Älkää lähettäkö mitään tavaraa ko osoitteeseen

fddfadf

Address : 54 Guilboure Road
State: : Plumstead
Zip-Code : SE 18 2NS
Country : United Kingdom

Tämä on huijarien osoite ja mahd pankkitiedot ovat myös huijausta.

22

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toritori1

      Sama kaveri (David Olushola Ige) lähestyi myös minua. Selvää huijausta

    • mitppppppppppppp

      Viesti tuli ulkomaalaiselta joka halusi ostaa tuotteeni mitä myin suomalaisella tori.fi palvelussa. Miten toi osote on huijari osote ? kun kysyin enne tilinumeron antamista osoitetta sain tuon osoitteen minkä fddfadf on laittanut. Eikö se ole luotettavaa että ostaa tuotteen ja maksaa ensin tilille ?

      • 14+8

        Olen varma, että ei maksa etukäteen. Sinänsä jos rahat ovat etukäteen ilmestyneet pankkitilillesi, ei pysty huijaamaan. On todella tarkistettava omalta pankkitililtä, että rahat ovat tulleet eikä uskoa mihinkään epämääräisiin ( = väärennettyihin) sähköpostilla lähetettyihin kuitteihin,


      • mitppppppppppppp
        14+8 kirjoitti:

        Olen varma, että ei maksa etukäteen. Sinänsä jos rahat ovat etukäteen ilmestyneet pankkitilillesi, ei pysty huijaamaan. On todella tarkistettava omalta pankkitililtä, että rahat ovat tulleet eikä uskoa mihinkään epämääräisiin ( = väärennettyihin) sähköpostilla lähetettyihin kuitteihin,

        Kyllä mutta ihmetyttää vaa tää homma et meniskö vastaamaa omat tilitetonsa että raha tulis vai tulisko, ku tääl o sama osote mut eri nimi.


      • 9+6
        mitppppppppppppp kirjoitti:

        Kyllä mutta ihmetyttää vaa tää homma et meniskö vastaamaa omat tilitetonsa että raha tulis vai tulisko, ku tääl o sama osote mut eri nimi.

        100% hujaus, ei noita kannata edes miettiä.


      • asd1
        9+6 kirjoitti:

        100% hujaus, ei noita kannata edes miettiä.

        Selitä miten huijausta ?


      • 9+6

    • Hannes12

      Idea on lyhyesti se , että huijarit ilmoittavat antaneensa omalle pankilleen maksumääräyksen, joka toteutuu heti, kun lähettäjä on ilmoittanut "pankille" postilähetyksen seurantatunnuksen. Rahat eivät luonnollisesti kuitenkaan koskaan tule perille... Eli roskaposteihin vaan suoraan nuo kyselyt ja hintaehdotukset...

    • Arska-mummi

      Williams Samad
      Osoite: 54 Guilboure Road
      State:: Plumstead
      Zip-koodi: SE182NS
      Maa: Iso-Britannia

      Etenimme jonkin matkaa, mutta viimeinen viesti lopetti yhteistyömme: " The money has been transferred to your bank account since the payment has been approved and confirm but the only delay in the transfer is that your money is on pending to your bank account due to the fact that my bank have not been able to verify the shipment tracking number..until you have make the shipment and you have email my bank with the shipment tracking for proper verification until then my bank will make the full transfer of the money to your bank account."

      Melkoisen monta viestiä jaksoi minulle lähettää.

    • Eipystyy

      Haluan ilmoittaa, että olen tehnyt maksun nyt, ja olen varma, että sinun täytyy olla saada maksu vahvistuksen postia pankiltani mennessä. joten sinun täytyy tehdä nyt, on jatkaa siirtoa "Sigma 10-20mm F4-5,6 EX DC Laajakulma odjektiivi" alla olevaan osoitteeseen ja ja yksi annetaan sinulle minun pankkiin, maksamalla sähköpostitse vahvistuksen, että olet saanut minun pankkiin :

      Hassan Hassan
      Osoite: 54 Guilboure Road
      State:: Plumstead
      Zip-koodi: SE182NS
      Maa: Iso-Britannia

      Joten kun olet tehnyt siirtoa postissa, varmista, että saat takaisin minun pankkiin, jossa lähetysten seuranta numero, jonka sait postitse, ja lähettää sen minun pankkiin, niin että minun pankki voi sitten aktivoida yhteensä rahaa tilillesi. Niin minä odota vastausta. Kiitos

      Onneks googletin osotteen.

    • kaaposetä

      juu tuo huijausketju jatkuu vain, minulle tuli torin kautta sama osoite herra mitch williamsson tällä kertaa vaikka heitin herjaa sianlihan syönnillä tälle memulle niin jaksoi vastailla ja kerroin olevani otettu jotta hän mahdollistaa perheeni matkan joulupukin luokse maistelemaan poroja niin auvoisella rahasuorituksella jotta naapurikin jo lupautui lainaamaan meille hänen viestiään vastaan ko
      ,summan.

    • hooaa

      Hei, aivan samanlainen viestin rakenne ja osoite jonen tulisi lähettä, ja ehkä sama tekijä asialla, muta vain eri nimellä ([email protected]) jaa oli muka ostamassa minulta Zeissin linssiä, pieni mutka vain matkassa, kun hänen (muka) pankkinsa (muka) odottaa seurantakoodia, jotta raha lähtisi eteenpäin:

      "The payment will be made first thing tomorrow morning. Thank you" JA SITTEN

      "I would like to inform you that I am done with the payment now, and I am sure that you must have receive the payment confirmation mail from my bank by now. so all you have to do now, is to proceed with the shipment of the "Carl Zeiss (Jena) Sonnar 2.8/200 mm " to the address below and the and the one given to you by my bank, through the payment email confirmation that you have received from my bank:

      Name : Mich Williams
      Address : 54 Guilboure Road
      State: : Plumstead
      Zip-Code : SE182NS
      Country : United Kingdom

      So when you are done with the shipment at the post office, make sure that you get back to my bank, with the shipment tracking number that you received from post, and send it to my bank, so that my bank can then activate your total money into your bank account. So I'll wait for your respond. Thank you"

    • hooaa

      Tuli tänä aamuna mieleen että miksi tyyppi antaa UK:ssa osoitteen (54 Guilboure Road), jota ei näyttäisi (maps google) olevan olemassakaan? Ja jonne ei siis voisi lähettäkään mitään. Tuli silloin mieleen nämä korttien skimmaukset ja muutin tiliini liitetyn kortin käyttötietoja, rajasin kotimaahan sekä nostorajaksi ja nettiostorajaksi laitoin nollat. Tuli nimittäin ensin annettua tyypille pankkitilin numero, tosin valitsin sellaisen tilin, jossa ei yleensä paljon käteistä ja jota käytän vain kauppaostoksiin.

      Hänen koneensa IP -osoite viestin lähetyshetkellä oli myös erikoinen, katsoin sen sijaintia who is -palvelulla: who is 146.185.31.218. Central Hall Wesminster , sijaitsee keskellä Lontoota, ehkä siellä on jokin nettikahvila josta tyyppi lähettelee viestejään. Minulle hän esiintyi nimellä Maria Tomi [[email protected]], yksi Mária Tomi on facebookissa italialainen, joten jos tämä Maria ei ole mukana jutussa, niin hänen identitettiään käytetään väärin.

    • hooaa

      Westminster Hall'ssa on tosiaan avoin kahvila, jossa on free wi-fi. https://www.c-h-w.com/cafe/, niillä on myös "ulkoterassi" .

    • DtiH

      aloituspostauksen osoitteeseen olisi pitänyt 500e kannettava lähettää :D Pankki mukamas hyväksyy maksun mun tilille vasta kun olen antanut seurantakoodin. JUUH OKEI.

    • Spedeus

      Eikun vaan sähköpostia Scotland Yardiin, että tuommoinen scämmeri liikenteessä.

    • Derps

      Nyt oli Daniel Will yrittänyt ostaa minulta putken tofi.fissä samasta osoitteesta ;) Kovasti laitteli viestiä, että lähetä lähetä, pankki laittaa rahat kun näkee seurantanumeron paketista, olin vaan että kiitos ja näkemiin. Osoite kannattaa tosiaan aina googlettaa.

    • tuomomees

      Täällä sama homma. Tori.fi myyntipaikkana,kategoria valokuvaus ja joku ahmed laitto samat ehdot mullekki. Epäilyttävää toimintaa alusta asti.

    • Retuperä3334

      Minulta Fredrik Tommi on ostamassa kannettavaa tietokonetta. Pelaan huvikseni sen kanssa kaupankäyntiä. Sama osoite.

    • surplus

      Sain just eilen Adrian Tonilta United Kingdomista kyselyä kamerasta, joka on Torissa myynnissä. Sanoin että saa sen 400eurolla, hän sanoi että 430 sis postarit. Vastasin, että 430 ei kyl ihan riitä, kun postarit on 50e (seurannalla). Samaan aikaan ihnettelin et kuka hitto haluaa ostaa kameran suomesta, eikä edes juuri tingi. Painotin kyllä ekassa viestissä että en lähetä mitään ennenku rahat on konkreettisesti tilillä, et kuitti maksusta ym ei riitä. Sitten ku pyysin osoitetta ja googlasin niin juu eihän mokomaa ole edes olemassa. Sama osote ku aloitusviestissä. En ehtiny laittaa tilinumeroita enkä mitää, thank god. Älkää haksahtako näihin!

    • Juhaa88

      ko. huijari jatkaa vieläkin toimiaan, tällä kertaa yritti minulta ostaa läppäriä 500e. Onneksi googlasin osoitteen, kuinkahan pahan virheen tein ku annoin pankkitilin numeron?

    • VakuutenaHyväElämä

      Olisko jotain samaa taustaa vuosia sitten öljy-yhtiön iskän tyttären jutun kanssa joka oli pihtari isään kyllästyneenä konttien kera tulossa suomeen. Tytöllä oli jatko suunnitelma miten päästään käsiksi iskän rahavaroihin kunhan ensin tullaa ne kontit etu maksulla koukero/mutka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe