24suomi paras kehonrakennus foorumi

necrro

Pakkis ja muscle ei ole mitään tähän paikkaan verrattuna. Vaikka täältä löytyy roskaakin, niin silti suosittelen aloittelijan mieluiten tänne. Täällä lähes kaikki info on korkealaatuista ja opettavaista. Kaikki on totaalisen unbias ja siksi paljon vähemmän paskaa kun muualla. Jos nämä pakkistrollaajat vielä lähtis helvettiin, niin ois perfect. Suurin osa vakkareista on jo niiden takia kadonnut. Kaisiksen miitilläkään ei enää pahemmin ollut porukaa.

Tulkaa myös morjestaa mua blogiini http://necro.gym-space.fi

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonas pyrstö 1021

      tämä palsta on täyttä dynamiittiä. rautaa. treenivinkkejä ja ruokaa ja vaateideoita.
      this forum rocks.
      pena enkka mulla 65kg ja syväkyykky tangolla 3 toistoa. tavoitteena penasta ennen kuolemaa 72,5 ja syväkyykystä tangolla helppo kutonen.

      haistakaa vittu muuten.

    • necrro

      Ennen mua pilkattiin, koska käytin rumia verkkareita salilla. Kaikki muuttui kun ostin GASPin housut ja fitnesstukkupaidan. Olen alkanut saamaan jo hyväksyntää ja minua ei enää pahoinpidellä pukkarissa.

    • käänipainimetsuri

      Ennen pelotti. Nyt on pilotti. Ja akat kunnioittaa!
      T. vanhan liiton mies

    • Joonas Pyrstö 1912

      Palstan vinkkien avulla nostin penkkienkan 70 kilosta 180 kiloon. veto nousi 120kilosta 270 kiloon ja prässi nousi 40 kilosta 60 kiloon. Palstan gurulle Tko:lle terkkuja. SÄ Osaat neuvoa ja jaat hyvää tietoa.
      Ruokapuolikin on nyt kunnossa kiitos suomi24 ruoka-asiantuntijoiden. Rasvat on nyt 32% entiseen 33% verrattuna. selvää kiristymistä siis keskivartalossa. nAISETkin viheltelee jo perään ja nauraa etä olen tykkikunnossa.

      ennen mulla oli perusjamekset, täältä hyvien vinkkien jälkeen löysin sellaiset jamekset mitkä kääntävät katseet todellakin. ne on tarjoustalon BRONCOT. istuu hyvin päälle. takin ostin täältä nettikaupasta siisti ruskea mokkatakki jossa makeet hapsut. ei ihme että jengi tsiigaa pitkään perään. kiva saada kunnioitusta.

      pidetään foorumi tasokkaana ja jaetaan vinkkei, että pysytään pinnalle. välillä käyn naureskelee kumitoiston palstalla apinoiden jutuille. ei ne tiedä mitään. aika kummeli palsta. siellä saa heittää mitä juttuu vaan eikä bannia tule.
      onneksi tämä on siisti mesta ja asiattomat raivataan heti sivuun.

      hei jätkät. animal rocks treeneihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe