Parhaat merkit ja huonoimmat OMAT KOKEMUKSENI

MrJuha82omantienkulk

Paremmuusjärjestys eli ykkönen on paras ja 12. on huonoin merkki.


1.Jousimies(paljon hyviä kokemuksia heistä, äitini jouskari ja maailman paras äiti)
2.Rapu(mm isäni rapu ja maailman paras isä)
3.Oinas(tulimerkki, mut eivät pahoja mun kokemuksieni mukaan, väärinymmärrettyjä)
4.Härkä
5.Neitsyt
6.Leijona
7.Skorppioni(ovat silti enemmän ihmisiä kuin noi häntäpään merkit, mut pisteliäitä ovat suuttuessaan)
8.Kaksonen
9.Kalat(paljon tympeitä tyyppei heissä, kiusaajia, mut jotkut on tosi hyviäki tyyppei heistä)
10.Kauris
11.Vesimies
12.Vaaka(aika monet vaaat kiusanneet mua)

9

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koro57

      Tässä mun, itse olen skorpioni
      1. Kauris
      2. Leijona
      3. Vesimies
      4. Rapu
      5. Neitsyt
      6. Oinas
      7. Vaaka
      8. Härkä
      8. Vaaka
      9. Kalat
      10. Skorpioni
      11. Kaksonen
      12. Jousimies

    • vaaka33

      1.neitsyt
      2.vesimies
      3.kauris
      4.härkä
      5.vaaka
      6.leijona
      7.oinas
      8.skorpioni
      9.kaksoset
      10.jousimies
      11.kalat
      12.rapu

    • Härkä.

      1. Jousimies
      2.Vaaka
      3.Kauris
      4.Neitsyt
      5.Härkä
      6.Kalat
      7.Rapu
      8.Vesimies
      9.Kaksonen
      10.Oinas
      11.Skorpioni
      12.Leijona

    • kaurismimmi

      1. Kalat
      2. Skorpioni
      3. Kaksonen
      4. Oinas
      5. Neitsyt
      6. Jousimies
      7. Rapu
      8. Vaaka
      9. Vesimies
      10. Härkä
      11. Leijona

      Yksi sija jäi täyttämättä, kun en tunne muita kauriita kun itseni. :D

    • vaaka tyttö

      1.Kauris (paras kaverini on kauris nyt 12 vuoden ajan, emme sovi niin hyvin toisillemme, mutta oomme esim.opetelleet riitelemään satuttamatta toista. Heillä maailman paras huumorintaju - kaikki mitä vaaka tarvitsee:D
      2.Rapu (äitini ja kolme läheistä kaveria rapuja, hellyyttäviä ja ikuisia ystäviä, mutta vähän tyhmiä - ei ymmärrä vaa'an/kauriin ovelaa huumoria.)
      3.Leijona (pikkusiskoni on leijona. Vaikka leijonilla on tapana alistaa vaakoja ja sisko jaksaa olla välillä hyvin väliinpitämätön mua kohtaan, leijonat kumminkin filsuja ja meillä on aina hauskaa kun ollaan kahdestaan.)
      4.Kalat (vähän etäisiä, mutta hyviä kavereita, yleensä aina hyvällä tuulella ja jos ei ole niin siitä saa sitte kuulla ku kerrotaan siitä kymmenen kertaa peräkkäin aina vähän eritavalla:p.. viisain ja vanhin merkki eläinradalla ja täynnä rakkautta)
      5.Skorpionit (itse olen nouseva skorpioni, eli ihmiset, jotka eivät tunne mua, saattaa nähdä minut skorpparina. Varmaan sen takia näen heidät ystävällisinä ja ihastuttavina persoonina, enkä näe minkäänlaista pisteliäisyyttä heissä, ku oma nousumerkki on skorppari.)
      6.Härkä (hyviä ystäviä, arvostavat vaakoja niinkuin myös skorpparit, leijonat ja oinaat)
      7.Vaaka (heidän seurassa tuntee itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi)
      8.Oinas (oikeidenmukaisia)
      9.Vesimies (en tuune hyvin)
      10.Jousimies (iloisia höpöttäjiä, tasapainoisia toisinkuin vastamerkkinsä kaksoset)
      11.Neitsyt (rehellisiä ja hyviä kavereita)
      12.Kaksosen (vaa'alle liian epärehellinen ja itsekäs merkki. Isäni on kaksonen ja aina me jostain riidellään, kaikesta turhasta. Heidän kanssa helppo puhua, sosiaallisesti lahjakkaita.

      • vaaka tyttö

        Korjaan: näen siis skorpparien pisteliäisyyden ja ilkeyden, mutta se ei haittaa mua millään lailla. esim. jollekkin herkälle kalalle se voisi olla liikaa...


    • Skorpionineito

      1. Vesimies
      2. Kauris
      3. Skorpioni
      4. Rapu
      5. Härkä
      6. Jousimies
      7. Kalat
      8. Leijona
      9. Neitsyt
      10. Oinas
      11. Vaaka
      12. Kaksoset

    • oinasmamma

      1. Jousimies - Iloisia ja sosiaalisia. Tulen hyvin toimeen koska ovat meneviä ja urheilullisia.
      2. Vesimies - Hyvä huumorintaju.
      3. Vaaka - Tulen hyvin toimeen.
      4. Kaksoset - Samantyyppisiä.
      5. Kauris - Verbaalisesti lahjakas ja fiksu.
      6. Oinas - Joskus liian huomionhakuinen ja itsepäinen, mutta huomio toiset.
      7. Kalat - Tunnen pari ihmistä enkä ole tullut toimeen.
      8. Rapu - Taipumus olla negatiivinen ja tykkää olla omissa oloissa. Toisaalta ei puhu muista pahaa ja puolustaa heikompia.
      9. Skorpioni - liian manipuloiva.
      10. Härkä - laiska.
      11. Leijona - kaikki ketkä tunnen niin puhuvat aina itsensä pussiin ja uskovat omat valheensa.
      12. Neitsyt - Niin pikkutarkka ja itsepäinen. Lukuunottamatta äitiäni.

      • MrJuha82outolintu

        Minussa ittessäni on härkää, kaurista ja jousimiestä rapua(koska isäni rapu).
        Niin huomaan aika-ajoin, että oon laiska, mutta yleensä se johtuu mielenterveysongelmasta, jonka nimi on burn out.
        Iskee burn out yleensä pitkäkestoisemmassa hommassa, jolloin hermot ei kestä työtä ja iskee henkinen väsymys, joka muistuttaa juuri sitä masennusta.
        Laiskuuden kanssa sillä ei kai pitäs olla mitään tekemistä.
        Olen kuitenki paljon kotona oleva ihminen, oikee koti-hiiri.
        Jousimies minussa tuo esiin mun iloisen puolen ja urheilullisuuden, sillä tykkänä lenkkeillä säännöllisesti, kunhan reissut ei oo liian pitkiä, koska iskee juuri se burn out, jos menee liian pitkiksi.
        Aikoinaan urheilin pikamatkoja kilpatasolla.
        Se vaati paljon sisukkuutta ja onnistuin hyvin.

        Poden aspergerin syndroomaa myös.
        En siis oo hyvä ihmisten kanssa, koska hieman pelkään ihmiskontaktia.
        Sitä on asseus.
        Teen kuitenki tällä hetkellä bisneshommia, mutta isäni kanssa.
        Tulee ns helppoa rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe