Jumala on meidän Turvamme!

sinettisormus1

Herran Rauhaa ja siunausta! Saamme pitää Jumalaa turvanamme ja siitä kertoo tämän aamun näkykuva, jossa oli yksi "autonrengas". Siinä oli valtavat urat ja nystyrät pinnassa, joten pitoa tuossa renkaassa riittää. Kyselin Herran puoleen:
- "Miksi vain yksi rengas?"
Kohta ymmärsin että se kuvasti Jumalaa, hän antaa meille tuon turvan ja lujan pidon elämäntietä kulkissamme. Pyysin vielä sanaa Raamatusta tähän ja se avautui Jesaja 40.

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Jes.40.html


Jakeet 28-31 vastaavat tähän hyvin:

Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret?
Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
mutta ne, jotka Herraa odottavat, ssavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

Herra, meidän Jumalamme, on totisesti meidän voimamme, turvamme ja pelastuksen "Renkaamme"! Aamen.

(Katsoin asiaksi, joka tätyi kohottaa omaksi aloitukseksi).

28

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunaten

      Olipa hyvä kun laitoit omaksi aloitteksi tämän. Ellet, olisin tehnyt sen myöhemmin. Tuntui vain siltä.

      • sinettisormus1

        Totta, minustakin tuntui että se ansaitsi oman aloituksensa, sillä siinä Jumala itse puhuu meille. Aloin siis kirjoittaa uudelleen ja lähetin ja se pyöri ja pyöri ja yhtä äkkiä hävisi jonnekkin, en tiennyt sainko lähetettyä, sitten katosi profetia sivusto, mietin johtuuko ukkosista, miten aloituksen kävi? Nyt, n, 10.30. tämä sitten avautui ja jännitin miten kävi, sanoin Herralle jos se ei mennyt, ei se ollut sinun tahtosi, mutta IHANAKSI yllätkseksi, täällä se sittenkin oli, eikä hävinnyt mihinkään avaruuksiin... KUNNIA JA KIITOS HERRALLE!!!!!!!!!!!


    • sinettisormus1
    • -jarmo-

      Hei Sinetti, olen ennenkin saanut sinun kanssa samoja näkyjä. Minäkin olen nähnyt työkoneen renkaan ja sen ristikkäin menevän syvän jäljen. Olen nähnyt sitä jo pari päivää ja tänään juuri ennen kun luon tämän, taas!

      Jumala on elävä Jumala ja hän pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa, joka tosiaan on meidän voimamme, turvamme ja pelastuksen "Renkaamme"! Aamen.

      • sinettisormus1

        Kiitos -jarmo-, Olet Siunattu! Me tässä vahvistamme näkyjämme, näkyjä jotka Herra on meille antanut, yhteiseksi jaettavaksi ja voi, kuinka ihanasti tuo Jesaja 40 siihen tänään sopiikaan, otetaan voimaksemme, turvaksemme, emme näin horju tieltä!
        Aamen!


    • sinettisormus1
    • -jarmo-
      • sinettisormus1

        ... HETI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..........


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... HETI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..........

        ... huh, nousipa kylmätväreet ja kyyneleet silmiin ja valtava kiitoksen tarve ylös.....!!!!!!
        Kiitos myös sinulle, -jarmo-.


      • -jarmo-
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... huh, nousipa kylmätväreet ja kyyneleet silmiin ja valtava kiitoksen tarve ylös.....!!!!!!
        Kiitos myös sinulle, -jarmo-.

        Ihan sama mulla ku tämän aamulla heti sain ystävältäni maililla :)


      • sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

        Ihan sama mulla ku tämän aamulla heti sain ystävältäni maililla :)

        ... HÄÄT ON LÄHELLÄ!!! KUNNIA JA KIITOS HERRALLE!!!!


    • sinettisormus1
    • Ystävät

      Kiitos että olette olemassa ja Herramme läsnäoloa todistamassa.

      • sinettisormus1

        ... kiitos myös Herralle, sinusta, rakas ystäväni, te olette niitä, jotka autatte jaksamaan ja uskon -jarmon- olevan samaa mieltä, aina tämä ei ole helppoa, mutta kuten aloitus sanoo; Herra on meidän Turvamme!
        Aamen.


    • ---

      Niinpä onkin ja siitä kiitämme Herraa.

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Tänään Herra näytti huumoriaan, tänään on syntymäpäiväni (54) ja näyssä oli täytekakun viipale ja sanoinkin hänelle:
      - " ...myös maan päällä niinkuin taivaassa..."
      Kiitin Herraani, hän on ihansta ihanin ja rakkain!
      Sanassa hän vahvisti toivottaen:

      Vaatteesi olkoot aina valkeat, ja öljy älköön puutuko päästäsi.
      Saarnaaja 9:8.

      Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille!

      • sinettisormus1

      • AOAOAOAOAOAOAO

        Hyvää syntymäpäivää ! : ))


      • sinettisormus1
        AOAOAOAOAOAOAO kirjoitti:

        Hyvää syntymäpäivää ! : ))

        ...kiitos sinullekkin, AOAO...., onpa hauska nähdä sinuakin, tänään tarjolla tuota Herralta saamaa virtuaali kakkua! =)


    • Herran rauhaa

      Paljon Onnea ja Jumalan siunausta elämääsi sinettisormus, synttärisankari.
      Kakku kyllä maistuis täälläkin.

      • sinettisormus1

        ... olkoon tuo näkyni virtuaalikakkua ja tarjolla teille kaikille .... ja kiitoksia, Herran rauhaa, on ihanaa että Herra näyttää myös näin, ettei usko ole niin totista, vaan hän elää kanssamme niin iloissa kuin suruissa ...


    • sinettisormus1

      Huomenta rakkaat ystäväni tähän uuteen päivään. Jaan teille Psalmin sanat joka on turvallinen rukous silloin kun vihollinen ahdistaa.

      Psalmi 3.
      Turvallinen rukous vihollisten ahdistaessa.
      Daavidin virsi, hänen paetessaan poikaansa Absolonia.
      2. Herra, kuinka paljon minulla on vihollisia, paljon niitä, jotka nousevat minua vastaan!
      3. Monet sanovat minusta:. " Ei ole hänellä pelastusta Jumalassa". Sela.
      4. Mutta sinä, Herra, olet minun kilpeni, sinä olet minun kunniani, sinä kohotat minun pääni.
      5. Ääneeni minä huudan Herraa, ja hän vastaa minulle pyhältä vuoreltansa. Sela.
      6. Minä käyn levolle ja nukun; minä herään, sillä Herra minua tukee.
      7. En pelkää kymmentuhantista joukkoa, joka asettuu yltympäri minua vastaan-
      8. Nouse, Herra, pelasta minut, minun Jumalani! Sillä sinä lyöt poskelle kaikkia minun vihollisiani, sinä murskaat jumalattomain hampaat.
      9. Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.

      Herran Rauhaa myös kaikille teille ja koko meidän kansallemme, olkoon Herra meiile armollinen ja Siunatkoon meitä hänen nimeensä!
      Aamen.

      https://www.youtube.com/watch?v=Mp3xK-VeyYo

    • sinettisormus1

      Eilen illalla rukoilin näkyä ja sananpaikkaa ystävälleni joka tulee ehkä tänään käymään luonani. Sain aamulla sitten näyn valkoisesta hevosesta joka nousi uljaana takajaloilleen ja sana avautui tähän Psami 20: 8-10:

      Toiset turvaavat vaunuihin, toiset hevosiin, mutta me tunnustamme Herran, Jumalamme, nimeä.
      He vaipuvat maahan ja kaatuvat, mutta me nousemme ja pysymme pystyssä.
      Herra, auta!
      Vastatkoon kuningas meille, kun huudamme.

      Valkoinen hevonen symboloi voittoa; mutta me nousemme ja pysymme pystyssä, näin nousi näkyni hevonenkin ....
      Kiitos ja Kunnia Herralle, Jumalallemme!
      Aamen

    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        ..... AAMEN!!!!!! ......................


    • Ainakin näyttääSiltä

      Elämme mielestäni jo Ilmestyskirjan ajassa.

    • pyörryttää ihan

      ^^ Todellakin, tämä on ihan hurjaa miten alkaa toteutumaan tapahtumat yhä kiihtyvällä vauhdilla. Siunaa ja varjele Herra meitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe