Deittipalstojen naiset

Naisen kaatanut

Olen totaalisen tympääntynyt deittipalstojen naisiin. Etsivät jotain täydellistä miestä, ja ovat täysin harhaantuneita luulemaan, että sellaisen voisi löytää netistä, tai että se pysyisi vierllä muutaman panon jälkeen. Itse olen ok näköinen ja älykäs ja korkeasti koulutettu. Ei riitä, ei sitten millään. Vuosia olen hakenut seuraa ja viimeaikoina on mennyt hermot lopullisesti. Enää en etsi mitään vakavaa, vaan sanon aika suoraan, että pillua tässä ollaan hakemassa. Ihme kyllä tussua on tullut kiitettävään tahtiin. En usko, että moraalittomat naiset ovat suomesta tyystin kadonneet, vaan että tuolla palstoilla ollaan juurikin hakemassa seksiä komeilta miehiltä ja harva järkevä sieltä muuta yrittääkään etsiä. En minä sillain valita, kivahan se on saada montaa eri nettityttöä paneskella, mutta vähän ihmettelin tuota kun suoriin ehdotuksiin löytyy kiinnostusta, mutta ajatuksella kirjoitettuihin kirjelmiin ei tule mitään vastakaikua.

Ja punttimies olen niin siksi tänne, en muita palstoja lue.

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stiina 30

      No enpä minäkään siellä kenellekään kelpaa. tai siis miehet näyttää etsivän vain sänkyseuraa. Itse haluaisin tosimielellä suhteen ja perhekin mielessä. Ei vain kelpaa tälläinen tavallinen,kaunis,hoikka,terveet elämäntavat omaava,ystävällinen.Pitäiis kai olla jotain vielä ekstraa,mutta annoinkin homman jo kauan sitten olla.

      • EIHAKUPÄÄLLÄ!

        Minä aion hommata hieromasauvan. Sillä pärjään. Uskollinen ja luotettava HIEROMASAUVA. Saa hyvän tyydytyksen!


      • molemminpuolin.

        Mukavaa se on saada sänkyseuraakin. Pitäähän miestäkin miellyttää ja saada itsekin.


      • kunnioittaen.
        EIHAKUPÄÄLLÄ! kirjoitti:

        Minä aion hommata hieromasauvan. Sillä pärjään. Uskollinen ja luotettava HIEROMASAUVA. Saa hyvän tyydytyksen!

        Valitettavasti minä ole korviani myöten rakastunut, enkä siten voi tai halua muita suhteita, kunnioitan sitä hyvin paljon ja vien sen hautaani asti. Joten kiitos kaunis sinulle ihana mies, kun olet antanut minulle sen tunteen.


    • nauti onnestasi.

      Onnea sinulle. Olet hyvä mies.

    • -Taskuraputtaja-

      Stiina30: Jokainen fiksu mies huomaa tekstistäsi, että et ole koulussa pärjännyt ja sellainen nainen (ellei sitten itekin ole amismies) ei kelpaa muuhun kuin panohommiin. Ei auta vaikka olisi kuinka kaunis, fiksu mies ei vaan kestä olla kiimaisen panoajan jälkeen naisen kanssa jolle puhuminen on kuin seinille puhuisi.

      En kerro mistä sen huomaa ettet ole erityisen fiksu, toivottavasti huomaat sen itsekin ja alat kouluttaa itseäsi, se on ainoa tie saada kunnollinen älykäs mies muuhunkin kuin panohommiin.

      • Stiina30

        Pieleen meni sun arvaus. Mutta vaikka olenkin koulussa hyvin menestynyt en vaadi sellaista kumppaniltani. Minulle on aivan sama onko kumppanini amismies vaiko joku korkeammin koulutettu. Oikeastaan amismiehet ovat olleet niitä parhaita. Onnea vaan sulle fiksujen kumppanien etsintään jos ei sellaista vielä ole,mulle merkkaa aivan muut asiat enemmän.


      • leila k

        Höpöpuhetta! Tuollaisia itsestään liikaa luulevia miehiä riittää. Kuka nyt haluaisi itselleen jonkun koulussa aikoinaan menestyneen miehen? Vain samanlainen nynny.


      • Linda yo.
        Stiina30 kirjoitti:

        Pieleen meni sun arvaus. Mutta vaikka olenkin koulussa hyvin menestynyt en vaadi sellaista kumppaniltani. Minulle on aivan sama onko kumppanini amismies vaiko joku korkeammin koulutettu. Oikeastaan amismiehet ovat olleet niitä parhaita. Onnea vaan sulle fiksujen kumppanien etsintään jos ei sellaista vielä ole,mulle merkkaa aivan muut asiat enemmän.

        Oli kyllä aika säälittävä puolustupuhe, mutta ei kyllä juuri enempä osannut odottaakaan. Pikkasen olisi kuitenkin voinut yrittää skarpata.


      • Seppo k

        Aika epämiehekästä puhua nuin asiallisesti kirjoittavasta naisesta. Nettihän tämä vain ja en usko että oikeasti mies oletkaan ainakaan fiksu sellainen et ole. Fiksu mies puhuu naisesta ylistävin sanoin joten joku Petra tai Tiina sinä olet oikeesti.


    • hevosase

      Olen laittanut oveni eteen 200 kilon painon esteeksi. Jos joku nainen onnistuu nostamaan painon pois, niin otan kyseisen naisen tarkempaan tarkasteluun ja saatan tarjota hänelle 50 senttistä.

      • Bisnestyyppi

        Kyllä nykyhuorista pitää se 1€ maksaa, paitti jos olet erityisen komea.


    • musta tuntuu

      Kuka nainen nyt haluaa tyhmän bodarin kun on tarjolla fiksuja stripparimiehiä ja ulkomaalaisia patukoita?

      • --Timo--

        Olen Mallorcalla nyt, olen saanut imeä lähes jokapäivä ulkolaista patukkaa. Eipä juuri eroa suomipatukasta, vähän tummempi. pyllynreiät on tosin likasempia ja siten herkullisempia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe