Suhteen uudelleen lämmittäminen

Uudelleen lämmitystä

Mitä mieltä olettesiitä, että voiko suhteen ns. lämmittää uudelleen? Tarkoitan nyt sellaista lyhyttä muutaman kuukauden suhdetta, joka päättyy äkisti. Ja muutaman kuukauden kuluttua otetaan uudestaan yhteyttä siinä toivossa, että josko nyt onnistuisi. Itse ajattelen, että jos on kerran tultu siihen päätökseen ettei suhde toimi, niin harvoin se toimii toisellakaan kertaa.

14

2373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nounounounou

      Kokemuksieni mukaan ei voi lämmittää, kuin hetkeksi, jonka jälkeen todetaan ettei mikään ole muuttunut ja homma tyssää siihen. Mutta hyvä saattaa juttu loppuun ettei jää mitään kaivelemaan, että "jospa sittenkin.."

    • Uudelleen lämmitystä

      Näinhän minäkin sen oon ajatellut. Tulin jätetyksi mielestäni hyvin alkaneesta suhteesta sen vuoksi, koska joku entinen oli ottanut yhteyttä tähän toiseen ja nyt hän haluaa "katsoa tämän kortin loppuun". Jäin siis tyhjän päälle. Ensin kaikki oli hyvin, suunniteltiin tulevaa ja välimme oli todella ihanat. Vuorokauden sisällä kaikki muuttui. No, enpä asialle mitään voi, katsokoon nyt sit.

      • Saman kokenut

        Pitääkö mies Sinua pihdeissään eli laitta viestiä,meiliä aina välillä...ihan vain sentakia jos hänen nykyinen sude ei toimikaan.


      • Uudelleen lämmitystä
        Saman kokenut kirjoitti:

        Pitääkö mies Sinua pihdeissään eli laitta viestiä,meiliä aina välillä...ihan vain sentakia jos hänen nykyinen sude ei toimikaan.

        Ei vielä. Tää koko juttu tapahtui vasta alkuviikolla. Pelkään, että jos hänen lämmitetty suhteensa ei toimikaan, niin näin hän tulee toiminaan. Näin mulle on ennenkin käynyt. Ilmeisesti tiedät mistä puhun?


      • nounounounou

        En ole huolinut koskaan tuollaisia tuuliviirejä takaisin, kun ei vanhan suhteen lämmitys kumminkaan onnistu, ja sitten tulevat vinkumaan takaisin. Lämmittelevät ressukat suuntaan ja toiseen..

        Edelliset suhteet käydään loppuun ja nollataan, sitten vasta uutta suhdetta alulle.


      • Uudelleen lämmitystä
        nounounounou kirjoitti:

        En ole huolinut koskaan tuollaisia tuuliviirejä takaisin, kun ei vanhan suhteen lämmitys kumminkaan onnistu, ja sitten tulevat vinkumaan takaisin. Lämmittelevät ressukat suuntaan ja toiseen..

        Edelliset suhteet käydään loppuun ja nollataan, sitten vasta uutta suhdetta alulle.

        Mulle on tosiaan monta kertaa käynyt näin, mutta en voi edelleenkään ymmärtää tällasta käytöstä. Toivon, että lammittelysuhde päättyy niin että hänet jätetään ja yrittää ruinata takaisin. En myöskään minä huoli enää. Toivon todellakin, että tällaiselle valitsijalle jää luu käteen. Vedätti mua niin kuus nolla ja mä onneton rakastuin. Tää viikko on mennyt itkiessä ja nyt alkaa nousta kiukku. Jos ei kelpaa ensimmäisellä kerralla, niin ei sitten kyllä toisellakaan. Toivon, että jää yksin ja joutuu miettimään, omaa käytöstään ja kärsii!


      • nounounounou
        Uudelleen lämmitystä kirjoitti:

        Mulle on tosiaan monta kertaa käynyt näin, mutta en voi edelleenkään ymmärtää tällasta käytöstä. Toivon, että lammittelysuhde päättyy niin että hänet jätetään ja yrittää ruinata takaisin. En myöskään minä huoli enää. Toivon todellakin, että tällaiselle valitsijalle jää luu käteen. Vedätti mua niin kuus nolla ja mä onneton rakastuin. Tää viikko on mennyt itkiessä ja nyt alkaa nousta kiukku. Jos ei kelpaa ensimmäisellä kerralla, niin ei sitten kyllä toisellakaan. Toivon, että jää yksin ja joutuu miettimään, omaa käytöstään ja kärsii!

        Pää pystyyn ja uutta putkeen! Noiden perään en tirauta edes yhtä kyyneltä, naureskelen vaan ja onnittelen itseäni, että pääsin luusereista eroon :)


      • Uudelleen lämmitystä
        nounounounou kirjoitti:

        Pää pystyyn ja uutta putkeen! Noiden perään en tirauta edes yhtä kyyneltä, naureskelen vaan ja onnittelen itseäni, että pääsin luusereista eroon :)

        Liian monta kertaa kun tulee vedätetyksi, niin vaikeaa on luottaa enää kehenkään. Mä vaan kiroon täällä itteeni että olinpa tyhmä. Menin vielä sanomaan sille miehelle hellänä hetkenä, että mä luotan siihen enemmän kuin kehenkään pitkään aikaan. Mä oon niin tyhmä!!!


      • nounounounou
        Uudelleen lämmitystä kirjoitti:

        Liian monta kertaa kun tulee vedätetyksi, niin vaikeaa on luottaa enää kehenkään. Mä vaan kiroon täällä itteeni että olinpa tyhmä. Menin vielä sanomaan sille miehelle hellänä hetkenä, että mä luotan siihen enemmän kuin kehenkään pitkään aikaan. Mä oon niin tyhmä!!!

        Et sinä ole tyhmä, luottamus ihmisiin on tervettä.

        Ihmiset ovat vapaita valitsemaan seuransa, ja kyseinen mies on valinnut toisen, kuin sinut seurakseen. Oletan, että mitään loppuelämän lupauksia ei ole tehty, joten mies ei pettänyt luottamustasi lähtemällä toisen matkaan.

        Tällaista tämä nykymaailma on, että ihmiset ovat pelkkää kierrätyskamaa toisilleen. Munansa ohjaamina miehet menee, Suomessa kukaan mies ei ymmärrä rakkaudesta mitään.


      • Saman kokenut
        Uudelleen lämmitystä kirjoitti:

        Ei vielä. Tää koko juttu tapahtui vasta alkuviikolla. Pelkään, että jos hänen lämmitetty suhteensa ei toimikaan, niin näin hän tulee toiminaan. Näin mulle on ennenkin käynyt. Ilmeisesti tiedät mistä puhun?

        Tiedän mistä puhut/kärsit.Näin on käynyt minulekkin,mies jätti toisen naisen,jonka kanssa muutaman kk suhde,oli naisesta mustasukkainen,petti minun kanssa häntä,pelkäsi kait,että kiinni jää ja jätti naisen...en tiedä jäivätkö ystäviksi.Arka aihe puhua....mies ei taida tietää mitä haluaa.


    • tahdosta kiinni

      Mun mielestä taas niin kauan kuin on elämää, on myös uusia tilaisuuksia ja mahdollisuuksia. Ihmisistä itsestäänhän se on kiinni. Jokainen voi tehdä joskus huonoja päätöksiä, joita myöhemmin katuu. Ja teilläkin jos vain muutaman kuukauden suhde ehti olla, niin eihän siinä ajassa ehdi kunnolla edes tutustua toiseen. Ja juuri silloin kun ei tunne toista vielä hyvin, voi tulla niin helposti väärinkäsityksiä yms. Elikkä jos teillä tunteita vielä löytyy, niin aina voi yrittää uusiksi.

    • Melkosta touhua

      Eikös sitä sanota että ainoa mikä jää valitsijan käteen on luu?

      • toivotaan

        että pitää paikkansa - tai ainakin tulee tunne että väärän valitsi ja mahdollisimman usein


      • Ei pelureita, kiitos
        toivotaan kirjoitti:

        että pitää paikkansa - tai ainakin tulee tunne että väärän valitsi ja mahdollisimman usein

        Toivotaan, että joutuu seisomaan peilin edessä, ja miettimään, että kannattiko pelata toisen tunteilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe