juominen

eivittu:D

aattelin vaa kysyy et kui moni teistä juo
laittakaa
ikä:
sukupuoli:

20

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka vaan

      "aattelin vaa kysyy et kui moni teistä juo"

      Mikä kysymys tuo oli, josei ihminen juo, niin ei se kovin pitkälle pötki, vaan kuolee neste hukkaan noin kolman päivän kuluessa. Silkaa realismia. Mutta taisit tarkoittaa viinan juontia, vai mitä?

    • fsdfsdjkldfngkhjdrio

      Ylempään kommenttiin: Oot aika paska pätijä, ku et ees yhdys_sanoja hallitse ja muutenkaa perus suomenkielen kielioppia, joten sul ei oikeen oo varaa huudella. =D

      • #eroonkielivirheistä

        Ja sinulle vielä tiedoksi, että suomen kieli kirjoitetaan erilleen. Suomenkielinen sun muut kuitenkin yhteen.


    • Ymmärräthän

      Ikä: 19v, ekat kännit 13v ja siitä sit satunnaisia juomisia. Joskus muutama kalja joskus vähä enemmän ja sit harvoin nii paljo ku pää kestää.

      Sukupuoli: Pippeli

      • yees i doo

        Ikä:17. Kesällä tuli juotua n. Joka toinen viikonloppu, joskus viikollakin. Nyt koulujen alettua harvemmin. Juodaa sillee sopivasti, et tulee kiva känni mut ei oksennella ojassa. Paitsi joskus.
        Sukupuoli: Vagina


    • Tydyytyyy

      Kesällä vähän lähti lapasesta kun eka vuosi täysikäsenä :D
      En laskenu mutta ei ollu kun ehkä 1 tai 2 vklp kun en ollu juomassa vähintään yhtenä päivänä. Jälkikäteen ajateltuna, onneks olin viikolla töissä, vähän jotain rajaa...

      Eli ikä 18 ja sukupuoli täälläkin vagina

    • gfjglgs

      En juo alkoholia.
      Ikä 17 vuotta ja sukupuoli poika.

    • Planck

      Juon alkoholia käytännössä joka viikko ainakin kerran ellen parikin lukuunottamatta joitain satunnaisia poikkeuksia... Mutta sitä se teettää tämä yliopistossa opiskelu, on nähkääs todella hyvä tarjonta mitä bileisiin ja pirskeisiin tulee ;) Sukupuoli mies ja ikää 21 v. Saa ihmetellä kyllä itsekin, miten edes tohdin vastata tähän ketjuun...

      • 13v. tyttö

        Ikää 13v. Tyttö ja vedin ekat kännit 12v. En juo säännöllisest lähin sillon ku sattuu saamaa jostain sen yhen bissen ja sitärataa


      • sixbackboyyy95
        13v. tyttö kirjoitti:

        Ikää 13v. Tyttö ja vedin ekat kännit 12v. En juo säännöllisest lähin sillon ku sattuu saamaa jostain sen yhen bissen ja sitärataa

        Harvoin juon kesällä yhen kerran, johtunee siit ettei oo mtn porukkaa...
        noh en koskaa oo vetäny mtn räkäkänmejä ikää koht 19
        ja vaik olis nii en usko et kauheen usein joisin
        ja teille nuorille älkää juoko 12-15 vuotiaan ehk sit 16> pikku hiljaa sit en jaksas saarnaa mut pilaatte vaa aivonne ja maksanne...
        Peenis on sukupuoli


      • 97 gal
        sixbackboyyy95 kirjoitti:

        Harvoin juon kesällä yhen kerran, johtunee siit ettei oo mtn porukkaa...
        noh en koskaa oo vetäny mtn räkäkänmejä ikää koht 19
        ja vaik olis nii en usko et kauheen usein joisin
        ja teille nuorille älkää juoko 12-15 vuotiaan ehk sit 16> pikku hiljaa sit en jaksas saarnaa mut pilaatte vaa aivonne ja maksanne...
        Peenis on sukupuoli

        Joo mäki aloin vasta tossa 17 vuotiaana juomaa koska ei oikee ollu kavereita nuorempana nii ei tullu pyörittyy missää ihmisten kaa.. mutta toi vähintää 16 ois iha hyvä raja sille, ei sitä aikasemmi todellakaa ku ei sen ikösellä oo maksa kehittyny että kestäis. Menee koko loppu elämäks se maksa pilalle nimittäi :(


    • Anatyttö

      Oon 13 ja tyttö, en juo alkoholia (mitä nyt joskus vähän maistan toisten laseista...) mut alkoholissahan on vaik kuin kaloreita jos oikeesti juo ni... Taidan pysyy niistä litkuista kaukana.

      • ei hyvää kesää

        Joo totta alkoholissa on aika paljjo kaloreita mut se nyt on pienin ongelma mitä siihe liittyy -.- ei kukaa nyt oo sen takii vaa juomatta et siin on paljo kaloreita.


    • eh?

      Oon 16v ja juon ehkä noin kerran kuukaudes, sukuelimenä toimii kikkeli.

    • anuusususu

      tyttö 16 weeewewe jaa tuota noin juon ehkä n. 2 kertaa kuussa. Ensimmäisen kerran "ryyppäsin" kun olin 14.

    • Vaginallinen

      Taisin ekat kännit juoda joko vähän ennen kun täytin 14 tai sitten olin juuri täyttänyt, ei sen niin tarkkaan varmaan oo väliä. Nykyisin juon aika satunnaisesti, kesäisin yleensä useammin, nyt koulun alettua oon tainnut kerran vaan juoda. Niin ja 15v, täältä ei ainakaan viimeksi mitään yläkerta haaroista löytynyt

    • namnam

      Tilastollisesti tältä "bailut" palstalta on erittäin harkitsematonta ottaa otosta, sillä oletuksen mukaan tälle palstalle hakeutuvat päihteitä käyttävät nuoret. "kui moni teistä juo": kaikki meistä

    • Vitunthuglife

      Ikä: '99 syntynyt joten päättele siitä
      Sukupuoli: tyttö
      Juon suurinpiirtein jokatoinen viikonloppu

    • :))

      tappakaa vain rauhassa itsenne laillisilla päihteillä itse polttelen pilveä terveenä

      • Tyttö 98

        15v ekat kännit, nyt oon 16 ja oon vaan satunnaisesti yhen siiderin juonut jne. Tällä hetkellä ei oikeen ole kavereita, joiden kanssa juoda.Mutta pitäskö sitä aina olla menossa ja ryyppäämäs alaikäsenä?Mieluummin olen kotona perheen kanssa.16v synttäreilläkään en juonut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe