Vaimo ei halua seksiä

tollero

Olen jo pitkään miettinyt että onkohan vaimolla toinen mies jossain, koska hän ei halua enää seksiä. Tai sitten haluaa muttei ainakaan kotona. Jossain mielessä on ollutkin kummallisia puheluita ja ulkona käyntejä jotka ovat pönkittäneet epäilyksiäni.

Olemme olleet ilman seksiä yli vuoden. Viime juhannuksena itse ehdotin pitkästä aikaa, vastaus oli että "hullu". Ja käänsi kylkeä.

Suhteemme ei muutenkaan ole ihan täysin kunnossa, tuntuu että kun saisin varmoja vastauksia pikku hiljaa niin voisin sitten tehdä lopullisen päätökseni jatkaako vai ei?

Olen itse kuitenkin uskollinen ja perinteisten arvojen kannalla.

16

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha viisaus

      Älä ehdota vaimolle seksiä vaan ole hellä ja huomaavainen, ole myös vaimon kanssa muutenkin ja älä pidä vaimoa palvelijana.

      Näytä aidosti, että rakastat vaimoasi! Seksi tulee ihan itsestään suhteeseenne kun muutat omaa käytöstäsi.Puhu myös avoimesti, älä syytä.

      • hyvä viisaus

        Tää on niin totta kuin olla ja voi!


    • oldkk

      Kysyitkö miksi naisesi sanoi hullu? Älä päästä helpolla vaan puhu!!!

    • gdfxhdrfjn

      Tyhmä provo.

    • Vikaa jossakin

      Erikoista jos vaimo sanoo hulluksi kun ehdotit seksiä. Hellyys ja hyväily ilman sanoja seksistä on parempi lähestymistapa.

      • Tollero

        Juu näin on. Monenlaista on yritetty, vastakaikua ei vaan tule.


      • pää auki nyt
        Tollero kirjoitti:

        Juu näin on. Monenlaista on yritetty, vastakaikua ei vaan tule.

        Pitäisikö jo kysyä vaimolta, että haluaako hän erota? Ja kertoa, että sinä olet eroa jo jonkin jonkin aikaa miettinyt. Sinä kun olet niin hullu, että haluaisit vielä joskus seksiä.


    • kuinka noin

      en tajua suhdetta ilman läheisyytt, miks elää yhdessä.....syö juo ja nukkuu?

      • valpurikm

        Sano vaimollesi, että haluat jutella vaikka keittiön pöydän ääressä (ei ainakaan sängyssä). Sitten voit kysyä miksi hän ei halua seksiä. Meillä oli muutama vuosi sitten ns. kuivakausi, kun mies vietti aikaansa mieluummin autotallissa kuin minun kanssani, eikä sitten ymmärtänyt miksi minä en halunnut. Läheisyyttä pitää olla muutenkin, vaikka vain hipaisu ohi kulkiessa tai television katselu toisen kainalossa, sitten se peittokin heiluu makkarissa.


    • hei haloo

      hei urpo sun vaimos pettää sua.

      • Syyt?

        Mitä sellaista olet i t s e tehnyt, että vaimolla on syytä kieltäytyä seksistä ja nimitellä? Tai jättänyt tekemättä? Mistä syystä vaimo haluaa pois kotoa?


      • erilaiset halut
        Syyt? kirjoitti:

        Mitä sellaista olet i t s e tehnyt, että vaimolla on syytä kieltäytyä seksistä ja nimitellä? Tai jättänyt tekemättä? Mistä syystä vaimo haluaa pois kotoa?

        Seksuaalinen aktiivisuus ei vaan aina kohtaa. Ja toki se on kiinni myös monesta muusta asiasta. Esim. ex-mieheni kanssa ongelmaksi muodostui se, että mies ei halunnut lainkaan niin usein kuin minä, ja hän olisi halunnut vaan "panna", mutta koskettamisesta ja hellyydestä hän ei piitannut tippaakaan - ei antajana eikä saajana.


      • menkääs itseenne nai
        Syyt? kirjoitti:

        Mitä sellaista olet i t s e tehnyt, että vaimolla on syytä kieltäytyä seksistä ja nimitellä? Tai jättänyt tekemättä? Mistä syystä vaimo haluaa pois kotoa?

        Ai taasko se on miehen syy jos vaimo ei halua seksiä? Vaikka mä nainen olenkin niin en voi käsittää, että vika seksittömyyteen löytyy aina miehestä. Menkää naiset itseenne ja miettikää, onko teillä asenteissa vähän parantamisen varaa. Jos aina koskee päätä tai väsyttää kun pitäisi seksiä harrastaa niin kannattaa jo mennä lääkäriin.

        Jos mies ei teidän mielestä ole tarpeeksi hellä ja osoita huomiota niin että tekisi seksiä hänen kanssaan mieli, niin miettikää, miten itse käyttäydytte miestä kohtaan. Oletteko aina ihania, huomioitte miehen kaikessa, juttelette ja osoitatte rakkauttanne miestä kohtaan? Epäilen.


      • ei aina mustaa valkosell
        menkääs itseenne nai kirjoitti:

        Ai taasko se on miehen syy jos vaimo ei halua seksiä? Vaikka mä nainen olenkin niin en voi käsittää, että vika seksittömyyteen löytyy aina miehestä. Menkää naiset itseenne ja miettikää, onko teillä asenteissa vähän parantamisen varaa. Jos aina koskee päätä tai väsyttää kun pitäisi seksiä harrastaa niin kannattaa jo mennä lääkäriin.

        Jos mies ei teidän mielestä ole tarpeeksi hellä ja osoita huomiota niin että tekisi seksiä hänen kanssaan mieli, niin miettikää, miten itse käyttäydytte miestä kohtaan. Oletteko aina ihania, huomioitte miehen kaikessa, juttelette ja osoitatte rakkauttanne miestä kohtaan? Epäilen.

        mä tunnen kanssa yhden pariskunnan missä nainen pihtaa ilman mitää syytä, eikä muutenkaan tykkää mistään romanttisista jutuista saati sitten läheisyydestä. Kaikki alkoi synnytyksen jälkeen. ja kyllä mies hoitaa lasta yhtä lailla lasta kuin tämä nainen.
        Sitä en tiedä pettääkö mies häntä.
        Ja nämä asiat tiedän koska nainen kertonut minulle (olemme ystäviä) ja mies valitellut ihan yleisesti. (mies muutenkin romantikko, mikä naista ällöttä).


    • Ei pettämistä

      Aloittajan kannattaa tehdä se mitä lukemattomat muutkin pihtaajan kanssa elävät tekee: kokeilee "pientä kivaa miesten kesken", sehän ei suurimman osan mielestä ole edes pettämistä!

    • Anonyymi

      Meillä oli sama homma ei seksiä yli vuoteen. Oltiin hotellissa ja otettiin aika paljon juomia ennen tansseja kun vaimon Päivin mielestä siellä on kallista. Laittoi kyllä hienon asun ja kohtalaiset rinnat vapaana puseron alla. Istuin tiskillä kun pari poikaa arvioi naisia, kertoivat Päivistäkin että hyvät rinnat, Päivi tuli tiskille sanoin moi sinäkin tällä Päivi katsoi ihmeessään sanoinkäytkö usein täällä hymyili voin käydäkkin, pojat tuli puheliaaksi ja vei Päivin tanssimaan katsoin kun kädet kävi rinnoilla ja reilusti pyllyllä, Päivi tuli keskustelemaan kysyin onko kivoja poikia katsoi heitä ja sanoi oikein kivoja toinen poika vei tanssiin edellinen kertoi luoja kun on kauniit rinnat ja ilman liivejä kun pidin pyllystä kivasti hieroi lantiolla.
      Päivi puhui tiskillä että on kallista sanoin mulla on huone lähdetään sinne siellä on halpaa. Kun pojat lähti käymään vessassa Päivi sanoi mitä sinä hommaat, sanoi sulle miehiä rakas sinulle nuota miestä. Päivi sanoi nytkö sinun haavetta toteutetaan hyväilin polven yläpuolelta kuiskasin nyt. Pojat tuli ja sanoi et kai vie meidän tyttöä nauroin en tai en tiedä. Huoneessa istui ainoaa sohvatuoliin ja Päivi joutui poikain väliin. pojat jututti Päiviä iloisena ja kummankin käsi oli polvella kuin huomaamatta aina vähän ylempänä. Kysuivät minulta eikö Päivillä olekkin hyvät rinnat sanoin Päiville näytä, Päivi tokaisi en näytä mutta katsokaa, veti käsiä taakse rinnat nousi huomasin että nännit pilkotti kivasti.
      Toinen pojista kokeili ja toinen heti perään, Päiviltä nousi pusero nopeaan Päivi esteli ei pojat ei kai sitä noin. Kaatoivat Päivin sängylle molemmat imi nännejä Päivi katsoi vähän peloissaan näytin peukkua.
      Kun Päivi antoi vähän aikaa imeä se oli menoa housut lähti ja mekko kaksi kovaa kyrpää odotti että saa pillua ja ei mennyt pitkään kun Päivi itse levitti haaroja ja siitä se alkoi sai kunnolla ja toinen jatkoi panivat kaksi kertaa kumpikin, sitten sanoivat me mennään alas.
      Päivi makasi spermaa täynnä näytti sormella tule kun työnnyin sisään lämmintä spermaa valui ulos Päivi kuiskasi ethän suuttunut halutti vaan niin suukotin en suttunut Päivi oli erilaisen liukas kun ennen , pidin käsistä kiinni kuiskasi otatko sinä minut väkisin kun panin vähäaikaa kiljui siihen malliin että halusi vähän rajumpaa laskin sisään kysymättä kun tunsi että tulee kietoi nopeasti jalat jännittyi ja urisi oudosti. Peseydyttiin ja mentiin alas poikia ei näkynyt, kun tanssinPäivin kanssa huomasin nyt ei ollut housujakaan kun mainitsin suukotti kaulaan haluttaa viekäkin. Katsoin kun yksi mies tanssitti toisella kappaleella jopiti lähellä huomasin että Päiv keinuttaa pilluaan kaluun. Päivi oli koko loppuillan menopäällä. Kun päästiin hotelliin otin takaa kaikki vaateet päällä Päivi kiljahteli ihanaa lisää kyrpää kokeilin jalkoja ne oli märät aiak alas. Jysäyttelin kunnolla ja sanoin nyt saatkyrpää kun olet koko illan kiusannut Päivi työnsi pyllyä non naikaa ja haaveili toisista.

      Aamu palalalla kertoi että oli mennyt jotenkin hurmioon oli kokoillan sitten haluttanut ja työnsi rintoja ja hymyili nännit oli pitkinä vähän punasteli, sanoin sun nännit on seksikkäät mene hakeen jälkkäriä siellä on vain miehiä. Päivi tuli kuiskasi ne tuijotti koko ajan rintoja vaikka puhuivat syödään äkkiä mulla on pillu ihan märkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe