Jos mies oikeasti

tahtoo naisen

hän on valmis uhraamaan vaikka mitä ja hakee naisen vaikka mistä

71

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosipedia

      Emme kuitenkaan suosittele lapsi- tai neitsytuhreja

    • 1mies

      Hän on kai huonossa parisuhteessa niin kerro mulle miten haen hänet? Kaikki muu on esteenä kuin me.

      • Päättelyä...

        Tunnetko hyvinkin kun niin päättelet? Ei kai huono parisuhde ole kovin suuri este?


      • bird in gage

        Hyvä, onneksi et ole uhkarohkea ja vaarannat vielä itsesi. Pisteet sinulle minulta.


      • edelliin
        bird in gage kirjoitti:

        Hyvä, onneksi et ole uhkarohkea ja vaarannat vielä itsesi. Pisteet sinulle minulta.

        siis 1miehelle.


    • ullapulla1

      Mitä mies on valmis tekemään naisen vuoksi?

    • Totta kyllä

      Sama pätee naisiin, tai ainakin minuun.

    • Leikkiä

      Jos tahtoo vain leikisti jonkun niin kaikki tapahtuu palstalla.

      • Ai niinkuin

        sinä leikit minulla?


    • Joo riittäää jo

      KYLLÄ KYLLÄ.

      Se on jännä juttu että se on aina se MIES joka uhraa, tekee, laittaa kaiken valmiiksi, viettelee, iskee, tekee aloitteeet

      ja sitten lässytetään tasa-arvosta ja miten on tärkeää että naista kohdellaan tasavertaisena ihmisenä lässynlää.

      Suomalainen NAINEN samalla istuu levenevällä perseellään ja odottaa kaiken tapahtuvaksi kuvitellen että se on naisen osa.

      EI se on PASSIIVISTEN PISSIPÄISTEN PRINSESSOJEN OSA.

      Enkä usko että teillä siihen suomalaiset kantturat on yhtään varaa.

      Miehenä olen valmis tekemään aloitteen, mutta jos nainen ei osaa aidosti osoittaa kiinnostusta vain leikkiä vaikeaa yms. sellaista teinipaskaa niin antakaa olla.

      Ette ole silloin oikeita persoonia ja NAISIA vaan pikkukakaroita.

      • oho!!!

        tosi sonni äänessä..istu sä vaan kotona odottamassa sitä alotetta, jota MULTA EI MUUTEN TULE!!


      • Joo riittäää jo
        oho!!! kirjoitti:

        tosi sonni äänessä..istu sä vaan kotona odottamassa sitä alotetta, jota MULTA EI MUUTEN TULE!!

        Älä mulle vänkytä.

        Naisethan tuota aina itkee että "jos mies olis mies niin se kyl näyttää ja tekee kaiken mun puolesta kun mulla on pissit housussa ja päästäkin löytyy sitä samaa nestettä joten antaa olla jos kukaan ei tee mun puolesta kaikkea".

        Minua hävettä suomalaisten nykynaisten asenne.

        Se on loosereiden ja "pappa betalar, vaikka ei olisi varaa"-asenne.

        Asenne on kuitenkin se joka määrittää sitä parisuhdetta ja tuolla tavalla saa miehistä ne joita kiinnostaa vain se yksi juttu eniten eikä mikään muu.

        Koskaan en ole naiselta odottanut aloitetta, mutta sen verran monta naista on tullut vastaan joiden tiedän olleen kiinnostunut ja jälkikäteen kuullut siitä, mutta ovat kyllä olleet niin ylpeitä ja pelokkaita hiiriä etteivät näytä sitä että aloitteen teko olisi ollut mahdotonta.

        Ärsyttää tällainen "olen avuton nainen, mutta kuvittelen olevani vahva ja itsenäinen joten miehen tulee tehdä aloite ja perustelut sille on että olen nainen".

        Masentavaa.


      • SE ON TOSI-
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Älä mulle vänkytä.

        Naisethan tuota aina itkee että "jos mies olis mies niin se kyl näyttää ja tekee kaiken mun puolesta kun mulla on pissit housussa ja päästäkin löytyy sitä samaa nestettä joten antaa olla jos kukaan ei tee mun puolesta kaikkea".

        Minua hävettä suomalaisten nykynaisten asenne.

        Se on loosereiden ja "pappa betalar, vaikka ei olisi varaa"-asenne.

        Asenne on kuitenkin se joka määrittää sitä parisuhdetta ja tuolla tavalla saa miehistä ne joita kiinnostaa vain se yksi juttu eniten eikä mikään muu.

        Koskaan en ole naiselta odottanut aloitetta, mutta sen verran monta naista on tullut vastaan joiden tiedän olleen kiinnostunut ja jälkikäteen kuullut siitä, mutta ovat kyllä olleet niin ylpeitä ja pelokkaita hiiriä etteivät näytä sitä että aloitteen teko olisi ollut mahdotonta.

        Ärsyttää tällainen "olen avuton nainen, mutta kuvittelen olevani vahva ja itsenäinen joten miehen tulee tehdä aloite ja perustelut sille on että olen nainen".

        Masentavaa.

        MIES, joka tekee aloitteen ja ottaa yhteyttä yms..


      • EiEd
        SE ON TOSI- kirjoitti:

        MIES, joka tekee aloitteen ja ottaa yhteyttä yms..

        HepJep odota sinä sitä tosimiestäsi :D


      • Valitettavasti en
        EiEd kirjoitti:

        HepJep odota sinä sitä tosimiestäsi :D

        enää odota sellaista,1 sellainen livahti karkuun :( enää odotan eläköitymistä ja etelän matkoja ja lottovoittoa tietenkin.


      • Joo riittäää jo
        SE ON TOSI- kirjoitti:

        MIES, joka tekee aloitteen ja ottaa yhteyttä yms..

        Ja TOSINAINENko odottaa kaiken tapahtuvaksi vain?

        Kuulostaa edelleen pissipäiseltä prinsessalta joka odottaa kaiken olevan valmista parisuhteessa hänelle paketoituna ja jonka elämä murskaa kuin tyynenmeren aalto kaarnalaivan.

        Ei jatkoon.


      • Joo riittäää jo
        Valitettavasti en kirjoitti:

        enää odota sellaista,1 sellainen livahti karkuun :( enää odotan eläköitymistä ja etelän matkoja ja lottovoittoa tietenkin.

        Livahti karkuun koska et saanut tehtyä asialle tarpeeksi.

        Nyt itket sitten kun kaarnalaiva on pohjassa.


      • No, en olisi
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Ja TOSINAINENko odottaa kaiken tapahtuvaksi vain?

        Kuulostaa edelleen pissipäiseltä prinsessalta joka odottaa kaiken olevan valmista parisuhteessa hänelle paketoituna ja jonka elämä murskaa kuin tyynenmeren aalto kaarnalaivan.

        Ei jatkoon.

        sunlaisille ees tyrkyllä :DDD


      • En mä mitenkään
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Livahti karkuun koska et saanut tehtyä asialle tarpeeksi.

        Nyt itket sitten kun kaarnalaiva on pohjassa.

        itke,aika iloista elämää vietän :)


      • Joo riittäää jo
        No, en olisi kirjoitti:

        sunlaisille ees tyrkyllä :DDD

        Mistä sinä edes tiedät millainen olen?

        Senkö takia että odotan naiselta vastuuta parisuhteessa ja ylipäätään miesten kanssa?


      • Joo riittäää jo
        En mä mitenkään kirjoitti:

        itke,aika iloista elämää vietän :)

        Aika vinkumiselta kuulostaa...

        " sellainen livahti karkuun :( enää odotan eläköitymistä ja etelän matkoja ja lottovoittoa tietenkin. "

        Kitkereitä kommentteja omasta epäonnistumisesta.
        Miehiä on tuolla tarjolla vaikka millä mitalla, mutta ei passiivisille pissipäille tietenkään.

        Katsos, ei helmiä sioille. ;)


      • Mistäs sinä
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Aika vinkumiselta kuulostaa...

        " sellainen livahti karkuun :( enää odotan eläköitymistä ja etelän matkoja ja lottovoittoa tietenkin. "

        Kitkereitä kommentteja omasta epäonnistumisesta.
        Miehiä on tuolla tarjolla vaikka millä mitalla, mutta ei passiivisille pissipäille tietenkään.

        Katsos, ei helmiä sioille. ;)

        puupää tiedät, miten suosittu olen miesten keskuudessa???


      • Joo riittäää jo
        Mistäs sinä kirjoitti:

        puupää tiedät, miten suosittu olen miesten keskuudessa???

        Suurin osa naisista on tuolla ihan ok suosittuja jos vain tekee asioille jotain.


      • facta

        se menee luonnossa aina niin
        naisista alotteita tekee vain ne joille miehet ei tee
        melkein kaikille miehet tekee niin naisten tarvi


      • Joo riittäää jo
        facta kirjoitti:

        se menee luonnossa aina niin
        naisista alotteita tekee vain ne joille miehet ei tee
        melkein kaikille miehet tekee niin naisten tarvi

        Luonnossa?

        Eikös me toimita tässä todellisuudessa ihan omin voimin eikä missään "luonnossa".


      • yksi nainen vain
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Suurin osa naisista on tuolla ihan ok suosittuja jos vain tekee asioille jotain.

        Laskehan huviksesi "mies" kuinka monta nimittelyä jo keksit naisista tehdä. Toi sun asenne on juuri se millasta kukaan nainen ei tuu sietään, tee sille jotain, itelles, jookos. Ihan kaameeta kielenkäyttöö ja ennakko-oletuksia ja yleistyksiä, taidat vihata naisia aika paljon. Näetkö sä sit omaksi heikkoudeksesi myös tuon aikaansaamattomattomuuden naisten suhteen vai mistä johtunee tuo projisointi, ethän sä kaikkia naisia tunne tai tiedä miten just suhun suhtaudutaan, mut veikkaampa et jos tollasia määrittelyitä naisista latelet saat aika yksin olla. Katsos, me ei voida sukupuolellemme mitään, mut ei tarvi tollastakaan kuunnella.

        joku sussa ei vain soi...sori.


      • Joo riittäää jo
        yksi nainen vain kirjoitti:

        Laskehan huviksesi "mies" kuinka monta nimittelyä jo keksit naisista tehdä. Toi sun asenne on juuri se millasta kukaan nainen ei tuu sietään, tee sille jotain, itelles, jookos. Ihan kaameeta kielenkäyttöö ja ennakko-oletuksia ja yleistyksiä, taidat vihata naisia aika paljon. Näetkö sä sit omaksi heikkoudeksesi myös tuon aikaansaamattomattomuuden naisten suhteen vai mistä johtunee tuo projisointi, ethän sä kaikkia naisia tunne tai tiedä miten just suhun suhtaudutaan, mut veikkaampa et jos tollasia määrittelyitä naisista latelet saat aika yksin olla. Katsos, me ei voida sukupuolellemme mitään, mut ei tarvi tollastakaan kuunnella.

        joku sussa ei vain soi...sori.

        Mitä sinä sössötät?

        "Toi sun asenne on juuri se millasta kukaan nainen ei tuu sietään, "

        No voi itku!

        Joku suoli24:n ämmä ikävä-palstalla sanoi noin! Nyt on se varmasti totta! TOTTA!

        Kuule, passiviinen pissispääprinsessasuomikanttura. Hanki sinä oma elämä ja jos välität jostakin ja kiinnostut miehestä niin näytä se hänelle.

        Teet elämästäsi silloin paremman myös itsellesi!

        Se on aika helppo yhtälö jota yritän tässä toistaa jonka jokainen voi oppia:
        Älä siirrä vastuuta omasta elämäsäsi ja onnellisuudestasi sille toiselle osapuolelle esimerkiksi sillä verukkeella mikä on sukupuolesi!

        "Katsos, me ei voida sukupuolellemme mitään, mut ei tarvi tollastakaan kuunnella. "

        Ooh, ei liity sukupuoleen, mutta kuiteski siitä täällä itket kun MINÄ painotin ettei sukupuolella pitäisi olla väliä...paitsi että sillä on juuri väliä niile passiivisillepissisprinsessoille joilla on pissaa päässä.

        "Näetkö sä sit omaksi heikkoudeksesi myös tuon aikaansaamattomattomuuden naisten suhteen vai mistä johtunee tuo projisointi"

        Projisointi siitä että kun mies tekee itse asioille niin odottaa samaa naisilta?
        Onpas tosissaan projisointia....katsoppas sieltä sanakirjasta merkitys tuolle sanalle ja käy apukoulu loppuun että opettavat käyttämään tuota sanakirjaa ensin.

        "joku sussa ei vain soi...sori."

        Ei kai se kuurolle ja tyhmälle soi mikään soitin. ;)

        Viestisi on perinteine negailu jossa miehen todelliset FAKTAT jotka lyödään pöytään käännetään siten että miehessä muka itsessään on vikaa.

        Sori, ei uponnut tuo heitto koriin. Palaan nyt kattomaan susijengiä jotka osaa pussittaa MIEHINÄ paremmin kuin sinä lapsellisena naisena koskaan.


      • *reps***
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Mitä sinä sössötät?

        "Toi sun asenne on juuri se millasta kukaan nainen ei tuu sietään, "

        No voi itku!

        Joku suoli24:n ämmä ikävä-palstalla sanoi noin! Nyt on se varmasti totta! TOTTA!

        Kuule, passiviinen pissispääprinsessasuomikanttura. Hanki sinä oma elämä ja jos välität jostakin ja kiinnostut miehestä niin näytä se hänelle.

        Teet elämästäsi silloin paremman myös itsellesi!

        Se on aika helppo yhtälö jota yritän tässä toistaa jonka jokainen voi oppia:
        Älä siirrä vastuuta omasta elämäsäsi ja onnellisuudestasi sille toiselle osapuolelle esimerkiksi sillä verukkeella mikä on sukupuolesi!

        "Katsos, me ei voida sukupuolellemme mitään, mut ei tarvi tollastakaan kuunnella. "

        Ooh, ei liity sukupuoleen, mutta kuiteski siitä täällä itket kun MINÄ painotin ettei sukupuolella pitäisi olla väliä...paitsi että sillä on juuri väliä niile passiivisillepissisprinsessoille joilla on pissaa päässä.

        "Näetkö sä sit omaksi heikkoudeksesi myös tuon aikaansaamattomattomuuden naisten suhteen vai mistä johtunee tuo projisointi"

        Projisointi siitä että kun mies tekee itse asioille niin odottaa samaa naisilta?
        Onpas tosissaan projisointia....katsoppas sieltä sanakirjasta merkitys tuolle sanalle ja käy apukoulu loppuun että opettavat käyttämään tuota sanakirjaa ensin.

        "joku sussa ei vain soi...sori."

        Ei kai se kuurolle ja tyhmälle soi mikään soitin. ;)

        Viestisi on perinteine negailu jossa miehen todelliset FAKTAT jotka lyödään pöytään käännetään siten että miehessä muka itsessään on vikaa.

        Sori, ei uponnut tuo heitto koriin. Palaan nyt kattomaan susijengiä jotka osaa pussittaa MIEHINÄ paremmin kuin sinä lapsellisena naisena koskaan.

        :D Voi pojua...


      • dr.phillunen
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Mistä sinä edes tiedät millainen olen?

        Senkö takia että odotan naiselta vastuuta parisuhteessa ja ylipäätään miesten kanssa?

        Iskemisvastuuta vai mitä? Onks sulla oma kattila kuin pahasti pohjaan palanu vai mitä oikein purat täällä? Kamalaa ainaki on tuo kielenkäyttös, tsorge, me ollaant ääl kontallee sun edes ja pehmitellään sä vain haukut, ihan kuin lastentarhassa oisit se lapsi joka saa aina meuhkata. Että niin mistä se kenkä puristaa?


    • Joo no +30

      Itsetunto takaa sen ,että pelejä pelaava nainen jää vaikka olisi kuinka rakas
      ja muutaman vuoden synkistelyn jälkeen tulee uusi nainen.
      Joku teini poika voi hakea naista mistä sattuu ja mennä sieltä ali mistä käsketään mutta ei aikuinen mies.

      Tämä elämä ei ole mitään Salkkaria ;)

      • Joo riittäää jo

        Nimenomaan.

        Jos joku ominaisuus naisessa ärsyttää niin se on tällaisen erityisaseman hakeminen ja ylipäätään ihmisessä se AIDAN ALI MENEMINEN.

        Sellaisesta ei ole parisuhteeseen, eikä varsinkaan vaimoksi tai herran jumala lasten äidiksi.

        Sitten nämä viitsivät arvostella miehiä.


      • Joo no +30
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Jos joku ominaisuus naisessa ärsyttää niin se on tällaisen erityisaseman hakeminen ja ylipäätään ihmisessä se AIDAN ALI MENEMINEN.

        Sellaisesta ei ole parisuhteeseen, eikä varsinkaan vaimoksi tai herran jumala lasten äidiksi.

        Sitten nämä viitsivät arvostella miehiä.

        Joo ja se parisuhteen kestävyys mitataan sitten toisenlaisissa
        taisteluissa myöhemmin..Ei enne yhteistä kotia.
        Muutenkaan ei pelkurista..Miehestä tai naisesta ole puolisoksi,
        sydämessä pitää olla tulta jos haluaa täältä hengissä hautaan selvitä =D


      • adoptioon
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Jos joku ominaisuus naisessa ärsyttää niin se on tällaisen erityisaseman hakeminen ja ylipäätään ihmisessä se AIDAN ALI MENEMINEN.

        Sellaisesta ei ole parisuhteeseen, eikä varsinkaan vaimoksi tai herran jumala lasten äidiksi.

        Sitten nämä viitsivät arvostella miehiä.

        Lasten äidiksi ei sovi nainen joka etsii nettipalstoilla seksiseuraa niin naisista kuin miehistä vaikka on naimisissa.


      • Korkeelta
        adoptioon kirjoitti:

        Lasten äidiksi ei sovi nainen joka etsii nettipalstoilla seksiseuraa niin naisista kuin miehistä vaikka on naimisissa.

        Hoh-hoijaa...Nyt taidetaankin jo mennä korkeelta ja kovaa itse aiheen yli!


    • tahdon

      kävelee ilman housuja.

    • Tasa-arvo tässäkin

      Vaikka olen nainen, olen samaa mieltä nimimerki "Joo riittäää jo" kanssa. Miksikö? Elämänkokemuksella.

      • Tosipedia

        Se että saa pakit on parempi kuin ettei edes yritä. Koskee molempia sukupuolia tasapuolisesti.


      • Joo riittäää jo
        Tosipedia kirjoitti:

        Se että saa pakit on parempi kuin ettei edes yritä. Koskee molempia sukupuolia tasapuolisesti.

        Aivan.

        Se tunne on todellinen helpotus kun se asia selviää.

        Mutkun, mutkun,,,mä oon nainen! Ja pissit on housussa! Voi eiiiih!

        Olen helvetin ylpeä siitä että niissä tilanteissa missä on tuntunut siltä niin olen tehnyt kaikkeni asian selvittämiseksi onko nainen kiinnostunut.

        Ne tilanteet ovat ikäviä joissa nainen ei ole juuri ole tullut vastaan siten että kiinnostusta olisi viitsinyt edes kysellä.

        Mutta ihmiset ovat tyhmiä ja valitettavan passiivisia, varsinkin Suomessa.

        HAUDASSA, hyvät ihmiset ehtii olla se passiivinen prinsessa sitten!


      • miesnainenmiesnainen
        Joo riittäää jo kirjoitti:

        Aivan.

        Se tunne on todellinen helpotus kun se asia selviää.

        Mutkun, mutkun,,,mä oon nainen! Ja pissit on housussa! Voi eiiiih!

        Olen helvetin ylpeä siitä että niissä tilanteissa missä on tuntunut siltä niin olen tehnyt kaikkeni asian selvittämiseksi onko nainen kiinnostunut.

        Ne tilanteet ovat ikäviä joissa nainen ei ole juuri ole tullut vastaan siten että kiinnostusta olisi viitsinyt edes kysellä.

        Mutta ihmiset ovat tyhmiä ja valitettavan passiivisia, varsinkin Suomessa.

        HAUDASSA, hyvät ihmiset ehtii olla se passiivinen prinsessa sitten!

        Nimenomaan...passiivisella miehellä ei tee sitten niin yhitkäs mitään. Passiivinen alussa, passiivinen suhteessa. Ei tiedä onnellista suhdetta. Case closed!


    • Mi.es

      Tahtoessani hakisin kuten kaikki jotka haluaisivat olla tekemisissä.

    • jfkdslhg

      ...tai sitten roikkuu nettipalstoilla itkemässä ikäväänsä. Kumpaan ryhmään kuulut?

    • tasa-arvo..

      Jos nainen oikeasti tahtoo miehen, hän on valmis uhraamaan vaikka mitä ja hakee miehen vaikka mistä.

      Paitsi että ei nainen eikä mies voi hakea toista "vaikka mistä". Ei naista tai miestä voi vain "hakea mukaansa".

      Itse en perusta naisista, jotka eivät kannata tasa-arvoa. Ja tasa-arvoon kuuluu se, että molemmilla on samat velvollisuudet ja oikeudet asioissa joissa molemmat ovat ne kykeneviä täyttämään. Aloitteen tekeminen kuuluu niihin asioihin.

      Aloitteen tekeminen ei ole kuitenkaan kumpaakaan sukupuolta koskeva velvollisuus siinäkään tapauksessa että molemmat pitäisi toisesta. Toinen sen aloitteen tekee, mutta kumpi niin se on se ja sama.

      • tasa-arvo..

        Ja jos kumpikaaan ei tee aloitetta, niin se on vaan sitten voi voi, kummallekin. Voi olla, että kumpikin löytävät sitten jonkun toisen.

        Jos kyseessä on tapahtuma, jossa toinen on ensin antanut toiselle pakit mutta muuttanut sittemmin mielensä, pakkien antajan velvollisuutena on tehdä uusi aloite jos haluaa ja kertoa että mieli muuttui.


    • 6+6

      Miksi yhä useammalla suomalaisella on ulkomaalainen kumppani.
      Muissa kulttuureissa naisilla ja miehillä on edelleen oma roolijako joillakin osa-alueilla.
      Tuo pätee mm. pariutumiskulttuurissa.

      Mikä onkaan ihanampaa, kuin mies joka tekee aloitteen kiinnostunutta naista kohtaan. Vaikka kuinka jotkut miehet vastustavat aloitteentekoa, niin kunnon herrasmiehet edelleen tekevät aloitteen. Nainen haluaa lastensa isäksi ja perheen pääksi Miehen, joka osoittaa olevansa Mies tekemällä edes aloitteen. Jos mies ei uskalla tehdä aloitetta, ei hän todennäköisesti tee montaa muutakaan asiaa pitääkseen parisuhteen kasassa. Ei nainen odota miehen tekevän kaikkea, mutta nainen odottaa miehen tekevän oman osuutensa, eli 50% asioista.

      Aloite kuuluu eläinkunnassa uroksille suurilta osin... näin se on perinteitä vaalivien ihmistenkin kohdalla. Mies, joka uskaltaa tehdä aloitteen pääsee pitkälle...

      Jokaiselle jotkakin... saa olla eri mieltä.

      • ihmettelee..

        Näistä sukupuolisista stereotypioista piti juuri päästä eroon ainakin feministien mielestä... ellei se sitten koske vain naisiin kohdistuvia sukupuolisia stereotypioita ja odotuksia. Mitä tekemistä aloitteen tekemisellä on sen kanssa, miten kotihommat suhteessa jaetaan? Ja miksi tasa-arvoisessa parisuhteessa miehen pitää olla perheen pää?

        Miksei samoja päätelmiä voi tehdä naisesta, joka ei tee aloitetta?


      • 6+6
        ihmettelee.. kirjoitti:

        Näistä sukupuolisista stereotypioista piti juuri päästä eroon ainakin feministien mielestä... ellei se sitten koske vain naisiin kohdistuvia sukupuolisia stereotypioita ja odotuksia. Mitä tekemistä aloitteen tekemisellä on sen kanssa, miten kotihommat suhteessa jaetaan? Ja miksi tasa-arvoisessa parisuhteessa miehen pitää olla perheen pää?

        Miksei samoja päätelmiä voi tehdä naisesta, joka ei tee aloitetta?

        Onneksi meitä on moneksi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

        Feminismiä on tarvittu, jotta mies ja nainen olisivat tasa-arvoisia. Naisilla on oikeus äänestää, naiset pääsevät myös papiksi, sama palkka samasta työstä jne.

        Kirjoitan muuten yleistävästi, vaikka toivon, että lukija ymmärtää ettei kyseessä ole kaikki naiset tai miehet jaottelu.... sillä olemmehan me kaikki hyvin erilaisia, vaikka osa samankaltaisiakin.

        Aloitteen tekevä mies saa todennäköisesti muutakin aikaiseksi. Aloitteen tekevä mies on rohkea, eikä jää todennäköisesti muiden jalkoihin, vaan tavoittaa päämääränsä. Sellaisia mielikuvia aiheesta syntyy.

        Ei kai aloitteen tekemisessä ole suurta merkitystä sille miten kotihommat jaetaan...
        Ei kai sen miehen tarvitse olla perheen pää. Eikä sitä tarvitse määrittää. Ajatuksena se tuntuu jollakin tavalla kuitenkin hyvältä, että mies olisi olemukseltaan sellainen, että hän voisi olla perheen pää. Perheen pää rooliin voisin tosin kuvitella vain sellaisen henkilön, joka on todella fiksu ja joka osaa toimia yhtä järkevästi tai järkevämmin asioissa...

        Naisesta, joka ei tee aloitteita voi tehdä jokainen mitä päätelmiä tahtoo... Voidaan myös vertailla millaisia yleensä ovat naiset jotka tekevät aloitteita ja jotka eivät tee aloitteita... onko näissä ryhmissä eroa... sama myös miesten kohdalla....


      • Feminismin
        ihmettelee.. kirjoitti:

        Näistä sukupuolisista stereotypioista piti juuri päästä eroon ainakin feministien mielestä... ellei se sitten koske vain naisiin kohdistuvia sukupuolisia stereotypioita ja odotuksia. Mitä tekemistä aloitteen tekemisellä on sen kanssa, miten kotihommat suhteessa jaetaan? Ja miksi tasa-arvoisessa parisuhteessa miehen pitää olla perheen pää?

        Miksei samoja päätelmiä voi tehdä naisesta, joka ei tee aloitetta?

        vedit tähän mukaan koska?
        Miksi mies ei saisi olla perheen pää? (Liikaa vastuuta?)
        Miksi naisten pitäisi olla miehiä, ja miesten naisia?
        Eikö se ole juuri sitä äärifeminismiä, jota ilmeisesti vastustat?


      • kysymystä..
        6+6 kirjoitti:

        Onneksi meitä on moneksi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

        Feminismiä on tarvittu, jotta mies ja nainen olisivat tasa-arvoisia. Naisilla on oikeus äänestää, naiset pääsevät myös papiksi, sama palkka samasta työstä jne.

        Kirjoitan muuten yleistävästi, vaikka toivon, että lukija ymmärtää ettei kyseessä ole kaikki naiset tai miehet jaottelu.... sillä olemmehan me kaikki hyvin erilaisia, vaikka osa samankaltaisiakin.

        Aloitteen tekevä mies saa todennäköisesti muutakin aikaiseksi. Aloitteen tekevä mies on rohkea, eikä jää todennäköisesti muiden jalkoihin, vaan tavoittaa päämääränsä. Sellaisia mielikuvia aiheesta syntyy.

        Ei kai aloitteen tekemisessä ole suurta merkitystä sille miten kotihommat jaetaan...
        Ei kai sen miehen tarvitse olla perheen pää. Eikä sitä tarvitse määrittää. Ajatuksena se tuntuu jollakin tavalla kuitenkin hyvältä, että mies olisi olemukseltaan sellainen, että hän voisi olla perheen pää. Perheen pää rooliin voisin tosin kuvitella vain sellaisen henkilön, joka on todella fiksu ja joka osaa toimia yhtä järkevästi tai järkevämmin asioissa...

        Naisesta, joka ei tee aloitteita voi tehdä jokainen mitä päätelmiä tahtoo... Voidaan myös vertailla millaisia yleensä ovat naiset jotka tekevät aloitteita ja jotka eivät tee aloitteita... onko näissä ryhmissä eroa... sama myös miesten kohdalla....

        No jos olet feministi niin sinun ei ainakaan kuuluisi ylläpitää sukupuolisia rooleja puhuen "mitä naisen/miehen kuuluu tehdä".

        Aloitteen tekevä mies ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi automaattisesti hyvä perheenisä ja päämäärätietoinen. Eikä aloitetta tekemätön miestä tarkoita sitä, etteikö näin voisi silti toimia. Aloiteettomuuteen voi olla syy monissa asioissa esim. pettymyksissä tai haluaa saman aseman parisuhdemarkkinoilla mitä naisillakin on, vaikka sitten ei kukaan aloitetta tekisikään tai mitä ikänäkään.

        Aloitteen tekemisellä ja fiksuudella ei myöskään ole mitään yhteistä - tai sitten suurin osa naisista on vähemmän fiksuja kuin miehet, koska vaikka naisten aloitteen tekeminen on yleistynyt, suurimman osan aloitteista taitavat silti yhä tehdä miehet..


      • kysymys...
        Feminismin kirjoitti:

        vedit tähän mukaan koska?
        Miksi mies ei saisi olla perheen pää? (Liikaa vastuuta?)
        Miksi naisten pitäisi olla miehiä, ja miesten naisia?
        Eikö se ole juuri sitä äärifeminismiä, jota ilmeisesti vastustat?

        Koska feminismi yleisesti haluaa purkaa sukupuolirooleja eikä ylläpitää niitä, feminismi on jo kauan kampanjoinut sen puolesta että naiset saavat käyttäytyä kuin miehet.. miksei miehet sitten saa käyttäytyä niin kuin naiset?


      • kysymys 2
        kysymys... kirjoitti:

        Koska feminismi yleisesti haluaa purkaa sukupuolirooleja eikä ylläpitää niitä, feminismi on jo kauan kampanjoinut sen puolesta että naiset saavat käyttäytyä kuin miehet.. miksei miehet sitten saa käyttäytyä niin kuin naiset?

        Naisten ei pidä olla mitään mutta ei miestenkään. Jos miehet eivät saa vaatia naisilta asioita näiden sukupuolen perusteeella, ei naisetkaan saa vaatia miehiltä asioita näiden sukupuolen perusteella.


      • Urokset ja naaraat

        Niin, ehkä kädelliset ovat sittemmin kehittyneet nykyajan myötä....

        Uroksethan ovat monessa eläinlajissa naaraita värikkäämpiä ja näyttävämpiä ja monimuotoisten kosiorituaalien harjoittajia eli tekevät kovasti töitä tullakseen valituiksi. Ja totta, naaraat sitten valitsevat näistä kosijoista se parhaimman parittelukumppanin... Ja jäävät hoitamaan pian syntyviä poikasia!

        Mutta....Mitäs tekevät useimpien eläinlajien urospuoliset? Aika harvat eläinlajithan ovat yksiavioisia, eli komeat urokset siirtyvät rituaaleineen seuraavan naaraan luokse parittelemaan...ja yhä edelleen...ja edelleen...

        Missä on siis menty vikaan, kun ihmiskunnassa naaraat (=naiset) koristautuvat (meikkaavat, pukeutuvat kauniisti ym) vietelläkseen uroksia (=miehiä) ja pitääkseen nämä köriläät sitten pesueensa tukena ja turvana kaikin käytettävissä olevin keinoin, etteivät urokset (=miehet) lähtisi rituaaleineen etsimään uusia naaraita (=naisia) parittelukumppaneikseen. Urosten tärkein tehtävähän on suvunjatkaminen!

        Summa summarum! Osat ovat tainneet hieman vaihtua!


      • Urokset ja naaraat
        Urokset ja naaraat kirjoitti:

        Niin, ehkä kädelliset ovat sittemmin kehittyneet nykyajan myötä....

        Uroksethan ovat monessa eläinlajissa naaraita värikkäämpiä ja näyttävämpiä ja monimuotoisten kosiorituaalien harjoittajia eli tekevät kovasti töitä tullakseen valituiksi. Ja totta, naaraat sitten valitsevat näistä kosijoista se parhaimman parittelukumppanin... Ja jäävät hoitamaan pian syntyviä poikasia!

        Mutta....Mitäs tekevät useimpien eläinlajien urospuoliset? Aika harvat eläinlajithan ovat yksiavioisia, eli komeat urokset siirtyvät rituaaleineen seuraavan naaraan luokse parittelemaan...ja yhä edelleen...ja edelleen...

        Missä on siis menty vikaan, kun ihmiskunnassa naaraat (=naiset) koristautuvat (meikkaavat, pukeutuvat kauniisti ym) vietelläkseen uroksia (=miehiä) ja pitääkseen nämä köriläät sitten pesueensa tukena ja turvana kaikin käytettävissä olevin keinoin, etteivät urokset (=miehet) lähtisi rituaaleineen etsimään uusia naaraita (=naisia) parittelukumppaneikseen. Urosten tärkein tehtävähän on suvunjatkaminen!

        Summa summarum! Osat ovat tainneet hieman vaihtua!

        Ja tämä kommentti oli nimimerkin "6 6" klo 23.42 lähettämään viestiin. Putosi feminismi-keskustelun alapuolelle...


      • ihminen1
        Urokset ja naaraat kirjoitti:

        Ja tämä kommentti oli nimimerkin "6 6" klo 23.42 lähettämään viestiin. Putosi feminismi-keskustelun alapuolelle...

        Veti apinat mukaan juttuun ei sovi keskustelun aiheeksi.
        Sori vaan ihminen on ihminen eikä apina.


      • ihminen1
        Urokset ja naaraat kirjoitti:

        Niin, ehkä kädelliset ovat sittemmin kehittyneet nykyajan myötä....

        Uroksethan ovat monessa eläinlajissa naaraita värikkäämpiä ja näyttävämpiä ja monimuotoisten kosiorituaalien harjoittajia eli tekevät kovasti töitä tullakseen valituiksi. Ja totta, naaraat sitten valitsevat näistä kosijoista se parhaimman parittelukumppanin... Ja jäävät hoitamaan pian syntyviä poikasia!

        Mutta....Mitäs tekevät useimpien eläinlajien urospuoliset? Aika harvat eläinlajithan ovat yksiavioisia, eli komeat urokset siirtyvät rituaaleineen seuraavan naaraan luokse parittelemaan...ja yhä edelleen...ja edelleen...

        Missä on siis menty vikaan, kun ihmiskunnassa naaraat (=naiset) koristautuvat (meikkaavat, pukeutuvat kauniisti ym) vietelläkseen uroksia (=miehiä) ja pitääkseen nämä köriläät sitten pesueensa tukena ja turvana kaikin käytettävissä olevin keinoin, etteivät urokset (=miehet) lähtisi rituaaleineen etsimään uusia naaraita (=naisia) parittelukumppaneikseen. Urosten tärkein tehtävähän on suvunjatkaminen!

        Summa summarum! Osat ovat tainneet hieman vaihtua!

        Hölmöhän sää oot älä sotke apinaa ihmiseen.


      • Monkey-daddy
        ihminen1 kirjoitti:

        Hölmöhän sää oot älä sotke apinaa ihmiseen.

        Heh... Apina se on sinunkin esi-isäsi! ;))


      • .....

        Olen kyllä samaa mieltä. Maskuliinisuus yleensä viehättää ja aloitteenteko ja päämäärätietoisuus on maskuliinista.


    • Torjuntatyöpaikalla

      No kyllä nyt koen, että se mies olisi voinut tehdä aloitteen. Näin kyllä, että teki vaikeaa ja lopulta pakeni paikalta. Kaiken tunnekuohun keskeltä, koen tuon kyllä torjuntana. Tuon käytöksen jälkeen on aika vaikeaa, lähteä itse ehdottelemaan.

      • höpön löpöä

        No se ei todellakaan ole mikään torjunta tai sitten suurin osa naisista on torjunut miehen ennen kuin tämä on edes itse tehnyt aloitetta!


      • Torjuntatyöpaikalla
        höpön löpöä kirjoitti:

        No se ei todellakaan ole mikään torjunta tai sitten suurin osa naisista on torjunut miehen ennen kuin tämä on edes itse tehnyt aloitetta!

        Nimenomaan, ei kukaan voi tehdä tuollaiselle aloitetta. Kaipuu jäi, mutta siis mistä tiedät...aikaa on kulunut. Todellakin oli kiinnostusta puolin ja toisin...siis tältä puolelta todistettavasti...kun se toinen pakeni. Ei kuullosta hyvältä!


      • Torjuntatyöpaikalla
        Torjuntatyöpaikalla kirjoitti:

        Nimenomaan, ei kukaan voi tehdä tuollaiselle aloitetta. Kaipuu jäi, mutta siis mistä tiedät...aikaa on kulunut. Todellakin oli kiinnostusta puolin ja toisin...siis tältä puolelta todistettavasti...kun se toinen pakeni. Ei kuullosta hyvältä!

        Siis tämä miehen pakeneminen tapahtui silloin, kun kohdattiin viimeksi. Kuukausia sitten. Molemmat tiedettiin, että ei nähdä enää työnmerkeissä. Itse olisin voinut sanoa, vaikka normi heipat tms. Toinen teki kyllä selväksi, ettei kiinnosta, vaikka muuta olikin ilmassa. Noh...torjunta on aina torjunta.


      • Ei voi tietää
        Torjuntatyöpaikalla kirjoitti:

        Siis tämä miehen pakeneminen tapahtui silloin, kun kohdattiin viimeksi. Kuukausia sitten. Molemmat tiedettiin, että ei nähdä enää työnmerkeissä. Itse olisin voinut sanoa, vaikka normi heipat tms. Toinen teki kyllä selväksi, ettei kiinnosta, vaikka muuta olikin ilmassa. Noh...torjunta on aina torjunta.

        Mies torjui sinut häipymällä paikalta?
        Ehdotitko jotain sitten?

        Kuulostaa omituiselta käytökseltä työpaikalla vai olisiko se voinut johtua siitä ettei toinen tahtonut tehdä aloitetta työpaikalla?

        Arvuuttelen vaan koska ainakin mulla olisi korkea kynnys tehdä aloite.


      • Torjuntatyöpaikalla
        Ei voi tietää kirjoitti:

        Mies torjui sinut häipymällä paikalta?
        Ehdotitko jotain sitten?

        Kuulostaa omituiselta käytökseltä työpaikalla vai olisiko se voinut johtua siitä ettei toinen tahtonut tehdä aloitetta työpaikalla?

        Arvuuttelen vaan koska ainakin mulla olisi korkea kynnys tehdä aloite.

        Joo, hänen käyttäytyminen teki aivan mahdottomaksi kaiken. Olisin voinut kahville pyytää tms. Mies teki minuun vaikutuksen, jos vielä kuukausien jälkeenkin harmittelen asiaa.


    • "some"=illuusio

      Siinäpä tylleröiset odottelette pitsisissä kaavuissanne, että prinssinne lehahtaa valkoisella ratsullaan noutamaan teidät kohden yhteistä auringonlaskua.

      Ei ei! Nyt eletään nykyaikaa, jossa ratsut on korvattu älykännyköillä/facebookilla ja auringonlasku on Suomi-24.

      Sorry, jos murskasin unelmanne.

    • liberalismia

      Tulee mieleeni eräs "ammattivänkääjä", politiikassakin epäonnistunut sairaanhoitajamies näistä vuodatuksista.. Saatan jopa olla oikeassa. :D

    • niinpä niin

      Tien ylitys kävi ylivoimaiseksi.

      • näinpä näin

        Mä tulen sua puolitiehen vastaan?


      • voi vattujen vattu
        näinpä näin kirjoitti:

        Mä tulen sua puolitiehen vastaan?

        Olenhan mä tullut ja ollut, mutta kuten aina " esteitä on tiellä kohtalon". On hyvinkin ilmeisen mahdollista, että se naapurin hyljeääninen gunnar vierasmaalainen on omassa narsistisessa mielessään vetänyt johtopäätöksiä ja sen jyvää alati etsivä potpottaja.. Vaikka hän on pullistellut itsensä arvatenkin monien naisten syleihin, niin tässä kohtaa sattui erehdys. Joten ....viikonloppuja.


      • Sano mitä sanot
        näinpä näin kirjoitti:

        Mä tulen sua puolitiehen vastaan?

        Sen kun näkis ihan aikuisten oikeesti...


    • Kaikilla mausteilla

      En ole halunnut nähdä tosi asioita ja prinssini viilasi minua vain linssiin. Olen ollut täysin sokea, vaikka faktat ovat olleet nähtävissä. Kyllä minäkin olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että jos toisesta välittää, silloin myös näyttää sen.

    • Ötzin poika

      Heilautan nuijaani kun naaras on kohdalla ja raahaan sen luolaani. Näytin tein ja otin haluamani.

    • Jos mies siis oikees

      Ei suuret sanat suuta halakase....ei tässäkään... Vain teot irl. ratkaisee!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe