Oon monesti miettinyt yhtä ja samaa asiaa.

Ei pahalla :)

Miten ihmeessä oot joskus saanut parisuhteen aikaseksi :D?

25

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helposti vain

      joku osasi tehdä aloitteen ja halusi tehdä aloitteen.

    • jos ois mulle

      no jos tää ois mulle,niin ööö ihan helposti se viimeks tuli...menin baariin ja siellä tapasin tään entiseni....no nyt sit tää yks säätö jäi säädoks ja kuivui kokoon......kuin....en keksi sanaa....toivoin tästä kyllä enemmän...mut.....

    • omalta osaltani

      Ei tuottanut mitään ongelmia. Ottajia olisi ollut enemmänkin ja viimeinen ei olisi luopunut. Ei pahalla, mutta totuus.

    • omituisia olioita

      Voisin sanoa samaa eräälle miehelle...

    • Aloittaja?

      Miehelle tää on.

      • kysymysmerkkiä on ed

        Aloittaja ilman


    • helposti.

      se ihminen tuntuu siltä kun olisin tuntenut hänet 100 vuotta

      • Seuraava kysymys

        Ja mitä täällä teet?


    • esim näin

      Yksi mies käveli vastaan tansseissa ,ja sanoin ystävälleni että tuon haluan. No unohtui siinä kun jo toinen ryntäsi kimppuuni. Tovin siinä tanssiessa oli ystäväni etsinyt sen ensimmäisen miehen käsiinsä ja toi eteeni ja sanoi tuossa se nyt on :D.Siitä se alkoi 10 vuoden urakka:D

    • pahaa..hjyi..yök :(

      Katkerot..tunnettiin myös nimellä elixirs..Campari..Carillo..Champio..

    • muuttunutko?

      Elämä muuttuu joskus syystä tai toisesta. Liikaa kaikkea, eniten epätietoisuutta.

    • Dgkdhdtngununfy

      Mitä AP tarkottaa?

      • Aloittaja.

        venkoilua, saamattomuutta. Mut nainen tais ottaa ohjat käsiinsä, minä vien, sinä vikiset-meiningillä :). Näin sen näen :)


      • ******
        Aloittaja. kirjoitti:

        venkoilua, saamattomuutta. Mut nainen tais ottaa ohjat käsiinsä, minä vien, sinä vikiset-meiningillä :). Näin sen näen :)

        Tai jos on vain niin itsenäinen, ettei tarvitse toisen läsnäoloa kokoajan.
        Kaksi ihmistä yhdessä, jotka osaavat myös elää omaa elämäänsä, yhteiselon ohella?


      • Kyllä mies aina
        Aloittaja. kirjoitti:

        venkoilua, saamattomuutta. Mut nainen tais ottaa ohjat käsiinsä, minä vien, sinä vikiset-meiningillä :). Näin sen näen :)

        silloin on aloitteellinen kun on oikeasti kiinnostunut. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tämä.


    • Aika aikaa kutakin

      Olin silloin nuori ja ymmärtämätön... Nyt en ole enää nuori ja ymmärrystäkin on tullut ainakin joissain asioissa hiukka lisää.... Ja samalla oppinut yltiövarovaiseksi miesten suhteen....

    • ei pahalla :)

      Helposti, siinä kun toinen osapuoli on hommassa mukana ja antaa vähän köyttä. Nyt se köysi vaan on edelleen siellä eikä uutta ole tarjottu mistä nykiä.

    • Nyt ei hotsita :)

      Se on helppoa. Ei tarvitse kuin päätöksen.

    • Ihmeitä tapahtuu

      Nuori, 'sini'silmäinen, tyhmä ja tietämätön ... Siis vahingossa.

    • Pullatuunissa

      Helposti.... pullat uunissa ni eipä siinä hirveesti auttanu tempoilla.

      • öoiy8y

        Oli sitten olo kuin omenalla: Punaiset posket ja siemenet sisällä...?


      • Pullatuunissa (M)
        öoiy8y kirjoitti:

        Oli sitten olo kuin omenalla: Punaiset posket ja siemenet sisällä...?

        Eikun sillä toisella, ei mulla


    • Evakko

      No se ei ollut edes varsinainen parisuhde enemmänkin hyväksikäyttö suhde. No sellaisia ihmisiä on helppolähestyä, joita kohtaan ei ole voimakkaita tunteita. Ainiin mies vei niin kovalla vauhdilla että ei kuullut edes vikinääni. Se ns. parisuhde on ollut kuopattuna jo pidemmän aikaa. Se oli niitä kokeiluja, toisin erihuono sellainen. Juu, ymmärrän tuon hymiön ironian täysin.:)

    • ollut.

      Ei se vaikeeta ole jos elämä on kunnossa. Joskus se on ollut.

    • juuri siten, että

      toinen teki aloitteen ja pyysi treffeille. Siitä se sitten lähti ja sillä tiellä ollaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe