Koira ei saa tulla makkariin

Karvainen mies.

'Eikö naiset ymmärrä ett se makkarin ovi pitää olla aina kiinni ettei koira mene sinne karvoineen.

18

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm_1967x

      Kyllä meillä ainakin ymmärtää, eikä kissakaan saa tulla. Talossa on lääniä sen verran että käyttäköön muita huoneita tai pihaa, mutta EI makkariin :D

    • eläimiä ei kiitos

      Minä en miehenä myöskään pidä eläimistä makuuhuoneessa. Sänkytouhuja tolojottavat eläimet ei kyllä ole kovin hyvä esileikkinä ja tämä tarvii kertoa monelle naiselle.

      • miesvm_1967x

        On siinä toljotuksen lisäksi myös hygieniapuoli.. meillä karvakorvat ovat paljon ulkona joten savea, hiekkaa ja loiseläimiä voi niiden mukana kantautua sänkyyn.. ei kiitos. Toki mahdollista kantaa noita itse mukana eteisestä mutta todennäköisyys on suurempi jos eläimet pääsis makkariin. Ja ne karvat.. ei oo kiva nukkua koirankarva nokassa tai parransängessä, kutittaa ihan saatanasti :D

        Ei eläimet oikeasti kuulu ihmisen makuusijalle, sanokoot eläinaktivistit mitä huolii. Tai ainakin se on sitten ihan oma valinta, mun valinta on EI.


    • koiralle oma

      Laittakaa koiralle oma sänky muualle joustinpatjalla. Sellainen johon voi vaihtaa päällysosia. :O

    • Nainen.

      Kyllä sen koiran mielummin päästää sänkyyn, kuin karvasen miehen.

      • miesvm_1967x

        No, teillä sitten oo seksiä vai? Pelkkää katkeruutta ja kosto kuin lasten kautta, paitsi että lapsi sattuu olemaan koira. Keskustelun paikka?


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        No, teillä sitten oo seksiä vai? Pelkkää katkeruutta ja kosto kuin lasten kautta, paitsi että lapsi sattuu olemaan koira. Keskustelun paikka?

        Ennenko vastaat niin otahan mato ja punkki, minä tarjoon ;)


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Ennenko vastaat niin otahan mato ja punkki, minä tarjoon ;)

        Oops koira ehti ensin :( Dääm, oon mä surkee :(


      • nainen myös

        Hyi hemmetti. Ei minkäänlaisia elukoita makuuhuoneeseen. Niiden paikka on lattialla jossain muualla kuin makkarissa. Miehellä pitää karvoja ollakin.


      • sdfsfdsf
        miesvm_1967x kirjoitti:

        No, teillä sitten oo seksiä vai? Pelkkää katkeruutta ja kosto kuin lasten kautta, paitsi että lapsi sattuu olemaan koira. Keskustelun paikka?

        on sillä seksiä: koiransa kanssa varmaan. Koirana on varmaan semmoinen isomul**kkuinen uroskoira.


      • olet ällöttävä
        sdfsfdsf kirjoitti:

        on sillä seksiä: koiransa kanssa varmaan. Koirana on varmaan semmoinen isomul**kkuinen uroskoira.

        Hyi hitto!
        Miten joku voi edes ajatella tuollaisia.

        Se on kyllä jokaisen oma asia, nukkuuko koira sängyssä vai jossain muualla.
        Mieluummin nukun koiran kanssa kuin kuin noin sairaalla mielikuvituksella varustetun ihmisen. Hyi...


      • Nainen.

        Tai työttömän rentun.


      • nainen myös
        miesvm_1967x kirjoitti:

        No, teillä sitten oo seksiä vai? Pelkkää katkeruutta ja kosto kuin lasten kautta, paitsi että lapsi sattuu olemaan koira. Keskustelun paikka?

        Pöljä!
        Ei kai sen koiran tarvi seksin aikana sängyssä olla. Ei edes samassa huoneessa.
        Nukkuminen on ihan eri asia.

        Meillä saa koirat (2 kpl) nukkua sängyssä. Se tietää lakanoiden vaihtoa usein ja sängyn imurointia vielä useammin. Ei ole karvat, lika tai loiset haitanneet.


      • olet hapannaama
        olet ällöttävä kirjoitti:

        Hyi hitto!
        Miten joku voi edes ajatella tuollaisia.

        Se on kyllä jokaisen oma asia, nukkuuko koira sängyssä vai jossain muualla.
        Mieluummin nukun koiran kanssa kuin kuin noin sairaalla mielikuvituksella varustetun ihmisen. Hyi...

        herää nyt jo tähän maailmaan. Kyllä niitä koirien astumia on olemassa.


      • olet ällöttävä
        olet hapannaama kirjoitti:

        herää nyt jo tähän maailmaan. Kyllä niitä koirien astumia on olemassa.

        Maailma on täynnä vaikka mitä sairasta.

        Jos se tekee minusta hapannaaman, että pidän sairaana ihmistä joka edes ajattelee jotain noin kuvottavaa, niin olen sitten hapannaama.

        Hyi saasta!


      • vai pöljää
        nainen myös kirjoitti:

        Pöljä!
        Ei kai sen koiran tarvi seksin aikana sängyssä olla. Ei edes samassa huoneessa.
        Nukkuminen on ihan eri asia.

        Meillä saa koirat (2 kpl) nukkua sängyssä. Se tietää lakanoiden vaihtoa usein ja sängyn imurointia vielä useammin. Ei ole karvat, lika tai loiset haitanneet.

        Minkä takia koirat saa nukkua sängyssä? Nehän on elukoita, ei mitään perheenjäseniä. Mitä pöljää on siinä, ettei hyväksy koiria edes nukkumaan sänkyyn? Mä olen satavarma, että sun sänkysi on täynnä karvoja, kuolaa, likaa yms. vaikka sä miten imuroisit joka päivä sängyn puhtaaksi.


      • olet hapannaama
        olet ällöttävä kirjoitti:

        Maailma on täynnä vaikka mitä sairasta.

        Jos se tekee minusta hapannaaman, että pidän sairaana ihmistä joka edes ajattelee jotain noin kuvottavaa, niin olen sitten hapannaama.

        Hyi saasta!

        onko totuuden puhuja ällöttävä? Eläisit mieluummin siellä tynnyrissä piilossa? Ammutko useinkin viestintuojia?


      • nainen myös
        vai pöljää kirjoitti:

        Minkä takia koirat saa nukkua sängyssä? Nehän on elukoita, ei mitään perheenjäseniä. Mitä pöljää on siinä, ettei hyväksy koiria edes nukkumaan sänkyyn? Mä olen satavarma, että sun sänkysi on täynnä karvoja, kuolaa, likaa yms. vaikka sä miten imuroisit joka päivä sängyn puhtaaksi.

        Minun sänkyni siisteys tai siivottomuus ei ole sinun päänsärkysi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe