Mikä hänessä herätti kiinnostuksesi ?

miksi kiinnostuit ?

Kerrohan.

31

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks mies..

      Hänen hiukan miesmäinen äänensä, hän on silti kovin naisellinen. Silmät, jotka ovat eroottisemmat koskaan nähneeni. Energisyys, hetkessä elämine. Se että toinen tuntui tavallaan siltä kliseiseltä sielunkumppanilta, jonka lähellä oli hyvä olla. Samanlaisuus ja erilaisuus yhtäaikaa.

      • Hyvin sanottu

        Jos et pahastu niin lainaan kirjoittamaasi "yks mies"

        Hänen matala seksikäs äänensä. Silmät, jotka ovat lempeimmät mutta samalla kiihkeimmät koskaan näkemäni. Työllä rakennettu vartalo. Samanlainen huumorintaju. Keskustelutaitoisuus. Pieni ikäero. Se että toinen tuntui tavallaan siltä kliseiseltä sielunkumppanilta, jonka lähellä oli hyvä olla. Samanlaisuus ja erilaisuus yhtäaikaa.


    • joo-oo

      toi on hyvä

    • upeaolemus

      Hän (nainen) on vaan niin kiehtova. Kaikki piirteet, mitä naisessa arvostan, tuntuisi hänessä olevan kohdallaan.

      Ja hänen ruskeissa silmissään on lämmin katse, ja hän "kantaa" itsensä hyvin luontevasti, teeskentelemättä...

    • ............
    • kerron irl <3

      ei kuulu tänne. ja tietää itse tapaus syyn.

    • Ujous, punoittavat

      poskipäät, kun hän minua katsoi, EPÄVARMUUS. Mutta aina jaksoi taas uudelleen ja uudelleen osoittaa mielenkiintoaan. :) Kivan näköinen, itseasiassa hyvinkin hyvännäköinen, muttei ollenkaan "tipujen" perään - se myös tärkeä pointti. Ajattelin, ei taida olla niin tietoinen itsestään? Ainakaan itseäään täynnä? Nämä ajatuksenikin olen joennäättänyt kyseenalaistaa joidenkin viimeaikojen palstapostien perusteella. Joskin täytyy olla varovainen - ei se ole välttämättä ollut hän, kuka näitä juttuja täällä väsännyt. Ja kommentteja mihinkin laittanut. Näin siis tämän viimeisimmän ihatukseni kohdalla, jonka suhteen olen nyt epätietoinen jokasuhteessa.

      Kun livessä hänet seuraavan kerran näen, se kertoo paljon. Moni asia joko puoltaa tai pyörtää sitä sun tätä. Näille palstajutuille kannattaa aina jättää se vara, ettei voi varmuudella tietää, kuka minkäkin aloituksen tai kommentin takana on. Toivottavasti omat pahat aavistukset eivät ole todesta otettavia - toiv. olen tulkinnut väärin.

      Näin näitä pyrin aina ajattelemaan ja laittamaan omaan kontekstiinsa ja mittakaavaansa; kehoitan näin myös toisten näin tekevän.

    • isot pehmeät tissit

      Niistä mä tykkään

      • slurps.

        tissi on hyvä juttu ihanan pehmeä.


    • myrsky3

      Jokin outo loiste ihmisen olemuksessa, kohteliaisuus ja ihanat silmät. Ajattelin silloin että kuka kumma tuo on. Tuo loiste ei ole vieläkään sammunut.

    • 14+17

      No lopullisesti, kun näin hänen silloisen autonsa. Ajattelin, että tuota pitää päästä polkasee, siis autoa. Sitä omistajanaistakin tietenkin, mutta vasta kakkossijalla.

    • haha & hekoheko

      Heko heko heko.

    • K n

      Komeus ja se tunne jonka hänen näkemisensä ja katseensa aiheutti. Ja kun pääsimme juttelemaan, niin hänen sisimpänsä myös ihastutti ulkoisen olemuksen lisäksi.

    • 101-200

      Hän on täydellinen vastaparini. N>M

    • heti -

      alkoi tehä mieli

    • ei facea!

      Ei mikään. Menin juttelemaan, kun en viitsinyt yksinkään istuskella. Baarissa ihmisiä -yksin! Jokainen selaili kännyään. Mulla kun ei ole sellaista, että voisin facettaa tms, niin ajattelin mennä jutustelemaan. f to f.

      Mutta sitten meillä olikin tosi hauskaa ja hän oli jotenkin .....ja miten se menikin sitten niin..... ja miksi me saatiin ilmaiset viskit ja aika loppu kesken ja moikka!

    • kylläpä vaan

      heti niin alkoi himottaaan !!

    • sinisetpaidat

      Ei tarvis kirjoitella täällä...mutta en saa unta. Olin niin vaikuttunut ja ihaillen nautiskelin yhteistyöstä hänen kanssaan. Myös sellainen sopiva erilaisuus kiinnitti huomion. Tämä erilaisuus myös pitää otteessaan, ei tule/tullut ikinä kyllästymistä. Perhoset jäivän vatsaan vaeltelemaan levottomana ja nyt kaipuusta riutumaan. Sydän jäi pumputtaa...

      • eräs j

        Miksi riutua kaipuussa? Mikset ota häneen yhteyttä?


      • sinisetpaidat
        eräs j kirjoitti:

        Miksi riutua kaipuussa? Mikset ota häneen yhteyttä?

        On pakko riutua, koska hän tietää tunteeni. Nyt ei enää nähdä. Lisäksi meidän välit meni...no hankalaksi. Itse niin rakastunut sekopäisesti, etten enää hallinnut käyttäytymistä johtuen historiastani ja peloistani. Hän mitä luultavimmin lopulta hermostui. Olisin halunnut puhua tietyt jutut, sillä sen vuoksi osittain myös paha olla, mutta en oikein voi ottaa yhteyttä. Pallo on niin sanotusti hänellä.


      • ota vaan
        sinisetpaidat kirjoitti:

        On pakko riutua, koska hän tietää tunteeni. Nyt ei enää nähdä. Lisäksi meidän välit meni...no hankalaksi. Itse niin rakastunut sekopäisesti, etten enää hallinnut käyttäytymistä johtuen historiastani ja peloistani. Hän mitä luultavimmin lopulta hermostui. Olisin halunnut puhua tietyt jutut, sillä sen vuoksi osittain myös paha olla, mutta en oikein voi ottaa yhteyttä. Pallo on niin sanotusti hänellä.

        Rohkeasti yhteyttä se kannattaa


    • */*/

      Saavuttamattomuus lähelle ja herkku peppu tietenki...;) :)

    • Hämmästyin itsekkin.

      Niin ei pitänyt käydä, ja niin vaan siinä kävi.

      • nainen hämeestä

        Ja sitten kun vielä pelästyy sitä omaa tunnettaan... Se oli liikaa, piti päästä pois.


    • Ei siinä ollut

      mitään näkemisen arvoista. Päällä hikiset rönttövaatteet...ei tehnyt vaikutusta.

      • rönttö

        Nainen vai mies?


      • Ok....

        Ja tykkäät siitä hikisestä rönttösestä? Onko se aina ollu sellanen rönttö vai miksi sellasesta tykkäät?


    • GVUUH

      Intensiivinen tuijotus. Paikalla oli muitakin, mutta huomasin hänen katsovan samanvärisillä silmillään minua eikä siirtänyt katsettaan. Sen jälkeen hän on pyörinyt mielessäni, vaikka ei ollakkaan nähty. Kohta taas näen hänet ja en uskalla kuvitellakkaan miten saan riutua tässä olossa pahemmin kuin ennen.

      Tämä mies on nuori ja kouluttautunut herra, jossa on jollain lailla samaa kuin minussa.

    • *¨*¨*

      Kaikki vaan täsmäs.

      • siemenlinkooja.

        geenit jotka minulla on! etkö sinä saatana ymmärrä minun karvoitus silmän värisekoitus. joko tajuat mikä se salaisuus olikin?


    • kokonaisuuteen

      Varmaan se oli sellainen tietynlainen samankaltaisuus(sopivasti erilainenkin), aitous, huumori ja hymy. Näihin nyt ainakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe