Mihinga kebu laita nyt huidu pima kun rysa ei osta ena?

Abdul (kepu)

Laitago kebu uggo nyt huidu pima grillimaggara kansa oma bebu ka guga magsa?
Sealake kebu isanta olla vihane guin Pekarine ja huuda tas kebu rouva ja Abdul lohduta oma maggara kebu rouva. Migsi Pudin ei osta ena kebu huidu pima ja kebu liha, olaggo Pudin vihane ku kebu laita ruoga oma berce?

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOHTAJA J:LLÄ

      Ei keskustalaisilla ole hätäpäivää ja hyvin on äimät hatussa. Veronmaksajat osallistuu kustannuksiin täysimääräisesti, Keskusta ei ole pakotteita ollut päättämässä ja hyväksymässä.

      Valion puhtailla huipputuotteilla on huikea kysyntä ympäri maailmaa ja ostajista
      ei ole pulaa, muissa maissa juodaan epäpuhdasta maitoa.

      • kepun emävalhe

        Kepuloiset jaksaa pitää yllä tuota harhakuvaa siitä, että muissa maissa syödään epäpuhdasta ruokaa. Laatu ja maku on parempaa keski-euroopassa ja muissa skandimaissa.


      • Abdul (kepu)
        kepun emävalhe kirjoitti:

        Kepuloiset jaksaa pitää yllä tuota harhakuvaa siitä, että muissa maissa syödään epäpuhdasta ruokaa. Laatu ja maku on parempaa keski-euroopassa ja muissa skandimaissa.

        Abdul ei syoda kebi sika olla saasta liha ja grillimaggara ei uskala myos syoda se voi olla kebu bebbu, kebu isanta kylla syoda.


      • tilaviinit
        Abdul (kepu) kirjoitti:

        Abdul ei syoda kebi sika olla saasta liha ja grillimaggara ei uskala myos syoda se voi olla kebu bebbu, kebu isanta kylla syoda.

        Moni suomalainen elintarvike on /ceestä, oletko mämmiä nähnyt tai kokeillu?


      • Feta on parempaa
        tilaviinit kirjoitti:

        Moni suomalainen elintarvike on /ceestä, oletko mämmiä nähnyt tai kokeillu?

        Mutta hyvin meni "venäläinen" Oltermanni kaupaksi, hinta vaan kohdalleen, niin kyllä kauppa kävisi.


    • maitotilalta

      EU maksaa, ei ole pois meiltä suomalaisilta.

      • se on vaan tyhmää ma

        Valion Oltermannia saa jo 50% alennuksella, kiitoksia Putin ja Venäjä, saadaan hinnat kohdalleen ja vastaamaan ostovoimaa. Ainoa mikä ei laske on maataloustuet...


      • tuotanto kehittyy
        se on vaan tyhmää ma kirjoitti:

        Valion Oltermannia saa jo 50% alennuksella, kiitoksia Putin ja Venäjä, saadaan hinnat kohdalleen ja vastaamaan ostovoimaa. Ainoa mikä ei laske on maataloustuet...

        Se juusto on täsmälleen samaa, mitä viedään venäjälle. Tosin venäjällä tuotetaan myös hyviä juustoja ja makkarat on parempia kuin suomessa.


    • H Aloenen

      hih hih kenelle mitä tyrkytän nyt märkää kiusani hih hih

      • S ipilä

        Köh köh yskin verta ja teen vanerikakkaran Puuttinille, siinä lukee pane Väykkyä, älä minua köh köh


      • S aarikko

        Hih hih ei se ollut ryhävalas itämeressä, minä olin siellä bikineissä vilvoittelemassa hih hih


      • JOHTAJA J:LLÄ
        S ipilä kirjoitti:

        Köh köh yskin verta ja teen vanerikakkaran Puuttinille, siinä lukee pane Väykkyä, älä minua köh köh

        Erityisen paljon on Sinusta elämä jättänyt!


      • V äyrynen

        Hih hih minä kun taas pyllistän venäläisille niin rauha on maassa heti hih hih


      • K Iuru
        S aarikko kirjoitti:

        Hih hih ei se ollut ryhävalas itämeressä, minä olin siellä bikineissä vilvoittelemassa hih hih

        hih hih minun hylkeenruhoni oli Porissa opona ilman laillista virantäyttöä hih hih


      • S onnimies
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Erityisen paljon on Sinusta elämä jättänyt!

        Hoh ho hoh ho, näkisitpä sen Perhon susijahtipäällikkökepulaisen, ei edes hailakkaa pierua enää päästä hoh ho


      • S aarikko
        K Iuru kirjoitti:

        hih hih minun hylkeenruhoni oli Porissa opona ilman laillista virantäyttöä hih hih

        Hih hih kesälläkin rasvakerrokseni on kasvanut useita senttejä ja nyt vasta kasvaa kun saan halvalla Putin Oletermannia hih hih


      • Abdul (kepu)
        S onnimies kirjoitti:

        Hoh ho hoh ho, näkisitpä sen Perhon susijahtipäällikkökepulaisen, ei edes hailakkaa pierua enää päästä hoh ho

        Migsi kebupaaliko ei ena biere? Ollago silla maggara oma bebu tulba? Ny laita jogu maggara leski bebu?


      • V anhanen
        S aarikko kirjoitti:

        Hih hih kesälläkin rasvakerrokseni on kasvanut useita senttejä ja nyt vasta kasvaa kun saan halvalla Putin Oletermannia hih hih

        Hih hih si-si-sinussa o-o-olisi na-na-nati na-na-natia hih hih


      • kepu kuin talvivaara
        V äyrynen kirjoitti:

        Hih hih minä kun taas pyllistän venäläisille niin rauha on maassa heti hih hih

        Väyrynen yritti päästä taas pyllistelemään venäläisille, mutta hyvin torppasivat ja heti Väykyn kommenttien jälkeen kepun kannatus menee oikeaan suuntaan, eli alas!


      • kepun paineet,-))
        S onnimies kirjoitti:

        Hoh ho hoh ho, näkisitpä sen Perhon susijahtipäällikkökepulaisen, ei edes hailakkaa pierua enää päästä hoh ho

        Päästi turhat kepupaineet nupista;-)))


    • H Alonen

      hih hih minä tarjosin kisuni punaisia kostetia karvoja Putinin slitettäväksi hih hih

      • V äyrynen

        hih hih minä kostetia slitettäväksi, anteeksih olen taas kännissä hih hih


      • A nttila

        Hoh hoh hoooooo muutetaan kaikki maalaiset norjaan pakolaisiksi, nillä on enemmän rahaa maksaa tukea hoh hoh hoooooo


      • P ekkarinen

        Heh heh silloin on pimeys lähellä, kun jätän pitkän varjon heh heh


      • J äätteenmäki

        Hih hih faksia bukkaa ja minulla on kaksi korvaa hih hih


      • V ehviläinen

        Hih hih minne minun mies katosi, vaikka ei mennyt navetan taakse hih hih


      • V äyrynen

        Hih hih Niinistö on paljon parempi presidentti kuin minä köntsähousu hih hih


      • S ipilä

        Hih hih kannatus alkaa sakkaamaan meillä kepuilla, teen uuden kakkareen hih hih


      • P ekkarinen

        Hih hih minullapa on rämemajava päässä hih hih


      • T iilikainen
        P ekkarinen kirjoitti:

        Hih hih minullapa on rämemajava päässä hih hih

        Hih hih minäpä olen tyttömäinen blondi ja nalkutan kovemmin hih hih


    • Huitu-Matti

      Aihe on edelleen ajankohtainen!

      • polvi pipinä

        Vanhanen syö ainoastaan Oltermannia ja Valion maitua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe