JASMIN EI KADU RATTIJUOPUMISTAAN!

Silly woman

4 tuntia, 6 minuuttia sitten | Livekäyttäjä11798

Jasmin, kyllä asia on niin, että jokainen ihminen katuu jotain asioita, mitä on tehnyt, muuten ihmisellä ei ole kaikki himassa. Ei millään pahalla, mutta luulisi sunkin katuvan jos ei muuta niin ainakin sitä rattia.

16 tuntia, 21 minuuttia sitten | Jasmin Mäntylä

Nautin myos esilla olemisesta, minulla ei ole mitaan salattavaa, joten ei tarvitse pelata minkaan asioiden esille tuloa - itse kun kaiken aina kerron/kirjoitan :) Tama kaikki on osa minua, enka kadu mitaan. xxx

16 tuntia, 23 minuuttia sitten | Jasmin Mäntylä

Se on osa valitsemaani elamaani ja tuntemattomat saavat ihan rauhassa puhua minusta, mita haluavat :) Minulla on oma lahipiirini, joka tuntee minut ja niita ihmisia rakastan. Mediaa vastaan minulla ei ole yhtaan mitaan :) xxx

8

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xvxczxczxczxczx

      Osoittaa että tuohon ikään mennessä akka ei oo oppinut yhtään mitään! No, kun nuppi on epänormaalin pieni, niin eihän sinne mahdu kuin herneen kokoiset aivot ja aivoihin vain yksi ajatus: minä, minä, minä.

      Tuosta totuuden kertomisestaan se vaan jaksa jauhaa. Ei kerro totuutta vaan levittelee valeita. Ei älliä sen vertaa että tajuaisi jääneensä jo monesti kiinni. Ei tod. voi kuin ihmetellä tuota järjen vähyyttä!

      • 2 tyhmää

        Martinan tasoinen vatipää


      • 4 tyhmää
        2 tyhmää kirjoitti:

        Martinan tasoinen vatipää

        Taukki ja Tuksu kuuluu tuohon ryhmään...


    • pipoipoipoipoi

      Normaalit ihmiset ottavat erehdyksistään opiksi, Jasmin ei. Jasmin tekee vääriä valintoja uudestaan ja uudestaan. Sen sijaan että kouluttautuisi ja hankkisi työpaikan, Jasmin takertuu vanhaan eläkeläismieheen ja muuttaa asumaan pieneen vuokra-asuntoon, jonka vuokranmaksuunkin tarvitaan tukea. Ehkäpä olot papsun luona on paremmat kuin mummon mökissä ja Jasminin elintaso peräti paranee. Uskomatonta.

    • abortti on murha

      Eikö tuo kadu sitäkään, että murhasi syntymättömän lapsensa?

      • Tyrkky mikä tyrkky

        Eikä sitäkään, että kertoi asian kaikelle kansalle, vain saadakseen pärstänsä taas johonkin hemmetin Seiskaan!


    • ytyutuytuyt

      - Se on osa valitsemaani elamaani ja tuntemattomat saavat ihan rauhassa puhua minusta, mita haluavat

      Ja taas valehdellaan. Jos asia olisi totta, Jassu ei bannaisi kommentoijia eikä inttäisi vastaan tai selittelisi mitään. Kummallinen ihminen, ei tunnu tietävän totuuden ja valeen eroa. Eikö Helka oo kasvattanut tota naista ollenkaan? Ei ihme ettei se intialaisisä halua olla missään tekemisissä ton kanssa enää. Koskaanhan ne ei ole tavanneet toisiaan.

    • Tuulipää

      Jassu vetää herneet heti konkkanokkaansa kun tuntemattomat puhuvat jassusta ihan rauhassa mitä haluavat. Vaatii vielä kirjoittamaan omilla nimillään. Tuulipäässä ei yksikään ajatus pysy kuin sekunnin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe