Ylpeä olen iloinen olen kiitollinen olen.. Luomukunnan luojalle

Tähtien alla

En koskaan voinut unelmoita tästä ja enkä koskaan voinut aavistaa,Kaikki vain tule suuremmaksi ja paremmaksi,Ei voi käsitä tätä näin pienellä aivoilla.Tämä on vasta alku suurenmoiselle tuhkimolle,tätä suuremmaksi asiat ei voi muutua!..Sitä katsoi pienenä paimentajana tähtiin ilman että käsitin luomukunnan luojan suurutta ja kaikkea sitä,Mutta olen aina tiennyt ja uskonut yhteen luojaan olemassaoloon vahvasti ilman epäilystä.. en olisi ikinä aavistanut ja uskonut että Luomukunnan luoja on suosinut ja antaisi niin paljon kun tähän asti on anttanut..Woah!! Todellakin on kantanut unelmia ja haaveita läpi harmaan kiven ja kaikkista ja suuremman mahdollisen unelman mitä voi pyrkiä on toteuttamassa..jos luomukunnan luoja sen suo.Ei ole kyse rahasta,materiallisesta maailmasta ollenkaan.Kunnia,ikuisuus, ääretön hyvyys,onnellisuus,Täydellisyys on sanoja jotka kuvaa tätä kaikkea ja siihen mihin pyrkin.elämäni alussa alku oli vaatimatton sitä se oli ja sitä ei tiennyt huomisesta mitän ja välillä piti selvittyä sisukasti ja syödä sitä ja tätä selvittääkseen,Mutta en ikinä ollut yksin,Kiitos kuulu luomukunnan luojalle joka on anttanut kunnian olla vahvan ja periksi antamattoman Äitin poika, Äitin joka on täynnä rakkauta ja huolenpitoa lapsenssa kohtaan.Äiti joka on tehnyt paljon niissä rajallisessa olosuhteissa missä muut mammat romahtaisivat ja antanut niin paljon..Toivon Luojan äärettömän hyvyydessä että luoja suosisi äitini niinku on suosinut minut elämässäni..Amen!.kun olin pieni ja hauras minulla ei ollut mitän käsitystä maailmasta puhumattakaan luomukunnan luojan mahti ponttisesta maailman kaikeudesta ja mitä siihen kuului,nytte siitä on kaun kun olin 6 vuotias ja paimenttaja ja sitä tajua jumalan mahtavuutta ja nytte olleen osaa sitä..Jumala on rakastava nöyräät sekä korottava nöyräät ja yritän olla nöyrä mahdollismman nöyrä..Luomukunnan luojalla on elämää suuremppa suunitelmia mikän ei vetää vertaa sille mahtipontiselle suunitelmalle.Hyvyys ja jalous,Oikeudenmukaisuus on päämäräni..Todellakin.Mitä ikinä tulekin vastaan niin ei Minua masenna eikä taivutta.. niin kaun kun luomukunnan luoja on tukena.Kuolen ja elään luomukunnan herralle taistelen paremman puolesta luomukunnan herralle.tavoitteleen luomukunnan suosioita ja kunnia ..Woah!! se päivä tule kun kaikki loppu ja haluan olla parhaiten,kunnioitettujen ja siunattujen tähtisikermän tähtisikermä.. Tähtäimenä hyvyyden kruunu ja tämän luomukunnan luojan siunaus.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        43
        2240
      2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        52
        1759
      3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        41
        1563
      4. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        44
        1520
      5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        4
        1475
      6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        8
        1454
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        5
        1451
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        4
        1375
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        6
        1294
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        9
        1253
      Aihe