Porin kirppiksillä

täyttä roskaa !

Haluaisitko ostaa tyhjän viinapullon 4 eurolla, 70 luvun sähkövatkaimen lähes uuden hinnalla tai vain vähän rikkinäisen arabian maitokannun 40 eurolla. Myös vanhoja alumiinikattiloita, paistinppannuja & paskaisia muovimukeja nyt, juuri sinulle osta pois. Hinnat tietysti samaa luokkaa kuin halpahallissa uusissa vastaavissa. Tuoksahtavista, uusinakin vain muutaman euron tai kympin maksaneista lumpuista lienee turha edes mainita. Käykää hyvät ihmiset joskus katsomassa esim, vaikka vain uudellamaalla kirppisten tarjontaa ja hinnoittelua suhteessa tavaran laatuun tai antiikkiarvoon, niin voitte yllättyä.

35

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirppisaivastus

      Olen samaa mieltä. Kävin viimeksi eilen isossa kirppiksessä. Hinnat pilvissä kaikissa räteissä. En edes ilmaiseksi ottaisi. Vielä oli tuotu peliautomaatti tiloihin. Tuskin oli myytävänä. Myyjät haukottelivat tiskin takana.
      Jokainen hylly puoleen hintaan,voisi joku ostaa jotain. Kirppikset on aikansa eläneitä,ainakin Porissa.

    • Herkkua, ostakaa !

      No nyt on hyvääkin tavaraa vein just tänään vanhoja viiloja, ruuvimeisseleitä ja vähän käytetyn palovaroittimen ilman patteria pöytään. Kaikilla hintaa vain 5€/ kpl !
      nii ja 1990 luvun puolvälissä ostetut vähän käytetyt sandaalit vain 14€ pari nyt.

    • näi o

      Kävin kesällä tampereella kirppiksellä. Suuri kaupunki suuret hinnat. Kyllä tämä aloittajan marmatus porin hinnoista on nurkkapatrioottien jupinaa.

    • romut pois kele!

      Vanhoja paskaisia ties montako vuotta pussissa olleita irtokarkkeja puolet kalliimmalla mitä normikaupasta saisi uusia ja taatusti hygieenisiä, nam!
      Ruosteisia romua täynnä olevia työkalupakkeja joissa on ruosteiset toimimattomat putkipihdit ja vääntynyt mora, likaa, sekä jotain satunnaisia prikkoja ja johdonpätkiä.Kyllä, maksan ilomielin 20€ kun saisin puoleen hintaan uuden siistin pakin jostain honkkarista.
      Tahdon myös mielihyvin maksaa 200€ paskasta mökkikalustostasi joka on likainen, muovipinnoitettua lastulevyä ja vielä rikki.Osa tuoleista on sellaisia että jos istuu niin se hajoaa oitis.Uuden keittiökaluston neljälle saisi 150€, kyllä, uuden, eikä ole mitään vitun lastulevyä.

      Pitäisi olla joku laki joka kieltää kaatopaikkajätteiden tuonnin kirpputoreille.Ainoa "huvi" jonka niistä saa on myötähäpeä ja huutonauru kun näkee idioottien laittamat hintalaput roskistavaralleen.

    • halpaa on

      Mora ei väänny, muuta kuin haavassa. Puhelet puppua.
      Ostin kirppikseltä Kupittaan haitarimies veneessä edullisesti. Kunnon Knipeksin poxsarit ja sivarit sain parilla ekellä. Nakkilalainen keinutuoli lähti neljällä kympillä.
      Ehjän tietokonemuuntajan vitosella, hakkurimalli. Arabian papukaijakannun ostin eräältä mummolta muun krääsän seassa parilla kympillä. Vanhaan jenkkiini sain tasavirtalaturin releineen, kympillä. Viiskymmentäluvun lastenvaunut 25 euroa.

      • älä selitä reijo

        "Mora ei väänny, muuta kuin haavassa"

        Ei uudet hiilikuituiset varmaan väännykään, mutta ne vuosikymmeniä vanhat käytössä olleet puukahvaiset moranpaskat kyllä vääntyy ja terästä puuttuu palojakin.Luksusta todella.


    • Nähty on, kiitos hei

      "Arabian papukaijakannun ostin eräältä mummolta muun krääsän seassa parilla kympillä"

      No niin varmaan ostit ja sitten viet ne kirpparipöytään, tai todennäköisemmin myyt huutonetissä, torissa tai vastaavassa. Turha teiän jopparien on täällä kehua nykykirppisten anteja, täyttä kaatopaikkaroinaa aivan kuin jo mainittiinkin.

    • jobbari

      En, vaan myyn sellaiset kannut ja haitarimiehet "paremmissa" tilaisuuksissa. Niistä saa rikkailta muutama sata euroa kappaleelta. Se raha taas menee kiertoon
      pienituloisten sukulaisteni mummojen ja lasten hyväksi. Näin kaikki saavat osansa. Myynyt mummo kohtuullisen kaupan, Minä paremman huutokaupan myötä rikkaiden rahat. Meklarin välityspalkkion ja kuitillisen kaupan myötä verottajakin saa osansa. Itse saan pienen natsan välistä, että pystyn jatkamaan satunnaista harrastusta, ""osta halvalla, myy kalliilla"" jos joku maksaa. Lapset tulevat iloisiksi ja mummokin jaksaa hoitaa heitä ja ostaa makupaloja.

    • rätei ja lumpui

      "Myynyt mummo kohtuullisen kaupan,"

      No juu juu, mutta pointti olikin se, että näitä hienoja edullisia löytöjä et tehnyt porilaiselta itsepalvelukirpparilta, se on varmaa.

    • jobbarikin

      Elonkorjuu, Harvest time, Keskuskartanon kirppikseltä halvalla.
      Siellä myös paljon muita löytöjä levylaatikoissa.
      Papukaijat, Arabiat , Kupittaat, Wirkkalat sieltä myös löytyy kohtuuhintaan tinkaamalla. Varmaankin varkaiden tähden ovat vitriinissä.
      Telkkarissakin meni sarja, jossa eri kirppiksiltä ostettiin esineitä ja myytiin siellä
      "paremmassa" huutokaupassa, jossa ostajilla numerolaput, eikä paljon huudella. Muualla olevat soittavat tarjouksensa livenä.
      Sitä paitsi, toisen romu on toisen aarre.

    • Kalvar Kaalto

      Ostin yhdeltä Porin kirppikseltä artekin 69 tuoleja 4 kallaletta 40 ekulla.
      Myyjä ei tainnut tietää niiden arvoa..heh..

      Tuolit olivat kuin uudet..

    • Kiitti ja kuitti

      Jaa että tinkaamalla vai. Menen sitten heti alkuviikosta tinkaamaan ne wirkkalan snapsilasit 30 eurolla.

      • Heikki helppo

        Ei se hullu joka pyytää vaan se joka maksaa!


    • porilaist huumorii

      Ehkä kuitenkin suurinta huumoria hinnoittelullaan tarjoaa se erään kirppiksen yhteydessä, tai ainakin saman oven takana oleva käytettyjen huonekalujen kauppa. Lieneekö homman tarkoituskin toimia niin että tarjoat 20-30% pyydetystä hinnasta ja kauppa on selvä, sitten ymmärrän paremmin..

    • kirpparikalle

      Jos sisääntullessa ensimmäiseksi osuu silmään hien kellastamat tissiliivit kokoa maxlarge xxxl hinta 2 euroa . Silloin on aika kääntyä takaisin koska se kertoo kirpparin tasosta lähes kaiken !!

    • bisnes is bisnes

      Kyllä niistä käytetyistä naisten ja tyttöjen vaatteista maksetaan mielellään. Mieluummin ei pestyinä. Se on aivan oma myyntiartikkelinsa.
      Japanissakin antavat tytöille ja naisille uusia alusvaatteita parin päivän käyttöön ja myyvät ne sitten tarvitseville.

      • asiaan perehtynyt

        Ja se se onkin sitä parasta kauppatavaraa se.


    • edes pöytää maksuun

      Se kuuluisa "sokea reettakin" näkee 10 minuuttia lafkoissa pyörimällä että hyvä jos 20 rosentilla romppeista on jonkinlaista rahallista & hyötykäyttö arvoa, loput 80% kaatopaikkaroinaa.

    • nykyaikaa supliikkia

      Ja silti kauppa käy. Itse ainakin olen tyytyväinen, kun pääsen eroon romuistani ja saan vielä rahaa. Eikö sinulla ole mitään romua myytävänä, vai miksi valitat.
      Myin juuri rikkinäisiä laikukkaita vanhoja lakanoita tarvitseville ja kauppa käy.
      Parittoman vispilän taikinakoneesta. Toimimattoman radion. VHS nauhurin , C-kasetteja, Itse nauhotettuja filmejä Beeta kasetilla. Vanhan kelamankan, ikivanhan pressostaattihanan, vanhoja puuvartisia kiinalaisia ruuvimeisseleitä, muovikukkia
      jne.

    • CheapSeller

      Eilen kävin entisen Kontin tiloissa olevassa kirppiksellä missä lasten saappaat maksoi 40 euroa. Halloo!!! Ahneet ihmiset. Itse olen myynyt kenkiä 1-2 eurolla. Levyt 0,50-1,50 euroa. Paidat 0,50-1,50 euroa. Olen saanut näillä hinnoilla lähes koko pöydän tyhjäksi ja tienannut satoja euroja. Viimeksi jäi myymättä ainoastaan neljä rumaa tuikkukippoa, joiden hinta yhteensä 0,80 euroa.
      Olen kiinnittänyt huomiota mustiin vaatteisiin, jotka on pesty liian kuumassa ja väärillä pesuaineilla. Mustille vaatteille myydään erikseen pesuaineet, jotka pitävät ne pitkään väreissään eikä päälivaatteita tarvitse pestä 90 asteessa. Kuluneet ja nukkaiset vaalean harmaiksi pilalle pestyt lumput maksavat monta kymppiä ahneiden pöydissä. Miten voivat olla vielä niin nukkaisiakin. Käytetäänkö jossain vielä pyykkilautaa tai peräti raastinrautaa ja kiehuvassa kattilassa hiekan kanssa veivataan ulkotulella? Siltä ne rätit näyttävät. Itse en maksaisi mistään 80-luvun elastisuutensa menettäneestä haalistuneesta paidasta 30 euroa. 80-luvun valkoiset kulahtaneet tarralenkkarit maksoivat 20 euroa Ulvilan kirppiksellä. Kuka tuollaiset muka ostaisi? Mukaan tuolta kirppikseltä tuli ainoastaan Roxy Musicin lp-levy 2 euroa, mikä mielestäni kohtuuhinta 1975 julkaistulle levylle.

    • ooo8

      Näinkö oikein, mainostaako Siltajan puutarha pitävänsä kirpputoria talvikauden tiloissansa...

      • ooo8

        siis Siltaojan...


    • Jaana10

      Itse myyn kirppiksellä tuoksuvia pikkareitani ja ukot ostavat ne aina lähes päivittäin. Illalla jalkaan ja aamulla pissaan ne jalassa. Tosin hinta vain 30 euroa kappale pusssiin pakattuna.

    • Tv-sarja muinoin

      Oliko Visa Mäkisen Cafe Kirpputorilla hyvää tavaraa 1990-2000 -luvulla?

      • Kirppiskiertolainen

        Olen käynyt tämän maan jokaisessa kaupungissa kirpputoreilla, eikä Porin kirppistarjonta häpeä yhtään. Viikkovuokrat on maan halvimmat ja se näkyy hinnoissa. Menkää vaikka Lahteen, viikovuokra 38e ja tavara hinnoiteltu sen mukaan. Porissa kymppi lisää ja saa kuukauden vuokran maksettua.
        Kokemukseni mukaan maan parhaat kirppikset on Turussa ja Porissa.


    • Ölkkitölkki

      Jos ei muuta myytävää keksitä niin sitten kaljatölkki klipsuja pussiin ja hinta kylkeen........Voi hyvää päivää !!

      • tölkkiklipsut

        Itse en ole klipsuja kirpparilta ostanut, kun olen saanut niitä sukulaisilta. Mutta jos en saisi, niin kirpparilta niitä minäkin hankkisin. Kun en juo alkoholia enkä energiajuomia, niin eipä klpisuja itelle kerry muuten, ja yhteen klpisulaukkuun niitä menee satoja kappaleita.


    • myynyt ja tienannutk

      Hesassa parhaat turhaa puhetta että turussa ja porissa.Lamasta johtuu että ihmiset vievät kirppareille ja luuleva että kaikesta paskasta joku maksaa.Minä en rikastuttaisi noita omistajia vaivansa on netissäki myydä mutta kaikki jää itelle.Hyvät kuvat ja rehellisesti kertoa myynti silloin hyvä.Paras olis kun itse myis vois tinkatakkin ja ei katoa tavaratkaan väriin hyllyihin niinkuin käy noissa kirppareilla.Parhaat löytöni olen tehnyt spr kirpparilta jossa löytyy muovi pussillinen kankaita vaivaa täytyy nähdä mutta tulos on hyvä.Tietty pitää olla käsi työ taitoinen muuten ei mitään järkeä penkoa.KIrppareilla pätee sanonta tyhmä ei ole joka pyytää vaan tyhmä on se joka maksaa.Myöskin neuvoksi kaverille maksa pöytä puoleksi ja käykää siistimässä käy kauppa paremmin ja kannattaa möskin vaatteet henkariin eikä vaatte myttyjä ne tekee epä siistin näköiseksi siis vaivaa nähdä tuoda niitä päivittäin myynti parempi ite saanut varsinkin lasten tavarat hyvin myydyksi.Talvella ja kesällä eri harrastus tarvikkeita on järkevää myöskin kierrättää pöydässään.

      • lukihärö..

        Yhteen pötköön....


    • päätalo

      Patakirppiksellä ainakin on kunnolliset asiakkaille varatut lastenrattaat,toisin kuin muualla kaikki on jotain vanhoja rikkinäisiä paskoja !!

    • Idiootit !!!

      Suosittua tuntuu myös olevan hintakaaresta ja vastaavista kantaa uutta roinaa kirppispöytään ja kertoa hinta 1,5 kertoimella.

    • rätei ja lumpui

      No mikset tee itse samoin ja tienaa sillä, jos on niin helppoa. Mitä valitat laiskuuttasi.
      Monta vuottahan sitä on tehty ja käyty etelässä pari kertaa vuodessa ja kauppa käy lomailunkin aikana.
      Muutaman viikon myynnillä pääsee Pattayalle kevyesti. Pyytää vaan tuttavia kantamaan lisää roinaa pöytään naapurista. Käy sitten lomien jälkeen säkillä hakemassa fyrkat pois kuleksimasta.
      Täyttyypä varata taas uusi matka, kun kylmät kelit ovat nurkan takana. Bora Bora kutsuu.

    • Voi voi Poria

      Mikä ihme näitä entisiä kukkakauppiaita ajaa kirpputoriyritjiksi. Nyt siltoja mikkolassa ja se entinen siltaojanpaikalla oleva hyörii Ulvilassa ..... Tämä kirpputori myynti taitaa olla kaikille aika kannattavaa toimintaa.

      • Atk romua

        Vanhat tietokoneet ja niiden osat on ihan käsittämättömän kalliita kirppiksillä. Esimerkiksi SAMKista heitetään roskiin 15 vuotta nuorempia tietokoneita ja niiten osia jotka eivät ole kelvanneet ilmaiseksi opiskelijoille!


    • itse myynyt netissä

      EN viitsisi nähdä vaivaa viedä kirpparille kun netissä saa paremmin myydyksi.Hyvät kuvat ja rehellisesti mainita mitä myy ja ei tietenkään mitään paskaista tai rikkinäistä tavaraa niin kauppa käy myös voit lahjoittaa kaikenlaista huone kalua pääset itse helpolla kun noita varastointi tilojakin on kerros taloissa niukasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe