Kuinka saisin naisystäväni pukeutumaan kauniimmin?

höh höh

Ollaan oltu yhdessä nyt kolmisen vuotta, minä 24 ja nainen 22 vuotias. Jotenkin viime aikoina alkanu häiritä se, ku nainen ei pukeudu silleen kovin naisellisesti. Ei tykkää hameista eikä korkokengistä ja sillee. Eikä meikkaa kun TOSI harvoin, mikä on kyllä sääli koska kyllähän meikki aina ulkonäköä parantaa ei siitä mihinkään pääse. Vaikka ihan nätti on muutenkii. Mutta silti... Olisi niin kiva kun kaupungilla vois kävellä sellasen NAISELLISEN naisen kanssa. En tiedä miksi tää on nyt näin alkanu häiritä. Voinko tehdä asialle jotain? Kun kyllähän parisuhteessa pitäisi toista pyrkiä jonkun verran miellyttämään.

38

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi :)

      Itse naisena pukeudun harvoin mekkoon/hameeseen (viileällä/kylmällä ilmalla ei tulisi edes mieleen). Korkkareita kyllä löytyy, mutta niitä käytän bilettäessä - muuten kaupungilla ollessa jaloista löytyy lenkkarit/balleriinat. Itse en myöskään käytä meikkiä ollenkaan muuta kuin jos lähtee viihteelle. Jos naisesi kerta pukeutuu muuten siististi, miksi sinua häiritsee esim. farkkujen käyttö? Ajattele jos tyttöystäväsi vaatisi sinua pitämään krakaa ja pukua päivittäin kun lähdette ulos (vaikkakin vaan esim. ruokakauppaan)... :D

    • konstejalöytyy

      1. näytä esimerkkiä, puku ja kraka aina ulosmennessä
      2. vie se muotiliikkeeseen ja sano, että sä maksat kaiken
      3. katsele toisia naisia ja sano, että "Vau kun oli tyylikäs"
      4. sano, että sä et anna jos se ei muuta tyyliään
      5. hanki uusi nainen
      6. ajattele että se vois pukeutua paljon huonomminkin
      7. mee kallonkutistajalle
      8. älä lähde sen kans ulos yhdessä
      9. hanki elämä
      10. piilota sen mauttomat vaatteet

    • tämä selvä.

      Jos et hyväksy naistasi sellaisena kuin on niin et ansaitse sitä naista.

      • konstejalöytyy

        "Jos et hyväksy naistasi sellaisena kuin on niin et ansaitse sitä naista. "

        Tai ansaitset paremman, enemmän makuusi sopivan. Maailma on naisia täynnä, valinnanvaraa riittää!


    • 1+9

      Voithan sä hetken koittaa miltä tuntuu kävellä vaikka 5km korkkareissa jotka todennäköisesti hiertää ja silti hymyillä vaikka tunnet veren valuvan varpaiden väliin. Tunkea naamasi täyteen rasvaa joka kuivattaa kasvojasi, pitää hametta kun pihalla on kylmä ja niin... Muista hymyillä.

      • big smile

        Miksi aina pitää mennä äärimmäisyydestä toiseen?
        Käytän itse hametta ja korkkareita viikoittain, mutta 5 km lenkille menen lenkkarit jalassa. Jos koet "rasvan" kuivattavan kasvojasi, et selvästikään tiedä ihonhoidosta ja meikkaamisesta yhtään mitään. Talvella voi hameen kanssa käyttää tyylikkäitä saapikkaita ja vuodenaikaan sopivia paksumpia sukkahousuja tai stayppareita.

        Ei se niin vaikeaa ole - tilanteenmukainen pukeutuminen.


      • 1+9
        big smile kirjoitti:

        Miksi aina pitää mennä äärimmäisyydestä toiseen?
        Käytän itse hametta ja korkkareita viikoittain, mutta 5 km lenkille menen lenkkarit jalassa. Jos koet "rasvan" kuivattavan kasvojasi, et selvästikään tiedä ihonhoidosta ja meikkaamisesta yhtään mitään. Talvella voi hameen kanssa käyttää tyylikkäitä saapikkaita ja vuodenaikaan sopivia paksumpia sukkahousuja tai stayppareita.

        Ei se niin vaikeaa ole - tilanteenmukainen pukeutuminen.

        Kunhan vinoilin :) mutta oikeasti. Ei miehet tiedä mitä haluaa. Kun tutustuin mieheeni niin oli kauhea ihmettely miksi sä meikkaat ja laitat ittes joka aamu. No lopetin aikani kuunneltua. Aluksi tuntui oudolle ja alastomalle olla eau naturel. Nyt mä oon ihan ok tän jutun kanssa, että naaman pesu aamulla ja hiukset ponnarille riittää. Nyt sitten mies on alkanut pyytää että meikkaisit kun alussakin meikkasit. Miksi lopetit? Olisko siinä syy että vuoden päivät kuunteli asiasta nalkutusta. Sitten kun meikkaan kun lähdetään jonnekin ja laitan nätit vaatteet päälle alkaa kitinä, että miksi sun pitää nyt sitten näyttää missille...päättäkää jo!


      • hetken taas ihmett..
        1+9 kirjoitti:

        Kunhan vinoilin :) mutta oikeasti. Ei miehet tiedä mitä haluaa. Kun tutustuin mieheeni niin oli kauhea ihmettely miksi sä meikkaat ja laitat ittes joka aamu. No lopetin aikani kuunneltua. Aluksi tuntui oudolle ja alastomalle olla eau naturel. Nyt mä oon ihan ok tän jutun kanssa, että naaman pesu aamulla ja hiukset ponnarille riittää. Nyt sitten mies on alkanut pyytää että meikkaisit kun alussakin meikkasit. Miksi lopetit? Olisko siinä syy että vuoden päivät kuunteli asiasta nalkutusta. Sitten kun meikkaan kun lähdetään jonnekin ja laitan nätit vaatteet päälle alkaa kitinä, että miksi sun pitää nyt sitten näyttää missille...päättäkää jo!

        Ahaa, sulla olikin vain jokin henk koht ongelma. Koeta kestää.


    • Tähän sopii kauhun tasapaino aivan kuin meillä. Minä en kastata partaa, jos vaimo ei leikkaa tukkaansa. Jos tyttiksesi on noin luonnolapsi, sitä tuskin häiritsee, vaikket sinäkään huolehdi ulkonäöstäsi.

      • mä vaan

        Tuota...se,ettei viihdy korkkareissa tai meikkaa, ei tarkoita, etteikö pitäisi huolta ulkonäöstään. Pidän huolta itsestäni ja terveydestäni, siksi en käytä korkkareita kuin juhlissa enkä juuri meikkaa (jalat eivät kestä, iho kärsii). Siisteys ja puhtaus ovat kuitenkin kanssaihmisten huomioimista, ja naisellisesti voi pukeutua ja käyttäytyä muutenkin kuin korkkareissa ja hameessa.

        Ihmettelen, miksi aloittajaa asia alkaa nyt häiritä, kolmen vuoden jälkeen. Kaipaatko vaihtelua?

        Miellyttäminen on parisuhteessa hyvä asia, mutta ei voi vaatia kumppania miellyttämään. Parasta miellyttäminen on silloin, kun se lähtee omasta halusta tuottaa toiselle iloa ja sellaisilla tavoilla, ettei joudu ristiriitoihin itsensä kanssa.


      • mä vaan kirjoitti:

        Tuota...se,ettei viihdy korkkareissa tai meikkaa, ei tarkoita, etteikö pitäisi huolta ulkonäöstään. Pidän huolta itsestäni ja terveydestäni, siksi en käytä korkkareita kuin juhlissa enkä juuri meikkaa (jalat eivät kestä, iho kärsii). Siisteys ja puhtaus ovat kuitenkin kanssaihmisten huomioimista, ja naisellisesti voi pukeutua ja käyttäytyä muutenkin kuin korkkareissa ja hameessa.

        Ihmettelen, miksi aloittajaa asia alkaa nyt häiritä, kolmen vuoden jälkeen. Kaipaatko vaihtelua?

        Miellyttäminen on parisuhteessa hyvä asia, mutta ei voi vaatia kumppania miellyttämään. Parasta miellyttäminen on silloin, kun se lähtee omasta halusta tuottaa toiselle iloa ja sellaisilla tavoilla, ettei joudu ristiriitoihin itsensä kanssa.

        "Parasta miellyttäminen on silloin, kun se lähtee omasta halusta tuottaa toiselle iloa ja sellaisilla tavoilla, ettei joudu ristiriitoihin itsensä kanssa."

        Sanos muuta. Minä ainakin yritän tehdä kaiken, mistä on vaimolleni enemmän iloa kuin itselleni haittaa.

        Tuohon alkuperäiseen aiheeseen vielä lisäisin, että usein kehuminen oikeassa paikassa tuo paremman lopputuloksen kuin epämieluisan haukkuminen. Kun kerrankin on pakkelia naamassa ja korkkarit jalassa, niin pitää muistaa kehua, että toiselle tulee hyvä fiilis ja sen muistaa jatkossakin.


      • Sannnnnnni
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Parasta miellyttäminen on silloin, kun se lähtee omasta halusta tuottaa toiselle iloa ja sellaisilla tavoilla, ettei joudu ristiriitoihin itsensä kanssa."

        Sanos muuta. Minä ainakin yritän tehdä kaiken, mistä on vaimolleni enemmän iloa kuin itselleni haittaa.

        Tuohon alkuperäiseen aiheeseen vielä lisäisin, että usein kehuminen oikeassa paikassa tuo paremman lopputuloksen kuin epämieluisan haukkuminen. Kun kerrankin on pakkelia naamassa ja korkkarit jalassa, niin pitää muistaa kehua, että toiselle tulee hyvä fiilis ja sen muistaa jatkossakin.

        Voisiko olla että tuttuus johtaa siihen ettei oikein arvosta? Monilla miespuolisilla ystävilläni on hyvinkin beibe tyttöystävä tai vaimo, ja oma eksäni usein niisputti että voi jos minäkin viitsisin enemmän yrittää. Nämä ystävät taas katselivat omaa iltaani (pizza, hiukset kiinni ja toinen pusero, aikaa menee 5 min, kaljalle) ja niisputtivat että jospa vain heidänkin tyttöystävänsä relaisivat syömisen suhteen eivätkä aina punnitsisi salaatinlehtiään, ja jospa he pystyisivät lähtemään ulos alle 2 tunnin paklaamisella, saati sitten lähtisivät oluelle. Ja voi kun he eivät panisi kaikkia talousrahoja mielikuvituksellisiin kenkiin...
        Jotenkin kukaan asiaan osallistuneista ei tuntunut tajuavan että on mahdotonta vaatia että joku on mallinlaiha mutta syö reippaasti pizzaa ja juo olutta, että on täydellisesti laitettu mutta silti minuutissa valmis, että menee kaikkialle koroissa mutta ei pane perheen rahoja kenkiin ja taksikyyteihin... Valintoja täytyy tehdä. (Nykyinen mieheni ei koskaan niisputa mutta tykkää koroista; niinpä sopimus on että pidän niitä sillä ehdolla että ei tarvitse kävellä minnekään; mies saa soittaa taksin tai vaikka kantaa. Kaikki ovat kohtuullisen tyytyväisiä).


    • mä vaan

      Naisetkin ajattelevat joskus muutakin kuin ulkonäköä: mukavuutta, lämpimyyttä, käytännöllisyyttä. Eikö ole tavallaan hienoa, että naisen ei tarvitse teeskennellä muuta kuin on sinun seurassasi? Onko tarkoituksesi esitellä naista, näyttää muille, millaisen naisen olet saanut?

      Jonkinasteista muutosta voi saada aikaan vinkkaamalla, millaiset vaatteet naiselle saattaisi sopia. Tosin tässä on riski mennä pahasti pieleenkin, mutta mitään ei saa, jos ei yritä. Itse olin nuorempana ujonpuoleinen ja sovinnainen pukeutumisessani ja usein pukeuduinkin kotona nätimmin - omaa miestä varten.

    • Don't chance me

      Itse muutin alle 20 vuotiaana naistani omanlaisekseni ja kyllä se pitikin niitä vaatteita mistä tykkäsin. Varmaan hän vaan miellytti mua sillä, kun ei sanonut vastaan. No, eron jälkeen sen tyyli vaihtui täysin päinvastaiseksi. Löysi kai omanlaisensa tyylin ja halusi "karistaa" minut pois. Ymmärrän sen täysin.

      Tarinan opetus on se, että älä yritä muuttaa häntä. Jos muutat häntä, niin hän on onneton sinun kanssa. Voit kauniisti vihjailla, mutta siihen se sitten jääkin.

      • dlsipåa

        Tää on niin totta! joten ehkä aloittaja pitää etsiä toisenlainen nainen. Pitää tykätä siitä mitä toinen on, sellaisenaan.


    • Heko heko hah hah

      No nyt tämä höh höh provoilee! Mutta toki, kyllä on miehiä, jotka haluavat että naisensa näyttää hyvältä ja voivat ikäänkuin ylpeillä sillä. Ja joskus naiset sitten tuhahtaa, että se on naisen esineellistämistä ja naisen arvoa alentavaa. Voi olla sitäkin, tai sitten ei. Mutta jos minä (olen nainen) hommaan hienon mersun ja ajelen sillä kaupungilla että kaikki näkee niin käsittääkseni sen auton arvo ei mitenkään alene siitä ja syy, miksi olen hienon mersun halunnut, olisi itse asiassa se, että Mersussa on muita hyviä puolia miksi katson sen itselleni sopivaksi valinnaksi. Siis autoa ja naista ei todellakaan saa koskaan rinnastaa. Mutta nyt onkin kyse analogioiden käytöstä. Eli samanlaisen ajatusmallin siirtämisestä toiseen asiayhteyteen. Eli provo ei nyt toimi. Asiasta toiseen, minä pidän autoista, joissa V-kone jyllää ja jo äänestä tunnistaa, että vääntöä löytyy. Valitettavasti olen joutunut tyytymään pikkuiseen punaiseen autoon.

      • 1+5

        Hmmm... eiköhän auto ole naisella vain kulkupeli. Miehellä auto on status symboli. Sama kuin naisesta ei tule yhtään tasa-arvoisempi housuissa kuin hameessakaan. Kun asiantila on perustavanlaatuisesti pielessä niin asia ei kohene ottamalla vaikutteita jostain jolla on korkeampi asema. Itse en autoista ymmärrä mitään. Kaikki näyttävät nykyään samalta. Tärkein ominaisuus kuitenkin on mahtuuko matkalaukut tai lastenrattaat.


    • toisinpäin

      Minun mieheni ei mielellään soisi minun käyttävän mekkoja tai hameita kaupungilla, vaan housut olla pitää...kaipa sen takia, että en turhaan keräisi muiden miesten katseita (no...tuskin keräisinkään vaikka mekossa liikkuisin). Korkokenkiäkään ei mielellään minulle soisi vaikka itse tykkään koroista. Kun sitten ostin vauvanvaunuja työnnelläkseni matalakorkoiset kengät, niin mies oli tosi mielissään. Meikkiä harvoin käytän...ihan vaan ajanpuutteen takia pääasiassa...eikä se ilmeisesti miestäni häiritse etenkään jos lähden kotoa meikittömänä.

      • Heko heko hah hah

        Juu tarkkailepa vaan ihan vaivihkaa ukkoasi sivusilmällä niin ettei hän huomaa. Vilkuileeko muita mekkoon ja korkkareihin pukeutuneita naisia kun luulee että sinä et huomaa. Olen omia kokemuksiani selostanut tuossa toisessa ketjussa, penkooko kukaan naistensa alusvaatteita.... Tai jotain, miten se nyt menikään. Sinä kyllä kiteytit hienosti ja ytimekkäästi asian. Kyllähän osa aviomiehistä on luonteeltaan mustasukkaisia ja ovat mielissään, jos oma vaimo pukeutuu vaatimattomasti. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö mies pitäisi kauniisti pukeutuneita naisia viehättävinä ja seksikkäinä. Pikemminkin voi olla niin että viehättyy liiallisestikin muista naisista. Päättelee kaikkien miehien olevan itsensä kaltaisia. Ei halua, että hänen vaimonsa olisi muiden miesten katseiden kohteena. Saattaa olla itsetunto-ongelma taustalla ja alitajuisesti pelkää että kuka vaan onnistuisi sinut häneltä viemään. Mutta jos olet aina vaatimaton voi hän alkaa vuosien mittaan pitämään sinua itsestäänselvyytenä ja tulee ylimieliseksi. Tuo mun nimimerkki on siitä edellisestä ketjusta, että sama täti täällä. En toki tässä nyt hekota


      • miesvm_1967x
        Heko heko hah hah kirjoitti:

        Juu tarkkailepa vaan ihan vaivihkaa ukkoasi sivusilmällä niin ettei hän huomaa. Vilkuileeko muita mekkoon ja korkkareihin pukeutuneita naisia kun luulee että sinä et huomaa. Olen omia kokemuksiani selostanut tuossa toisessa ketjussa, penkooko kukaan naistensa alusvaatteita.... Tai jotain, miten se nyt menikään. Sinä kyllä kiteytit hienosti ja ytimekkäästi asian. Kyllähän osa aviomiehistä on luonteeltaan mustasukkaisia ja ovat mielissään, jos oma vaimo pukeutuu vaatimattomasti. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö mies pitäisi kauniisti pukeutuneita naisia viehättävinä ja seksikkäinä. Pikemminkin voi olla niin että viehättyy liiallisestikin muista naisista. Päättelee kaikkien miehien olevan itsensä kaltaisia. Ei halua, että hänen vaimonsa olisi muiden miesten katseiden kohteena. Saattaa olla itsetunto-ongelma taustalla ja alitajuisesti pelkää että kuka vaan onnistuisi sinut häneltä viemään. Mutta jos olet aina vaatimaton voi hän alkaa vuosien mittaan pitämään sinua itsestäänselvyytenä ja tulee ylimieliseksi. Tuo mun nimimerkki on siitä edellisestä ketjusta, että sama täti täällä. En toki tässä nyt hekota

        Olen samaa mieltä kuin tämä sama täti. Mies suojelee "omaisuuttaan" heikon itsetunnon takia, mutta salaa vilkuilee niitä korkkissukkishamenaisia :D


      • toisinpäin
        Heko heko hah hah kirjoitti:

        Juu tarkkailepa vaan ihan vaivihkaa ukkoasi sivusilmällä niin ettei hän huomaa. Vilkuileeko muita mekkoon ja korkkareihin pukeutuneita naisia kun luulee että sinä et huomaa. Olen omia kokemuksiani selostanut tuossa toisessa ketjussa, penkooko kukaan naistensa alusvaatteita.... Tai jotain, miten se nyt menikään. Sinä kyllä kiteytit hienosti ja ytimekkäästi asian. Kyllähän osa aviomiehistä on luonteeltaan mustasukkaisia ja ovat mielissään, jos oma vaimo pukeutuu vaatimattomasti. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö mies pitäisi kauniisti pukeutuneita naisia viehättävinä ja seksikkäinä. Pikemminkin voi olla niin että viehättyy liiallisestikin muista naisista. Päättelee kaikkien miehien olevan itsensä kaltaisia. Ei halua, että hänen vaimonsa olisi muiden miesten katseiden kohteena. Saattaa olla itsetunto-ongelma taustalla ja alitajuisesti pelkää että kuka vaan onnistuisi sinut häneltä viemään. Mutta jos olet aina vaatimaton voi hän alkaa vuosien mittaan pitämään sinua itsestäänselvyytenä ja tulee ylimieliseksi. Tuo mun nimimerkki on siitä edellisestä ketjusta, että sama täti täällä. En toki tässä nyt hekota

        No ei minua kukaan voi onnistua viemään kun aina hoidan lapsia (jos en ole töissä). Ja mitenköhän voisin häntä tarkkailla sivusilmällä kun (jos en taas ole siellä töissä) niin olen kotona hoitamassa lapsia...mies huitelee yksikseen missä lie...Kyllä hän kesän helteilläkin huomautti, kun olin astelemassa ovesta topissa, että aiotko lähteä noin...vastasin, että en en, jakku mukana...Mutta niin...turhaan hän tosiaan sitä pelkäisi, että joku minut veisi...itsehän hän on sanonut, että ei kukaan minua edes huolisi lapsineni.


      • Se hekottaja täti
        toisinpäin kirjoitti:

        No ei minua kukaan voi onnistua viemään kun aina hoidan lapsia (jos en ole töissä). Ja mitenköhän voisin häntä tarkkailla sivusilmällä kun (jos en taas ole siellä töissä) niin olen kotona hoitamassa lapsia...mies huitelee yksikseen missä lie...Kyllä hän kesän helteilläkin huomautti, kun olin astelemassa ovesta topissa, että aiotko lähteä noin...vastasin, että en en, jakku mukana...Mutta niin...turhaan hän tosiaan sitä pelkäisi, että joku minut veisi...itsehän hän on sanonut, että ei kukaan minua edes huolisi lapsineni.

        Hei oletko nyt ihan tosissasi? Että miehesi on sanonut ettei kukaan edes sinua huolisi lapsinesi! Ovatko lapset yksin sinun? Miehesi ei ole heidän isä? Ja miehesi on antanut sinun ymmärtää, ettei ole yhtään mustasukkainen sinusta? Ja aikaisemmin kertomasi mukaan todellakin on niin, että hän ei halua sinun pukeutuvan mekkoon? Eikä korkkareihin? Ja helteelläkään ei saa olla hellevaatteita? Tuohan on nimittäin sama kuvio kuin meillä oli joskus takavuosina. Mutta ihan vihjeenä vaan, tuommoisesta pitää tehdä loppu ajoissa, muuten pääsee pahaksi. Joko miehesi on joku vanhoillislestadiolainen tai sitten hän tuntee itsensä huonoksi sinun rinnallasi.


    • I don´t give a damn

      Minä naisena kyllä haluan näyttää naiselta. Käytän hameita kun säät sallii (tyhmä ei tarvitse olla), kylmällä säällä käytän housuja. Korkokenkiä löytyy jokalähtöön sekä matalakorkoja että pikkuisen korkeampiakin, lenkille sitten käytännölliset lenkkivarusteet (edelleen järjenkäyttö sallittua). Meikkiä käytän vaan en liikaa, sotamaalaus on rumaa.
      Hiukseni ovat luonnostaan taipuisat ja ilmavat, en tarvitse tököttimiä.
      Mieheni pitää tyylistäni ja on ylpeä naisellisesta naisestaan. Tämä nyt varmaan tökki jotakuta suomimammaa silmään mutta se on sitten heidän ongelmansa.
      Kaikentyylisiä ihmisiä mahtuu sekaan, tämä maailma olisi ihan helkkarin tylsä paikka jos kaikki olis samaan muottiin ängetty.
      Tyylini on ihan oma makuni, en lähtisi muuttamaan sitä vain miestä miellyttääkseni. Tyylissään pitää itse viihtyä. Sitäpaitsi on erityylisiä miehiäkin joten jokaiselle löytyy omansa jos vain viitsii hakea.

      • 13+5

        Oli ihan pakko laskea kenkävarasto. Mulla taitaa olla siinä 10-12 paria kenkiä. Joista yhdet on korkkarit! Muut on crockseja, treenilenkkareita ja mahtuu joukkoon pilkkisaappaatkin. Häissäni käytin korkkareita. Niitä samoja korkkareita käytän sitten joka juhlassa. Muuten mulle on ihan sama miltä näytän. Ulos en mene muuta kuin kauppaan ja salille.


      • Se sama hekottaja täti
        13+5 kirjoitti:

        Oli ihan pakko laskea kenkävarasto. Mulla taitaa olla siinä 10-12 paria kenkiä. Joista yhdet on korkkarit! Muut on crockseja, treenilenkkareita ja mahtuu joukkoon pilkkisaappaatkin. Häissäni käytin korkkareita. Niitä samoja korkkareita käytän sitten joka juhlassa. Muuten mulle on ihan sama miltä näytän. Ulos en mene muuta kuin kauppaan ja salille.

        Minäkin laskin: kenkiä, korko 2-7 cm:21 paria, korkkareita 5 paria, sandaaleita ja pistokkaita, korko 1-5 cm: 13 paria, kolmet lenkkarit, yhdet vapaa-ajan tossut,kahdet tanssitossut. Ja talvikengät on sitten erikseen. Kyllä näistä löytyy joka lähtöön. Yllätyin oikein että eikö mulla ton enempää olekaan. Ukkoni on nimittäin sanonut että mahtaako olla jo sadat kengät. Ei lähelläkään olla. On näköjään taas yrittänyt jotain...


      • 13+5
        Se sama hekottaja täti kirjoitti:

        Minäkin laskin: kenkiä, korko 2-7 cm:21 paria, korkkareita 5 paria, sandaaleita ja pistokkaita, korko 1-5 cm: 13 paria, kolmet lenkkarit, yhdet vapaa-ajan tossut,kahdet tanssitossut. Ja talvikengät on sitten erikseen. Kyllä näistä löytyy joka lähtöön. Yllätyin oikein että eikö mulla ton enempää olekaan. Ukkoni on nimittäin sanonut että mahtaako olla jo sadat kengät. Ei lähelläkään olla. On näköjään taas yrittänyt jotain...

        Ja sulla on kaksi jalkaa ja vuodessa on 4 vuodenaikaa. Onko sulla kymmeniä käsilaukkujakin? Mulla on 1.


    • ntootanona

      Mulla on vanhat yo-korkkarit, muita ei ole. No yhdet kesäsandaalit on kohtalaisen korkeat, oisko 4-5 cm korko. Selkä ei tykkää hyvää. Onneksi mieskään ei välitä, pituuseromme pienenisi liikaa. ;)

      Kyllä minä jotenkuten ymmärrän että tykkäisi toisen pukeutuvan vähän toisella lailla. Mutta sitä en käsitä että se on kovin iso asia kenellekään, ellei nyt sitten ongelma olisi se että toinen pukeutuu jatkuvasti likaisiin, rikkinäisiin ja vaatteisiin. Se toinen ihminen on kuitenkin se, jota rakastaa, ihan sama vaikka olisi säkki päällä. Sitten jos on ihastunut vain toisen ulkomuotoon, eikä tunteet ole todellisia, tämä voikin olla iso asia. Mutta silloin kannattaa jo vapauttaa toinen siitä valheesta että todella haluaa olla hänen kanssaan, ja antaa hänen löytää Se Oikea. Itse sitten voi etsiä sellaisen, joka valmiksi tykkää pukeutua sinun makusi mukaisesti ja tehdä hänelle myös selväksi, että se ulkoasu on se tärkein seikka jatkossakin.

    • 12+8

      Miehellä ei muuta mielessä kuin, että nainen näyttää koreelta.
      Saa näyttää millanen nainen on muille.

      Tässäkin huomaa, että naisella ei oo mitään väljä kunhan näyttää
      muiden silmissä hyvältä.
      Ei oo väljä miltä naisesta tuntuu , jos hän haluaa kulkea sellaisissa missä on hyvä liikkua.

      Naisen pitää olla juuri sellainen kuim mies haluaa mitä väljä muualla on näin miehet aattelee.

    • jsksjdj

      Eihän noin saa mennä sanomaan täällä. Se on se sisäinen kauneus joka merkitsee ei ulkokuori. Nyt vaan pistät silmät kiinni ja hyväksyt naisen sellaisena kuin on. Ei ulkonäöllä tai pukeutumisella ole mitään merkitystä. Vaan se ihana luonne. Näinhän se menee?

      • .....

        Ei niitä silmiä kiinni tarvitse laittaa. Vaihtaa mimmin sellaiseen jonka voi hyväksyä sellaisenaan.


    • cindy1

      Naisellisuus on naisessa itsessään, ei vaatteissa. Kyse on siitä, haluatko oikeasti naisystävän, vai näyttelyesineen.

    • cindy1

      Naisellisuus on naisessa itsessään, ei vaatteissa. Kyse on siitä, haluatko oikeasti naisystävän, vai näyttelyesineen.

      • Mindykkä4

        Cindy, komppaan sua!


      • 11+12

        Mutta se naisellisuus ilmenee vaatteissa. Miltä haluat näyttää. Puhumattakaan siitä toisen mielipiteiden huomioimisesta.


    • niksipirkka

      Ja tietenkään et ole puolella sanalla hiiskunut tytölle mitään ajatuksistasi, toiveistasi? Luotat lujasti siihen, että tyttöystävä on ajatustenlukija?
      Tytön mielestä ehkä on suurta rakkautta ja lojaalisuuden osoitus olla pukeutumatta provosoivasti, "viettelevästi" ihmisten ilmoilla.
      Suomessa ei nuoria naisia rohkaista käyttämään hameita ja korkokenkiä muuten kuin prostituutiopiireissä. Ehkä hänestä rimssut ja meikki ovat merkkejä kanamaisuudesta eli tyhmyydestä ja pinnallisuudesta. Taas puhukaa hyvät ystävät, ei moittien vaan minusta tuntuu-lähtöisesti, toiveita esittäen ja kannustavasti silloin harvoin kun on aihetta.

    • htfygjhguhij

      Vaihda naista astetta tyhmempään. Sellaseen pinnalliseen hepsukkaan, jolle on myös väliä mitä yllä on. Mulle ei ole, enkä vois ikinä seurustella ääliön kanssa, joka edes katsoo vaatteisiin. Kunhan on siisti ja puhdas, hyvä. Merkkivaatteet ynnä muu mun silmissä tyhmyyden ylistystä. Yhtä hyvin vois kirjottaa tussilla otsaan:"Oon idiootti" :)

      • 17+11

        Eli ei ole kykyä ja älyä pukeutua paremmin vai ei varaa vaatteisiin ja kenkiin ollenkaan? Mene töihin :)


    • Veeitun tollo..

      Ostapa koira. Pääset pukemaan sitä ja harrastaan näyttelyitä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe