Toiset treffit, tuleeko niitä koskaan?

Se tietämätön

Tapasin netin kautta miehen, jonka kanssa sovittiin pian treffit. Jo samana iltana selvisi, että kumpikin haluaa tavata uudestaan. Hankaloittava tekijä on parin sadan kilometrin välimatka ja toisen vuorotyö.

Ekat treffit oli elokuun alussa. Pari viikkoa sitten mies tiedusteli, milloin kutsuisin hänet käymään luonani. Kutsuin hänet seuraavalla viikolla käymään. Hän sanoi, että riippuu aikatauluista. Viikolla laitoin viestiä ja tiedustelin miltä loppuviikko näyttää. Hän oli kuulema väsynyt töiden takia, mutta aikoi katsoa minkälainen on olo viikonloppuna. Hänestä ei kuulunut mitään. Jälkikäteen hän kertoi käyneensä hyvän ystävänsä luona. Ystävä asuu siis huomattavasti kauempana häntä kuin minä. Ärsyttää suunnattomasti, koska puhui minulle jaksamisesta eikä edes ilmoittanut ettei ole tulossa tännepäin.

Nyt olen kerran kysellyt mitä kuuluu ja heti vastasi kuten ennenkin. Hän itse ei ole laittanut viestiä/ kysellyt kuulumisia. Hänen mielestään meillä ei ole kiire minnekkään ja keretään tavata myöhemminkin. Jokin tässä mättää, kiinnostuksen puute vai toinen nainen?

5

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppia sinulle

      Järkeä päähän nyt!

      Ei pie naisen ehdotella treffejä ja ei varsinkaan pyytää syömään miestä!

      Jo on maailman kirjat menneet sekaisin!
      Mikä mies se on että "mies tiedusteli, milloin kutsuisin hänet käymään luonani"?!

      Vai että olet vielä kysellyt että mitä kuuluu?

      Semättää, että itse oot täysi torvi ja juokset miehen perässä.
      Etkö tiedä, että miehen pitää tehdä aloite, jos tulee mitäänn?

      Opi tästä ja ole jatkossa salaperäinen ja anna miehen hoitaa ehdotukset, tarjoilut, eikä sänkyyn tartte mennä.

      Opettele olemaan todellinen nainen!

      Ei mitään tyyliä sinussa!

    • 14+5

      No sehän on ollut toisilla treffeillä viikonloppuna, miten naiset voi olla noin sinisilmäisiä.

      Nyt haluaa pitää sinut varalla, jos toisesta jutusta ei tulekaan mitään.

      Ja kyllä, todella törppö mies kyselee, "milloin kutsuisin hänet käymään luonani".

      Toisaalta mies saattaa olla aviossakin ja joutui viikonloppuna vaimon kanssa sienimetsälle.

      Joka tapauksessa: UNOHDA tuollainen tyyppi.

    • Samaa mieltä

      Nää nykyajan naiset!

      Vai oli "väsynyt", minkä takia...?
      Hyvä ystävä/ystävätär...?

      Olet tosinuija kun huokailet tuollaisen perään!

      Opettele olemaan nainen!

      Ei naisen/tytön pidä ehdotella treffejä.
      (Huvittaa täällä toinen joka ite ehdottelee deittejä).

      Jos ei oo miehessä sen verran rahkeita että ei ehdota, niin anna sen mennä! Ei sellaisella mitään tee kuiteskaan.

      Vai oletko tosiaan niin miehenkipeä?

    • Se tietämätön

      Kiitos vastauksista!

      Kun ihastuu, sitä ei osaa järjen kanssa ajatella. Viikonloppuna tein selväksi, etten ala tälläiseen suhteeseen. Nyt vaan uutta matoa koukkuun.

    • kuis on?

      Itse olen vähän vastaavassa tilanteessa nutta sukupuoliroolit toisinpäin että olen mies.
      Olemme olleet kahdella treffeillä kanssa kuukaus sitten ja ekat oli aika pitkätkin ja toiset lyhyemmät ajankäytöstämme riippuen ja viihdyimme toistemme seurassa ja kivaa oli hänenkin sanojensa mukaan.
      Mutta nyt kolmansia ehdotellessani niin aikaa ei nyt löydy millään hänen puoleltaan mutta ei täysin tyrmääkkään ja sanoo että on hitaasti syttyvää mallia.
      Ei en ole millään painostuksella vaan ennemminkin kun aikaa löytyy ja omasta mielestä jos olen kiinnostunut yleensäkin toisesta niin aikaahan järkkään ja järjestelykysymys.
      Hän kyllä vastaa viesteihini mutta minä olen se joka lähettää niitä muutaman päivän välein ja kolmansia osapuolia ei olisi.

      Nyt vaan ihmetyttää miksi ei sanota suoraan ettei kiinnosta kun aikuisia ihmisiä molemmat olemme ja miten pitkään sen miehen pitää tehdä tässä "töitä" että uskon että se oli siinä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe