda ne silikonit. Vaatteiden alla ne näyttää ihan hyvältä mutta siinä vaiheessa kun heität vaatteet pois ja vaikkapa seksin aikana menet nelinkontin tai edes kyljelleen niin tuon kokoiset implantit näyttää oikeasti aivan yököttäviltä kun ne roikkuu nahkaa venyttäen.

      Mun mielestä tuollaiset ~b-kokoiset rinnat on keskimäärin ne parhaat kun sopivat niin mukavasti kämmeneen. ;-)

      • realismia miehille

        Suuri osa rinnoista näyttää hyviltä oikeissa rintaliiveissä. Kuppikoko ei kerro rinnan mallia, miehet luulevat vain kokojen vaihtelevan, mutta rintojen näkö ja muoto tai malli vaihtelee yhtä paljon kuin kasvojen. On kauniita ja rumia rintoja. Ainoat jotka säilyttää kauniin muotonsa on silarit. Muut on joko valmiiksi pahan näköiset tai ajan kanssa rupsahtavat.


      • mikäaloittajaavaivaa
        realismia miehille kirjoitti:

        Suuri osa rinnoista näyttää hyviltä oikeissa rintaliiveissä. Kuppikoko ei kerro rinnan mallia, miehet luulevat vain kokojen vaihtelevan, mutta rintojen näkö ja muoto tai malli vaihtelee yhtä paljon kuin kasvojen. On kauniita ja rumia rintoja. Ainoat jotka säilyttää kauniin muotonsa on silarit. Muut on joko valmiiksi pahan näköiset tai ajan kanssa rupsahtavat.

        Ei se nyt ihan noinkaan mee. Useilla meillä on sekä hyvännäköiset että jopa viisikymppiseksi OK näköiset luonnolliset rinnat, juuri kokoja A-B. Isommat yleensä maan vetovoiman takia alkavat roikkua. Ilmeisesti silikonitkin?


      • mistä kukakin tykkää
        realismia miehille kirjoitti:

        Suuri osa rinnoista näyttää hyviltä oikeissa rintaliiveissä. Kuppikoko ei kerro rinnan mallia, miehet luulevat vain kokojen vaihtelevan, mutta rintojen näkö ja muoto tai malli vaihtelee yhtä paljon kuin kasvojen. On kauniita ja rumia rintoja. Ainoat jotka säilyttää kauniin muotonsa on silarit. Muut on joko valmiiksi pahan näköiset tai ajan kanssa rupsahtavat.

        Aliarvioit miehiä aika pahasti jos oletetat että maailmasta löytyy edes yksi (yli 10 vuotias) mies joka luulee että kaikki rinnat on samannäköisiä ja pelkästään kuppikoko vaihtuu. :-D

        Ainakaan minä en ole ikinä törmännyt rumiin rintoihin ja kuitenkin olen tähän ikään mennessä ehtinyt jo näkemään muutamat muutkin tissit kuin pelkästään oman äidin.

        Tokihan silikonit itsessään säilyttää muotonsa mutta iho siinä ympärillä venyy ajan mittaan aivan kuten luomujenkin kanssa käy. Lopulta ne roikkuu siellä ~navan seudulla mitä taas b-kuppikoon rinnat ei tule tekemään ainakaan ennen 113 -vuotissynttäreitä.


    • 5+14

      Ethän sä silikoneja miehille hanki vaan itselles! Miehiä tulee ja menee, joku tykkää A:sta, joku D:stä, joku luomusta ja joku harva muovipalloista. Itsesi kanssa sun on opittava elämään, tutki itseäsi ja itse keksimiäsi syitä ensin! Juttele äidillesi tai siskollesi tai opiskelija/työterveydenhuollon tädin kanssa. Olet kovin nuori??

    • nyt sitä silikonia

      Sellaiset vähintään G-kokoiset kovat silikonipallot on parhaat, ja mielellään tosi kaukana toisistaan! Suosittelen!

    • pyhä yksinkertaisuus
    • joo terapia tarviit

      Itsensä muokkaaminen toista varten..

      • ei ihan vaik melkein

        Kyllähän se muokkaaminen tehdään loppupelissä itseä varten. Koko homman ajatus on hakea muilta hyväksyntää tällä toimenpiteellä ja sen avulla sitten nostaa omaa itsetuntoa.


    • 20+8

      Vähintään ÄÖ100 kokoset kiitos..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe