Käytännön seksiongelmia

juuh elikkäs

En uskonut kirjoittavani ongelmastani tänne, mutta jos nyt kuitenkin kokeillaan saisiko täältä vinkkejä. Ongelmani on siis, etten fyysisesti nauti paljoakaan seksistä toisen kanssa. Mennäänpä syihin, miksi en. Pahoittelen yksityiskohtaista selostusta seuraavassa.

Nuoleminen ja käsin koskettelu eivät tunnu juuri miltään, koska tekisi mieli vetää jalat ristiin ja puristaa reisiä yhteen, mutten tietenkään halua murskata toisen kättä tai päätä. Edellisen tyttöystävän kanssa tribadismi tuntui hyvältä, vaikken saanutkaat orgasmia. Tällä hetkellä en ole suhteessa, mutta naiset ovat kyllä ennen pitäneet siitä, mitä teen heille sängyssä. En usko, että vähäinen nautintoni olisi koskaan ollut toisen vika.

Kun runkkaan, minun on pakko maata vatsallani käsien päällä melkein koko painolla ja puristaa reisiä yhteen, muuten en saa itseäni tulemaan. Esimerkiksi en pysty runkkaamaan selälläni vaikka olen yrittänyt.

Olen kuullut jossakin suhdeohjelmassa, että jollakin toisella olisi samaa ongelmaa. Tämä oli kylläkin heteronainen, mutta se ei varmaan ole olennaista. Onko täällä muita samassa ojassa?

16

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViolaVola

      No tulis mieleen , että se lusikka-asento vois toimia...eli toinen on takana...ja siinähän sitten voi puristella mielinmäärin..ja voit tietty olla mahallasikin ja kädetkin on oikeinpäin , jos sitä toista haluut käpälöidä...

      Sitten voit keksiä muitakin tapoja...
      Itse vien haasteellisemmat tapaukset suihkuun...ja sitä voi ihan iteksenkin treenailla.

    • 18+1

      Tuota... Nautitko siitä toisen "hoitelemisesta" ja saatko kiksejä siitä, kun huomaat toisen nauttivan ja laukeavan...?

      On ihmisiä, jotka haluavat vain "antaa" ja sit ihmisiä, jotka haluavat olla ainoastaan vastaanottavana osapuolena. Sit on sellasia (vissiin useimmat), jotka ajattelevat, että molempi parempi. Sitten on aseksuaaleja... En pitäis sua mitenkään epänormaalina.

      Jos ite kumminkin tykkäät nuolemisesta, niin hommaa itsellesi tyynyprinsessa :)

      • juuh elikkäs

        Tietysti nautin toisen hoitelemisesta, mutta olishan se kiva jos itsekin sais nautintoa. En siis halua tyynyprinsessaa. molempi parempi.


      • ViolaVoila

        No aikuistenoikeesti on ihmisiä, jotka ei vaan ole löytäneet itselleen sopivaa tapaa nautiskella.
        Sit kun ne joskus sen löytää, niin siinäpä sitä riemua sitten piisaa.
        Oli mullakin semmonen nainen joskus, kun sano, ettei hän saa, mut ei se haittaa...ja ei saa ogasmeja edes itekseenkään..
        Ja oli elänny naisen kanssa monenmonituista vuotta suhteessa (olikohan liki 10vuotta)...eikä se nainen ollu ikunakoskaan nähny vaivaa puolisonsa eteen...
        Pariviikkoa siinä vierähti, kun opeteltiin naisen orgasmin saloja oikeen ajankanssa
        ja alkohan se orgasmi sitten löytymään..


    • aivan, mutta

      Mun yhdellä naisellani oli just sama tilanne kuin sulla. Et siis todellakaan ole ainoa tuon asian kanssa. Mun oli kuitenkin helppo rakastella hänen kanssaan, sillä kun hän kertoi mulle tosta, niin tiesin, miten pitää toimia....ja....täytyypä sanoa, että siitä aukeni hänelle aivan uusi seksielämä. Pystyin antamaan hänelle jopa monia orgasmeja lähes peräkkäin, tiesin miten hänen lantionsa tulee olla ja kaiken siihen liittyvän. Eikä mennyt kauan, kun jo eri muunnelmin asentoja vaihtaen hän pystyi laukeamaan hyvinkin nopeasti kanssani. Keskityin häneen alkuvaiheessa niin paljon, että opin tuntemaan joka sopukan. Sen jälkeen kaikki olikin tosi helppoa. Myöhemmin hänellä olikin sitten vaikeuksia saada yksin leikkiessään orgasmia, sanoi, että oli työn takana, jos mä en ollu siinä mukana :) että näinkin voi käydä.

      • juuh elikkäs

        Helpottavaa kuulla että en ole ainoa tämän asian kanssa ja että seksi voi olla hyvää siitä huolimatta!

        Jos mitenkään pystyt ja haluat, niin kuulisin mielelläni lisää neuvoja sinulta.


    • aivan, mutta

      mites mä saisin yhteyden sinuun, kun en viitsisi laittaa sähköpostiosoitettanikaan tänne enkä luoda profiilia, hmm....pystytkö itse laittamaan esim. oman sp-osoitteesi, niin laittaisin sulle suoraan viestiä?

    • aivan, mutta

      Tai jos mä laitan osoitteeni tähän, niin otatko suoraan yhteyttä siihen? Näillä sivuilla käy myös liian nuoria,(alaikäisiä) eikä mun mielestä nää sovi heidän luettavaksi. Siksi mieluummin privaviesteillä voisin antaa kokeilemisen arvoisia vinkkejä ym.

    • juuh elikkäs

      Käy tietysti. Kirjoitan sinulle sitten. On kovin ystävällistä, että tällä tavalla käytät omaa aikaasi tuntemattoman auttamiseen.

    • aivan, mutta

      No ainakin yritän auttaa. Poistan myös osoitteeni samantien tästä, kun olet saanut sen, tai ainakin yritän poistaa, joten ole nopea :) osoite: [email protected] Laitatko tähän palstalle viestin, että sait osoitteeni ylös, niin yritän poistaa sen, kiitti.

    • juuh elikkäs

      Nyt on ylhäällä. Tekaisen vielä itselleni jonkin sähköpostiosoitteen. Kiitos.

      • aivan, mutta

        Ok ja kiitti. Jos toi ei toimi, niin sit annan toisen ja varmasti toimivan osoitteen. Katsotaan, miten käy nyt viestien kans. Kokeillaan.


    • aivan, mutta

      jos laittaisit kuitenkin tuohon osoitteeseeni postia, niin tietäisin siitä, että se myös toimii. Se kun on rinnakkaisosoite, niin en ole aivan varma vielä sen toimivuudesta ennenkuin se on testattu. Elikkäs :) laitas koeviesti. Niin ja jotain sellaista siihen viestiisi, mistä tiedän, että olet juuri sinä eikä joku feikki täältä. Ymmärrät kyllä, mitä tarkoitan.

    • aivan, mutta

      Ei tota saa poistettuu tosta, joten olkoon sit :) heh. Toivottavasti ei tuu kauheesti asiattomia viestejä.

    • juuh elikkäs

      Nyt lähetin sinulle viestejä. Toivottavasti näkyvät.

    • aivan, mutta

      Näkyy kyllä, hieno homma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe