Pirkka moottorit.

Mercxr4

Merc xr2 Merc 2,5 efi koneilla kiva pieksää isompia pirkka moottoreita. :)

14

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jammumiesi

      jammun 225 2,6l aetolilla on kiva pieksää ja ohitella kaikki merkut, huippua yli 70 solmua ja ei tartte työkalui ottaa kourahan;)

      • bower

        kyllä ton kokosella koneella pitäs mennä lujempaa. Suosittelen merkinvaihtoa. yamarin 600 ja 175 suzuki menee samat ?


      • bower kirjoitti:

        kyllä ton kokosella koneella pitäs mennä lujempaa. Suosittelen merkinvaihtoa. yamarin 600 ja 175 suzuki menee samat ?

        Hän ei mainitse veneestä mitään miten voit olla varma ettei hänellä ole se vaikka rahti proomun perässä siihen nähden vauhti on mielestäni aika kova


    • 39393939393939

      heheh on sulla kova suikka. Mulla 250merC kevennetyssä yamariinissa eikä mee kun 69knots gps nopeutta. Nettiveneessä oli joskus 300hp koneellakin, siinä huiput 73knots tms

    • Pirka

      Minulla 600 ht-ssa 225 pirka, hieman kutiteltuna;)
      Huiput matalalla ajokuomulla 69,2 solmua.
      Potkurina fabritiuksen hioma ballistich.

      • Jos ahvenen kutuun -

        On kiire, niin laittakaa poijjaat kunnon koneet !
        Evarin ja Johnssonin V8, niin rupesi matkanteko maistumaan, että heikompia hirvittää !

        Huiput 287,3km- elikkä yli 155 solmua, ja nykypotkureilla varmaan reippaasti enemmänkin, eikä ees kymmenen km suoralla kulutuskaan haittaa yhtään mitää, kun se kulkee minuutissa lähes 5 kilometriä , jolloinka 10 km menee parissa minuutissa, niin nei syö sen enempää , kuin teidän TURAMOOTTORIT samalla matkalla :)


    • bower

      Eli suzuki on suzuki. Yammu ja muut veneiliät eikun vaihtamaan !

    • Empä tidä noista isommista koneista, Itse ostin tänäkesänä uuden df90 suikan ajettiin kaverin kans kilpaa hänellä on noin 100kg painavempi vene kuin minulla joten otin kyytiläisen tasaamaan eroa, Kaverilla 115 4t yammu mentiin rintarinnan nopeutta saatiin 37.8 solmua molemmilla samat potkurit. ; )

      • Kiva on mukavaa

        Mulla kulki 20 hv Evari- 87vm, kurkku avattuna-alkuperäisellä suuttimella 37 solmua, kahella Jamahan mittarilla testattuna- ja aivan tavallisella alumiinipotkurilla -nousu 17 tuumaa. Olispa ollu parempivene, ja potkuri, niin 40 solmua olisi menny.-Mutta mutta kun se vene oli kuin saippuakuppi.


    • säälittävää

      Ei vuttu mitä amisteinien rehentelyä. Kyllä olette aika noloja märkäkorvia joilla ei ole oikeasti kuin puhallettava kumivene. Menen teidän ohi viisheppaisella.

      • VaajaToukka

        Avaatko hiukan salaisuuden verhoa tuon viisheppaisen kohdalta, aika hienosti olet saanut kulkemaan. Itselle 30solmua on vaikea tavoittaa vaikka koneena 9.9heppainen.


      • Juntit Täisaunaan hus.
        VaajaToukka kirjoitti:

        Avaatko hiukan salaisuuden verhoa tuon viisheppaisen kohdalta, aika hienosti olet saanut kulkemaan. Itselle 30solmua on vaikea tavoittaa vaikka koneena 9.9heppainen.

        Minnoun vielä vesillä. Mulla on hidas paati ja varaa sillä ajaa.


      • töihinhaaveilemasta
        VaajaToukka kirjoitti:

        Avaatko hiukan salaisuuden verhoa tuon viisheppaisen kohdalta, aika hienosti olet saanut kulkemaan. Itselle 30solmua on vaikea tavoittaa vaikka koneena 9.9heppainen.

        Mun viisheppainen on oikeasti olemassa. Te luette hotrodmagazine ja raavitte munianne. Säälittävän keskenkasvuista. Jos joku teistä saa lottovoiton ja toteuttaa unelmansa niin pelkään kaikkien oikeiden veneilijöiden puolesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe