Pelko

järkytys

Pelkään kohdata sinut. Tiedän että olet hirveän vihainen minulle aiheuttamastani harmista. Olen todella pahoillani. Masennus ja shokki puskevat päälle. Ainoa paikka jossa uskallan kohdata sinut on julkisellapaikalla päiväsaikaan ihmisten edessä, Pelkään tämän olevan huijausta.

54

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tuossa on

      rehelliset ajatuksesi kaikesta niin eikö ole paras antaa asian olla? Miksi olet aiheuttanut hänelle niin paljon harmia vai siksikö että pidät häntä huijarina?
      Miksi sellainen ihminen pitäisi kohdata?

      • Hjelp

        Asiat on nyt vaan selvitettävä kasvotusten. Välillämme on liikaa kitkaa jatkaa enää välttelyä. Kaikesta huolimatta pidän hänestä kovasti. Hän osaa todella hyvin tulkita ajatuksiani, en ole kokenut samanlaista yhteyttä keneenkään. Pelkään hänen kostavan verisesti minulle kaikesta huolimatta. Hän vaikuttaa seonneen vuosien aikana mykkyyteni, ymmärtämättömyyteni, ja vajaavaisuuteni vuoksi.


      • ohos,
        Hjelp kirjoitti:

        Asiat on nyt vaan selvitettävä kasvotusten. Välillämme on liikaa kitkaa jatkaa enää välttelyä. Kaikesta huolimatta pidän hänestä kovasti. Hän osaa todella hyvin tulkita ajatuksiani, en ole kokenut samanlaista yhteyttä keneenkään. Pelkään hänen kostavan verisesti minulle kaikesta huolimatta. Hän vaikuttaa seonneen vuosien aikana mykkyyteni, ymmärtämättömyyteni, ja vajaavaisuuteni vuoksi.

        no oisko ihme?


      • vaikuttaa siltä
        Hjelp kirjoitti:

        Asiat on nyt vaan selvitettävä kasvotusten. Välillämme on liikaa kitkaa jatkaa enää välttelyä. Kaikesta huolimatta pidän hänestä kovasti. Hän osaa todella hyvin tulkita ajatuksiani, en ole kokenut samanlaista yhteyttä keneenkään. Pelkään hänen kostavan verisesti minulle kaikesta huolimatta. Hän vaikuttaa seonneen vuosien aikana mykkyyteni, ymmärtämättömyyteni, ja vajaavaisuuteni vuoksi.

        että et ymmärrä itse tekojesi vakavuutta ja silti koko ajan mollaat häntä??


      • samaa ihmettelin
        vaikuttaa siltä kirjoitti:

        että et ymmärrä itse tekojesi vakavuutta ja silti koko ajan mollaat häntä??

        piti oikein aloitus lukea uudelleen että kuka sitä harmia on aiheuttanut ja kenelle.


      • hissukka1
        vaikuttaa siltä kirjoitti:

        että et ymmärrä itse tekojesi vakavuutta ja silti koko ajan mollaat häntä??

        Teko tapahtui aikoja ennen edes tutstumistamme. Teossa muutamat osapuolet eivät olleet aivan perillä tapahtuneesta.


      • hissukka1
        ohos, kirjoitti:

        no oisko ihme?

        Nyt olen valmis kantamaan vastuun mykkyydestäni. Olen herännyt horroksesta todellisuuteen.


      • pelastuin
        Hjelp kirjoitti:

        Asiat on nyt vaan selvitettävä kasvotusten. Välillämme on liikaa kitkaa jatkaa enää välttelyä. Kaikesta huolimatta pidän hänestä kovasti. Hän osaa todella hyvin tulkita ajatuksiani, en ole kokenut samanlaista yhteyttä keneenkään. Pelkään hänen kostavan verisesti minulle kaikesta huolimatta. Hän vaikuttaa seonneen vuosien aikana mykkyyteni, ymmärtämättömyyteni, ja vajaavaisuuteni vuoksi.

        Näen asian nyt niin, että on lahja osata tunnistaa ja välttää pissapäät.


      • hissukka1

        En pidä häntä huijarina. Hän on ilmaissut melko epäselvästi kiintymystä minua kohtaan aiemmin. Samoin minä häntä kohtaan. Suhteemme ei ole ollut täysin normaali. Hän on periaatteessa mentalismilla yrittänyt tulkita minua. Niin olen sen ainakin ymmärtänyt. Hän kyllä tuntee minut hämmästyttävän hyvin. Olen selektiivinen mutisti ja sairaalloisen kiltti. Se on jättänyt liikaa tulkinnan varaa.


      • hissukka1
        hissukka1 kirjoitti:

        En pidä häntä huijarina. Hän on ilmaissut melko epäselvästi kiintymystä minua kohtaan aiemmin. Samoin minä häntä kohtaan. Suhteemme ei ole ollut täysin normaali. Hän on periaatteessa mentalismilla yrittänyt tulkita minua. Niin olen sen ainakin ymmärtänyt. Hän kyllä tuntee minut hämmästyttävän hyvin. Olen selektiivinen mutisti ja sairaalloisen kiltti. Se on jättänyt liikaa tulkinnan varaa.

        Toisin sairaalloisesta kiltteydestä hän ei kai ole mennyt takuuseen? Sekopäistä puuhaahan tämä on ollut.


    • hei,

      tää on ikäväpalsta jossa kaivataan toista, ei haukuta huijariksi, eiköhän sillekin löydy oma palsta, viha tai katkeruus.

      • hissukka1

        Anteeksi huijariksi haukkumiseni. Kohtaamisen pelko on kova.


    • jos pelkäät kohdata

      ihmistä kahden, silloin asiat on niin pahasti että ei kannata ollenkaan. viesti kokonaisuudessaan on aika käsittämätön.

      • hissukka1

        Asioista ei voi enää vaieta. Nyt on aika katsoa asiaa silmästä silmään.


    • järkytys kaikille

      Mitähän mörökölliä olet menossa tapaamaan. Ei kannata, kuulostat masokistilta, ne voimavarat on suhteellisia mörökölleilläkin.

      • hissukka1

        erästä huomapäätä, joka taitaa pitää minusta kovasti.


      • hissukka1
        hissukka1 kirjoitti:

        erästä huomapäätä, joka taitaa pitää minusta kovasti.

        Hups. Tarkoitin huimapäätä


      • järkytys kaikille
        hissukka1 kirjoitti:

        Hups. Tarkoitin huimapäätä

        Jaa, no sellainen mörökölli voi vaikka voimaantua, kun pääsee julkiseen ympäristöön ruoskimaan?


      • hissukka1
        järkytys kaikille kirjoitti:

        Jaa, no sellainen mörökölli voi vaikka voimaantua, kun pääsee julkiseen ympäristöön ruoskimaan?

        Kärsin vain ihmispelosta.


      • hissukka1
        järkytys kaikille kirjoitti:

        Jaa, no sellainen mörökölli voi vaikka voimaantua, kun pääsee julkiseen ympäristöön ruoskimaan?

        Hän on kyllä jo raivonnut minulle julkisellapaikalla aiemmin. En kavahda sitä enää.


    • Seonäin.

      Mua ei ainakaan tarvi kohdata. En sellaisia suunnittele. Eikä tarvi pelätä ihmisten ilmoilla. Osaan käyttäytyä, jos hän osaa. Mihinkään julkiseen välien selvittelyyn en suostu.

      • älkää ihmeessä

        menkö kyseenalaistamaan oman ihmisenne käytöstapoja ja osaamista yhden tällaisen ikävän viestin perusteella.


      • voi ihmiset, miehet

        aina oltava nyrkit pystyssä hyökkäämässä.


      • Yllä.
        voi ihmiset, miehet kirjoitti:

        aina oltava nyrkit pystyssä hyökkäämässä.

        Ei tässä mistään nyrkeistä ole kyse. Vaan vuosien mittään syntyneestä kaunasta ja katkeruudesta. Toivon, että hän pääsee siitä eroon. Sitä toivon itsellenikin.


      • no et kai nyt sentää
        Yllä. kirjoitti:

        Ei tässä mistään nyrkeistä ole kyse. Vaan vuosien mittään syntyneestä kaunasta ja katkeruudesta. Toivon, että hän pääsee siitä eroon. Sitä toivon itsellenikin.

        häntä ala syyttämään että on viestin takana?? haloo miehet !!


      • Olet niin katkera
        Yllä. kirjoitti:

        Ei tässä mistään nyrkeistä ole kyse. Vaan vuosien mittään syntyneestä kaunasta ja katkeruudesta. Toivon, että hän pääsee siitä eroon. Sitä toivon itsellenikin.

        Että uskot oikeasti hänen olevan jokaisen netissä huomaavasi ilkeänsävyisen viestin takana? Mistä noin suuri katkeruus on syntynyt ja oletko mielestäsi itse oikeudenmukainen hänelle tässä asiassa? Ihmetyttää kovin.


      • Yllä.
        Olet niin katkera kirjoitti:

        Että uskot oikeasti hänen olevan jokaisen netissä huomaavasi ilkeänsävyisen viestin takana? Mistä noin suuri katkeruus on syntynyt ja oletko mielestäsi itse oikeudenmukainen hänelle tässä asiassa? Ihmetyttää kovin.

        Oikeudenmukainen tai en, suojelen itseäni kaikilta välikohtauksilta. Valehtelisin, jos väittäisin, etten ole katkera. Varmaan siihen on ollut syytä puolin ja toisin. En vain suostu enää ottamaan vastaan. Sitä, mitä hänellä on tarkota, minulle.


      • hissukka1
        Olet niin katkera kirjoitti:

        Että uskot oikeasti hänen olevan jokaisen netissä huomaavasi ilkeänsävyisen viestin takana? Mistä noin suuri katkeruus on syntynyt ja oletko mielestäsi itse oikeudenmukainen hänelle tässä asiassa? Ihmetyttää kovin.

        Tarvitsen häneltä selvän selvityksen juoruista, joita on totuutta tietämättä kertonut minusta. Olen toki hieman katkea, mutta olen valmis antamaan anteeksi hänen kertomat huhupuheet minusta. Hän ei voinut tietää aikanaan totuutta, kun en kertonut sitä. Elin silloin omassa kuplassani, en paljon reagoinut muiden puheisiin. Luulin että hän räyhää ja sekoilee jonkin muu naisen vuoksi.


      • Ehkä aloitus

        ei ollut sulle.


      • ????
        Yllä. kirjoitti:

        Oikeudenmukainen tai en, suojelen itseäni kaikilta välikohtauksilta. Valehtelisin, jos väittäisin, etten ole katkera. Varmaan siihen on ollut syytä puolin ja toisin. En vain suostu enää ottamaan vastaan. Sitä, mitä hänellä on tarkota, minulle.

        Kauan tuota tunnetta on kestänyt, että profiloit hänet tämän palstan kirjoittelijaksi ja vielä ilmeisen specifistisesti, negatiivisten kirjoitusten taakse ja kirjoittamaan niitä juuri sinulle :-) Ehkä liian kauan?


      • Yllä.
        ???? kirjoitti:

        Kauan tuota tunnetta on kestänyt, että profiloit hänet tämän palstan kirjoittelijaksi ja vielä ilmeisen specifistisesti, negatiivisten kirjoitusten taakse ja kirjoittamaan niitä juuri sinulle :-) Ehkä liian kauan?

        Ei aloituksessa ollut tunnisteita. Vai oliko sinun mielestäsi?


      • ja syytät häntä
        Yllä. kirjoitti:

        Oikeudenmukainen tai en, suojelen itseäni kaikilta välikohtauksilta. Valehtelisin, jos väittäisin, etten ole katkera. Varmaan siihen on ollut syytä puolin ja toisin. En vain suostu enää ottamaan vastaan. Sitä, mitä hänellä on tarkota, minulle.

        kaikista mahdollisista ilkeyksistä palstoilla! miehen teko!


      • sillahän sitä ei
        Yllä. kirjoitti:

        Ei aloituksessa ollut tunnisteita. Vai oliko sinun mielestäsi?

        autakkaan kaataa kenenkään niskaan.


      • voihan olla et mies
        Yllä. kirjoitti:

        Ei aloituksessa ollut tunnisteita. Vai oliko sinun mielestäsi?

        ei keksi eikä osaa yhtään korrektimpaa tapaa käsitellä asioita, otan osaa hänen puolestaan.


      • hissukka1
        Yllä. kirjoitti:

        Ei tässä mistään nyrkeistä ole kyse. Vaan vuosien mittään syntyneestä kaunasta ja katkeruudesta. Toivon, että hän pääsee siitä eroon. Sitä toivon itsellenikin.

        Olen ansainnut kaunan ja katkeruuden mykkyydestäni. Onhan tämä jatkunut 10 vuotta. Olen todella pahoillani. Toisaalta hän ei ole kuullut minun näkökantaani juoruihin, jotka ovat saaneet tämän surkeiden tapahtumien sarjan aikaiseksi.


      • Sivusta vain totean

        Että tämä vastausviestisi ei kerro osaavasta käyttäytymisestä. Ihminen joka osaa käyttäytyä ei mene anonyymillä palstalla syyttämään tuntemaansa ihmistä näin,
        ihminen joka osaa käyttäytyä osaa kyllä hoitaa asiat toisella tavalla kuin tässä nyt tapahtui.


      • hissukka1
        ja syytät häntä kirjoitti:

        kaikista mahdollisista ilkeyksistä palstoilla! miehen teko!

        Olen ihmetellyt 10 vuotta hänen käytöstään minua kohtaan. Olen aistinut siitä kaunaa, katkeruutta ja ripauksen hellyyttä. Kukaan ei ole kysynyt minulta suoraan juorusta. Minuun on suhtaduttu nöyryyttäen, nälvien ja hyljeksien. En ole tosin ymmärtänyt syytä muiden käytökseen kunnes vasta tällä viikolla.


    • Punainen sateenvarjo

      Ei Mua ainakaan tarvi pelätä:)
      Ei tää maailma tähe kaadu:)
      Ja jos kaatuu ni sit saa mun puolest kaatuu:D:D

    • me2....

      Huijausta? Siis mitä? Ei todellakaan ole. Sen voit uskoa.

      • toi juuri on

        huijausta.


      • Miten se vieras

        ihminen uskois toisen vieraan vakuutteluja, koko ajan ootte huijaamassa niin kauan ku ette puhu oikeelle ihmiselle.


      • Miksi ajattelet

        että kirjoittaisin tuollaisen aloituksen ? Vai siksi että haluat uskoa minusta aina pahaa ?


      • vinkkinä miehelle:

        kaikki on huijausta täällä, kaksinkertaista huijausta:

        1. uskottelet tuollaista tuntemattomalle henkilölle

        2. et puhu sille ihmiselle joka odottaa sinulta puhetta ja jonka pitäisi tietää että
        et huijaa.


      • hissukka1
        vinkkinä miehelle: kirjoitti:

        kaikki on huijausta täällä, kaksinkertaista huijausta:

        1. uskottelet tuollaista tuntemattomalle henkilölle

        2. et puhu sille ihmiselle joka odottaa sinulta puhetta ja jonka pitäisi tietää että
        et huijaa.

        En ole mies.


      • edell.
        hissukka1 kirjoitti:

        En ole mies.

        ei se ollutkaan sinulle vaan tuolle vastanneelle miehelle, me2 .


    • hissukka1

      En ole mies vaan nainen. Se kenelle tämä on tarkoitettu, huomaa kyllä sekopäisyydestä keneltä tämä on.

      • hissukka1

        Tosin onhan minun juoruttu olevan mies. Johtuen vaatetuksestani,


      • hissukka1
        hissukka1 kirjoitti:

        Tosin onhan minun juoruttu olevan mies. Johtuen vaatetuksestani,

        Niin surullista kuin tämä onkin, näin on elämässäni käynyt. Joka sana on totta, valitettavasti.


      • tuskin sä
        hissukka1 kirjoitti:

        Tosin onhan minun juoruttu olevan mies. Johtuen vaatetuksestani,

        Niissä vaatteissa tuut illalliselle:)


    • Olisiko väärä paikka

      Setviä 10 vuoden takaisia juoruja, kuten ketju kertoo.

      • ehdottomasti.

        on.


    • 7+7

      En ollut tuota ajatellutkaan että vielä pelätä häntä.Nyt hiukan kyllä pisti ajattelemaan. Mutta jos oikeasti mietin niin pelätä pitäisi molempien, sen verran hirviöitä olemme olleet molemmat. Mutta jos lempeesti katso, niin e se raski käydä vihoittelemaan.
      Mutta jos aikoo kuristaa, niin kuristakoot sitten. Siihen mä kuolen hänen käsivarsilleen.

    • viimeinen tää :)

      Pelko pois, pelko pois. Mä heittäisin veivini.. luultavasti? Jos joutuisin julkisten katseiden alle edes yhden lauseen vääntämään.

      onneksi en joudu. :)

    • niinpä aivan

      En mie sitä epäile..Mink sil sit tekee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe